Ik vind dat Herman Brusselmans er juist nog wel wat van weet te maken.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:40 schreef Slobeend het volgende:
Schrap deze gesprekken zo snel als mogelijk. Helemaal niks.
Er moet een programma/show/voorstelling/boekje gepromoot worden, dus even snel een gesprek met voorbedachte grapjes instuderen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:40 schreef Slobeend het volgende:
Schrap deze gesprekken zo snel als mogelijk. Helemaal niks.
Die overlijden momenteel bij bosjesquote:Op dinsdag 1 maart 2022 23:36 schreef Kansenjongere het volgende:
Als hij dat verhaal van die pakketbezorgers drie jaar geleden had gebracht was het een prima item geweest, maar nu was het redelijk overbodig.
Ik vond de EK-88 finale zonder Rusland geniaal. Brusselmans was ook leuk.quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:15 schreef Arcee het volgende:
Lubach mist een punch line aan het einde van het programma. Een kort item waar je altijd nog voor blijft zitten. Een uitsmijter. Een Lucky.
Desalniettemin vond ik de eerste twee van deze week prima uitzendingen. Die van vandaag nog niet gezien.
Ja dat was op zich wel leuk, maar wel behoorlijk achterhaald. Iedereen weet dit.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 23:36 schreef Kansenjongere het volgende:
Als hij dat verhaal van die pakketbezorgers drie jaar geleden had gebracht was het een prima item geweest, maar nu was het redelijk overbodig.
Er is nog niks verbeterd dus het is nog steeds actueel.quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:30 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ja dat was op zich wel leuk, maar wel behoorlijk achterhaald. Iedereen weet dit.
Niet iedereen zit de hele dag naar de tv te kijken.quote:Op woensdag 2 maart 2022 23:54 schreef golfer het volgende:
Vogelgriep-item was een week geleden al helemaal onderzocht en verklaard door de KvW.
Herhaling van zetten.
Ik heb het idee dat ze inderdaad worstelen met de oorlog in Oekraïne. Als dagelijks, actueel programma moet je er wel iets over zeggen, maar het is lastig om de juiste toon te treffen. Het is een onderwerp dat zich lastig leent voor luchtige grapjes.quote:Op donderdag 3 maart 2022 00:53 schreef Vliegbaard het volgende:
ZML was bij tijd en wijle geniaal met als kracht een vrolijke maar serieuze toon.
Ik weet niet of het corona en Oekraïne is maar na 2 pogingen trek ik de vooraf ingestudeerde grappen echt heel slecht en ik geloof niet dat ik heel vaak ga kijken.
Nou dit was mijn enige bijdrage aan dit topic
Mede hier door was het intro vanavond vrij tenenkrommend Dat heb ik normaal alleen bij hem als hij stemmetjes gaat gebruiken.quote:Op donderdag 3 maart 2022 13:21 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze inderdaad worstelen met de oorlog in Oekraïne. Als dagelijks, actueel programma moet je er wel iets over zeggen, maar het is lastig om de juiste toon te treffen. Het is een onderwerp dat zich lastig leent voor luchtige grapjes.
Nee.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:49 schreef Gunnter het volgende:
Arjan is super vervelend om te zien en horen. Voor goede analyses van nieuwsitems kun je beter naar andere kanalen. Zoals noagenda.net (met adam curry) of timcast irl.
Daar kijkt echt niemand naar behalve een “bepaalde” inner circle.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:49 schreef Gunnter het volgende:
Arjan is super vervelend om te zien of aan te horen. Voor goede analyses van nieuwsitems kun je beter naar andere kanalen. Zoals noagenda.net (met adam curry) of timcast irl.
Dat kan, maar ik hoef geen goede analyses. Daarvoor zijn er inderdaad alternatieven. Nou ja, dat is ook prima, maar in eerste instantie is Lubach voor mij (een kwartiertje) entertainment. Met soms een venijnige ondertoon.quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:49 schreef Gunnter het volgende:
Arjan is super vervelend om te zien of aan te horen. Voor goede analyses van nieuwsitems kun je beter naar andere kanalen. Zoals noagenda.net (met adam curry) of timcast irl.
Goede analyses en Adam Curry in een zin, niet echt geloofwaardigquote:Op donderdag 3 maart 2022 22:49 schreef Gunnter het volgende:
Nee, van die standaard onlinebaggerdingetjes. Lees gewoon kwaliteitsmedia. Als ik interessante analyses wil van de situatie in Rusland en Oekraïne dan luister ik niet naar Adam Curry, maar lees ik Foreign Policy of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 09:18 schreef linebear het volgende:
[..]
Goede analyses en Adam Curry in een zin, niet echt geloofwaardig
Alsof dat programma voor jou gemaakt is .quote:Op vrijdag 11 maart 2022 00:09 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Vier keer per week is voor mij teveel. Eén keer per week een uur zou ik adviseren. Overdaad schaadt.
Ja, prima vermaakt.quote:
Hoe bestaan die mensen?quote:Op vrijdag 11 maart 2022 03:27 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, prima vermaakt.
En wat een klojo zeg, die muziekproducten die 'zelf ook net een kelder aan het graven was', dus veel verwantschap had met mensen in een schuilkelder. Zelden zoiets stuitends gehoord.
Hier idem. Het is amusant, maar soms teveel een haastklus en net even minder 'pakkend' dan de vorige seizoenen. Gewoon lekker terug naar 1 à 2 keer per week 50 minuten. En dan wél goed voorbereid.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 00:09 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Vier keer per week is voor mij teveel. Eén keer per week een uur zou ik adviseren. Overdaad schaadt.
Dat minder pakkend beschrijft het inderdaad wel goed. In vergelijking met ZML zijn de ‘grote’ items nu een stuk korter, minder diepgaand en minder grappig en dat komt waarschijnlijk door het gebrek aan voorbereidingstijd (en de lengte van het programma uiteraard).quote:Op vrijdag 11 maart 2022 09:42 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hier idem. Het is amusant, maar soms teveel een haastklus en net even minder 'pakkend' dan de vorige seizoenen. Gewoon lekker terug naar 1 à 2 keer per week 50 minuten. En dan wél goed voorbereid.
Met Brusselmans was wel leukquote:Op vrijdag 11 maart 2022 13:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat minder pakkend beschrijft het inderdaad wel goed. In vergelijking met ZML zijn de ‘grote’ items nu een stuk korter, minder diepgaand en minder grappig en dat komt waarschijnlijk door het gebrek aan voorbereidingstijd (en de lengte van het programma uiteraard).
Ik kijk nu eens in de paar dagen een stel uitzendingen terug, en dan zap ik steeds door naar de volgende zodra dat interview begint.
De moeite waardquote:Op zaterdag 12 maart 2022 05:58 schreef Cynix ® het volgende:
Oh, gemist. Straks maar even teugkijken.
Meeste grappen van Arjan zijn ook niet echt leuk, iets teveel makkelijke inkoppertjes die je van een kilometer afstand al aan ziet komenquote:Op woensdag 16 maart 2022 07:02 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Gisteren was het weer echt overdreven veel en hard gelach en gejoel vanaf de tribune. Erg storend en Amerikaans.
Ik ben blij dat anderen het ook opvalt, ik zat me er echt aan te ergeren. En dat bij een zeer matig item, dat ik sowieso al zwak vond. het is echt jammer dat er soms zulke tenenkrommende uitschieters bijzitten, gisteren verder dus ook weer een paar.quote:Op woensdag 16 maart 2022 07:02 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Gisteren was het weer echt overdreven veel en hard gelach en gejoel vanaf de tribune. Erg storend en Amerikaans.
Oh, vond die vrouw juist prima. Had nog wat te vertellen ook.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 23:32 schreef golfer het volgende:
Matige aflevering aldaar en die vrouw op het laatst die haar boekje kwam promoten voegde helemaal niks toe.
Kaarten voor een try-out van haar Oudejaars zijn al binnen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 22:51 schreef Rianne84 het volgende:
Oudejaarsconference kunnen we dit jaar dus overslaan.
Avondshows hebben ook wel eens pauze nodig? Ja, in de zomer of zo, maar niet na 20 afleveren. Je bent bezig met iets neer te zetten dat nog niet al te goed lukt en gaat dan al op vakantie. Wat is dit voor divagedrag? Gewoon doorpakken zachtgekookt ei. Of kan Arjan meer dan een uitzending per week toch niet aan.quote:Arjen Lubach neemt week pauze van De Avondshow
Arjen Lubach neemt begin april een week pauze van zijn De Avondshow met Arjen Lubach. In plaats van het satirische actualiteitenprogramma op NPO 1 zijn er in de week van maandag 4 tot en met donderdag 7 april optredens van verschillende Nederlandse stand-upcomedians te zien, meldt de VPRO dinsdag.
„Ook avondshows hebben soms pauze nodig, om daarna weer fris en scherp door te kunnen gaan. Zelfs die van Arjen Lubach", schrijft de VPRO dinsdag in een aankondiging van de pauze. In het vervangende Avondshow Stand-ups, dat ook vanuit de Avondshow-studio wordt uitgezonden, zijn elke avond twee cabaretiers te zien. Pieter Derks, Hans Sibbel (Lebbis), Glodi Lugungu, Raoul Heertje, Kim Schuddeboom, Martijn Koning, Alex Ploeg en Serine Ayari maken hun opwachting in de show.
Lubach startte op 21 februari met zijn nieuwe dagelijkse tv-programma. De pauze komt na vijf weken van vier uitzendingen per week. Op 11 april wordt het programma weer hervat. Het eerste seizoen zal in totaal veertig afleveringen bevatten.
https://www.telegraaf.nl/(...)uze-van-de-avondshow
Kan me ook moeilijk voorstellen dat 4 avonden per week na een maand al teveel wordt voor hem. Misschien dat ze niet helemaal tevreden zijn over delen van het concept en dat ze een week nodig hebben om te tweaken aan de opzet?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 12:53 schreef maan_man het volgende:
Paar fragmenten gezien die mij niet kunnen bekoren, maar als ik dit lees dan breekt mij klomp:
[..]
Avondshows hebben ook wel eens pauze nodig? Ja, in de zomer of zo, maar niet na 20 afleveren. Je bent bezig met iets neer te zetten dat nog niet al te goed lukt en gaat dan al op vakantie. Wat is dit voor divagedrag? Gewoon doorpakken zachtgekookt ei. Of kan Arjan meer dan een uitzending per week toch niet aan.
Er is een reden dat ZML niet zoals de Amerikaanse voorbeelden 4x per week of zelfs vaker werd uitgezonden. Die Amerikaanse shows hebben een redactie die soms wel een factor 10 groter is.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 17:33 schreef qajariaq het volgende:
Ik hou het ook op een week herbezinnen. De avondshow haalt het gewoon niet bij ZML. Het lijkt wat meer improvisatie en vooral wat nerveuzer.
Een week pauze kan wonderen doen maar het kan ook tot de conclusie leiden dat er meer is in de wereld dan Lubach. Misschien inderdaad wat minder avonden vullen.
Het is een show naar ameikaans formaat,zonder commercial breaks en mij valt het idd niet tegen, ook omdat het een mooie overgang is van het amusement naar de actualiteit dat op dat tijdstip nodig is.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er is een reden dat ZML niet zoals de Amerikaanse voorbeelden 4x per week of zelfs vaker werd uitgezonden. Die Amerikaanse shows hebben een redactie die soms wel een factor 10 groter is.
Je ziet dat het met een dagelijkse show nog wisselender is dan ZML was. Soms zitten er geniale items tussen, vaak is het vooral wat flauw of goed voor een kleine glimlach.
Als je het met die gedachte kijkt valt het niet tegen moet ik zeggen.
Arjen is jaloers op het energielevel van Ruttequote:
Het is ook topsport!quote:Op dinsdag 22 maart 2022 18:54 schreef superniger het volgende:
Hahaha. Nu al een week pauze.
Wat een sneeuwvlokje.
Die zou je nuttig kunnen besteden door het verschil tussen de korte ei en de lange ij even op te zoeken.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:15 schreef xzaz het volgende:
Ok het 5 minuutjes mark afzijken weer even doorkomen.
quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die zou je nuttig kunnen besteden door het verschil tussen de korte ei en de lange ij even op te zoeken.
Écht? volgens mij naar Gispen ontwerp....quote:Op dinsdag 22 maart 2022 22:30 schreef Benny het volgende:
Lekker op een IKEA bureaustoel je gasten neerpleuren
Echt hė, zeker als ze grappig gaat doen, zo onleuk.quote:
Echt hè… die film is nog best leuk maar ook daarin is zij de enige irritante. En nodig eens iemand anders uit. Had Maryam hassouni eens gevraagd (Dunya van desi) die de hoofdrol speelt. Altijd maar die hysterische soundos.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 23:55 schreef golfer het volgende:
Ik ben allergisch voor Soundos, dus wat ze ook doet of zegt geeft bij mij een jeukreactie.
Ik vind het echt heel moeilijk te begrijpen, en eigenlijk onvoorstelbaar dat mensen haar echt leuk vinden en echt om haar moeten lachen. Mensen ouder dan een jaar of vijftien.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:54 schreef RipCity het volgende:
[..]
Echt hè… die film is nog best leuk maar ook daarin is zij de enige irritante. En nodig eens iemand anders uit. Had Maryam hassouni eens gevraagd (Dunya van desi) die de hoofdrol speelt. Altijd maar die hysterische soundos.
Nee hoor, ik ook nietquote:Op woensdag 23 maart 2022 22:40 schreef Rianne84 het volgende:
Ik ken die hele Froukje niet. Heb ik onder een steen geleefd?
13 in een dozijn Singer songwriter.quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:40 schreef Rianne84 het volgende:
Ik ken die hele Froukje niet. Heb ik onder een steen geleefd?
Aldus connaisseur superniger.quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:43 schreef superniger het volgende:
[..]
13 in een dozijn Singer songwriter.
Categorie Meux, Estien en Merol
Mwah, wel een stuk beter dan die andere namen hoor, wel erg uit de Eefje de visser-school.quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:43 schreef superniger het volgende:
[..]
13 in een dozijn Singer songwriter.
Categorie Meux, Estien en Merol.
Populair bij 3fm luisteraars.
quote:Op woensdag 23 maart 2022 23:56 schreef golfer het volgende:
Kende dat meisje ook niet, maar ze ziet er leuk uit en heeft een leuk liedje gezongen, die Froukje.
Dacht eerst dat er een middelbare schoolbandje stond op te treden, maar ze zijn dus al iets ouder dan 15 jaar.
Zoveel scheelt het niet. Het meisje is 20.quote:
Scheelt heel veel, jij bent 70 of zo?quote:Op donderdag 24 maart 2022 00:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Zoveel scheelt het niet. Het meisje is 20.
quote:Op donderdag 24 maart 2022 00:43 schreef Sodemieters het volgende:
Scheelt heel veel, jij bent 70 of zo?
Dus jou 42 schatten terwijl je 70 bent scheelt ook niet zoveel. Want blijkbaar scheelt 60% van je werkelijke levensduur niet zoveel.quote:
Die zijn toch uitgestorven?quote:
Sinds Giel Beelen daar weg is is het wel weer oké.quote:Op donderdag 24 maart 2022 07:47 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Die zijn toch uitgestorven?
Alsof liefhebbers van Froukje, Merol of S10 radio luisteren in plaats van Spotify.
Ik ga slapen, morgen vroeg eruit!quote:
Psst... ze zitten onder een knopje...quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:45 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Publiek is weer erg vervelend aanwezig.
Als je de link met de Oscars al niet zag is dit misschien ook niet het programma voor je.quote:Op maandag 28 maart 2022 22:46 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vond er niet veel aan. Rare items. Wat was er nou met dat uitschelden van Renze en die 2 anderen?
Niet mijn humor in ieder geval.
Itempje met meisje S10 deed me ook niet veel.
Arjen is (voor mij) niet meer urgent.
Ja, wel gezien. Nou, dijenkletser.quote:Op maandag 28 maart 2022 22:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je de link met de Oscars al niet zag is dit misschien ook niet het programma voor je.
Beetje flauwe humor als ze niet echt ergens kritisch op zijn. Hadden meer kunnen doen rondom die raket.quote:Op maandag 28 maart 2022 23:11 schreef Sodemieters het volgende:
Een minder geslaagde uitzending inderdaad. De Sport Studio was ook niet erg geslaagd.
Nouja bij de opkomst niet. Daar is het echt strontvervelend en een 1 op 1 kopie van Amerikaanse shows, niet nodig in Nederland.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:47 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Psst... ze zitten onder een knopje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |