Het hele team stapt over.quote:
Daarbij was het met Kopspijkers ook zo dat dat programma al redelijk over-the-hill was toen het verhuisde, met de laatste twee seizoenen veel erg matige uitzendingen (met veel ruimte voor Bert Visscher en een bar met een saaie barvrouw) en in de kijkcijfers veel gewoontekijkers.quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:04 schreef Peter88Online het volgende:
[..]
Maar dat was het gevolg van het imago dat Talpa aan het begin had en het ontbreken van een lopend contract. Een andere situatie dan nu bij Lubach.
Ja de items komen ook op YouTube, dat was een eis. Hele uitzending waarschijnlijk alleen op tv en Videoland.quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:12 schreef 215 het volgende:
Het is mij nog niet geheel duidelijk of het programma ok weer op YouTube komt. Na ja, ik ga er geen tv abbo voor afsluiten.
Hoewel ik redelijk trouw keek vond ik het iets over de top, zml was beter dan de avondshow vond ik
quote:Op vrijdag 1 november 2024 13:18 schreef golfer het volgende:
Misschien heeft Arjen bedongen dat zijn programma zonder reclame-onderbrekingen wordt uitgezonden?
Dat zijn twee prettige checks.quote:Op vrijdag 1 november 2024 15:18 schreef Tourniquet het volgende:
Mag op Youtube: check
Volledige redactionele vrijheid: check
Je kan er wel zo'n smiley bijzetten, maar als ik het mij goed herinner had DWHN destijds bij RTL4 ook geen reclameblokken tussendoor. Alleen voor- en na de uitzending.quote:
Hadden die niet 1 reclameblok in het midden van het programma? Dus niet ieder kwartier, of hoe vaak die reclames dan ook moge langskomen normaal gesproken.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kan er wel zo'n smiley bijzetten, maar als ik het mij goed herinner had DWHN destijds bij RTL4 ook geen reclameblokken tussendoor. Alleen voor- en na de uitzending.
quote:Toen Spijkerman ooit naar de commerciëlen ging tufte hij binnen de kortste keren in een ordinaire Porsche door Amsterdam-Zuid, maar daar lijkt Arjen Lubach me iets te slim voor. Geen idee of Jack die auto nog heeft. Ik hoop het niet voor hem. Dertig rijden in onze binnenstad ziet er namelijk zo droevig uit, maar in een Porsche is dat ronduit hilarisch.
Laatst zag ik een knalrode Ferrari over mijn grachtje slakken. Het was ook nog eens een dakloos exemplaar. Achter het stuur een oude geverfde playboy met naast hem een zwoel kijkend botoxteefje op leeftijd met van die Donald Ducklippen. Een golfje medelijden sloeg door me heen. Zowel met haar als met hem. Ik dacht: dat soort heeft toch een spiegel thuis? En kan die spiegel niet praten?
Terug naar Lubach. Gezwicht voor de commerciëlen. Ik hoop zo dat hij met die Peter van der Vorst heeft afgesproken dat hij reclamevrij wordt uitgezonden. Domweg omdat die blokken dodelijk zijn voor een satirisch programma. Wat mij bij menig collega in het verleden regelmatig is opgevallen dat die blokken vaak verschrikkelijk liefdeloos gestart worden. Soms gewoon midden in een zin. We zullen het zien. Ik ga zeker kijken.
Ik kijk eigenlijk nooit naar commerciele tv, omdat ik die kutreclame echt totaal niet trek. Ik zap dan meteen weg en vergeet vaak weer terug te zappen, waardoor ik een deel van het (of het hele) programma mis.quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Zo te lezen weet Youp niet dat Arjen tot voor kort nog een dikke SAAB 9-7x reed en nu een jaar in een nieuwe Land Rover.
Niet veel goedkoper dan zo’n Porsche.
Overigens deel ik zijn mening dat zo’n reclameblok echt killing kan zijn voor een programma. Het zorgt ervoor dat je minder “gepakt” wordt door een programma, de concentratie is gewoon weg na zo’n reclameblok.
Wij kijken nooit rechtstreeks naar commerciële zenders.quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:06 schreef Farenji het volgende:
Ik kijk eigenlijk nooit naar commerciele tv, omdat ik die kutreclame echt totaal niet trek. Ik zap dan meteen weg en vergeet vaak weer terug te zappen, waardoor ik een deel van het (of het hele) programma mis.
Je kunt straks via Youtube kijken.quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:10 schreef Marsenal het volgende:
Ik kijk zelden commerciële televisie. Keek altijd graag Lubach, maar als ie straks niet op de NPOapp zit, dan zie ik het ook niet meer. Hier valt dus een kijker af, puur uit praktische overwegingen. Ik kan de kracht niet opbrengen om nóg een streamapp te installeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |