T'is wel een leukertje.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
wei zhang hao is er eentje om in de gaten te houden jongens
dat zie ik gelijk
Dat zou wel strak zijn, ja.quote:
2,5 uur overleggen over de videoboodschap van Rutte?quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze hebben dus 2,5 uur overlegd over eh ja niets?
Als hij zich niet laat zien krijgt hij ook commentaar. Prima dat er af en toe een update komt, ook als er niets nieuws te melden is.quote:
ik zeg geen neequote:
Heeft ie toch iets geleerd van coronaquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als hij zich niet laat zien krijgt hij ook commentaar. Prima dat er af en toe een update komt, ook als er niets nieuws te melden is.
Je mist niks.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:48 schreef Nattekat het volgende:
Ja godver, begint het precies als ik even koffie haal.
Ja goede sier maken en je handen schoon houden.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:46 schreef Starhopper het volgende:
Er komt een onderzoekscommissie naar Russische oorlogsmisdaden
nee niemand wint hierquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:51 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
In dit geval wint toch China en niet Rusland
Niks gemist. Zelfs Irma nietquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:48 schreef Nattekat het volgende:
Ja godver, begint het precies als ik even koffie haal.
Rusland kan zijn grondstoffen dan alleen nog maar naar China exporteren. En die gaan niet de hoofdprijs betalen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:51 schreef Catatafishh het volgende:
In dit geval wint toch China en niet Rusland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |