Wat zo leuk leek is de grootste misser na 100x.quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:13 schreef Sestra666 het volgende:
Doe dan alleen een sl oog ofzo ipv dat bbb 100x
Hahahaha..... Of BB bang is? Die beslist al sinds jaar en dag alles. Ook de uitslag (natuurljk).quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:31 schreef Angelflush het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom deze zogenaamde twist. Denken ze bij BB nu echt dat er mensen hun stem gaan veranderen?
Of is BB bang dat kristof eruit wordt gestemd.
je bedoeld nawel? met de blouse van salar.....als ik salar was zou ze hem ala minute uit moeten doen want kris moet winnen dus alle hulpmiddelen die zij nodig heeft oke maar niet van salarquote:
rijkeluiszoontje??quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:26 schreef Pjotr1953 het volgende:
Heerlijk die mensen hier die zich kapot ergeren aan een programmaatje.
Nawel en Salar graag in de finale. De 2 leuksten daar.
Tobias, vreselijk zeurderig arrogant rijkeluiszoontje.
Kristof best aardige gast.
Grace giltante en nepgedoe met dat geloof van haar.
Julio nogal saai mannetje.
Nouchine beetje onbenullig, maar wel lief.
eens....alleen nawel he tja das een ander verhaalquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:26 schreef Pjotr1953 het volgende:
Heerlijk die mensen hier die zich kapot ergeren aan een programmaatje.
Nawel en Salar graag in de finale. De 2 leuksten daar.
Tobias, vreselijk zeurderig arrogant rijkeluiszoontje.
Kristof best aardige gast.
Grace giltante en nepgedoe met dat geloof van haar.
Julio nogal saai mannetje.
Nouchine beetje onbenullig, maar wel lief.
zo gedraagt hij zich wel jaquote:
Maar dat is hij volgens mij absoluut niet.quote:
Gaat hij straks op reis...... mooi zou tijd wordenquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:30 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Maar dat is hij volgens mij absoluut niet.
Als hij reist slaapt hij ook gewoon buiten en kan luxe hem niet boeien.
quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:37 schreef greysbones het volgende:
Tobias wil Nawel en goelio echt oprecht bij zich houden
Grace is ook een draaikut eerste klasquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:36 schreef Angelflush het volgende:
Grace dus niet meer op Nawel, dat heeft Nawel dus mooi voor elkaar gekregen met haar gemanipuleer en de tranen en vuile blikken naar Grace gisteren en vanmorgen.
Dan gaat Grace er uitquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:37 schreef greysbones het volgende:
Tobias wil Nawel en goelio echt oprecht bij zich houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |