Wat muziek niet kan doen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 19:45 schreef TLC het volgende:
Met al die ellende in Oekraine toch ff dit nummer
(en daarom post ik het ook in het ESF topic)
Gewoon Tweetdeck gebruiken als een pro jeweetog.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:11 schreef Em31 het volgende:
Wat heeft Twitter nou weer gedaan met dat Startpagina/Nieuwste tweets
Wat is dat nou weer, mobiel ook?quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Gewoon Tweetdeck gebruiken als een pro jeweetog.
Het heeft ook een betere verhaallijn dan Het Weerquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:06 schreef Strani het volgende:
Ik heb met het journaal altijd dat ik het rustig een seizoen of twee niet kan zien en dat ik dan een paar afleveringen kijk en direct weer helemaal in het verhaal zit. Maar ik vind het wel heel jammer dat verhaallijnen vaak herhaald worden.
Dacht het wel ja, dat het ook mobiel bestaan. Op PC is het heel fijn want je krijgt de tweets in real-time door en je kan allemaal verschillende columns naast elkaar hebben.quote:
Eigenlijk gek dat ook onweer gewoon in het weer wordt aangekondigd. Je zou denken dat dat een ander programma is.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Het heeft ook een betere verhaallijn dan Het Weer
Ik zie geen verschil?quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:11 schreef Em31 het volgende:
Wat heeft Twitter nou weer gedaan met dat Startpagina/Nieuwste tweets
Ach, bij wielrennen zie je ook zelden iemand lopenquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Eigenlijk gek dat ook onweer gewoon in het weer wordt aangekondigd. Je zou denken dat dat een ander programma is.
Zodat @Em31 eerst met alle bugs kan dealen en wij daarna meteen een goed werkend systeem krijgen?quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ook niet trouwens. Maar zal wel z'n roll-out zijn die niet voor iedereen tegelijk gebeurt.
Dat is niet waar. Vorige week nog werd Omloop Het Nieuwsblad gewonnen door de materiaalman van Lotto Soudal die slechts 14 seconden nodig had om met een reservewiel van de auto naar een renner te rennen en weer terug. Heroisch.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Ach, bij wielrennen zie je ook zelden iemand lopen
Boven staat nuquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ook niet trouwens. Maar zal wel z'n roll-out zijn die niet voor iedereen tegelijk gebeurt.
Dat heb ik inderdaad nog niet. Maar klinkt nu al irritant.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Boven staat nu
Startpagina Nieuwste tweets
En hij springt automatisch steeds weer naar startpagina
Web of app? Ik zie nog geen verschil in ieder geval.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Boven staat nu
Startpagina Nieuwste tweets
En hij springt automatisch steeds weer naar startpagina
App!quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:20 schreef Dave het volgende:
[..]
Web of app? Ik zie nog geen verschil in ieder geval.
Ik denk dat ik wel voor de voltallige SC (op misschien één of twee mensen na) spreek wanneer ik zeg dat jou hetzelfde toekomt!quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:23 schreef Meke het volgende:
Tevens wens ik u allen een gezegende avond, jongelui
Heb een vraag aan jouquote:Op donderdag 10 maart 2022 20:23 schreef Meke het volgende:
Tevens wens ik u allen een gezegende avond, jongelui
Ik doe idd niet aan zegeningen.quote:Op donderdag 10 maart 2022 20:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel voor de voltallige SC (op misschien één of twee mensen na) spreek wanneer ik zeg dat jou hetzelfde toekomt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |