Ze moet zich ook vaak laten controleren of ze wel goede kleding aan heeft. Begint een beetje rare verhouding te worden.quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:42 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Misschien is hij van zijn kant nu zo comfortable/bevriend met Nouch dat hij denkt dit te kunnen zeggen nu maar kan wel de bui zien hamgen dat zij zich straks beetje op haar tenen getrapt voelt 🙃
Waarom maken ze geen challenge next time? De gene die het langst in de badkuip vol bechamelsaus kan liggen is safe voor volgende week 🙄 of hoelang je erin kan liggen hoeveel boodschappen geld je krijgt lmfaoquote:
echt goorquote:Op woensdag 2 maart 2022 18:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
En hoe, weer alsof hij weken niet gegeten heeft.
Ja echt hequote:Op woensdag 2 maart 2022 18:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Toch wel het grootste stuk, kan ze weer 3/4 weggooien omdat ze te veel heeft opgeschept
Wacht wat?quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze moet zich ook vaak laten controleren of ze wel goede kleding aan heeft. Begint een beetje rare verhouding te worden.
Julio stemt niet op nawel dus op grace of tobiasquote:Op woensdag 2 maart 2022 18:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoe zou het nomineren er nu uit gaan zien?
Nawel : Kristof Julio
Grace : Kristof Julio
Nouchine : Kristof Julio
Tobias : Nawel Julio
Kristof : Nawel Julio
Salar : Nawel Julio
Julio : Kristof Nawel
Kristof 4, Julio 6, Nawel 4
Als Salar dan Kristof redt, zou dat wel awesome zijn.
Grace gaat toch nooit op Julio stemmen???quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Zal wel moeten als ze niet meer op nawel gaat zoals ze heeft gezegd tegen tobias vanmiddagquote:Op woensdag 2 maart 2022 18:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Grace gaat toch nooit op Julio stemmen???
Ja, dan komt hij de douche in en vraagt draai is een rondje....soms zegt hij mooi en soms zegt hij dat ze beter wat anders aan kan doen.quote:
precies en dan klappen ze met het hoofd in het etenquote:Op woensdag 2 maart 2022 18:48 schreef Verida het volgende:
kris eet ook met zijn armen om zijn bord heen alsof hij zijn bord tegen de hongerige meute moet beschermen![]()
Als mijn kinderen dat deden, kregen ze een zet tegen hun elleboog
Oh is dat uitzichzelf? Zie haar ook wel naar die meiden rennen van OMG IS DEZE OUTFIT LEUK 😩😩😩😩😩quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, dan komt hij de douche in en vraagt draai is een rondje....soms zegt hij mooi en soms zegt hij dat ze beter wat anders aan kan doen.
quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:49 schreef just me het volgende:
[..]
precies en dan klappen ze met het hoofd in het eten
quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:46 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou mijn spaghetti ziet er toch stuk beter uit
Ja ik ook, "elleboog van tafel" dat was de standaard zin, en eet niet met lange tanden, en speel nooit met je eten"...quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:48 schreef Verida het volgende:
kris eet ook met zijn armen om zijn bord heen alsof hij zijn bord tegen de hongerige meute moet beschermen![]()
Als mijn kinderen dat deden, kregen ze een zet tegen hun elleboog
Heeft hij niet gewoon kleine armpjes lmfaoquote:Op woensdag 2 maart 2022 18:50 schreef Verida het volgende:
[..]Ja
Ik zie nu dat Julio ook met zijn elleboog op tafel hangt
Nawel gaat niet op Julio , die gaat op Tobias en ik denk nouchine ook.quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:43 schreef Li0nHeart het volgende:
oehhhh ben even weg geweest, hoezo ineens zoveel meer op Julio, wat is er gebeurd, waarom zouden ze niet zelfde stemmen als eergister?quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobias wel toch?quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:51 schreef Koos1958 het volgende:
er is niemand daar die normaal met mes en vork eet of met vork en lepel. Totaal geen goede tafel manieren. Nooit en te nimmer met je armen op tafel eten is mij altijd geleerd.
tobias niet op kristof dat wil hij niet. Die had julio en nawel gedaanquote:Op woensdag 2 maart 2022 18:51 schreef Stargazing het volgende:
Heeft die idoot Julio nu echt niet door dat als Nawel niet genomineerd is, hij er zelf opstaat?
Grace gaat niet op Tobias,
Tobias gaat niet op Grace
Salar en Nouchine hebben immuniteit en Salar gaat niet op Tobias of Grace deze week want die weet dat Kris er anders uitligt.
Nouchine gaat waarschijnlijk wel op Tobias dan.
Salar: Julio en Nawel
Kristof: Julio en Nawel
Tobias: Julio en Kristof
Grace: Julio en Kristof
Nouchine: Kristof en Tobias
Nawel: Kristof en Tobias
Julio: Kristof en Tobias
5x Kristof
4x Julio
3x Tobias
2x Nawel
En nu?? toch op Kris en Julio??quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
tobias niet op kristof dat wil hij niet. Die had julio en nawel gedaan
Nouchine heeft tegen salar gezegd ik ga anders stemmenquote:Op woensdag 2 maart 2022 18:51 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Nawel gaat niet op Julio , die gaat op Tobias en ik denk nouchine ook.
nee geloof het niet. Wil volgende keer op salar wat ik kon horen tijdens het gefluister in de slaapkamer met gracequote:
Oke maar lijkt me heel sterk dat ze op Julio gaat. Ze heeft de 1e keer op kristof en tobi gestemd, dus wat zou ze nu anders gaan stemmen dan ?quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nouchine heeft tegen salar gezegd ik ga anders stemmen
Oh ik dacht dat ze zo meteen opnieuw gaan stemmen?quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
nee geloof het niet. Wil volgende keer op salar wat ik kon horen tijdens het gefluister in de slaapkamer met grace
niet op kristof denk ik maar op julioquote:Op woensdag 2 maart 2022 18:56 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Oke maar lijkt me heel sterk dat ze op Julio gaat. Ze heeft de 1e keer op kristof en tobi gestemd, dus wat zou ze nu anders gaan stemmen dan ?
Nee, op Grace en kristof dacht ik.quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:56 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Oke maar lijkt me heel sterk dat ze op Julio gaat. Ze heeft de 1e keer op kristof en tobi gestemd, dus wat zou ze nu anders gaan stemmen dan ?
Laten we het hopenquote:Op woensdag 2 maart 2022 18:56 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
niet op kristof denk ik maar op julio
En Nawel offert volgens mij Julio nooit op voor Kristof.quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Julio stemt niet op nawel dus op grace of tobias
had verkeerd geteld en bij tweede zou Kris 5 stemmen hebben maar hoe dan ook, Kris zit bijna zeker op de bank.quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
tobias niet op kristof dat wil hij niet. Die had julio en nawel gedaan
Tja BB...vorig jaar een Nederlander, dit jaar een Belg, vorige keer een vrouw nu een Man...quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:57 schreef Koos1958 het volgende:
Maar heel dat stemmen kan me gestolen worden, want het wordt zo gedraaid zoals het BB uitkomt en ik denk niet dat ze er nu al voor kiezen om 2 belgen over te laten tegenover 4 nederlanders
zijn wel mannen met zeer vrouwelijke trekjesquote:Op woensdag 2 maart 2022 18:59 schreef Silves het volgende:
[..]
en belg , vorig jaar een
Tja BB...vorig jaar een Nederlander, dit jaar een Belg, vorige keer een vrouw nu een Man...
Had dit meteen moeten doen, en niet aan Nous....quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:59 schreef danilel het volgende:
ik hoop zo op een situatie dat Salar Kris van de bank kan afhalen...
Wat goed he van de streamers dat ze altijd het juiste weten te stemmen 😜quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:59 schreef Silves het volgende:
[..]
Tja BB...vorig jaar een Nederlander, dit jaar een Belg, vorige keer een vrouw nu een Man...
Als ze daar aan gaan beginnen hadden ze Nawel ook al weken geleden naar huis gestuurd kunnen hebben.quote:Op woensdag 2 maart 2022 18:59 schreef danilel het volgende:
ik hoop zo op een situatie dat Salar Kris van de bank kan afhalen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |