Vergeet de 1.5m nietquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:44 schreef zoost het volgende:
[..]
Thuiswerkadvies, mondkapjes en avondklok.
en je mag na zes over 5 geen drank meer kopenquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:44 schreef zoost het volgende:
[..]
Volgens Wilders niet zo heel erg; dat kan hij zich niet veroorloven want zijn financiering komt ook uit de VS en dan vooral uit de extreem rechts conservatieve hoek. Dat zijn niet echt Putin-matties.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:36 schreef polderturk het volgende:
[..]
Maar Rusland is een fantastisch land volgens Baudetev en Wilderski.
Aan Groningen omdat we hun gas gaan opeisenquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:44 schreef byah het volgende:
wat hadden jullie gedacht Dan? Dat hij de oorlog verklaart aan Rusland?
De mensen die achter sp3c aanrennen mogen gelijk op dieet dan. Lekker in de file op de A58quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
komt goed, ik zal jullie leiden
ik dacht eerst @:koffiekoekjes maar die kan er niks van
wei zhang hao is er eentje om in de gaten te houden jongensquote:
sowieso op dieet dikke paphoerenquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:45 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
De mensen die achter sp3c aanrennen mogen gelijk op dieet dan. Lekker in de file op de A58
Komende twee weken worden cruciaal.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:44 schreef zoost het volgende:
[..]
Laatste jaren wat meer moet ik zeggen. Maar op DIT moment is dat wel aan het dalen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:44 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Volgens Wilders niet zo heel erg; dat kan hij zich niet veroorloven want zijn financiering komt ook uit de VS en dan vooral uit de extreem rechts conservatieve hoek. Dat zijn niet echt Putin-matties.
Als dit alles was, dan slaat dit nergens op iddquote:Op donderdag 3 maart 2022 11:46 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zie niet helemaal in wat dit toevoegt.
Ben vooral onder de indruk van de subtiliteit van deze trol. Je ziet het haast niet.quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
wei zhang hao is er eentje om in de gaten te houden jongens
dat zie ik gelijk
dit voegt echt helemaal niets toequote:Op donderdag 3 maart 2022 11:46 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zie niet helemaal in wat dit toevoegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |