Vergeet de 1.5m nietquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:44 schreef zoost het volgende:
[..]
Thuiswerkadvies, mondkapjes en avondklok.
en je mag na zes over 5 geen drank meer kopenquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:44 schreef zoost het volgende:
[..]
Volgens Wilders niet zo heel erg; dat kan hij zich niet veroorloven want zijn financiering komt ook uit de VS en dan vooral uit de extreem rechts conservatieve hoek. Dat zijn niet echt Putin-matties.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:36 schreef polderturk het volgende:
[..]
Maar Rusland is een fantastisch land volgens Baudetev en Wilderski.
Aan Groningen omdat we hun gas gaan opeisenquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:44 schreef byah het volgende:
wat hadden jullie gedacht Dan? Dat hij de oorlog verklaart aan Rusland?
De mensen die achter sp3c aanrennen mogen gelijk op dieet dan. Lekker in de file op de A58quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
komt goed, ik zal jullie leiden
ik dacht eerst @:koffiekoekjes maar die kan er niks van
wei zhang hao is er eentje om in de gaten te houden jongensquote:
sowieso op dieet dikke paphoerenquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:45 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
De mensen die achter sp3c aanrennen mogen gelijk op dieet dan. Lekker in de file op de A58
Komende twee weken worden cruciaal.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:44 schreef zoost het volgende:
[..]
Laatste jaren wat meer moet ik zeggen. Maar op DIT moment is dat wel aan het dalen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:44 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Volgens Wilders niet zo heel erg; dat kan hij zich niet veroorloven want zijn financiering komt ook uit de VS en dan vooral uit de extreem rechts conservatieve hoek. Dat zijn niet echt Putin-matties.
Als dit alles was, dan slaat dit nergens op iddquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:46 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zie niet helemaal in wat dit toevoegt.
Ben vooral onder de indruk van de subtiliteit van deze trol. Je ziet het haast niet.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
wei zhang hao is er eentje om in de gaten te houden jongens
dat zie ik gelijk
dit voegt echt helemaal niets toequote:Op donderdag 3 maart 2022 11:46 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zie niet helemaal in wat dit toevoegt.
T'is wel een leukertje.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
wei zhang hao is er eentje om in de gaten te houden jongens
dat zie ik gelijk
Dat zou wel strak zijn, ja.quote:
2,5 uur overleggen over de videoboodschap van Rutte?quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze hebben dus 2,5 uur overlegd over eh ja niets?
Als hij zich niet laat zien krijgt hij ook commentaar. Prima dat er af en toe een update komt, ook als er niets nieuws te melden is.quote:
ik zeg geen neequote:
Heeft ie toch iets geleerd van coronaquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als hij zich niet laat zien krijgt hij ook commentaar. Prima dat er af en toe een update komt, ook als er niets nieuws te melden is.
Je mist niks.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:48 schreef Nattekat het volgende:
Ja godver, begint het precies als ik even koffie haal.
Ja goede sier maken en je handen schoon houden.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:46 schreef Starhopper het volgende:
Er komt een onderzoekscommissie naar Russische oorlogsmisdaden
nee niemand wint hierquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:51 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
In dit geval wint toch China en niet Rusland
Niks gemist. Zelfs Irma nietquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:48 schreef Nattekat het volgende:
Ja godver, begint het precies als ik even koffie haal.
Rusland kan zijn grondstoffen dan alleen nog maar naar China exporteren. En die gaan niet de hoofdprijs betalen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:51 schreef Catatafishh het volgende:
In dit geval wint toch China en niet Rusland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |