Sommige mensen worden er zelfs kaal vanquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het is erg vermoeiend om supporter te zijn van PSV
Eensch.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:25 schreef GGMM het volgende:
Ja nu is het wel weer leuk geweest met dat Braddie gezeik thnx
cola zero want anders ben je gelijk viesdikquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:24 schreef PicoMMP het volgende:
Ik heb een bakje nibbits en een cola zero gepakt @:kingroland
Nibbits, ooit gehad als kind.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:24 schreef PicoMMP het volgende:
Like gegevenquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:25 schreef GGMM het volgende:
Wat een leuke jeugd heb jij gehadquote:
Wel erg kansloos dat die jongen door allerlei knokploegen wordt geviseerd, maar verder kan ie me ook gestolen worden dus dit juich ik toe!quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:25 schreef GGMM het volgende:
Cola Zero, wat een verschrikking.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:24 schreef PicoMMP het volgende:
Ik neem aan dat je ze toen aan een dropveter wist te rijgen.quote:
Nou ja af en toe een gifje is nog tot daaraan toe vind ik, maar als het inhoudelijk over dat gezeik gaat ben ik er snel klaar mee ja.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Like gegeven
Wel met de kleine toevoeging dat dat gelul vanaf het begin af aan al niet leuk is als je het mij vraagt!
Ja oke dat bedoelde ik eigenlijk ookquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja af en toe een gifje is nog tot daaraan toe vind ik, maar als het inhoudelijk over dat gezeik gaat ben ik er snel klaar mee ja.
Nee dat ging niet met die sticksquote:
Zo kennen we hem ja, terwijl het gewoon de beste voetballer is op het middenveld.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:26 schreef maxi-mus het volgende:
Veerman zal de komende potten wel afgestraft worden door herr Schmidt.
Op het middenveld?quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo kennen we hem ja, terwijl het gewoon de beste voetballer is op het middenveld.
Linkshalf.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op het middenveld?
Hij is toch linksbuiten
De Conference League levert alweer.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:28 schreef Coco het volgende:
Los van de achterstand is dit een vermakelijke voetbalavond.
Dat had ik al lang verbeterd dus die fout heb je er zelf weer in gezet. Ik heb je wel door!quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
GIGN goden @:Zipportal
[ afbeelding ]
Real-PSG van gisteren zou niet misstaan in de Conference League!quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Conference League levert alweer.
Die verdediging van PSG was vrij matig jaquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:29 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Real-PSG van gisteren zou niet misstaan in de Conference League!
Die voorzitter van PSG wel.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:29 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Benzemagodquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:29 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nee ik had alvast gequote en toen het plaatje gezocht, want voormoedde al dat je dat ging doenquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat had ik al lang verbeterd dus die fout heb je er zelf weer in gezet. Ik heb je wel door!
Verdorie.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee ik had alvast gequote en toen het plaatje gezocht, want voormoedde al dat je dat ging doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |