niet echt christelijkquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:39 schreef just me het volgende:
Grace tegen Tobiasyou are my little bitch...
echt dan spoor je toch niet
Grace is dan ook katholiekquote:
Salar is niet pas verander na de immuniteitquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:46 schreef Ardinyle04 het volgende:
Salar is positief verandert, omdat hij nu al 3 weken naéén immuniteit heeft
Ik wil hem nog eens zien, als hij geen immuniteit geniet
Eensquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:50 schreef Jockari het volgende:
Salar blijft mijn nummer 1, gevolgd door Kristof. Maar dan weet ik niet meer wie kiezen. Geen Nawel, geen Grace (beter met TEC7 hun mond dicht kleven). Julio echte grijze muis, Tobias bommetje en Nouche te simpel.
Twijfel tussen hun beiden, maar zijn aan elkaar gewaagd. Puur vlaams gezien natuurlijk Kristof ;-)quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eens
Kristof staat bij mij boven salar
Dat maakt me dit jaar echt geen balletje uitquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:52 schreef Jockari het volgende:
[..]
Twijfel tussen hun beiden, maar zijn aan elkaar gewaagd. Puur vlaams gezien natuurlijk Kristof ;-)
Nee, dat was Sabrina in BB6, die in genomineerde positie een joker kreeg en deze aan Marlies gaf.quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
als zij niet genomineerd word vanavond klopt er helemaal geen fuck van ! schijnheil eerste klas zij is gewoon de eerste die een nominatie terug kan laten draaien in heel BB geschiedenis ongelofelijk
Salar en Nouchine worden ook steeds kleffer, valt me op.quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:53 schreef Kinga het volgende:
Zelfs als er geen SL is, schakel ik weg als ik dat gestoei van Tobias en grace zie..misselijkmakend
de vrouwen pakken het slim aanquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Salar en Nouchine worden ook steeds kleffer, valt me op.
Besteenbeetjemelksausquote:Op woensdag 2 maart 2022 18:04 schreef Jockari het volgende:
Hoe heet deze saus nu ook alweer ???
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:46 schreef Ardinyle04 het volgende:
Salar is positief verandert, omdat hij nu al 3 weken naéén immuniteit heeft
Ik wil hem nog eens zien, als hij geen immuniteit geniet
Dat is echt turks dacht ik.....mannen kunnen ook vaak met die touwtjes werken....quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:56 schreef Jockari het volgende:
Nu ik Salar de wenkbrauwen van Nousch zie epileren, ga ik maar voor Kristof ,-)
Epileren is geen werk voor een man.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |