Als de nukes vallen kun je maar beter een mondmasker opzetten inderdaad.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:40 schreef sp3c het volgende:
nou ik ga weer wat doen hoor, ik hoor wel of ik mijn mondkapje weer op moet
Radioactief stof uit je longen houden. Stel je de implicaties van een onder invloed van radioactieve straling muterende corona voorquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:40 schreef sp3c het volgende:
nou ik ga weer wat doen hoor, ik hoor wel of ik mijn mondkapje weer op moet
quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:41 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Voor een persco van Rutte. Ironisch.
ik ben onkwetsbaar voor dat soort dingenquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Radioactief stof uit je longen houden. Stel je de implicaties van een onder invloed van radioactieve straling muterende corona voor.
Dezelfde gevolgen als gewone mutatiesquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Radioactief stof uit je longen houden. Stel je de implicaties van een onder invloed van radioactieve straling muterende corona voor.
Ik vind dat eigenlijk ook niks, tevens is het koren op de molen van Groenendijk-achtige wappen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:42 schreef Mr.Sandman het volgende:
Waarom geilt de EU zo op het blokkeren van de Russische staatsmedia? Alsof ik zelf niet kan bepalen wat ik wel of niet zou mogen en willen zien.
En dan weer het vingertje wijzen naar Rusland die celstraffen wil opleggen voor het verspreiden van propaganda.
Censuur regeert de wereld, bah.
"we blijven doen wat we al een week doen"quote:
tot nu toe zegtie niks met heel veel woordenquote:
Niet in wappieland.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:43 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Dezelfde gevolgen als gewone mutaties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |