SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:27 schreef Ireth het volgende:
Nawel maakt er een hele spelshow van, kom niet meer bij als ze straks 1 minuut spreektijd krijgt![]()
Vindt dat oreren al verschrikkelijk wat ze gewoon doet laat staan nu....quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:27 schreef Ireth het volgende:
Nawel maakt er een hele spelshow van, kom niet meer bij als ze straks 1 minuut spreektijd krijgt![]()
Volgens mij weten ze zelf nog niet wat er met die presentatie precies verdiend kan worden. Maar misschien vrijstelling voor één van de twee?quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:31 schreef Angelflush het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom deze zogenaamde twist. Denken ze bij BB nu echt dat er mensen hun stem gaan veranderen?
Of is BB bang dat kristof eruit wordt gestemd.
Dat denk ik eerder, BB weet hoe het werkt met haar volgelingen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:31 schreef Angelflush het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom deze zogenaamde twist. Denken ze bij BB nu echt dat er mensen hun stem gaan veranderen?
ze moeten vanavond weer opnieuw stemmen dus zo kunnen ze dat misschien nog beinvloeden?quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:33 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij weten ze zelf nog niet wat er met die presentatie precies verdiend kan worden. Maar misschien vrijstelling voor één van de twee?
Of wisten ze het al van te voren, deze twist, er wordt nooit op dinsdag genomineerd..toevallig nu wel, zo er nu weer gewoon weer wordt genomineerd op woensdag..ik heb dit niet meegkregen vandaag waarom er opnieuw wordt gestemd..een moetje of het kwam beter uit met bepaalde spelers..quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat denk ik eerder, BB weet hoe het werkt met haar volgelingen.
Aan de andere kant denk ik niet dat de bewoners nu in ene anders gaan stemmen.
Dat zou ook belachelijk zijn.....jullie moeten stemmen maar dat is voor de kat zijn k**. En als het ons nog niet naar de zin is doen we het weer over.
Dan zijn er drie vrijstellingen op 7man. Blijven er 4 over....en daar moet je dan 2namen van noemen....quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:36 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
ze moeten vanavond weer opnieuw stemmen dus zo kunnen ze dat misschien nog beinvloeden?
Hoewel ik dat zelf niet zo geloof. Maar ik hoop wel dat Julio er nu op komt ipv Kristof
Nee volgens mij krijgt niemand een vrijstellingquote:Op woensdag 2 maart 2022 15:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan zijn er drie vrijstellingen op 7man. Blijven er 4 over....en daar moet je dan 2namen van noemen....
quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:38 schreef Silves het volgende:
[..]
Of wisten ze het al van te voren, deze twist, er wordt nooit op dinsdag genomineerd..toevallig nu wel, zo er nu weer gewoon weer wordt genomineerd op woensdag..ik heb dit niet meegkregen vandaag waarom er opnieuw wordt gestemd..een moetje of het kwam beter uit met bepaalde spelers..
Ja, volgens mij weten de bewoners het ook niet echt...het is meer niets is wat het lijkt.quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:38 schreef Silves het volgende:
[..]
Of wisten ze het al van te voren, deze twist, er wordt nooit op dinsdag genomineerd..toevallig nu wel, zo er nu weer gewoon weer wordt genomineerd op woensdag..ik heb dit niet meegkregen vandaag waarom er opnieuw wordt gestemd..een moetje of het kwam beter uit met bepaalde spelers..
Van wie leent ze het??quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:43 schreef just me het volgende:
Oh we vragen niet of we kleding mogen lenen, we pakken het gewoon #Nawel
Ik zou dat zeker doen.......quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:45 schreef Silves het volgende:
Kristof pak je 20k en laat ze achter met een halve pot!!!!![]()
![]()
Ze heeft het overhemd van Salar aanquote:
als zij niet genomineerd word vanavond klopt er helemaal geen fuck van ! schijnheil eerste klas zij is gewoon de eerste die een nominatie terug kan laten draaien in heel BB geschiedenis ongelofelijkquote:
noes pakte die blouse voor haarquote:Op woensdag 2 maart 2022 15:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, en hij is zo zuinig op zijn kleren.....lekker met die maku up troep.
oké dat heb ik niet meegekregen, maar toch apartquote:
doet ze al steeds ze zit en pakt uit iedereen zijn kastquote:Op woensdag 2 maart 2022 15:43 schreef just me het volgende:
Oh we vragen niet of we kleding mogen lenen, we pakken het gewoon #Nawel
Nou ze heeft er wel heel veel tranen uit moeten persen wel een paar uur.quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
als zij niet genomineerd word vanavond klopt er helemaal geen fuck van ! schijnheil eerste klas zij is gewoon de eerste die een nominatie terug kan laten draaien in heel BB geschiedenis ongelofelijk
Lijkt me verschrikkelijk als je iemand in je groep hebt die steelt.quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:54 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
doet ze al steeds ze zit en pakt uit iedereen zijn kast
Ik zou er stampvoetend voor gaan staan en schreeuwen nu uittrekkenquote:Op woensdag 2 maart 2022 15:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Lijkt me verschrikkelijk als je iemand in je groep hebt die steelt.
En ook niet terug wil geven als je erom vraagt.....
Bakje chips erbijquote:
ik snap het zoiezo niet haar koffer puilde uit wat heeft ze mee genomen dan ?? ze zegt maar steeds dat ze geen kleren heeft en daarom pakt ze van andere trui die ze gisteren aan had was ook van Salarquote:Op woensdag 2 maart 2022 15:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Lijkt me verschrikkelijk als je iemand in je groep hebt die steelt.
En ook niet terug wil geven als je erom vraagt.....
Zoals ze zelf blijkbaar reeds heeft gezegd heeft ze ADHD. Verwonderlijk?quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:00 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik snap het zoiezo niet haar koffer puilde uit wat heeft ze mee genomen dan ?? ze zegt maar steeds dat ze geen kleren heeft en daarom pakt ze van andere trui die ze gisteren aan had was ook van Salar
het is een meisje met weinig verantwoordingsgevoelquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:00 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik snap het zoiezo niet haar koffer puilde uit wat heeft ze mee genomen dan ?? ze zegt maar steeds dat ze geen kleren heeft en daarom pakt ze van andere trui die ze gisteren aan had was ook van Salar
ja dat heeft zew goed gedaan maar het is een smiecht want sochtends zat te janken met nouch en te praten dat een nominatie pas een eerlijke strijd is als zij tegen kristoff er tegen op staat, en dan gebeurd het en dan komt ze met een tranen waterval niet normaal meer zeg, en nu is alles weer goed tot we de uitslag weer horen hahaquote:Op woensdag 2 maart 2022 15:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou ze heeft er wel heel veel tranen uit moeten persen wel een paar uur.![]()
Fijn dat de febo rekening houdt met mijn schema, kan ik op tijd met het avondeten beginnen...quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:07 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou dat gaat wel uurtje duren met die presentatie van nawel
quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat heeft zew goed gedaan maar het is een smiecht want sochtends zat te janken met nouch en te praten dat een nominatie pas een eerlijke strijd is als zij tegen kristoff er tegen op staat, en dan gebeurd het en dan komt ze met een tranen waterval niet normaal meer zeg, en nu is alles weer goed tot we de uitslag weer horen haha
Dus dat.....quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat heeft zew goed gedaan maar het is een smiecht want sochtends zat te janken met nouch en te praten dat een nominatie pas een eerlijke strijd is als zij tegen kristoff er tegen op staat, en dan gebeurd het en dan komt ze met een tranen waterval niet normaal meer zeg, en nu is alles weer goed tot we de uitslag weer horen haha
Wat zo leuk leek is de grootste misser na 100x.quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:13 schreef Sestra666 het volgende:
Doe dan alleen een sl oog ofzo ipv dat bbb 100x
Hahahaha..... Of BB bang is? Die beslist al sinds jaar en dag alles. Ook de uitslag (natuurljk).quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:31 schreef Angelflush het volgende:
je bedoeld nawel? met de blouse van salar.....als ik salar was zou ze hem ala minute uit moeten doen want kris moet winnen dus alle hulpmiddelen die zij nodig heeft oke maar niet van salarquote:
rijkeluiszoontje??quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:26 schreef Pjotr1953 het volgende:
Heerlijk die mensen hier die zich kapot ergeren aan een programmaatje.
Nawel en Salar graag in de finale. De 2 leuksten daar.
Tobias, vreselijk zeurderig arrogant rijkeluiszoontje.
Kristof best aardige gast.
Grace giltante en nepgedoe met dat geloof van haar.
Julio nogal saai mannetje.
Nouchine beetje onbenullig, maar wel lief.
eens....alleen nawel he tja das een ander verhaalquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:26 schreef Pjotr1953 het volgende:
Heerlijk die mensen hier die zich kapot ergeren aan een programmaatje.
Nawel en Salar graag in de finale. De 2 leuksten daar.
Tobias, vreselijk zeurderig arrogant rijkeluiszoontje.
Kristof best aardige gast.
Grace giltante en nepgedoe met dat geloof van haar.
Julio nogal saai mannetje.
Nouchine beetje onbenullig, maar wel lief.
zo gedraagt hij zich wel jaquote:
Maar dat is hij volgens mij absoluut niet.quote:
Gaat hij straks op reis...... mooi zou tijd wordenquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:30 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Maar dat is hij volgens mij absoluut niet.
Als hij reist slaapt hij ook gewoon buiten en kan luxe hem niet boeien.
quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:37 schreef greysbones het volgende:
Tobias wil Nawel en goelio echt oprecht bij zich houden
Grace is ook een draaikut eerste klasquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:36 schreef Angelflush het volgende:
Grace dus niet meer op Nawel, dat heeft Nawel dus mooi voor elkaar gekregen met haar gemanipuleer en de tranen en vuile blikken naar Grace gisteren en vanmorgen.
Dan gaat Grace er uitquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:37 schreef greysbones het volgende:
Vreselijk die 2 Grace en Toby, waarom mogen zij al dagen fluisteren zonder zendercheck?quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:37 schreef greysbones het volgende:
Teleurgestelde blikken zul je bedoelen. Net doen of je een van de beste vrienden van iemand bent en dan op haar gaan stemmen omdat je denkt dat ze sterker staat dan iemand anders.quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:36 schreef Angelflush het volgende:
Grace dus niet meer op Nawel, dat heeft Nawel dus mooi voor elkaar gekregen met haar gemanipuleer en de tranen en vuile blikken naar Grace gisteren en vanmorgen.
quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:37 schreef greysbones het volgende:
Tobi is plots 180 graden gedraaid tov Nawelquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vreselijk die 2 Grace en Toby, waarom mogen zij al dagen fluisteren zonder zendercheck?
Ze zijn druk aan het graven, maar ik hoop dat wie een kuil graaft voor een ander, valt er zelf in voor deze 2 geldt
Tobi is echt 'n rat is schaapsklerenquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:40 schreef Angelflush het volgende:
Tobi wil finale met Grace, kristof en Nawel.
Hij kan nog wel meer willen, de mafkeesquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:40 schreef Angelflush het volgende:
Tobi wil finale met Grace, kristof en Nawel.
Vieze rat. Hoop zo erg dat hij de finale niet haaltquote:
Toby is denk een beetje in de war. Dat komt natuurlijk allemaal door zijn enkelblessure, hij kan er niets aan doen, zijn best gedaan om op de juiste te stemmen. Hij is oprecht, eerlijk, liegt nooit en praat niet met anderen over de nominaties, ook niet met Gracequote:Op woensdag 2 maart 2022 16:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tobi is plots 180 graden gedraaid tov Nawel
Eerder had hij de minste band met haar en deed ze niks
Volgens hem
Nu is ze zomaar een echte vriendin
Voor de finale gaat die nog door zijn enkel en plat op zijn bekquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:42 schreef Lrod01 het volgende:
De smerige rat Tobi wilt een finale met Nawel, Kristoff, Grace en hijzelf
[..]
Vieze rat. Hoop zo erg dat hij de finale niet haalt
quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Toby is denk een beetje in de war. Dat komt natuurlijk allemaal door zijn enkelblessure, hij kan er niets aan doen, zijn best gedaan om op de juiste te stemmen. Hij is oprecht, eerlijk, liegt nooit en praat niet met anderen over de nominaties, ook niet met Grace
There’s a rat in the kitchen oh nee bedroomquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:44 schreef juul. het volgende:
Ach tranen achieten mij in de ogen, Tobias moet zijn allerbeste maatje nomineren, zo'n lieve vent
quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Toby is altijd loyaal naar zijn vrienden. Denk dat hij geen vrienden heeft dan
Nee Tobias weet zeker dat Salar hem volgende week gaat nomineren terwijl Salar vanochtend tegen Nouch zei dat hij het liefst met Nouch Kristof en Toby in de finale staatquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:45 schreef greysbones het volgende:
Heeft hij het nu over salar nomineren?? Die heeft toch de pin
volgens mij hebben Salar en Noes nog steeds de pin, anders had Toby zijn peilen wel op hun gerichtquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:45 schreef greysbones het volgende:
Heeft hij het nu over salar nomineren?? Die heeft toch de pin
Hij is goed in dingen verdraaienquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:46 schreef juul. het volgende:
[..]
Nee Tobias weet zeker dat Salar hem volgende week gaat nomineren terwijl Salar vanochtend tegen Nouch zei dat hij het liefst met Nouch Kristof en Toby in de finale staat
+1quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:46 schreef greysbones het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik van de Cos hou
Tobias is de minst betrouwbare samen met Gracequote:
COSquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:46 schreef greysbones het volgende:
hebben het spel het meest sneaky gespeeldquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tobias is de minst betrouwbare samen met Grace
Mijn eerste jaar (posten) hier, maar heb het best naar mijn zinquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:46 schreef greysbones het volgende:
Je bent een goede toevoegingquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mijn eerste jaar (posten) hier, maar heb het best naar mijn zin
Vanmiddag al gedaan spaghetti gemaakt voor @Joyce-43 + dochter en mezelf natuurlijkquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:48 schreef Ireth het volgende:
Ik versta er geen klote van.. ik ga de keuken in
quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ben er vanavond niet, Mag eindelijk de hond weer ophalen uit het dierenziekenhuis in België
Dat is het beter nieuwsquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ben er vanavond niet, Mag eindelijk de hond weer ophalen uit het dierenziekenhuis in België
Ahwww maar lekker verwennen danquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
![]()
ja salar is een te grote concurrentquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:49 schreef Lrod01 het volgende:
Tobias wilt een team met Nawel vormen. Wat laat die kneus zich enorm kennen momenteel zeg.
ja hoor, je oprechte verhaal staat op beeld.quote:
lekker hoorquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:50 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Vanmiddag al gedaan spaghetti gemaakt voor @:Joyce-43 + dochter en mezelf natuurlijk
vorig jaar begon BB Ausie erna toen gingen we daarheenquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Heb alleen nog geen idee waar ik na BB zal gaan mee posten
Zonder Cos was ik allang afgehaakt.quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:50 schreef danilel het volgende:
COS is altijd top, dat maakt het volgen van een RLS zooooo veeeeeel leuker!!
Grace weet ook weer hoe iedereen denkt en doet. Zou ze een seintje van God hebben gekregen hierover?quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:57 schreef engine het volgende:
Nu probeert Grace Tobias over te halen op Kristof te gaan
doodvermoeiendquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:59 schreef engine het volgende:
Grace en Tobias hebben vandaag over niks anders gepraat dan Kristof.
Dit is voor mij ook het 1e jaar dat ik actief meepost hierquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mijn eerste jaar (posten) hier, maar heb het best naar mijn zin
Jaquote:
Zo'n prachtwijkquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:03 schreef Pjotr1953 het volgende:
[..]
Yep. Zo eentje uit de Haagse Vogelwijk.
Mafklapper Tobias doet toch nu precies hetzelfde.quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:04 schreef engine het volgende:
Hij wil Kristof aan gaan spreken over het "feit" dat Kristof hem volgende week voor de leeuwen gaat gooien. To heeft het plannetje van Kristof door.
omdat wij anders kunnen meeluisterenquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:38 schreef engine het volgende:
Waarom zo fluisteren in een lege slaapkamer
quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:04 schreef engine het volgende:
Hij wil Kristof aan gaan spreken over het "feit" dat Kristof hem volgende week voor de leeuwen gaat gooien. To heeft het plannetje van Kristof door.
volgens mij wel jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Hij is gewoon bang van Kristoffquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:09 schreef Yolk het volgende:
Hij wil wel op Kristof stemmen, maar hij is bang dat het slecht valt bij z'n fans.
100%quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:09 schreef Yolk het volgende:
Hij wil wel op Kristof stemmen, maar hij is bang dat het slecht valt bij z'n fans.
Wat een droeftoeterquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:09 schreef Yolk het volgende:
quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Goed ik ga voor vandaag![]()
Veel cos plezier
onder welke rots heeft Tobi al die weken gezeten?quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:45 schreef Lrod01 het volgende:
Julio een fijne oprechte vent, aldus Tobias.
Die heeft m 11 uren lang gehypnotiseerd met zijn zalvende stemquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ben bang dat Julio zijn gezever in het doel heeft geschoten......
En Nick vanuit de hoekzetel alles aan het regelen...quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:23 schreef Benny het volgende:
Vorig jaar waren ze nu druk aan het puzzelen
niet echt christelijkquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:39 schreef just me het volgende:
Grace tegen Tobiasyou are my little bitch...
echt dan spoor je toch niet
Salar is niet pas verander na de immuniteitquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:46 schreef Ardinyle04 het volgende:
Salar is positief verandert, omdat hij nu al 3 weken naéén immuniteit heeft
Ik wil hem nog eens zien, als hij geen immuniteit geniet
Eensquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:50 schreef Jockari het volgende:
Salar blijft mijn nummer 1, gevolgd door Kristof. Maar dan weet ik niet meer wie kiezen. Geen Nawel, geen Grace (beter met TEC7 hun mond dicht kleven). Julio echte grijze muis, Tobias bommetje en Nouche te simpel.
Twijfel tussen hun beiden, maar zijn aan elkaar gewaagd. Puur vlaams gezien natuurlijk Kristof ;-)quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eens
Kristof staat bij mij boven salar
Dat maakt me dit jaar echt geen balletje uitquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:52 schreef Jockari het volgende:
[..]
Twijfel tussen hun beiden, maar zijn aan elkaar gewaagd. Puur vlaams gezien natuurlijk Kristof ;-)
Nee, dat was Sabrina in BB6, die in genomineerde positie een joker kreeg en deze aan Marlies gaf.quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
als zij niet genomineerd word vanavond klopt er helemaal geen fuck van ! schijnheil eerste klas zij is gewoon de eerste die een nominatie terug kan laten draaien in heel BB geschiedenis ongelofelijk
Salar en Nouchine worden ook steeds kleffer, valt me op.quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:53 schreef Kinga het volgende:
Zelfs als er geen SL is, schakel ik weg als ik dat gestoei van Tobias en grace zie..misselijkmakend
de vrouwen pakken het slim aanquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Salar en Nouchine worden ook steeds kleffer, valt me op.
Besteenbeetjemelksausquote:Op woensdag 2 maart 2022 18:04 schreef Jockari het volgende:
Hoe heet deze saus nu ook alweer ???
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:46 schreef Ardinyle04 het volgende:
Salar is positief verandert, omdat hij nu al 3 weken naéén immuniteit heeft
Ik wil hem nog eens zien, als hij geen immuniteit geniet
Dat is echt turks dacht ik.....mannen kunnen ook vaak met die touwtjes werken....quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:56 schreef Jockari het volgende:
Nu ik Salar de wenkbrauwen van Nousch zie epileren, ga ik maar voor Kristof ,-)
Epileren is geen werk voor een man.
[ afbeelding ]
De mannen volgens mij niet, want die lopen na twee maanden nog altijd met een zware zak.quote:
Salar komt uit Iran.quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]
Dat is echt turks dacht ik.....mannen kunnen ook vaak met die touwtjes werken....
Ik probeer aan alle kanten al te wijzigen maar het lukte me niet.....kat half op het toetsen bord.....quote:
Nee, Ivan is een Koerd uit Irak.quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De mannen volgens mij niet, want die lopen na twee maanden nog altijd met een zware zak.
VrouwenVleugel 3.0022quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:13 schreef angele650 het volgende:
Is dit nog big brother of ben ik naar beelden uit de vrouwengevangenis aan het kijken ?
quote:
Alles voor de winst.quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:18 schreef Gerrie_55 het volgende:
Hoe kan je in godsnaam (om met grace te spreken ) zo in iemands gezicht zo liegen
zit wat inquote:Op woensdag 2 maart 2022 18:19 schreef Koos1958 het volgende:
Als grace niet op nawel gaat kan ze alleen op julio en dan staat die erop tegen kristof.
Denk het niet, anders zou het weer nergens op slaan die actie... niet dat er veel is wat wel ergens op slaat dit seizoenquote:Op woensdag 2 maart 2022 18:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Zul je zien dat na de volgende nominatie nog steeds Nawel en Kristof er op staan
Julio had het er van de week over dat hij er zaterdag uit was. Dus wie weet heeft hij gekozen voor geldquote:Op woensdag 2 maart 2022 18:23 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Denk het niet, anders zou het weer nergens op slaan die actie... niet dat er veel is wat wel ergens op slaat dit seizoen![]()
Ik krijg meer het idee dat BB ingrijpt zodat er deze week geen belg uit gaat/mag.
Kappuh Koos !quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:23 schreef Koos1958 het volgende:
ik ga het nu bijna nawel nog gunnen om door te gaan naar de laatste 4.
Die is niet in haar eerste leugen gestiktquote:Op woensdag 2 maart 2022 18:17 schreef Gerrie_55 het volgende:
Wat een adder die grace zeg ,ze overlegt niet met tobias
Heee zo kan ie wel weer he niet gaan overdrijven hoorquote:Op woensdag 2 maart 2022 18:23 schreef Koos1958 het volgende:
ik ga het nu bijna nawel nog gunnen om door te gaan naar de laatste 4.
Ja en vraagt aan Nawel of zij dit gesprek tussen hun kan houden, ben benieuwd hoe lang t duurt tot Nawel alles aan nouchine verteld.quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:16 schreef Koos1958 het volgende:
grace lult nu alles door aan nawel over kristof wat tobias heeft verteld.
Dat is weer een loze julio uitspraak, interpretatiequote:Op woensdag 2 maart 2022 18:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Julio had het er van de week over dat hij er zaterdag uit was. Dus wie weet heeft hij gekozen voor geld
Snaptuh ik snap het dat snap ik wel snaptuh, daarna in de mute dus geen idee waar je het over hebt.quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Nu kun je zien wat een lieverd Nawel is.
Ik vermoed dat Grace buiten BB ergens in 'n DuivelsuitdrijfCentrum of VooDooCentrum werkt, met diequote:Op woensdag 2 maart 2022 18:28 schreef Verida het volgende:
Grace krijgt ook een heel hard gezicht, harde gezichtsuitdrukking, Tobias trouwens ook.
Een heel verschil met de vriendelijke vrolijke uitstraling die Grace in het begin had. Terwijl Nawel eigenlijk steeds vriendelijker en liever lijkt.
ja he, had het zelf ook nooit gedacht. Maar vind tobias en grace zo verandert en schijnheilig doen. Kan ik niet best tegen.quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:26 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Heee zo kan ie wel weer he niet gaan overdrijven hoor
kakkerquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:03 schreef Pjotr1953 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze altijd zo geweest maar viel het gedrag weg in de groep. Nu de groep kleiner is komen ze nog meer onder een vergrootglas.quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
ja he, had het zelf ook nooit gedacht. Maar vind tobias en grace zo verandert en schijnheilig doen. Kan ik niet best tegen.
Misschien toch een voorzichtige compliment naar de manipulatieve febo.quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
ja he, had het zelf ook nooit gedacht. Maar vind tobias en grace zo verandert en schijnheilig doen. Kan ik niet best tegen.
Niks tegen de Vogelwijk hè.quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:03 schreef Pjotr1953 het volgende:
[..]
10 jaar gewoond.quote:
En hoe, weer alsof hij weken niet gegeten heeft.quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:40 schreef Sestra666 het volgende:
iedereen staat nog, zijn aan het opscheppen en Salar eet al
Misschien is hij van zijn kant nu zo comfortable/bevriend met Nouch dat hij denkt dit te kunnen zeggen nu maar kan wel de bui zien hamgen dat zij zich straks beetje op haar tenen getrapt voelt 🙃quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:40 schreef Li0nHeart het volgende:
In het gesprek buiten net had Nawel het over het spel van vanochtend en dat zij en Kristof een aanbod kregen van BB. Geld of ..... en ze had het volgens mij over een pin. Nawel wou eerst niet, maar BB stuurde het door te zeggen dat ie 'een strijd in het huis wou'. Wellicht was een pin voor 1 van de 2 de 2e keuze, en was de derde keuze, opnieuw nomineren.
Toch wel het grootste stuk, kan ze weer 3/4 weggooien omdat ze te veel heeft opgescheptquote:Op woensdag 2 maart 2022 18:39 schreef Gerrie_55 het volgende:
Denk nou ze gaat de visjes voor iedereen opscheppen nee hoor ze zoekt uit en alleen voor zichzelf haha(nawel)
Ze moet zich ook vaak laten controleren of ze wel goede kleding aan heeft. Begint een beetje rare verhouding te worden.quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:42 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Misschien is hij van zijn kant nu zo comfortable/bevriend met Nouch dat hij denkt dit te kunnen zeggen nu maar kan wel de bui zien hamgen dat zij zich straks beetje op haar tenen getrapt voelt 🙃
Waarom maken ze geen challenge next time? De gene die het langst in de badkuip vol bechamelsaus kan liggen is safe voor volgende week 🙄 of hoelang je erin kan liggen hoeveel boodschappen geld je krijgt lmfaoquote:
echt goorquote:Op woensdag 2 maart 2022 18:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
En hoe, weer alsof hij weken niet gegeten heeft.
Ja echt hequote:Op woensdag 2 maart 2022 18:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Toch wel het grootste stuk, kan ze weer 3/4 weggooien omdat ze te veel heeft opgeschept
Wacht wat?quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze moet zich ook vaak laten controleren of ze wel goede kleding aan heeft. Begint een beetje rare verhouding te worden.
Julio stemt niet op nawel dus op grace of tobiasquote:Op woensdag 2 maart 2022 18:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoe zou het nomineren er nu uit gaan zien?
Nawel : Kristof Julio
Grace : Kristof Julio
Nouchine : Kristof Julio
Tobias : Nawel Julio
Kristof : Nawel Julio
Salar : Nawel Julio
Julio : Kristof Nawel
Kristof 4, Julio 6, Nawel 4
Als Salar dan Kristof redt, zou dat wel awesome zijn.
Grace gaat toch nooit op Julio stemmen???quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Zal wel moeten als ze niet meer op nawel gaat zoals ze heeft gezegd tegen tobias vanmiddagquote:Op woensdag 2 maart 2022 18:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Grace gaat toch nooit op Julio stemmen???
Ja, dan komt hij de douche in en vraagt draai is een rondje....soms zegt hij mooi en soms zegt hij dat ze beter wat anders aan kan doen.quote:
precies en dan klappen ze met het hoofd in het etenquote:Op woensdag 2 maart 2022 18:48 schreef Verida het volgende:
kris eet ook met zijn armen om zijn bord heen alsof hij zijn bord tegen de hongerige meute moet beschermen![]()
Als mijn kinderen dat deden, kregen ze een zet tegen hun elleboog
Oh is dat uitzichzelf? Zie haar ook wel naar die meiden rennen van OMG IS DEZE OUTFIT LEUK 😩😩😩😩😩quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, dan komt hij de douche in en vraagt draai is een rondje....soms zegt hij mooi en soms zegt hij dat ze beter wat anders aan kan doen.
quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:49 schreef just me het volgende:
[..]
precies en dan klappen ze met het hoofd in het eten
quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:46 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou mijn spaghetti ziet er toch stuk beter uit
Ja ik ook, "elleboog van tafel" dat was de standaard zin, en eet niet met lange tanden, en speel nooit met je eten"...quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:48 schreef Verida het volgende:
kris eet ook met zijn armen om zijn bord heen alsof hij zijn bord tegen de hongerige meute moet beschermen![]()
Als mijn kinderen dat deden, kregen ze een zet tegen hun elleboog
Heeft hij niet gewoon kleine armpjes lmfaoquote:Op woensdag 2 maart 2022 18:50 schreef Verida het volgende:
[..]Ja
Ik zie nu dat Julio ook met zijn elleboog op tafel hangt
Nawel gaat niet op Julio , die gaat op Tobias en ik denk nouchine ook.quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:43 schreef Li0nHeart het volgende:
oehhhh ben even weg geweest, hoezo ineens zoveel meer op Julio, wat is er gebeurd, waarom zouden ze niet zelfde stemmen als eergister?quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobias wel toch?quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:51 schreef Koos1958 het volgende:
er is niemand daar die normaal met mes en vork eet of met vork en lepel. Totaal geen goede tafel manieren. Nooit en te nimmer met je armen op tafel eten is mij altijd geleerd.
tobias niet op kristof dat wil hij niet. Die had julio en nawel gedaanquote:Op woensdag 2 maart 2022 18:51 schreef Stargazing het volgende:
Heeft die idoot Julio nu echt niet door dat als Nawel niet genomineerd is, hij er zelf opstaat?
Grace gaat niet op Tobias,
Tobias gaat niet op Grace
Salar en Nouchine hebben immuniteit en Salar gaat niet op Tobias of Grace deze week want die weet dat Kris er anders uitligt.
Nouchine gaat waarschijnlijk wel op Tobias dan.
Salar: Julio en Nawel
Kristof: Julio en Nawel
Tobias: Julio en Kristof
Grace: Julio en Kristof
Nouchine: Kristof en Tobias
Nawel: Kristof en Tobias
Julio: Kristof en Tobias
5x Kristof
4x Julio
3x Tobias
2x Nawel
En nu?? toch op Kris en Julio??quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
tobias niet op kristof dat wil hij niet. Die had julio en nawel gedaan
Nouchine heeft tegen salar gezegd ik ga anders stemmenquote:Op woensdag 2 maart 2022 18:51 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Nawel gaat niet op Julio , die gaat op Tobias en ik denk nouchine ook.
nee geloof het niet. Wil volgende keer op salar wat ik kon horen tijdens het gefluister in de slaapkamer met gracequote:
Oke maar lijkt me heel sterk dat ze op Julio gaat. Ze heeft de 1e keer op kristof en tobi gestemd, dus wat zou ze nu anders gaan stemmen dan ?quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nouchine heeft tegen salar gezegd ik ga anders stemmen
Oh ik dacht dat ze zo meteen opnieuw gaan stemmen?quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
nee geloof het niet. Wil volgende keer op salar wat ik kon horen tijdens het gefluister in de slaapkamer met grace
niet op kristof denk ik maar op julioquote:Op woensdag 2 maart 2022 18:56 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Oke maar lijkt me heel sterk dat ze op Julio gaat. Ze heeft de 1e keer op kristof en tobi gestemd, dus wat zou ze nu anders gaan stemmen dan ?
Nee, op Grace en kristof dacht ik.quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:56 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Oke maar lijkt me heel sterk dat ze op Julio gaat. Ze heeft de 1e keer op kristof en tobi gestemd, dus wat zou ze nu anders gaan stemmen dan ?
Laten we het hopenquote:Op woensdag 2 maart 2022 18:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
niet op kristof denk ik maar op julio
En Nawel offert volgens mij Julio nooit op voor Kristof.quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Julio stemt niet op nawel dus op grace of tobias
had verkeerd geteld en bij tweede zou Kris 5 stemmen hebben maar hoe dan ook, Kris zit bijna zeker op de bank.quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
tobias niet op kristof dat wil hij niet. Die had julio en nawel gedaan
Tja BB...vorig jaar een Nederlander, dit jaar een Belg, vorige keer een vrouw nu een Man...quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:57 schreef Koos1958 het volgende:
Maar heel dat stemmen kan me gestolen worden, want het wordt zo gedraaid zoals het BB uitkomt en ik denk niet dat ze er nu al voor kiezen om 2 belgen over te laten tegenover 4 nederlanders
zijn wel mannen met zeer vrouwelijke trekjesquote:Op woensdag 2 maart 2022 18:59 schreef Silves het volgende:
[..]
en belg , vorig jaar een
Tja BB...vorig jaar een Nederlander, dit jaar een Belg, vorige keer een vrouw nu een Man...
Had dit meteen moeten doen, en niet aan Nous....quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:59 schreef danilel het volgende:
ik hoop zo op een situatie dat Salar Kris van de bank kan afhalen...
Wat goed he van de streamers dat ze altijd het juiste weten te stemmen 😜quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:59 schreef Silves het volgende:
[..]
Tja BB...vorig jaar een Nederlander, dit jaar een Belg, vorige keer een vrouw nu een Man...
Als ze daar aan gaan beginnen hadden ze Nawel ook al weken geleden naar huis gestuurd kunnen hebben.quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:59 schreef danilel het volgende:
ik hoop zo op een situatie dat Salar Kris van de bank kan afhalen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |