Nee ik had alvast gequote en toen het plaatje gezocht, want voormoedde al dat je dat ging doenquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat had ik al lang verbeterd dus die fout heb je er zelf weer in gezet. Ik heb je wel door!
Verdorie.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee ik had alvast gequote en toen het plaatje gezocht, want voormoedde al dat je dat ging doen
Kan je gewoon paal zeggen?quote:
Ja door jou heb ik ook drie goals gemist!!!quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
Sorry voor iedereen die ik de Bodo/glimt fuik heb ingelokt.
Partizan-Feyenoord van vandaag zou niet misstaan in de Champions League!quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:29 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Real-PSG van gisteren zou niet misstaan in de Conference League!
Net als @Drizztquote:Op donderdag 10 maart 2022 21:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Partizan-Feyenoord van vandaag zou niet misstaan in de Champions League!
Nee wacht, dit werkt niet.
Gelukkig heb je er al 7 gezien.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja door jou heb ik ook drie goals gemist!!!
Vuurwerk zou niet misstaan in Scheveningen/Twente.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Partizan-Feyenoord van vandaag zou niet misstaan in de Champions League!
Nee wacht, dit werkt niet.
Ik kijk op ESPN 2.quote:Op donderdag 10 maart 2022 21:32 schreef De_Kraam het volgende:
Wytse telde hem al. Erg vervelende commentator.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |