Dat kun je ook zeggen over de WK finale van 2010quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:38 schreef Tagliano het volgende:
Er is niet zoveel mis gegaan, behalve dat ze geen goal hebben gemaakt en eentje geïncasseerd hebben
Kenneth brengt ons tot diepere inzichten vanavond
Waarom, je gaat het seizoen toch wel kijkenquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Even de trailer van Better Call Saul kijken.
Blanco erin gaan.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom, je gaat het seizoen toch wel kijken
Wanneer komt het nieuwe seizoenquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Even de trailer van Better Call Saul kijken.
Ik voel Slavia weer aankomen in de kwartfinale.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:39 schreef maxi-mus het volgende:
Lask Linz is ook niet meer wat het geweest is zie ik.
Dat zou wel matig zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik voel Slavia weer aankomen in de kwartfinale.
Kale kletsGod is weg.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:39 schreef maxi-mus het volgende:
Lask Linz is ook niet meer wat het geweest is zie ik.
Voor dat extra beetje hype.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom, je gaat het seizoen toch wel kijken
Nouja, toch twee keer achter gekomen tegen een belachelijk slechte tegenstander!quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:19 schreef maxi-mus het volgende:
Ik neem het gevoel van @:scrummie nooit weer serieus. Al deed ik dat al niet.
Ja ik had bijna mijn spreekwoordelijke schoen moeten opeten.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, toch twee keer achter gekomen tegen een belachelijk slechte tegenstander!
En nu kon je mij uitlachen. Ook wel eens lekker, zo vaak komt dat niet voor.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik had bijna mijn spreekwoordelijke schoen moeten opeten.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En nu kon je mij uitlachen. Ook wel eens lekker, zo vaak komt dat niet voor.
Ik snap niet waarom @Caland zo'n fan is van die familie.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:52 schreef Tagliano het volgende:
Die is er wel Kenneth maar dan zitten we weer tegen zo'n godvergeten Koopmeiners aan te kijken
Ik ben al gehyped genoegquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor dat extra beetje hype.
De trailer gaf verder niet zoveel weg.
Dat laatste duurt nog wel even.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:55 schreef GGMM het volgende:
Ik twijfel nog of ik week per week ga kijken of dat ik wacht tot het hele seizoen uit is overigens.
Ja, en dan praat iedereen er elke week over en moet ik spoilers ontwijkenquote:
Voorgaande seizoen wachtte ik tot het hele seizoen voorbij was, maar nu doe ik maar week tot week. Voor de spanningsopbouw.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:55 schreef GGMM het volgende:
Ik twijfel nog of ik week per week ga kijken of dat ik wacht tot het hele seizoen uit is overigens.
Waarom zou jij helemaal naar Noorwegen zijn afgereisdquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zonder COVID-besmetting had ik daar nu gezeten!
Dan doe ik dat ook dan kunnen we er wekelijks over praten en een review posten voor @Calandquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voorgaande seizoen wachtte ik tot het hele seizoen voorbij was, maar nu doe ik maar week tot week. Voor de spanningsopbouw.
Dan kunnen we het ook gezellig elke week op FOK! bespreken!quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, en dan praat iedereen er elke week over en moet ik spoilers ontwijken
Nee, ik kijk wel week tot week.
Bedankt maxi
Dan wist ik tenminste zeker of het nou Bodo of Glimt is!quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarom zou jij helemaal naar Noorwegen zijn afgereisd
(@:ggmm vindt dit frustrerend)
Heb je Succession al gekeken?quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan doe ik dat ook dan kunnen we er wekelijks over praten en een review posten voor @:caland
Dank dat je je verantwoordelijkheid neemt. Alleen samen houden we het Philips stadion Covid-vrij.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zonder COVID-besmetting had ik daar nu gezeten!
Al in seizoen 3 neem ik aan?quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb net 3 dagen HBO
Jij denkt zeker dat ik helemaal geen leven heb
Die speelt in Belgenland.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh is Viktor Visser daar weer weg?
Beetje matig dat je dat hier nog moet vragen en niet gewoon weetquote:
Was ook al twee keer besproken.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:59 schreef GGMM het volgende:
En nog te laat ook.
Wat ben ik toch nutteloos
Ben je nou tegen jezelf aan het praten?quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Wist je dat hij naar firstdates keek ?
quote bugquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben je nou tegen jezelf aan het praten?
Is die serie van Karin Slachter wat?quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bedankt maxi-mus, GGMM was weer eens véél te traag.
Hier klopt helemaal niets vanquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Wist je dat hij naar firstdates keek ?
quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier klopt helemaal niets van
Nog NOOIT gezienquote:
7,7/10quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is die serie van Karin Slachter wat?
Kan iemand dit samenvatten?quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
7,7/10
Geen ongelofelijke topper, maar prima te doen (excuus voor dit boekwerk).
Daar doe ik het voor, ik hou wel van dit soort series.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
7,7/10
Onder de 8.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
7,7/10
Kan niet wachten op je review! @maily kijkt ook, die vond het ook leuk volgens mij.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar doe ik het voor, ik hou wel van dit soort series.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Onder de 8.
Ik ga dit dus niet kijken.
Maar PSV heeft amper verdedigers.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:07 schreef maxi-mus het volgende:
PSV jezus, die lui hebben amper aanvallers.
Ik heb hem toen één keer bij Duitsland gezien en toen was ik genezen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er valt van mij vast ook wel wat terug te vinden.
Ik ga niet mycroften.
En daarvoor bij bal op paal stond die ook weer verkeerd.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Drommel zag er ook weer niet zo goed uit.
Ik ken nog een Mauro die géén Nederlander mocht worden!quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja die moet snel Nederlander worden!!
Het begon best goed .....quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is die serie van Karin Slachter wat?
Alle vier de posities achterin bezetten is zelfs hem nog niet gelukt.quote:
Ik weet niet waarom maar ik stoor me echt enorm aan die hype.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hoeft geen multitalent te zijn om bij PSV op goal te staan laten we wel wezenquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:08 schreef RipCity het volgende:
[..]
Staat zondag op goal waarschijnlijk
Ja ik ook welquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar ik stoor me echt enorm aan die hype.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ken nog een Mauro die géén Nederlander mocht worden!
Dat zal wel ja.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik ook wel
Heeft er ook mee te maken dat hij voor PSV speelt denk ik
quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat die debiel dacht dat dat een goed idee was is echt heel vreemdquote:
Ja, dan snap je dus gewoon helemaal niks van het levenquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat die debiel dacht dat dat een goed idee was is echt heel vreemd
Ha!quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ken nog een Mauro die géén Nederlander mocht worden!
Dat komt zeker weer omdat @GGMM weer gifjes heeft zitten posten.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Braadpan heeft al zijn accounts/kanalen weer verwijderd.
Ter info.
Ook zijn TikTok?quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ter info.
Laat me met rustquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat komt zeker weer omdat @:GGMM weer gifjes heeft zitten posten.
Verstandige jongen die ver gaat komen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:13 schreef maily het volgende:
[..]
Ha!
Mauro nam ontslag en startte eigen bedrijf; ik ben allang niet meer die zielige asielzoeker
Laat GGMM met rust anders geef ik je een stomp.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat komt zeker weer omdat @:GGMM weer gifjes heeft zitten posten.
Ik ook.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb PSV wat overschat merk ik.
Doe eens even normaal zegquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Laat GGMM met rust anders geef ik je een stomp.
Dat dacht Promes ook.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verstandige jongen die ver gaat komen.
Tegen Tel Aviv was het ook al een drama en dat was echt een hele slechte ploeg.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Apart, niks voor jouquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel wat meer dan dat hoor. Kerel is (definitief) uit zijn huis gegaan en duikt nu ergens onder. Gaat echt hélemaal nergens meer over.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij zal wel weer bedreigingen hebben gehad dan.
Triest.
Ook tiktok?quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ter info.
Kopenhagen ook.quote:
PSV - Kopenhagen is wel leuk als je niet voor PSV bentquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:18 schreef Tagliano het volgende:
Bodo AZ vind ik eigenlijk geen zak aan
Dan schakel ik maar evenquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV - Kopenhagen is wel leuk als je niet voor PSV bent
Wtf man.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:17 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wel wat meer dan dat hoor. Kerel is (definitief) uit zijn huis gegaan en duikt nu ergens onder. Gaat echt hélemaal nergens meer over.
Een club die met Boilesen en Jørgensen speelt kun je niet serieus nemen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
Deense competitie moet je niet onderschatten he.
Ik vroeg het voor ik verder was gescrolled inderdaad.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Al besproken, lees je niet mee ofzo.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom zou je zo'n jongen bedreigen
Zitten een paar figuren achter (of misschien wel gewoon één iemand, wie zal het zeggen) die zo ongeveer 24/7 bezig zijn om hem te terroriseren. Loven zelfs bedragen a 1500 euro uit voor een baksteen door zijn ruit of 5000 voor een molotov door zijn ruit, etc.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wtf man.
Waarom zou je zo'n jongen bedreigen
Lijkt me dat Braddie daar wel aangifte tegen heeft gedaan?quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:20 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zitten een paar figuren achter (of misschien wel gewoon één iemand, wie zal het zeggen) die zo ongeveer 24/7 bezig zijn om hem te terroriseren. Loven zelfs bedragen a 1500 euro uit voor een baksteen door zijn ruit of 5000 voor een molotov door zijn ruit, etc.
Beetje raar ja.quote:
En daar heeft de politie niks aan kunnen doen?quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:20 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zitten een paar figuren achter (of misschien wel gewoon één iemand, wie zal het zeggen) die zo ongeveer 24/7 bezig zijn om hem te terroriseren. Loven zelfs bedragen a 1500 euro uit voor een baksteen door zijn ruit of 5000 voor een molotov door zijn ruit, etc.
Vast wel, maar daar doen ze toch niets mee.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me dat Braddie daar wel aangifte tegen heeft gedaan?
Sorry, ik keek even niet.quote:
Hoe weet jij dit allemaal?quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:20 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar het antwoord zelf ook wel op weet helaasquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
En daar heeft de politie niks aan kunnen doen?
Keek laatst eens in die telegram groep. Best wel zieke mensen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:20 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zout gewoon lekker op met dat gelul johquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:22 schreef Oriente het volgende:
[..]
Vast wel, maar daar doen ze toch niets mee.
Met die mentaliteit niet nee.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:22 schreef Oriente het volgende:
[..]
Vast wel, maar daar doen ze toch niets mee.
Welke telegram groep?quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:22 schreef RipCity het volgende:
[..]
Keek laatst eens in die telegram groep. Best wel zieke mensen.
Dit zou ik van iedereen aannemen, maar van jou helaas niet johquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zout gewoon lekker op met dat gelul joh
quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
Sorry voor iedereen die ik de Bodo/glimt fuik heb ingelokt.
Vooral AZ zelf is dit jaar heel saai en zakelijk.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
Sommige mensen worden er zelfs kaal vanquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het is erg vermoeiend om supporter te zijn van PSV
Eensch.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:25 schreef GGMM het volgende:
Ja nu is het wel weer leuk geweest met dat Braddie gezeik thnx
cola zero want anders ben je gelijk viesdikquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:24 schreef PicoMMP het volgende:
Ik heb een bakje nibbits en een cola zero gepakt @:kingroland
Nibbits, ooit gehad als kind.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:24 schreef PicoMMP het volgende:
Like gegevenquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:25 schreef GGMM het volgende:
Wel erg kansloos dat die jongen door allerlei knokploegen wordt geviseerd, maar verder kan ie me ook gestolen worden dus dit juich ik toe!quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:25 schreef GGMM het volgende:
Cola Zero, wat een verschrikking.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:24 schreef PicoMMP het volgende:
Ik neem aan dat je ze toen aan een dropveter wist te rijgen.quote:
Nou ja af en toe een gifje is nog tot daaraan toe vind ik, maar als het inhoudelijk over dat gezeik gaat ben ik er snel klaar mee ja.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Like gegeven
Wel met de kleine toevoeging dat dat gelul vanaf het begin af aan al niet leuk is als je het mij vraagt!
Ja oke dat bedoelde ik eigenlijk ookquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja af en toe een gifje is nog tot daaraan toe vind ik, maar als het inhoudelijk over dat gezeik gaat ben ik er snel klaar mee ja.
Nee dat ging niet met die sticksquote:
Zo kennen we hem ja, terwijl het gewoon de beste voetballer is op het middenveld.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:26 schreef maxi-mus het volgende:
Veerman zal de komende potten wel afgestraft worden door herr Schmidt.
Op het middenveld?quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo kennen we hem ja, terwijl het gewoon de beste voetballer is op het middenveld.
Linkshalf.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op het middenveld?
Hij is toch linksbuiten
De Conference League levert alweer.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:28 schreef Coco het volgende:
Los van de achterstand is dit een vermakelijke voetbalavond.
Dat had ik al lang verbeterd dus die fout heb je er zelf weer in gezet. Ik heb je wel door!quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
GIGN goden @:Zipportal
[ afbeelding ]
Real-PSG van gisteren zou niet misstaan in de Conference League!quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Conference League levert alweer.
Die verdediging van PSG was vrij matig jaquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:29 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Real-PSG van gisteren zou niet misstaan in de Conference League!
Die voorzitter van PSG wel.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:29 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Benzemagodquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:29 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nee ik had alvast gequote en toen het plaatje gezocht, want voormoedde al dat je dat ging doenquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat had ik al lang verbeterd dus die fout heb je er zelf weer in gezet. Ik heb je wel door!
Verdorie.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee ik had alvast gequote en toen het plaatje gezocht, want voormoedde al dat je dat ging doen
Ja door jou heb ik ook drie goals gemist!!!quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
Partizan-Feyenoord van vandaag zou niet misstaan in de Champions League!quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:29 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Net als @Drizztquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Partizan-Feyenoord van vandaag zou niet misstaan in de Champions League!
Nee wacht, dit werkt niet.
Gelukkig heb je er al 7 gezien.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja door jou heb ik ook drie goals gemist!!!
Vuurwerk zou niet misstaan in Scheveningen/Twente.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Partizan-Feyenoord van vandaag zou niet misstaan in de Champions League!
Nee wacht, dit werkt niet.
Ik kijk op ESPN 2.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:32 schreef De_Kraam het volgende:
Wytse telde hem al. Erg vervelende commentator.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |