Dan doe ik dat ook dan kunnen we er wekelijks over praten en een review posten voor @Calandquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voorgaande seizoen wachtte ik tot het hele seizoen voorbij was, maar nu doe ik maar week tot week. Voor de spanningsopbouw.
Dan kunnen we het ook gezellig elke week op FOK! bespreken!quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, en dan praat iedereen er elke week over en moet ik spoilers ontwijken
Nee, ik kijk wel week tot week.
Bedankt maxi
Dan wist ik tenminste zeker of het nou Bodo of Glimt is!quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarom zou jij helemaal naar Noorwegen zijn afgereisd
(@:ggmm vindt dit frustrerend)
Heb je Succession al gekeken?quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan doe ik dat ook dan kunnen we er wekelijks over praten en een review posten voor @:caland
Dank dat je je verantwoordelijkheid neemt. Alleen samen houden we het Philips stadion Covid-vrij.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zonder COVID-besmetting had ik daar nu gezeten!
Ik heb net 3 dagen HBOquote:
Al in seizoen 3 neem ik aan?quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb net 3 dagen HBO
Jij denkt zeker dat ik helemaal geen leven heb
18 april (speciaal voor jou opgezocht terwijl je dat zelf ook gewoon kan doen)quote:
Die speelt in Belgenland.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh is Viktor Visser daar weer weg?
Beetje matig dat je dat hier nog moet vragen en niet gewoon weetquote:
Was ook al twee keer besproken.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:59 schreef GGMM het volgende:
En nog te laat ook.
Wat ben ik toch nutteloos
Ben je nou tegen jezelf aan het praten?quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Wist je dat hij naar firstdates keek ?
quote bugquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben je nou tegen jezelf aan het praten?
Is die serie van Karin Slachter wat?quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bedankt maxi-mus, GGMM was weer eens véél te traag.
Hier klopt helemaal niets vanquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Wist je dat hij naar firstdates keek ?
quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier klopt helemaal niets van
Nog NOOIT gezienquote:
7,7/10quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is die serie van Karin Slachter wat?
Kan iemand dit samenvatten?quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
7,7/10
Geen ongelofelijke topper, maar prima te doen (excuus voor dit boekwerk).
Daar doe ik het voor, ik hou wel van dit soort series.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
7,7/10
Geen ongelofelijke topper, maar prima te doen (excuus voor dit boekwerk).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |