SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Salar gaat wel winnen morgen.quote:
Nawel. Maar ik zie liever Salar vertrekken.quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:01 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
De andere vrouwen waren ook niet echt bijzonder
quote:
Grace kent Tonny via een datingssite, zeven keren afgesproken, 1 keer per maand zagen ze elkaar, zit in de vastgoed, woont in België, Barcelona en heeft op een van de ABC eilanden nog een huis. Heeft weinig tijd om af te spreken, met de Kerst had hij het te druk, terwijl Grace zich zo verheugde om samen met Tonny en haar familie Kerstmis te vieren, hij zou Grace naar het BB huis brengen maar had op het laatste moment afgezegd.quote:
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:16 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb het nauwelijks gevolgd, echt ik kon het niet opbrengen, het kon mij niet pakken.
Zo jammer, wat heb ik veel gevolgd in het verleden.
Kristof mag het winnen van mij.
Ik kijk nu (zo jammer zonder stream) die honderd mensen op een eiland, geen luxe en zie je maar te redden, zo veel mooier.
Dan maar weer een soort van utopia (zonder inmenging) lijkt mij vele malen mooier. Een stuk land en gaaaaaaan...
Tja, hij zal haar wel door hebben denk ik zoquote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:13 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
[..]
Grace kent Tonny via een datingssite, zeven keren afgesproken, 1 keer per maand zagen ze elkaar, zit in de vastgoed, woont in België, Barcelona en heeft op een van de ABC eilanden nog een huis. Heeft weinig tijd om af te spreken, met de Kerst had hij het te druk, terwijl Grace zich zo verheugde om samen met Tonny en haar familie Kerstmis te vieren, hij zou Grace naar het BB huis brengen maar had op het laatste moment afgezegd.
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tja, hij zal haar wel door hebben denk ik zo
Dat wou ik vanmiddag terug kijken maar dan moet je weer ergens een abonnement voor nemen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:16 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb het nauwelijks gevolgd, echt ik kon het niet opbrengen, het kon mij niet pakken.
Ik kijk nu (zo jammer zonder stream) die honderd mensen op een eiland, geen luxe en zie je maar te redden, zo veel mooier.
Dan maar weer een soort van utopia (zonder inmenging) lijkt mij vele malen mooier. Een stuk land en gaaaaaaan...
Grace zit nu steeds te piekeren of dat Tonny misschien een vrouw of zelfs gezin heeft. Ze praat er nu met Nawel over, maar die heeft het verhaal ook al meerdere keren gehoord.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tja, hij zal haar wel door hebben denk ik zo
Grace moet kiezen Tobias of Tonny en klaarquote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:19 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Grace zit nu steeds te piekeren of dat Tonny misschien een vrouw of zelfs gezin heeft. Ze praat er nu met Nawel over, maar die heeft het verhaal ook al meerdere keren gehoord.
Ik kan via mijn kpn kastje tot 7 dagen terug kijken. Heb jij die optie niet?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:19 schreef engine het volgende:
[..]
Dat wou ik vanmiddag terug kijken maar dan moet je weer ergens een abonnement voor nemen.
Ja beetje vriendjes en slijmen enzo. Kristof speelt het spel eerlijk. En lult niet met iedereen mee, dat + iq aardbeiquote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik ben nog steeds verbaasd, dat het Kristof zo verweten werd dat hij voor zichzelf koos, met de gouden sleutel en dat Grace na een paar uur janken, verteld dat zij zichzelf gered heeft, iedereen vol begrip is
Idd jammer dat er geen stream van is of dat het vaker in de week uitgezonden wordt. Ik denk trouwens dat we door Utopia, waar za van alles moesten opbouwen en waar veel meer te kijken was en veel meer gebeurde, teleurgesteld zijn in BB. Er is veel verveling in het huis en te weinig te doen, teveel SL en daardoor haken kijkers af.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:16 schreef Chanel5 het volgende:
Ze perst er nog een paar (krokodille) tranen uit voor een TV momentjequote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik ben nog steeds verbaasd, dat het Kristof zo verweten werd dat hij voor zichzelf koos, met de gouden sleutel en dat Grace na een paar uur janken, verteld dat zij zichzelf gered heeft, iedereen vol begrip is
Alle gesprekken door elkaar, harde muziek op het parkeerterrein en nu streamlock.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:21 schreef Flow3r het volgende:
er is van alles aan de hand, ze zijn buiten maar de regie volgt niet
Muziek buiten
Dat van die honderd mensen?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:19 schreef engine het volgende:
[..]
Dat wou ik vanmiddag terug kijken maar dan moet je weer ergens een abonnement voor nemen.
Sneu dan meteen weer die SL, laat ons toch gewoon meekijkenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:21 schreef Flow3r het volgende:
er is van alles aan de hand, ze zijn buiten maar de regie volgt niet
Muziek buiten
bekijk haar insta maar eens, die heeft het zo slecht nog nietquote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:22 schreef humpty het volgende:
[..]
Ze perst er nog een paar (krokodille) tranen uit voor een TV momentje
Dikke nepper is het ...golddigger
Krijgt ook een hele rare gezichtsuitdrukking als het over de jackpot gaat
zit dan soms gewoon te biddenwaar haalt ze het lef vandaan
Nee heb geen kpn. Die optie is er wel maar daar zou ik dan meer voor betalen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik kan via mijn kpn kastje tot 7 dagen terug kijken. Heb jij die optie niet?
Ze zouden toch maar eens een tv momentje prijsgeven.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Sneu dan meteen weer die SL, laat ons toch gewoon meekijken
Die neptranen waren omdat ze het zogenaamd zo moeilijk vond dat ze Nawel niet gesaved had want dat had ze toegezegd, dat als er gelijkspel was ze Nawel zou saven, en nee, dat was niet alleen gezegd als het tussen Tobi en Nawel zou gaan, Tobi benadrukte nog dat woord = woord en ze moest haar woord houden wat ze dus niet gedaan heeft.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:22 schreef humpty het volgende:
[..]
Ze perst er nog een paar (krokodille) tranen uit voor een TV momentje
Dikke nepper is het ...golddigger
Krijgt ook een hele rare gezichtsuitdrukking als het over de jackpot gaat
zit dan soms gewoon te biddenwaar haalt ze het lef vandaan
Staat volgens mij iemand met een blaster buiten de boel op te blazenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:22 schreef suzi1 het volgende:
muziek buiten. buiten de poort
nawel geen interesse?
O het zou zo zwaar worden, rijst, meel eentonige groenten maar wel gas en licht , een bad en een bed ach kom nu toch dat is toch lachen.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Idd jammer dat er geen stream van is of dat het vaker in de week uitgezonden wordt. Ik denk trouwens dat we door Utopia, waar za van alles moesten opbouwen en waar veel meer te kijken was en veel meer gebeurde, teleurgesteld zijn in BB. Er is veel verveling in het huis en te weinig te doen, teveel SL en daardoor haken kijkers af.
En dan kiest ze Toop, die er ff 1x na BB goed overheen wil en dan laat ie haar vallenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:20 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Grace moet kiezen Tobias of Tonny en klaar
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
En dan kiest ze Toop, die er ff 1x na BB goed overheen wil en dan laat ie haar vallen [ afbeelding ]
achossie hij zegt wat hij heeft gehoord, dement is dement en een tia is een lichte ( of voorbode) van een hersenbloedingquote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:25 schreef Tuinfluitert het volgende:
Tobias: Mijn oma was dement, dat was verschrikkelijk en waarschijnlijk ook tia's.
Kristof: Wat is tia's?
Denk eerder dat zij hem zal dumpen als ze er achter komt wat een saaie gast het eigenlijk is, dat valt tot nu toe niet op omdat er zoveel anderen zijn maar alleen met hem zullen er veel awkward stiltes vallen want die gozer heeft totall geen gespreksstof, op een gegeven moment is zelfs Grace ook een keertje uitgeluld hequote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
En dan kiest ze Toop, die er ff 1x na BB goed overheen wil en dan laat ie haar vallen [ afbeelding ]
Tijdens het n**ken moet je ook niet praten. Wippen, ontbijten, pleite... zoiets...quote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:28 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Denk eerder dat zij hem zal dumpen als ze er achter komt wat een saaie gast het eigenlijk is, dat valt tot nu toe niet op omdat er zoveel anderen zijn maar alleen met hem zullen er veel awkward stiltes vallen want die gozer heeft totall geen gespreksstof, op een gegeven moment is zelfs Grace ook een keertje uitgeluld he
Denk hetquote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tijdens het n**ken moet je ook niet praten. Wippen, ontbijten, pleite... zoiets...
Bedoel je de Sl met bbb?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:29 schreef Chanel5 het volgende:
Om deze tijd een filmpje????
ach kom nu toch zielepoten!!!
hoe verneuk je een programma
Denk dat Toby niet genoeg geld heeft om madam te onderhouden, ze heft hem gekozen voor de tijd in het BB huis en daarna zal het snel klaar zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen. Grace geilt op geldquote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Denk dat Toby niet genoeg geld heeft om madam te onderhouden, ze heft hem gekozen voor de tijd in het BB huis en daarna zal het snel klaar zijn
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:35 schreef suzi1 het volgende:
ideeen over een film die ik jullie kan vertellen, vraagt grace
Grace: En samen een film kijken.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:28 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Denk eerder dat zij hem zal dumpen als ze er achter komt wat een saaie gast het eigenlijk is, dat valt tot nu toe niet op omdat er zoveel anderen zijn maar alleen met hem zullen er veel awkward stiltes vallen want die gozer heeft totall geen gespreksstof, op een gegeven moment is zelfs Grace ook een keertje uitgeluld he
Doe maar Harry potter dan. Is ze wel even zoet mee..quote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:35 schreef suzi1 het volgende:
ideeen over een film die ik jullie kan vertellen, vraagt grace
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:39 schreef ledn81 het volgende:
Grace begint aan een lulverhaal = bedtijd![]()
Slaap lekker COS
Morgen wordt de dag dat Nawel het huis zal moeten verlaten
BB zou het moeten verbieden, auteursrechtquote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:41 schreef Flow3r het volgende:
ze wacht goffer echt tot ze stil zijn, want íedereen móet naar haar luisteren
Grace was werkzoekend toch? Films vertellen aan blinde mensenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die wil ook geen film meer horen
Luisterfilms i.p.v. luisterboeken bedoel je? Dan moet ze wel wat aan haar accent doenquote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:47 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Grace was werkzoekend toch? Films vertellen aan blinde mensen
ahahahahakkkakakakaahahahahahkakak kkakka Lacht als een zeehond met astma..quote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:49 schreef odie22 het volgende:
noes is weer wakker, zet geluid aan en hoor die irritante stem weer
hahahaquote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:52 schreef mangalie het volgende:
[..]
ahahahahakkkakakakaahahahahahkakak kkakka Lacht als een zeehond met astma..
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:54 schreef odie22 het volgende:
stfu kris , je mag al in de finale, verder je bek houwe
oh ,had geluid uitquote:Op zaterdag 12 maart 2022 00:05 schreef suzi1 het volgende:
jij kleine jongen, salar denkt dat er max 18 mensen nu streams kijken
leeftijd maakt dit keer niet uit
Ik denk van wel, underdog.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 00:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nou Nawel gaat dit niet redden van Salar neem ik aan?
Tobias wordt de winnaar, denk ik.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 00:17 schreef suzi1 het volgende:
ik hoop zo dat ze of afwijken van 2 nlers vs 2 be's als salar eruit gaat
anders gaan grace en tobie door
ik wil ze alle 2 niet kwijtquote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:11 schreef engine het volgende:
[..]
Nawel. Maar ik zie liever Salar vertrekken.
Het is een trieste dagquote:
Van mij mag ze. Maar denk dat ze weer blijft is al die weken al zo.quote:
Zou wel verdiend zijn hequote:Op zaterdag 12 maart 2022 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij mag ze. Maar denk dat ze weer blijft is al die weken al zo.
Wellesquote:
Met Nawel heb ik helemaal niets.quote:
Death Proof is hun codewoord voor sex. Dit plaatst het gesprek in een andere context.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:36 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Grace: En samen een film kijken.
Tobias: Ik val tijdens een film nooit in slaap. Echt de shit en het hele weekeinde niet naar buiten.
Grace: En pizza bestellen.
Tobias: Hoogstens 15 minuten naar buiten.
De moeder van Sallar heeft aangifte gedaan.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:22 schreef Lonneke1983 het volgende:
Vraag me wel af of ze gaan reageren op wat er allemaal op de socials gebeurt met het sturen van haat berichten uit de verschillende kampen.
O echt waartegen?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De moeder van Sallar heeft aangifte gedaan.
Iemand had een fake account gemaakt waaruit naam van haar en de familie nogal dreigende dingen stonden.quote:
Is toch wel erg waar sommige mensen toe in staat zijn voor een ‘stom’ tv-programmaquote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iemand had een fake account gemaakt waaruit naam van haar en de familie nogal dreigende dingen stonden.
Ze willen uitslapen tot 11 uur.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:29 schreef Ireth het volgende:
Liggen ze nou nog in hun nest???![]()
[ afbeelding ]
Dit heb ik zo ook nog niet eerder meegemaakt.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:30 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Is toch wel erg waar sommige mensen toe in staat zijn voor een ‘stom’ tv-programma
Jill had 70.000.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:39 schreef lonneberga het volgende:
Peanuts,dat eindbedrag,of komt er nog iets bij?
Ik heb het niet dagelijks jaarlijks in mijn bezit hoor....quote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:39 schreef lonneberga het volgende:
Peanuts,dat eindbedrag,of komt er nog iets bij?
Goedemorgen sneupke.quote:
Ja had het verhaal van de moeder van salar ook al gelezen. Bah!quote:
Wat doe jij nou?quote:
Ze willen tot 11 uur.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:48 schreef greysbones het volgende:
Tot hoe laat zullen ze deze zaterdag in hun nest mogen liggen
Mijn iPhone zegt niks als ik er op klikquote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:49 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wat doe jij nou?
Gevaarlijke webpagina geblokkeerdU probeert toegang te krijgen tot:https://cdn.imageupload.workers.dev/cz0rVIwY_lisannedijks.jpgDit is een bekende gevaarlijke webpagina. Het is uiterst raadzaam deze pagina NIET te bezoeken.
Ga naar Norton voor meer informatie over phishing en internetbeveiligin
Ik schrok me rot.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mijn iPhone zegt niks als ik er op klik
Mijn samsung ook niet...quote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mijn iPhone zegt niks als ik er op klik
iPhone zegt helemaal niksquote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:51 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik schrok me rot.vuurrode pagina...shitgrote letters Gevaarlijke site !!!
Goedemorgen Rhosyn.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:52 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja lamaar![]()
Ik begin gewoon opnieuw.
Goedemorgen![]()
Ze slapen nog.
Wat zei ze?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja had het verhaal van de moeder van salar ook al gelezen. Bah!
Ze zei niksquote:
Is dit nou zo'n goeie photosoep? Hij lijkt toch verdomd echt!quote:
Je zelfs nu nogquote:Op zaterdag 12 maart 2022 08:29 schreef Ireth het volgende:
Liggen ze nou nog in hun nest???![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Is dit nou zo'n goeie photosoep? Hij lijkt toch verdomd echt!
Had me wel lachen geleken als ie vanmiddag boven het huis zou hangenquote:
of op twitter geplaatst zou worden, paniekquote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Had me wel lachen geleken als ie vanmiddag boven het huis zou hangen
Fb is meer Nawel als Twitterquote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:20 schreef just me het volgende:
[..]
of op twitter geplaatst zou worden, paniek
Nawel is er nog even uitgeweest om te eten.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:24 schreef greysbones het volgende:
die dames he
die liggen dus al vanaf gisteravond 8 uur in bed![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nawel is er nog even uitgeweest om te eten.
quote:
Nou ja, geen idee hoe laat de laatste batterijwissel geweest is? Straks zijn ze kapot?quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou ja, geen idee hoe laat de laatste batterijwissel geweest is? Straks zijn ze kapot?
Holy fuck, bh van Krees wandelde door mijn scherm.
dat moetquote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:37 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Mogge Greys spannend vanavond hoop zo dat salar blijft![]()
2 weken na zaterdagquote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:39 schreef wolffie het volgende:
Vanavond gaat Nawel naar huis, Salar gaat naar de Finale samen met Grace. Tobias volgende week weg of is dan de finale al?
Noem mijn niet in dit verhaal hahahquote:
Mwahh... big brother is ook anti-Nawel lees ik netquote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat moet
is de enige manier om Nawel er nog uit te laten gaan zonder dat het opvalt voor de Febo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mwahh... big brother is ook anti-Nawel lees ik net
dat is me daar een zuurtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
poeh he
die zie je ook overal!Thinking is difficult, that’s why most people judge
[..]
Fake news zelfs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Dat van die schrijfster ook meegekregen uit België?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is me daar een zuurtje
poeh he
die zie je ook overal!
[..]
Ontevreden aanstellers. Weken achter elkaar juichen dat Nawel iedereen weg speelt. Wuiven beschuldigingen van voortrekkerij weg want Nawel is Queen. En nu het er op lijkt dat zij haar meerdere heeft gevonden in Salar is BB ineens voor Salar en tegen Nawel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alsof zij de enigen zijn die kijken naar BB en stemmen.![]()
No mercy for animal abusers
ik weet zo niet wat je bedoelt?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat van die schrijfster ook meegekregen uit België?
Je bent er wel zeker van?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:39 schreef wolffie het volgende:
Vanavond gaat Nawel naar huis, Salar gaat naar de Finale samen met Grace. Tobias volgende week weg of is dan de finale al?
Goedemorgen.quote:
ja daar had Ireth (dacht ik) een reactie op geplaatst??quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220308_95555055
Die is ook van het padje af.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat denk je zelf. Niets is spetterends aan deze BBquote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:48 schreef Ireth het volgende:
Zal er nou dit jaar wel een spetterende finale zijn met fans en publiek? De maatregelen zijn weg...
Wat voor pilletje is die vergeten in te nemen voordat ze deze schreef?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De COS.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat denk je zelf. Niets is spetterends aan deze BB
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:51 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Wat voor pilletje is die vergeten in te nemen voordat ze deze schreef?
grace die zichzelf van het bord haalt is heel begrijpelijkquote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:52 schreef Verida het volgende:
Salar en Kris en Nawel hadden dus voor het geld gekozen en om te strijden voor de gouden sleutel.
De andere drie hadden de pot gespekt.
Salar drukt op de knop en krijgt nu persoonlijk haast 3000 euro.
Kris doet niet, krijgt geen geld, maar mag de kluis openmaken, maar weet niet wat de sleutel beteken, kan ook gewoon de poort betekenen, Maar hij wint dus een fnaleplaats.
Waarom is Kris dan nu zo ontzettend de gebeten hond? Hij kon op zijn vingers natellen dat hij erop zou staan, dat werd ook door niemand ontkent als hij erover begon.
ze zullen moeten besparen op de energierekeningquote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:52 schreef greysbones het volgende:
is het een nieuw record
bijna 10 uur en de lampen zijn nog uit
Nog even en ze komen in tijdnood met opmaken,haren doe en aankleden voor de live.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:52 schreef greysbones het volgende:
is het een nieuw record
bijna 10 uur en de lampen zijn nog uit
Ik snap het ook niet hoor. Het is een spel dat gespeeld wordt. Ieder doet het op haar of zijn manier.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:52 schreef Verida het volgende:
Salar en Kris en Nawel hadden dus voor het geld gekozen en om te strijden voor de gouden sleutel.
Kris doet niet, krijgt geen geld, maar mag de kluis openmaken, maar weet niet wat de sleutel beteken, kan ook gewoon de poort betekenen, Maar hij wint dus een fnaleplaats.
Waarom is Kris dan nu zo ontzettend de gebeten hond? Hij kon op zijn vingers natellen dat hij erop zou staan, dat werd ook door niemand ontkent als hij erover begon.
en Salar dan? die noemt niemand meer, maar die heeft wel persoonlijk nu 3000 euro en die zitten niet in de pot .quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
grace die zichzelf van het bord haalt is heel begrijpelijk
Kristof die op een andere wijze zichzelf van het bord haalt is een matennaaier
ik zie sowieso het probleem nietquote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:54 schreef Verida het volgende:
[..]
en Salar dan? die noemt niemand meer, maar die heeft wel persoonlijk nu 3000 euro en die zitten niet in de pot .
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:55 schreef Rhosyn het volgende:
Ik ben zelf iemand die steeds op Nawel blijven stemde. Niet omdat ik haar leuk vind maar omdat ik haar tegenstanders niet leuk vond.
Amy
Evelien
Dimi
Vera
Leroy
Toen Julio naast haar stond heb ik niet eens gestemd. Vergeten ofzo.
Nu is Salar aan de beurt en stem ik toch echt Salar blijven.
Zo zullen er nog veel meer zijn die gestemd hebben en nu stemmen zoals ik.
Ik verwacht wel dat Salar blijft vanavond. 80%
Ik geef toe, dat had ik kunnen zijn, maar nope. Deze heb ik ook gemist! (Hoe dan???quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja daar had Ireth (dacht ik) een reactie op geplaatst??
mensen zijn![]()
![]()
![]()
vrouwendag bedacht om vrouwen als Nawel
het moet niet gekker worden
dan heb je wel ergens een afslag gemist
Omdat het ervoor gezorgd heeft dat de strategie van de dames in de prullenbak moest. Nawel en Grace zouden deze inzetten om op Salar en Kristof te stemmen. Zodat of Grace en Tobias of Nawel en Nouchine in de finale zouden staan.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:52 schreef Verida het volgende:
Jullie verwaren haar nu met Nawel hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:32 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen. Grace geilt op geld
Danilel??quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik geef toe, dat had ik kunnen zijn, maar nope. Deze heb ik ook gemist! (Hoe dan???)
Nou ja, zat meer te denken aan een soort Cos-Fanbase-Meetingquote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat denk je zelf. Niets is spetterends aan deze BB
deze @Irethquote:Op vrijdag 11 maart 2022 23:32 schreef ledn81 het volgende:
Tweetje over een Nawel fan die vast moeilijk deed over reactie dat Nawel wel moest winnen omdat het vd week interantionale vrouwendag was.
[ twitter ]
beide kutwijven, dus klopt welquote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dat alles voor de 5 min dat ze mee mogen doen aan de livequote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nog even en ze komen in tijdnood met opmaken,haren doe en aankleden voor de live.
Eehhmm... Ja die wel. Had alleen niet door dat dat nav deze schrijfster was. Dát had ik dus niet meegekregen en dacht dat je dat bedoeldequote:
Regel van BB?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat alles voor de 5 min dat ze mee mogen doen aan de live
is ook een reactie op die Leenquote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eehhmm... Ja die wel. Had alleen niet door dat dat nav deze schrijfster was. Dát had ik dus niet meegekregen en dacht dat je dat bedoelde![]()
https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220308_95555055?utm_source=fok
Dat klopt, Nawel heeft nou niet de meest boeiende tegenstanders gehad, vanavond heeft ze eigenlijk voor het eerst serieuze tegenstand.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 09:55 schreef Rhosyn het volgende:
Ik ben zelf iemand die steeds op Nawel blijven stemde. Niet omdat ik haar leuk vind maar omdat ik haar tegenstanders niet leuk vond.
Amy
Evelien
Dimi
Vera
Leroy
Toen Julio naast haar stond heb ik niet eens gestemd. Vergeten ofzo.
Nu is Salar aan de beurt en stem ik toch echt Salar blijven.
Zo zullen er nog veel meer zijn die zo gestemd hebben en nu stemmen zoals ik.
Ik verwacht wel dat Salar blijft vanavond. 80%
De rest van de week lopen ze in joggingspakken.quote:
Die post ik net.quote:
laat hem maar zon wonderpilletje van Nawel nemenquote:
Jahaaa... maar ten tijde van die tweet die ik had gepost, die greys net kwootte had ik dat hele stuk van Leen nog niet meegekregen.quote:
Die werken alleen wanneer er een feestje is toch?quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
laat hem maar zon wonderpilletje van Nawel nemen
Sorry hoor.Dacht echt dat jullie dat al wisten.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jahaaa... maar ten tijde van die tweet die ik had gepost, die greys net kwootte had ik dat hele stuk van Leen nog niet meegekregen.
Dus toen Greys net zei dat ik dat van Leen eerder had aangehaald herkende ik dat niet.
Snapte??
quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:13 schreef Ireth het volgende:
De puber is ook wakker, we gaan ff aan de vreet hiero
Eetsmakelijk Ireth.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:13 schreef Verida het volgende:
onze hygienische thuiszorgmedewerkster niest tot twee keer toe in haar hand, kijkt wat het resultaat is en smeert het vervolgens in haar haar. Ze haalt dus die hand door haar haar om het achterover te doen.
Nu haar oogfrut wegschieten.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:13 schreef Verida het volgende:
onze hygienische thuiszorgmedewerkster niest tot twee keer toe in haar hand, kijkt wat het resultaat is en smeert het vervolgens in haar haar. Ze haalt dus die hand door haar haar om het achterover te doen.
wat een goordop is het .quote:
Grees wel.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:17 schreef Verida het volgende:
[..]
wat een goordop is het .
Wat zullen die meiden meuren trouwens, 12 uur tussen die lappen liggen vegeteren en dan nu ongewassen naast elkaar op de bank, nog geen tanden gepoetst ook..
ja, hij kwam helemaal zielig uit bed, overal pijntjes enzo. te hard gesport gisteren werd er verondersteld door Kris.quote:
Ik maak er altijd 'Wat een Vak' van...quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:17 schreef czvt het volgende:
Ik heb geen probleem dat mensen het F-woord gebruiken alsook WTF maar als je dit constant doet dan is dat er voor mij over.
Moet ik onthouden. Geweldig.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik maak er altijd 'Wat een Vak' van...
Klopt.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zo klinkt het ook meestal als je goed luistert.
wtf!quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:17 schreef czvt het volgende:
Ik heb geen probleem dat mensen het F-woord gebruiken alsook WTF maar als je dit constant doet dan is dat er voor mij over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
hier ookquote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:27 schreef Li0nHeart het volgende:
GM! Eerst maar eens een dagje voetbalveld en vanavond maar eens zien of Nawel nu eindelijk ophoepelt.
quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
wtf!LOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No worries.quote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:36 schreef Lonneke1983 het volgende:
Kan vanavond weer eens niet de live zien moet werken, maar hoop wel dat als ik klaar ben Nawel uit het huis is.
nieuwd hoeveel kijkers het scheeltquote:Op zaterdag 12 maart 2022 10:38 schreef Iluyan het volgende:
Die reacties vanavond op social media zodra Nawel naar huis is wordt ook een groot feest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |