Laat GGMM met rust anders geef ik je een stomp.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat komt zeker weer omdat @:GGMM weer gifjes heeft zitten posten.
Ik ook.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb PSV wat overschat merk ik.
Doe eens even normaal zegquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Laat GGMM met rust anders geef ik je een stomp.
Dat dacht Promes ook.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verstandige jongen die ver gaat komen.
Tegen Tel Aviv was het ook al een drama en dat was echt een hele slechte ploeg.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Apart, niks voor jouquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel wat meer dan dat hoor. Kerel is (definitief) uit zijn huis gegaan en duikt nu ergens onder. Gaat echt hélemaal nergens meer over.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij zal wel weer bedreigingen hebben gehad dan.
Triest.
Ook tiktok?quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Braadpan heeft al zijn accounts/kanalen weer verwijderd.
Ter info.
Kopenhagen ook.quote:
PSV - Kopenhagen is wel leuk als je niet voor PSV bentquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:18 schreef Tagliano het volgende:
Bodo AZ vind ik eigenlijk geen zak aan
Al besprokenquote:
Dan schakel ik maar evenquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV - Kopenhagen is wel leuk als je niet voor PSV bent
Wtf man.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:17 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wel wat meer dan dat hoor. Kerel is (definitief) uit zijn huis gegaan en duikt nu ergens onder. Gaat echt hélemaal nergens meer over.
Een club die met Boilesen en Jørgensen speelt kun je niet serieus nemen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
Deense competitie moet je niet onderschatten he.
Ik vroeg het voor ik verder was gescrolled inderdaad.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Al besproken, lees je niet mee ofzo.
quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom zou je zo'n jongen bedreigen
Zitten een paar figuren achter (of misschien wel gewoon één iemand, wie zal het zeggen) die zo ongeveer 24/7 bezig zijn om hem te terroriseren. Loven zelfs bedragen a 1500 euro uit voor een baksteen door zijn ruit of 5000 voor een molotov door zijn ruit, etc.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wtf man.
Waarom zou je zo'n jongen bedreigen
Lijkt me dat Braddie daar wel aangifte tegen heeft gedaan?quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:20 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zitten een paar figuren achter (of misschien wel gewoon één iemand, wie zal het zeggen) die zo ongeveer 24/7 bezig zijn om hem te terroriseren. Loven zelfs bedragen a 1500 euro uit voor een baksteen door zijn ruit of 5000 voor een molotov door zijn ruit, etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |