Laat GGMM met rust anders geef ik je een stomp.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat komt zeker weer omdat @:GGMM weer gifjes heeft zitten posten.
Ik ook.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb PSV wat overschat merk ik.
Doe eens even normaal zegquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Laat GGMM met rust anders geef ik je een stomp.
Dat dacht Promes ook.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verstandige jongen die ver gaat komen.
Tegen Tel Aviv was het ook al een drama en dat was echt een hele slechte ploeg.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Apart, niks voor jouquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel wat meer dan dat hoor. Kerel is (definitief) uit zijn huis gegaan en duikt nu ergens onder. Gaat echt hélemaal nergens meer over.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij zal wel weer bedreigingen hebben gehad dan.
Triest.
Ook tiktok?quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Braadpan heeft al zijn accounts/kanalen weer verwijderd.
Ter info.
Kopenhagen ook.quote:
PSV - Kopenhagen is wel leuk als je niet voor PSV bentquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:18 schreef Tagliano het volgende:
Bodo AZ vind ik eigenlijk geen zak aan
Al besprokenquote:
Dan schakel ik maar evenquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV - Kopenhagen is wel leuk als je niet voor PSV bent
Wtf man.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:17 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wel wat meer dan dat hoor. Kerel is (definitief) uit zijn huis gegaan en duikt nu ergens onder. Gaat echt hélemaal nergens meer over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |