De droeftoeter tettert weer. Freek verkocht zijn ziel ook. Maar dat weet deze pseudo criticus natuurlijk niet meer. Diens one man shows gingen naar RTL. En heel "toevallig" duurden ze allemaal precies anderhalf uur. Alsof je de rechten van Nirvana koopt en Smells Like Teenspirit niet draait.quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:12 schreef golfer het volgende:
Een stukje uit de column van Youp van 't Hek van vandaag:
[..]
Maar de huidige video's op zijn YouTube-kanaal zijn gewoon van de NPO? Dat zijn show een eigen kanaal mocht was al uniek, maar dat RTL dat gewoon cadeau krijgt kan ik me niet voorstellen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 13:57 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Zodra ik tijd heb ga ik proberen iedere video van zijn YouTube-kanaal te downloaden voordat ze allemaal achter een betaalmuur gaan staan.
Ik ben cynisch wat de commerciëlen betreft: in de zin van dat RTL wellicht het YouTube-kanaal waarschijnlijk per 2025 wil laten verdwijnen zodat de oude afleveringen alleen maar op Videoland te streamen.quote:Op zondag 3 november 2024 14:40 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Maar de huidige video's op zijn YouTube-kanaal zijn gewoon van de NPO? Dat zijn show een eigen kanaal mocht was al uniek, maar dat RTL dat gewoon cadeau krijgt kan ik me niet voorstellen.
Hij had toch afgedwongen in zijn contract dat het ook op Youtube mag?quote:Op zondag 3 november 2024 15:33 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Ik ben cynisch wat de commerciëlen betreft: in de zin van dat RTL wellicht het YouTube-kanaal waarschijnlijk per 2025 wil laten verdwijnen zodat de oude afleveringen alleen maar op Videoland te streamen.
Maar gelukkig heb ik nog twee maanden voor dit project, het zijn echt bizarveel fimpjes incl. Zondag met Lubach nog
Waarom wil je dat allemaal bewaren? Het gaat allemaal over actuele onderwerpen, ik geloof nooit dat zeg tien jaar later de hele serie bekijken interessant is. hooguit een enkel onderwerp en die komen dan vanzelf wel bovendrijven.quote:Op zondag 3 november 2024 15:33 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Ik ben cynisch wat de commerciëlen betreft: in de zin van dat RTL wellicht het YouTube-kanaal waarschijnlijk per 2025 wil laten verdwijnen zodat de oude afleveringen alleen maar op Videoland te streamen.
Maar gelukkig heb ik nog twee maanden voor dit project, het zijn echt bizarveel fimpjes incl. Zondag met Lubach nog
Ja, maar van zijn NPO of RTL serie (of allebei?) is mij niet duidelijk.quote:Op zondag 3 november 2024 15:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij had toch afgedwongen in zijn contract dat het ook op Youtube mag?
Ik denk dat het programma ook een andere naam gaat krijgen, dus misschien ook een ander kanaal. Ik zie niet echt in waarom ze dan de oude filmpjes direct gaan verwijderen, die hebben ook niets met het RTL4 programma te maken.quote:Op zondag 3 november 2024 16:29 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Ja, maar van zijn NPO of RTL serie (of allebei?) is mij niet duidelijk.
Het programma gaat 'Lubach' heten, volgens Tina Nijkamp.quote:Op zondag 3 november 2024 16:36 schreef Felagund het volgende:
Ik denk dat het programma ook een andere naam gaat krijgen, dus misschien ook een ander kanaal.
Heel leuk.quote:Op maandag 4 november 2024 15:25 schreef Tourniquet het volgende:
Om af te kicken komen er nog een aantal Backstage-vlogs van Martine. Dit is de eerste:
Bekijk deze YouTube-video
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |