quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ben er vanavond niet, Mag eindelijk de hond weer ophalen uit het dierenziekenhuis in België
Dat is het beter nieuwsquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ben er vanavond niet, Mag eindelijk de hond weer ophalen uit het dierenziekenhuis in België
Ahwww maar lekker verwennen danquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
![]()
ja salar is een te grote concurrentquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:49 schreef Lrod01 het volgende:
Tobias wilt een team met Nawel vormen. Wat laat die kneus zich enorm kennen momenteel zeg.
ja hoor, je oprechte verhaal staat op beeld.quote:
lekker hoorquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:50 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Vanmiddag al gedaan spaghetti gemaakt voor @:Joyce-43 + dochter en mezelf natuurlijk
vorig jaar begon BB Ausie erna toen gingen we daarheenquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Heb alleen nog geen idee waar ik na BB zal gaan mee posten
Zonder Cos was ik allang afgehaakt.quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:50 schreef danilel het volgende:
COS is altijd top, dat maakt het volgen van een RLS zooooo veeeeeel leuker!!
Grace weet ook weer hoe iedereen denkt en doet. Zou ze een seintje van God hebben gekregen hierover?quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:57 schreef engine het volgende:
Nu probeert Grace Tobias over te halen op Kristof te gaan
doodvermoeiendquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:59 schreef engine het volgende:
Grace en Tobias hebben vandaag over niks anders gepraat dan Kristof.
Dit is voor mij ook het 1e jaar dat ik actief meepost hierquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mijn eerste jaar (posten) hier, maar heb het best naar mijn zin
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |