Ik heb gelezen .............. dat Nawel fans in de pol op Salar stemmen maar in het echt op Nawel stemmenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ze stond ook altijd voor. Nu staat ze achter... Geloof er niet meer in.
En zo ook de rest. ongeacht wat ze hebben gestemdquote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:37 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik blijf wel kijken, al zal het nog minder zijn en nog vaker op mute
Ja dat heeft hier gestaan inderdaad. Ik heb zelf ook even op Twitter gekeken en zie een paar accounts heel fanatiek voor Nawel reageren met dat soort teksten.... Echter gaat het niet over honderden mensen dus ik denk niet dat het verschil maakt. Zoals er ook mensen meerdere keren voor Salar zullen stemmen (wat natuurlijk wel helemaal okay gevonden wordtquote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb gelezen .............. dat Nawel fans in de pol op Salar stemmen maar in het echt op Nawel stemmen
Stond hier geloof ik
Ik blijf nog twee weken zeiken hier maar daar hoef je de stream niet voor te zien.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
En zo ook de rest. ongeacht wat ze hebben gestemd
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat heeft hier gestaan inderdaad. Ik heb zelf ook even op Twitter gekeken en zie een paar accounts heel fanatiek voor Nawel reageren met dat soort teksten.... Echter gaat het niet over honderden mensen dus ik denk niet dat het verschil maakt. Zoals er ook mensen meerdere keren voor Salar zullen stemmen (wat natuurlijk wel helemaal okay gevonden wordt)
We gaan het zien vanavond, wordt voor de nawel fans dus een spannend rondjequote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat heeft hier gestaan inderdaad. Ik heb zelf ook even op Twitter gekeken en zie een paar accounts heel fanatiek voor Nawel reageren met dat soort teksten.... Echter gaat het niet over honderden mensen dus ik denk niet dat het verschil maakt. Zoals er ook mensen meerdere keren voor Salar zullen stemmen (wat natuurlijk wel helemaal okay gevonden wordt)
Ooh echt ? Wat een raar mens is het ookquote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:57 schreef Verida het volgende:
wtf, Grees bijt gewoon Tobi in zijn bovenarm....
die is echt koekoek
Dan zal je of Tobias of Grace voor Kristof moeten ruilen want die laatste zit al bij de laatste 4.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:55 schreef spapaars het volgende:
Mijn advies voor de kijkers
[ afbeelding ]
ze zit te lachen, ze buigt naar zijn bovenarm en ik dacht nog dat ze hem een zoen op zijn arm zou geven, maar ze bijt hem gewoon en lacht daarna weer, en Toob wrijft over zijn arm en kijkt of er afdrukken in staanquote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:59 schreef humpty het volgende:
[..]
Ooh echt ? Wat een raar mens is het ook
Zijn allemaal een stelletje mafketels.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:57 schreef humpty het volgende:
Mens erger je nieten dus.... maar goed dat ze niet weten wat er buiten speelt
Wat erg die bedreigingen en dat gedoe op social media ...verschrikkelijk
Het spelletje wat ze spelenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 12:01 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dan zal je of Tobias of Grace voor Kristof moeten ruilen want die laatste zit al bij de laatste 4.
We moeten ook niet gaan doen alsof er 10.000den Nawelfans hier elke dag mee bezig zijn. Het is waarschijnlijk een klein groepje schreeuwers.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 11:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb gelezen .............. dat Nawel fans in de pol op Salar stemmen maar in het echt op Nawel stemmen
Stond hier geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |