Beetje raar ja.quote:
En daar heeft de politie niks aan kunnen doen?quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:20 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zitten een paar figuren achter (of misschien wel gewoon één iemand, wie zal het zeggen) die zo ongeveer 24/7 bezig zijn om hem te terroriseren. Loven zelfs bedragen a 1500 euro uit voor een baksteen door zijn ruit of 5000 voor een molotov door zijn ruit, etc.
Vast wel, maar daar doen ze toch niets mee.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me dat Braddie daar wel aangifte tegen heeft gedaan?
Sorry, ik keek even niet.quote:
Hoe weet jij dit allemaal?quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:20 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zitten een paar figuren achter (of misschien wel gewoon één iemand, wie zal het zeggen) die zo ongeveer 24/7 bezig zijn om hem te terroriseren. Loven zelfs bedragen a 1500 euro uit voor een baksteen door zijn ruit of 5000 voor een molotov door zijn ruit, etc.
Ik denk dat je daar het antwoord zelf ook wel op weet helaasquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
En daar heeft de politie niks aan kunnen doen?
Keek laatst eens in die telegram groep. Best wel zieke mensen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:20 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zout gewoon lekker op met dat gelul johquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:22 schreef Oriente het volgende:
[..]
Vast wel, maar daar doen ze toch niets mee.
Met die mentaliteit niet nee.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:22 schreef Oriente het volgende:
[..]
Vast wel, maar daar doen ze toch niets mee.
Welke telegram groep?quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:22 schreef RipCity het volgende:
[..]
Keek laatst eens in die telegram groep. Best wel zieke mensen.
Dit zou ik van iedereen aannemen, maar van jou helaas niet johquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zout gewoon lekker op met dat gelul joh
quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
Sorry voor iedereen die ik de Bodo/glimt fuik heb ingelokt.
Vooral AZ zelf is dit jaar heel saai en zakelijk.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
Sorry voor iedereen die ik de Bodo/glimt fuik heb ingelokt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |