Ik kwam bij Mariza uit.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 12:04 schreef suzi1 het volgende:
encima abisho a pusha a vibe
iemand die ondertussen het verstaat en kan vinden?
Voor alle Nawel en Salar fansquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kristoffee is al genoeg beloond.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 12:13 schreef humpty het volgende:
Applausje voor Kristoff zegt Salar die heeft de hele keuken schoon gemaakt
wat heeft het schoonmaken van de keuken in zijn eentje te maken met zijn "beloning" ?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 12:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kristoffee is al genoeg beloond.
Ook volgende week kan hij aan de zijlijn toekijken wie er aan de beurt is voor een nominatie.
Applaus als bonus.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 12:18 schreef Verida het volgende:
[..]
wat heeft het schoonmaken van de keuken in zijn eentje te maken met zijn "beloning" ?
Kan me er ook wel iets bij voorstellen.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 12:21 schreef humpty het volgende:
Ze hebben zin om weer te gaan autorijden
kan mij er wel iets bij voorstellen
De gewone dagelijkse dingen weer oppakken
Die is echt blij dat hij wat te doen heeft volgens mij. Die kan dat niet, dat hangen en stilzittenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 12:33 schreef humpty het volgende:
Kristoff is nog steeds aan het schoonmaken
Zou ik dus ook doen,lekker dagje voor.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 12:33 schreef humpty het volgende:
Kristoff is nog steeds aan het schoonmaken
er was even een streamwissel en bij terugkomst hadden ze het ineens over een ander onderwerp, niet meer over het datacenter of over Evelyn.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 12:42 schreef humpty het volgende:
Salar over dat hij in het datacentre zat ...Nouch huilde steeds en hij dacht die wil zo weer weg
Kristoff was een militair en die wilde hij er zo snel mogelijk uit hebben en kijk nu zeggen ze lachend
de eerste beelden die hij zag waren van Grace dat ze helemaal uit haar dak ging
en hij dacht best wel een leuk mens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |