Nee Tobias weet zeker dat Salar hem volgende week gaat nomineren terwijl Salar vanochtend tegen Nouch zei dat hij het liefst met Nouch Kristof en Toby in de finale staatquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:45 schreef greysbones het volgende:
Heeft hij het nu over salar nomineren?? Die heeft toch de pin
volgens mij hebben Salar en Noes nog steeds de pin, anders had Toby zijn peilen wel op hun gerichtquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:45 schreef greysbones het volgende:
Heeft hij het nu over salar nomineren?? Die heeft toch de pin
Hij is goed in dingen verdraaienquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:46 schreef juul. het volgende:
[..]
Nee Tobias weet zeker dat Salar hem volgende week gaat nomineren terwijl Salar vanochtend tegen Nouch zei dat hij het liefst met Nouch Kristof en Toby in de finale staat
+1quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:46 schreef greysbones het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik van de Cos hou
Tobias is de minst betrouwbare samen met Gracequote:
COSquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:46 schreef greysbones het volgende:
hebben het spel het meest sneaky gespeeldquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tobias is de minst betrouwbare samen met Grace
Mijn eerste jaar (posten) hier, maar heb het best naar mijn zinquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:46 schreef greysbones het volgende:
Je bent een goede toevoegingquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mijn eerste jaar (posten) hier, maar heb het best naar mijn zin
Vanmiddag al gedaan spaghetti gemaakt voor @Joyce-43 + dochter en mezelf natuurlijkquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:48 schreef Ireth het volgende:
Ik versta er geen klote van.. ik ga de keuken in
quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ben er vanavond niet, Mag eindelijk de hond weer ophalen uit het dierenziekenhuis in België
Dat is het beter nieuwsquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ben er vanavond niet, Mag eindelijk de hond weer ophalen uit het dierenziekenhuis in België
Ahwww maar lekker verwennen danquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]![]()
![]()
ja salar is een te grote concurrentquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:49 schreef Lrod01 het volgende:
Tobias wilt een team met Nawel vormen. Wat laat die kneus zich enorm kennen momenteel zeg.
ja hoor, je oprechte verhaal staat op beeld.quote:
lekker hoorquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:50 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Vanmiddag al gedaan spaghetti gemaakt voor @:Joyce-43 + dochter en mezelf natuurlijk
vorig jaar begon BB Ausie erna toen gingen we daarheenquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Heb alleen nog geen idee waar ik na BB zal gaan mee posten
Zonder Cos was ik allang afgehaakt.quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:50 schreef danilel het volgende:
COS is altijd top, dat maakt het volgen van een RLS zooooo veeeeeel leuker!!
Grace weet ook weer hoe iedereen denkt en doet. Zou ze een seintje van God hebben gekregen hierover?quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:57 schreef engine het volgende:
Nu probeert Grace Tobias over te halen op Kristof te gaan
doodvermoeiendquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:59 schreef engine het volgende:
Grace en Tobias hebben vandaag over niks anders gepraat dan Kristof.
Dit is voor mij ook het 1e jaar dat ik actief meepost hierquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mijn eerste jaar (posten) hier, maar heb het best naar mijn zin
Jaquote:
Zo'n prachtwijkquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:03 schreef Pjotr1953 het volgende:
[..]
Yep. Zo eentje uit de Haagse Vogelwijk.
Mafklapper Tobias doet toch nu precies hetzelfde.quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:04 schreef engine het volgende:
Hij wil Kristof aan gaan spreken over het "feit" dat Kristof hem volgende week voor de leeuwen gaat gooien. To heeft het plannetje van Kristof door.
omdat wij anders kunnen meeluisterenquote:Op woensdag 2 maart 2022 16:38 schreef engine het volgende:
Waarom zo fluisteren in een lege slaapkamer
quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:04 schreef engine het volgende:
Hij wil Kristof aan gaan spreken over het "feit" dat Kristof hem volgende week voor de leeuwen gaat gooien. To heeft het plannetje van Kristof door.
volgens mij wel jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Hij is gewoon bang van Kristoffquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:09 schreef Yolk het volgende:
Hij wil wel op Kristof stemmen, maar hij is bang dat het slecht valt bij z'n fans.
100%quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:09 schreef Yolk het volgende:
Hij wil wel op Kristof stemmen, maar hij is bang dat het slecht valt bij z'n fans.
Wat een droeftoeterquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:09 schreef Yolk het volgende:
quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Goed ik ga voor vandaag![]()
Veel cos plezier
onder welke rots heeft Tobi al die weken gezeten?quote:Op woensdag 2 maart 2022 16:45 schreef Lrod01 het volgende:
Julio een fijne oprechte vent, aldus Tobias.
Die heeft m 11 uren lang gehypnotiseerd met zijn zalvende stemquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ben bang dat Julio zijn gezever in het doel heeft geschoten......
En Nick vanuit de hoekzetel alles aan het regelen...quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:23 schreef Benny het volgende:
Vorig jaar waren ze nu druk aan het puzzelen
niet echt christelijkquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:39 schreef just me het volgende:
Grace tegen Tobiasyou are my little bitch...
echt dan spoor je toch niet
Grace is dan ook katholiekquote:
Salar is niet pas verander na de immuniteitquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:46 schreef Ardinyle04 het volgende:
Salar is positief verandert, omdat hij nu al 3 weken naéén immuniteit heeft
Ik wil hem nog eens zien, als hij geen immuniteit geniet
Eensquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:50 schreef Jockari het volgende:
Salar blijft mijn nummer 1, gevolgd door Kristof. Maar dan weet ik niet meer wie kiezen. Geen Nawel, geen Grace (beter met TEC7 hun mond dicht kleven). Julio echte grijze muis, Tobias bommetje en Nouche te simpel.
Twijfel tussen hun beiden, maar zijn aan elkaar gewaagd. Puur vlaams gezien natuurlijk Kristof ;-)quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eens
Kristof staat bij mij boven salar
Dat maakt me dit jaar echt geen balletje uitquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:52 schreef Jockari het volgende:
[..]
Twijfel tussen hun beiden, maar zijn aan elkaar gewaagd. Puur vlaams gezien natuurlijk Kristof ;-)
Nee, dat was Sabrina in BB6, die in genomineerde positie een joker kreeg en deze aan Marlies gaf.quote:Op woensdag 2 maart 2022 15:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
als zij niet genomineerd word vanavond klopt er helemaal geen fuck van ! schijnheil eerste klas zij is gewoon de eerste die een nominatie terug kan laten draaien in heel BB geschiedenis ongelofelijk
Salar en Nouchine worden ook steeds kleffer, valt me op.quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:53 schreef Kinga het volgende:
Zelfs als er geen SL is, schakel ik weg als ik dat gestoei van Tobias en grace zie..misselijkmakend
de vrouwen pakken het slim aanquote:Op woensdag 2 maart 2022 17:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Salar en Nouchine worden ook steeds kleffer, valt me op.
Besteenbeetjemelksausquote:Op woensdag 2 maart 2022 18:04 schreef Jockari het volgende:
Hoe heet deze saus nu ook alweer ???
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:46 schreef Ardinyle04 het volgende:
Salar is positief verandert, omdat hij nu al 3 weken naéén immuniteit heeft
Ik wil hem nog eens zien, als hij geen immuniteit geniet
Dat is echt turks dacht ik.....mannen kunnen ook vaak met die touwtjes werken....quote:Op woensdag 2 maart 2022 17:56 schreef Jockari het volgende:
Nu ik Salar de wenkbrauwen van Nousch zie epileren, ga ik maar voor Kristof ,-)
Epileren is geen werk voor een man.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |