Nee Tobias weet zeker dat Salar hem volgende week gaat nomineren terwijl Salar vanochtend tegen Nouch zei dat hij het liefst met Nouch Kristof en Toby in de finale staatquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:45 schreef greysbones het volgende:
Heeft hij het nu over salar nomineren?? Die heeft toch de pin
volgens mij hebben Salar en Noes nog steeds de pin, anders had Toby zijn peilen wel op hun gerichtquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:45 schreef greysbones het volgende:
Heeft hij het nu over salar nomineren?? Die heeft toch de pin
Hij is goed in dingen verdraaienquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:46 schreef juul. het volgende:
[..]
Nee Tobias weet zeker dat Salar hem volgende week gaat nomineren terwijl Salar vanochtend tegen Nouch zei dat hij het liefst met Nouch Kristof en Toby in de finale staat
+1quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:46 schreef greysbones het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik van de Cos hou
Tobias is de minst betrouwbare samen met Gracequote:
COSquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:46 schreef greysbones het volgende:
hebben het spel het meest sneaky gespeeldquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tobias is de minst betrouwbare samen met Grace
Mijn eerste jaar (posten) hier, maar heb het best naar mijn zinquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:46 schreef greysbones het volgende:
Je bent een goede toevoegingquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mijn eerste jaar (posten) hier, maar heb het best naar mijn zin
Vanmiddag al gedaan spaghetti gemaakt voor @Joyce-43 + dochter en mezelf natuurlijkquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:48 schreef Ireth het volgende:
Ik versta er geen klote van.. ik ga de keuken in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |