Dat je met zulke armpjes sowieso iemand durft te mishandelen.quote:
Ze nemen het gelukkig hoog op, blijkens deze nieuwe zet.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:07 schreef Ama het volgende:
Ik heb hoop dat hij een celstraf gaat krijgen.
daarom deed hij het ook met een autodeur! en de vorige keer met wijnflessen.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:01 schreef Noek het volgende:
Heerlijk nieuws! We konden wel wat goed nieuws gebruiken.
[..]
Dat je met zulke armpjes sowieso iemand durft te mishandelen.
quote:Op maandag 28 februari 2022 18:35 schreef superniger het volgende:
Lekker squatten en kuchen in je blote kont.
En dan nog wel dankjewel roepenquote:Op maandag 28 februari 2022 18:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
Filmpjes van zijn gang naar de rechtbank en weer eruit![]()
https://www.shownieuws.nl(...)egen-zijn-vrijlating
En maar zwijgen![]()
![]()
We weten iig wat hij niet gaat vertellenquote:Op maandag 28 februari 2022 18:58 schreef AgnesGru het volgende:
Wat zou Bram vanavond te melden hebben bij Shownieuws?
En hopelijk ook wat psychische hulp. Alleen met een celstraf komt hij niet tot inkeer.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:07 schreef Ama het volgende:
Ik heb hoop dat hij een celstraf gaat krijgen.
Waarom sluiten ze hem niet gelijk op??quote:Op maandag 28 februari 2022 18:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
Filmpjes van zijn gang naar de rechtbank en weer eruit![]()
https://www.shownieuws.nl(...)egen-zijn-vrijlating
En maar zwijgen![]()
![]()
Loetje?quote:Op maandag 28 februari 2022 19:17 schreef mascara-klodder het volgende:
Wow wat een fijn nieuws om te lezen terwijl je net aan het uitbuiken bent van je biefstukjewetende dat die sukkel aan het janken is over zijn eten daar in het HvB
Miemiemie
quote:
Zooo lekker hoorquote:Op maandag 28 februari 2022 20:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]Nee gewoon zelf gekookt
Biefstuk met zelfgemaakte kruidenboter dus veel verse bieslook en peterselie erdoorheen
Gepofte aardappel sour cream
Salade van baby-spinazie, kerstomaatjes, walnoten en gedroogde stukjes abrikoos met crema di balsamico als dressing
Ik schat zo in dat dit niet op het menu stond vanavond bij die klapjosti
Nu heb ik hongerquote:Op maandag 28 februari 2022 20:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]Nee gewoon zelf gekookt
Biefstuk met zelfgemaakte kruidenboter dus veel verse bieslook en peterselie erdoorheen
Gepofte aardappel sour cream
Salade van baby-spinazie, kerstomaatjes, walnoten en gedroogde stukjes abrikoos met crema di balsamico als dressing
Ik schat zo in dat dit niet op het menu stond vanavond bij die klapjosti
Gelijk de tv an als een geile hund. thnkszquote:Op maandag 28 februari 2022 23:57 schreef superniger het volgende:
TOPSHOW bij Shownieuws.
Fittie tussen Bram Moskovic en Bart van Ettekoven.
Die zag ik al aankomenquote:Op maandag 28 februari 2022 23:57 schreef superniger het volgende:
TOPSHOW bij Shownieuws.
Sow, die was wel boos, ons Brammetje. Die moet zich ook niet bemoeien met de zaakjes van zijn vrouwtje. Lil' Brammetje. Volgens mij is die ook maar twee turven hoog.quote:Op maandag 28 februari 2022 23:57 schreef superniger het volgende:
TOPSHOW bij Shownieuws.
Nienke welquote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik kom er pas net achter dat Nienke de vriendin van Bram is![]()
De gevallen advocaat die nu aan de desk zit bij zo'n paupershow zodat ie zijn hoofd boven water kan houden![]()
![]()
Die man kan je toch niet meer serieus nemen.
Focus daarop.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik zit hier wel aan mijn lunch ja![]()
Brammetje is 1.80 ofzo, dus dat valt wel mee. Brammetje heeft trouwens wel zo'n beetje drie keer de omvang van lil kleinequote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:25 schreef praadje het volgende:
Sow, die was wel boos, ons Brammetje. Die moet zich ook niet bemoeien met de zaakjes van zijn vrouwtje. Lil' Brammetje. Volgens mij is die ook maar twee turven hoog.
Nee, dat denk ik ook niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:08 schreef BE het volgende:
Nou ja... dat had ze natuurlijk van mijlenver aan kunnen zien komen en ze is ook wel heel dom en naïef als ze daar sws geen maatregelen voor getroffen heeft... Zeker niet sinds dat akkefietje op Ibiza.
En daarnaast, zij komt heus niet op straat te staan, daar maak ik me niet heel erg druk om hoor...
In Amsterdamned heb je voor 3 ton momenteel een bezemkast, met gedeelde badkamerquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:14 schreef BE het volgende:
Je zou denken dat er bij hem vast nog wel ergens een flatje van 3 ton af kan.
Hoe dan he... vroegah gingen dat soort alleenstaandemoederhutjes voor 100,000 euro.![]()
En voor 1,5 ton een horloge die van je afgepakt wordtquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:24 schreef Leandra het volgende:
In Amsterdamned heb je voor 3 ton momenteel een bezemkast, met gedeelde badkamer
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En voor 1,5 ton een horloge die van je afgepakt wordt![]()
Ja leuk, maar kind kan niet zonder zijn moeder he..quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:57 schreef roos94 het volgende:
Denk niet dat hij zijn kind op straat zet maar wel jaimie
Ze mag het altijd proberen natuurlijk, als ze zelf ook een advocaat heeft zal die wel wat tegen dat "bevel" inbrengen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:37 schreef soapie het volgende:
[..]
Uhhh, sinds wanneer gaat dat op bevel van een advocaat??
Oh, hij lijkt mij altijd zo'n smurfje.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:36 schreef Nine. het volgende:
[..]
Brammetje is 1.80 ofzo, dus dat valt wel mee. Brammetje heeft trouwens wel zo'n beetje drie keer de omvang van lil kleine
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:08 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh, hij lijkt mij altijd zo'n smurfje.
Eerdere roddels gingen toch dat ze al een huisje had bekeken voordat die beelden uitlekten? Misschien had of heeft ze wel een plan. Of in elk geval haar zinnen op iets gezet.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:08 schreef BE het volgende:
Nou ja... dat had ze natuurlijk van mijlenver aan kunnen zien komen en ze is ook wel heel dom en naïef als ze daar sws geen maatregelen voor getroffen heeft... Zeker niet sinds dat akkefietje op Ibiza.
En daarnaast, zij komt heus niet op straat te staan, daar maak ik me niet heel erg druk om hoor...
Ze heeft nergens recht op. Denk dat ze wat te optimistisch was om dit zo te kunnen regelen hoor.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Eerdere roddels gingen toch dat ze al een huisje had bekeken voordat die beelden uitlekten? Misschien had of heeft ze wel een plan. Of in elk geval haar zinnen op iets gezet.
Dit soort minder slimme mensen heeft hij om zich heen. Die houdt hij ook bewust om zich heen. Ze zijn loyaal en nog belangrijker: niet zo slim. Die gebruikt hij dan wel weer slim.quote:Op woensdag 2 maart 2022 09:30 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met z'n éénmans-feesboek-zaakje
quote:Jaimie Vaes wordt huis uitgezet: ‘Vrijdag op straat’
Jaimie Vaes woont momenteel met zoontje Lìo in de woning waar ze samenwoonde met Lil’ Kleine. Maar omdat het huis op zijn naam staat, moet Jaimie het huis aanstaande vrijdag verlaten, waardoor ze geen woonplek meer heeft.
Sinds de mishandeling is Lil’ Kleine niet meer in zijn woning geweest en woont Jaimie daar alleen met Lío. Maar helaas voor Jaimie mag ze daar niet blijven wonen, want het huis staat op de naam van Jorik.
‘Huis verkopen’
,,Jaimie moet hoogstwaarschijnlijk het huis aanstaande vrijdag verlaten, dat is een bevel van de advocaat van Jorik. Het huis staat op zijn naam en hij wil het graag verkopen”, meldt showbizzkanaal FawryNotSawry in Instagram Stories.
En dat zou betekenen dat Jaimie, die geen eigen woonplek heeft, vanaf vrijdag op straat staat. En dat terwijl ze een zo hoog mogelijke regeling wilde afdwingen. ,,Ze wil een zo hoog mogelijke regeling voor zoon Lío en voor zichzelf, met een afkoopsom en een huis”, zei een insider onlangs in Privé.
Wat gebeurt er met Lío?
Maar nu Jorik haar uit huis zet, is het nog maar de vraag of ze dat gaat krijgen. Ook is het onduidelijk wat er met Lío gebeurt. Momenteel staat Jaimie onder toezicht bij de kinderbescherming. ,,De voogd beslist of hij in een soort crisisopvang komt of bij één van de ouders mag blijven”, legde Dennis Schouten uit in RoddelPraat.
Ach welnee, desnoods verkoopt hij het huis om haar eruit te krijgen, maar ik zou zeker niet de conclusie trekken dat hij geld nodig heeft.quote:Op woensdag 2 maart 2022 10:53 schreef SEMTEX het volgende:
Als hij dat huis verkoopt, betekent dat dat hij geld nodig heeft. Toch niet zoveel meer in kas blijkbaar.
Lio kan wel in zijn eentje een grachtenpand bestieren?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:57 schreef roos94 het volgende:
Er was toch heel veel waterschade aan dat huis?quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach welnee, desnoods verkoopt hij het huis om haar eruit te krijgen, maar ik zou zeker niet de conclusie trekken dat hij geld nodig heeft.
Ik denk dat verkopen een treiteractie is.
Dat je vader vastzit vanwege de mishandeling van je moeder, en dat niet de eerste keer is, lijkt me een prima basis.quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lio kan wel in zijn eentje een grachtenpand bestieren?
Ik zie nu dat hij onder toezicht van de kinderbescherming staat. Op welke basis?
Mij ookquote:Op woensdag 2 maart 2022 11:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je vader vastzit vanwege de mishandeling van je moeder, en dat niet de eerste keer is, lijkt me een prima basis.
Aan de andere kant heeft meneer wel 2 hypotheken (in totaal 2,8 miljoen) op dat pand, terwijl zijn inkomsten steeds verder verdampen. Is toch best wat geld dat ie elke maand moet opbrengen, naast al zijn andere vaste lasten zoals z'n studio en snackbar*. * Heb verder geen idee of die toko winstgevend is.quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:10 schreef Leandra het volgende:
Ach welnee, desnoods verkoopt hij het huis om haar eruit te krijgen, maar ik zou zeker niet de conclusie trekken dat hij geld nodig heeft.
En als daar nog een verslaving bij komt kijken…quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat je vader vastzit vanwege de mishandeling van je moeder, en dat niet de eerste keer is, lijkt me een prima basis.
quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:54 schreef SEMTEX het volgende:
Het ligt allemaal aan Jaimie, de narcist...
[ afbeelding ]
Misschien dat ze dan wel van hem ging houden...quote:
Ze heeft wel een apart litteken op haar kin...quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:07 schreef KingRadler het volgende:
Nu Snap ik ook waarom het gezicht van Jaimie zo verbouwd uit ziet.
Letterlijk alles aan haar gezicht is nepquote:Op woensdag 2 maart 2022 13:18 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ze heeft wel een apart litteken op haar kin...
[ afbeelding ]
Plastic fantastic...quote:Op woensdag 2 maart 2022 13:18 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk het ook. Als je het beste voorhebt met je gezin, kun je in ieder geval in de periode dat je zelf in de bak zit je ex en je kind wel in je woning laten verblijven.quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uiteraard, maar een goeie arts maakt niet zo'n gigantisch litteken, lijkt me.quote:
Kleine is een kunstenaar met een rechtsequote:Op woensdag 2 maart 2022 14:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Uiteraard, maar een goeie arts maakt niet zo'n gigantisch litteken, lijkt me.
Ik denk dat hij ook verliefd is op zijn geld.quote:Op woensdag 2 maart 2022 11:54 schreef SEMTEX het volgende:
Het ligt allemaal aan Jaimie, de narcist...
[ afbeelding ]
Deze zit er al veel langer.quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:48 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Kleine is een kunstenaar met een rechtse
Je maakt reclame voor The Butcher of niet hequote:Op woensdag 2 maart 2022 13:18 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk een knutselaar geweest....quote:Op woensdag 2 maart 2022 14:45 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Uiteraard, maar een goeie arts maakt niet zo'n gigantisch litteken, lijkt me.
Bram Moszkowicz mocht willen dat hij 1.80m was.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:36 schreef Nine. het volgende:
[..]
Brammetje is 1.80 ofzo, dus dat valt wel mee. Brammetje heeft trouwens wel zo'n beetje drie keer de omvang van lil kleine
quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bram Moszkowicz mocht willen dat hij 1.80m was.
Zelfs al was hij 2 meter 36 cm. Het zou moreel een enorm klein en laag onderkruipsel blijvenquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wie gaat haar vertellen dat dit geen liefde is?quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Jaimie Vaes reageert voor het eerst op zaak-Lil Kleine: ‘Enorm veel liefdesverdriet’
Jaimie Vaes (32) heeft voor het eerst gereageerd op de zaak rond haar verloofde Lil Kleine, die ervan wordt verdacht haar te hebben mishandeld en sinds gisteren opnieuw vastzit. Vaes heeft ‘enorm veel liefdesverdriet’, laat ze weten.
Liefdesverdriet
Eens.quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:04 schreef Craptacular het volgende:
Jamie zegt eigenlijk ik heb geen werk of financieel vangnet.
"fulltime moeder" ... dit is iedere moeder
En de kopers van huis krijgen kind er gratis bij?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:57 schreef roos94 het volgende:
Dit stuit mij echt tegen de borst.quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:04 schreef Craptacular het volgende:
Jamie zegt eigenlijk ik heb geen werk of financieel vangnet.
"fulltime moeder" ... dit is iedere moeder
True. Kijk wellicht heeft ze hem er ook "ingeluisd" door bewust hem uit te lokken voor het huis waar ze wist dat het gefilmd zou worden.quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:22 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dit stuit mij echt tegen de borst.
Je bent fulltime moeder maar je hebt een NANNY die heeel vaak op Lio past terwijl je lekker losgaat bij feestjes op Ibiza, en wat je ook graag etaleerde op instagram stories tot het moment van de mishandeling. Toen was het ineens alleen maar Lio stories. Hypocriet.
Vergeet niet dat op dat mishandeling filmpje heel duidelijk Jaimie een vingergebaar deed met "kom op dan".
Lil Kleine is 100% fout in deze, maar Jaimie is niet heilig.
Je hebt dat al een keer eerder genoemd, dat vingergebaar, nu met wat meer context.quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:22 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dit stuit mij echt tegen de borst.
Je bent fulltime moeder maar je hebt een NANNY die heeel vaak op Lio past terwijl je lekker losgaat bij feestjes op Ibiza, en wat je ook graag etaleerde op instagram stories tot het moment van de mishandeling. Toen was het ineens alleen maar Lio stories. Hypocriet.
Vergeet niet dat op dat mishandeling filmpje heel duidelijk Jaimie een vingergebaar deed met "kom op dan".
Lil Kleine is 100% fout in deze, maar Jaimie is niet heilig.
Volgens deze bron zelfs 1.82mquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
1 2 | Lengte 182 cm Gewicht 84 kilo |
Lees ff door en zie wat ze eronder zegt ipv deze onzin insinuatie...quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je bedoelt toch hopelijk niet echt dat Lil Kleine minder schuldig zou zijn aan deze mishandeling omdat zij dat vingergebaar maakte? Of sterker nog, dat Jaimie in zekere zin heeft ‘gevraagd’ om deze mishandeling met dat vingergebaar?
Ik kom hem met enige regelmaat tegen en ik zie het niet.quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:56 schreef Nine. het volgende:
[..]
Volgens deze bron zelfs 1.82m
[ code verwijderd ]
https://taddlr.com/nl/celebrity/bram-moszkowicz/
Ik wil best van je aannemen dat ie kleiner is hoor, ik ga ook alleen maar af op de gegevens die online beschikbaar zijnquote:Op donderdag 3 maart 2022 10:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kom hem met enige regelmaat tegen en ik zie het niet.![]()
Ik ga er op letten.
Ja, dat heb ik ook gelezen. Hoe is die opmerking over dat vingergebaar dan volgens jou uit te leggen in die context ‘zij is ook niet heilig’?quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:03 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Lees ff door en zie wat ze eronder zegt ipv deze onzin insinuatie...
Als mensen ruzie hebben, hebben doorgaans beide schuld. Kijk dat Jorik haar vervolgens in elkaar mept is een totaal andere discussie.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook gelezen. Hoe is die opmerking over dat vingergebaar dan volgens jou uit te leggen in die context ‘zij is ook niet heilig’?
Als je beweert ‘Lil Kleine is 100% fout’ in deze;, dan is dat vingergebaar dus totaal irrelevant. Ik spreek roos94 juist aan op de insinuatie die zij doet, met haar ‘vergeet dat vingergebaar niet’.
Ik denk dat je bij het gewicht wel makkelijk een kilootje of 20 kan optellen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:56 schreef Nine. het volgende:
[..]
Volgens deze bron zelfs 1.82m
[ code verwijderd ]
https://taddlr.com/nl/celebrity/bram-moszkowicz/
Ik vind dit een eerste klas dooddoener want vaak is dat juist helemaal niet zo.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:23 schreef Craptacular het volgende:
Als mensen ruzie hebben, hebben doorgaans beide schuld
Mensen gaan in hun eentje ruzie maken?quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:30 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ik vind dit een eerste klas dooddoener want vaak is dat juist helemaal niet zo.
Dus als jij iets tegen mij zegt en ik reageer daar buitenproportioneel op en sla je op je bek dan heb jij er ook schuld aan?quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:23 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Als mensen ruzie hebben, hebben doorgaans beide schuld. Kijk dat Jorik haar vervolgens in elkaar mept is een totaal andere discussie.
Ze zegt letterlijk ze is geen heilige. Alleen dat. Ze zegt niet ze heeft die pak slaag verdient. Of waar lees jij dat?
Iemand die gepest wordt bijvoorbeeld? Is dat haar/zijn schuld dan?quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:35 schreef Craptacular het volgende:
Mensen gaan in hun eentje ruzie maken?
Dat is geen ruzie. Dat is pesten. Significant verschilletje.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:36 schreef Nine. het volgende:
Iemand die gepest wordt bijvoorbeeld? Is dat haar/zijn schuld dan?
Je kunt binnen een relatie toch gewoon ruzie hebben? Dat maakt op geen enkele manier geweld goed.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:35 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Mensen gaan in hun eentje ruzie maken?
Ik heb het over een ruzie, niet over mishandeling waar jij naartoe wilt. Graag context lezen van wat ik zeg. En niet de extremen die jij hier noemt.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:36 schreef Leandra het volgende:
Het is zo'n schijtvervelend argument waarbij slachtoffers van (huiselijk) geweld altijd deels de schuld in de schoenen geschoven krijgen.
Juist bij huiselijk geweld is het vaak zo dat er sprake is van een gebrek aan woedebeheersing, en nee, als de ander dan toch iets zegt of doet dat degene die een lesje anger management nodig heeft niet bevalt dan wordt het geweld daarmee niet ook de schuld van het slachtoffer.
Nogmaals waar zeg ik dat geweld goedgekeurd is bij een ruzie? Nergens.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kunt binnen een relatie toch gewoon ruzie hebben? Dat maakt op geen enkele manier geweld goed.
Onzin. Ruzie is niets anders dan een toestand waarin mensen boos op elkaar zijn en vervelend tegen elkaar doen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:37 schreef Craptacular het volgende:
Dat is geen ruzie. Dat is pesten. Significant verschilletje.
Punt is dat het een argument cq opmerking is die er in een situatie als deze helemaal niet toe doet.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:40 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ik heb het over een ruzie, niet over mishandeling waar jij naartoe wilt. Graag context lezen van wat ik zeg. En niet de extremen die jij hier noemt.
Bij pesten is dat nogal eenzijdig is het niet? Dus dat valt niet onder ruzie.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:43 schreef Nine. het volgende:
[..]
Onzin. Ruzie is niets anders dan een toestand waarin mensen boos op elkaar zijn en vervelend tegen elkaar doen.
Niet per definitie. Je denkt wel heel erg zwart/wit he?quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:45 schreef Craptacular het volgende:
Bij pesten is dat nogal eenzijdig is het niet? Dus dat valt niet onder ruzie.
Dit.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:30 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ik vind dit een eerste klas dooddoener want vaak is dat juist helemaal niet zo.
Misschien heeft ze erom gevraagd,quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:32 schreef MissButterflyy het volgende:
Er kan een bepaalde dynamiek in de relatie zijn waarin het uitmond op geweld, maar niemand verdiend een pak slaag.
Ik meende dat ik ergens had gelezen dat er inmiddels iets van een ondertoezichtstelling (of iets anders) was. Maar is enkel een roddel.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:55 schreef Craptacular het volgende:
Vraag mij af in hoeverre zijn mishandeling gevolgen kan hebben in de kind regeling. Jeudgzorg zal meekijken
Kan ook niet anders in het geval van huiselijk geweld.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik meende dat ik ergens had gelezen dat er inmiddels iets van een ondertoezichtstelling (of iets anders) was. Maar is enkel een roddel.
Bedoel je niet coke?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:20 schreef britneycheers het volgende:
Heeft iemand de foto’s van Koen Kardashian kunnen benachtigen? Hij schijnt dus zwaar aan de crack te zitten. De laatste tijd gaat hij veel met Jamie weer om dus wie weet zij ook.
Het wordt hier niet gebracht als roddel, al is de bron niet heel sterk.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik meende dat ik ergens had gelezen dat er inmiddels iets van een ondertoezichtstelling (of iets anders) was. Maar is enkel een roddel.
https://www.ditjesendatje(...)t-vrijdag-op-straat/quote:Wat gebeurt er met Lío?
Maar nu Jorik haar uit huis zet, is het nog maar de vraag of ze dat gaat krijgen. Ook is het onduidelijk wat er met Lío gebeurt. Momenteel staat Jaimie onder toezicht bij de kinderbescherming. ,,De voogd beslist of hij in een soort crisisopvang komt of bij één van de ouders mag blijven”, legde Dennis Schouten uit in RoddelPraat.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:20 schreef britneycheers het volgende:
Heeft iemand de foto’s van Koen Kardashian kunnen benachtigen? Hij schijnt dus zwaar aan de crack te zitten. De laatste tijd gaat hij veel met Jamie weer om dus wie weet zij ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]Wat een dieptepunt. Mag je de foto’s niet plaatsen hier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you're easy to get, you are probably easy to forget.
Nee, maar erg spannend is het niet. Koen naakt voor een spiegel, zijn kont is voorzien van een vlek.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:26 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Wat een dieptepunt. Mag je de foto’s niet plaatsen hier?
Dit bericht inderdaad. Kon het zo snel niet terugvinden.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het wordt hier niet gebracht als roddel, al is de bron niet heel sterk.
[..]
https://www.ditjesendatje(...)t-vrijdag-op-straat/
Coke dusquote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:23 schreef ootjekatootje het volgende:
Nee, dat zelfde spul waar Mark van der Linden aan zit.
quote:Zo werd de eerste showbizzrel van 2020 geboren toen columnist Jan Roos beweerde dat Peter R. de Vries het nieuws naar buiten had gebracht dat zijn collega en royaltydeskundige Marc van der Linden wegens het gebruik van de witte sloper, cocaïne, op straat gezet zou zijn bij RTL Boulevard.
https://hollywoodhuizen.n(...)or-peter-r-de-vries/
Basen heet dat.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:01 schreef ootjekatootje het volgende:
Ja, geen idee wat het allemaal is. Met zo’n pijltje rookt Koen het volgens Yvonne.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]Plaats gewoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, joh heb ik straks die Koen en Yvonne achter me aan.
Ik ben even gaan Googlen want ik wist het niet. Maar crack is dus cocaïne die is bewerkt zodat je het kan roken en dat heet weer basen.quote:
Heet je in die groep ook ootjekatootje?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 12:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, joh heb ik straks die Koen en Yvonne achter me aan.
Genotquote:Op zaterdag 5 maart 2022 21:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://www.instagram.com/tv/CasbG6sAPkf
Nu zit Lil kleine in lockdown en is iedereen vrij![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 maart 2022 16:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Prima laat hem gewoon zijn straf uitzitten en klaar.
Neehee, laat z'n wassen beeld zijn straf uitzitten en Sony 'm fucking snel weer in ere herstellenquote:Op woensdag 9 maart 2022 16:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Prima laat hem gewoon zijn straf uitzitten en klaar.
Die is allang omgesmoltenquote:Op woensdag 9 maart 2022 22:20 schreef sly-nl het volgende:
[..]
[..]
Neehee, laat z'n wassen beeld zijn straf uitzitten en Sony 'm fucking snel weer in ere herstellen.
Lekker laten zitten!!quote:Op maandag 14 maart 2022 09:22 schreef tong80 het volgende:
De raadkamer van de rechtbank in Amsterdam kijkt vandaag of Lil Kleine langer in de cel moet blijven. De rapper zit vast op verdenking van mishandeling van zijn verloofde Jaimie Vaes.
De 27-jarige artiest, wiens echte naam Jorik Scholten is, werd vorige maand opgepakt. Hij zou het hoofd van zijn verloofde tussen een autodeur hebben geklemd. Na drie nachten in de cel besliste de rechter-commissaris dat zijn voorarrest werd geschorst. Het Openbaar Ministerie was het daar niet mee eens en ging in hoger beroep. Daarop volgde een zitting bij de raadkamer, die oordeelde dat Lil Kleine toch nog veertien dagen langer vast moest zitten.
Inmiddels zijn die twee weken voorbij en kijkt de raadkamer opnieuw naar de zaak. De voorlopige hechtenis kan worden verlengd met maximaal negentig dagen. De rechtbank kan vooraf niet zeggen hoe laat de uitspraak volgt. Dat kan vandaag zijn, maar mogelijk ook morgen.
Als gevolg van de berichten over de mishandeling besloten meerdere bedrijven de samenwerking met Lil Kleine stop te zetten. Zo promoot zijn vorige platenmaatschappij TopNotch zijn muziek niet meer. Zijn nieuwe platenmaatschappij Sony Music zette de samenwerking stop, maar of het contract daarmee ook verbroken wordt, is onduidelijk.
https://www.ad.nl/show/ra(...)et-blijven~a40558f8/
https://www.nu.nl/muziek/(...)-van-rechtszaak.htmlquote:Lil Kleine komt onder voorwaarden op vrije voeten in afwachting van de strafzaak tegen hem, zo heeft de raadkamer van de rechtbank in Amsterdam maandag besloten. De rapper zat vast op verdenking van mishandeling van zijn verloofde Jaimie Vaes. De voorlopige hechtenis kon worden verlengd met maximaal negentig dagen, maar de raadkamer zag hiervan af.
Het is jaimie nietquote:Op woensdag 16 maart 2022 15:45 schreef totebel het volgende:
Eerlijk is eerlijk, ze heeft wel een achterste waar ik jaloers op ben hoor... maar ziet nou niemand dat die badkamer of slecht gevoegd is, of hartstikke smerig?
Daar let jij dan weer op.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:45 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ze mag de stoomreiniger weleens over de voegen halen.
Alles is te koop hé.quote:Op woensdag 16 maart 2022 15:45 schreef totebel het volgende:
Eerlijk is eerlijk, ze heeft wel een achterste waar ik jaloers op ben hoor... maar ziet nou niemand dat die badkamer of slecht gevoegd is, of hartstikke smerig?
Dit dacht ik ook,quote:
met zo'n figuur mag je zulke voegen hebben, dat heeft 95% van de vrouwen nietquote:Op woensdag 16 maart 2022 15:45 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ze mag de stoomreiniger weleens over de voegen halen.
Het figuur van een junk zouden vrouwen ook niet moeten ambiëren want het is niet gezond.quote:Op donderdag 17 maart 2022 09:22 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
met zo'n figuur mag je zulke voegen hebben, dat heeft 95% van de vrouwen niet
Ja, nouja, het is wel haar beste kant. Want haar verbouwde botoxhoofd staat er niet op en haar voor haar inspirerende quotes of goede smaak hoeven we het ook niet te doenquote:Op donderdag 17 maart 2022 09:49 schreef vencodark het volgende:
Nou, gelukkig weet men nog positieve dingen te noemen.
Mooi haar (ja? Dat synthetische, gladde pruikje?) en een prima bips.
Ondanks de ellende die ze meemaakt/veroorzaakt, heeft ze tenminste dát nog!![]()
Als ze het was geweest.
Maar het is d’r dus niet,quote:Op donderdag 17 maart 2022 09:53 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja, nouja, het is wel haar beste kant. Want haar verbouwde botoxhoofd staat er niet op en haar voor haar inspirerende quotes of goede smaak hoeven we het ook niet te doen.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 09:53 schreef bleiblei het volgende:
Ja, nouja, het is wel haar beste kant.
Haha watquote:Op woensdag 16 maart 2022 15:15 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Die heeft ze echt niet alle 24 meer in het kratje zitten
En haar een powervrouw noemen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:20 schreef Kim-Holland het volgende:
Het ging haar dus om het krijgen van mega complimenten van de kontenkussers cq de mensen die fan zijn van die junk.![]()
Weetje, Jaimy zou beter af zijn dan met Lil.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Krijgen we nog een keer een gate merge als Jaimie en Hazes gaan daten? Haezes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar doet ze dat van, vraag ik me dan af....quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:03 schreef roos94 het volgende:
Jaim heeft dr billen laten vergroten
[ afbeelding ]
Het feit dat ze dit zo open en bloot benoemd met naam van kliniek erbij zal het prijsje vast verzachtenquote:Op donderdag 24 maart 2022 06:32 schreef soapie het volgende:
[..]
Waar doet ze dat van, vraag ik me dan af....
Dat zal zeker meespelen maar dan nog....quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:26 schreef roos94 het volgende:
[..]
Het feit dat ze dit zo open en bloot benoemd met naam van kliniek erbij zal het prijsje vast verzachten
Ze promoot van alles inclusief dr kind op instagram, daar haal je makkelijk een paar duizend per post mee. Die wereld is echt bizarquote:Op donderdag 24 maart 2022 08:28 schreef soapie het volgende:
[..]
Dat zal zeker meespelen maar dan nog....
Zo'n verminking. Ik zou er niet gek van opkijken als er onder influenzzzzerzzz bovengemiddeld veel body dismorphic disorder voorkomt.quote:Op donderdag 24 maart 2022 07:42 schreef Sway- het volgende:
Wat was er mis met haar billen dat ze dit nodig vond
Vroeger wilde men juist the before billen ipv zo’n dikke derriere.quote:Op donderdag 24 maart 2022 07:42 schreef Sway- het volgende:
Wat was er mis met haar billen dat ze dit nodig vond
Heel bizar die docu he, en wat een enge mensen werken daar tochquote:Op donderdag 24 maart 2022 09:46 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
En al die vrouwen doen het voor zichzelf, omdat ze het zelf mooi vinden. Niet voor een ander.
Tuurlijk, geloof er geen reet van.
Heb laatst dat programma gekeken van Ewout Genemans, dat meisjes van 19 alleen naar Turkije afreizen voor een zware operatie. Wist niet wat ik zag. Staat op Videoland volgens mij.
Waarschijnlijk komen de plastisch chirurgen over 15 jaar om in de silicone butt removal operaties.quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vroeger wilde men juist the before billen ipv zo’n dikke derriere.
Ik snap het ook niet. Doe mij maar een mooie atletische vrouw. Er mag best iets ter opvulling achter in die spijkerbroek, maar niet zo'n opgepompte reet.quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komen de plastisch chirurgen over 15 jaar om in de silicone butt removal operaties.
Wat een verdienmodel, eerst zorgen dat een dikke kont hip is en over 15 jaar moeten het weer allemaal buttless skinny bitches zijn, en dus moeten al die siliconen weer verwijderd worden.
Kan ze dat geld niet beter besteden aan een fatsoenlijk onderkomen e.d.?quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:03 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat de kliniek haar gaat huisvesten, dit is gewoon reclame maken en kost de kliniek minder dan een hoop andere vormen van reclame.quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:57 schreef Nine. het volgende:
[..]
Kan ze dat geld niet beter besteden aan een fatsoenlijk onderkomen e.d.?
Wat fijn dat het mag van je.quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Doe mij maar een mooie atletische vrouw. Er mag best iets ter opvulling achter in die spijkerbroek, maar niet zo'n opgepompte reet.
Ze wordt waarschijnlijk betaald in fillers. Schijnt dat een bank daar niks mee kan.quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:57 schreef Nine. het volgende:
[..]
Kan ze dat geld niet beter besteden aan een fatsoenlijk onderkomen e.d.?
Ik ben de beroerdste niet. Ik neem je zoals je bent. Behalve als je een dikke reet hebt, dan mag een ander.quote:Op donderdag 24 maart 2022 10:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat fijn dat het mag van je.
Bedankt!
Precies dit,quote:Op donderdag 24 maart 2022 10:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat fijn dat het mag van je.
Bedankt!
Met deze theorie kun je elke topic in dit forum wel opdoekenquote:Op donderdag 24 maart 2022 10:37 schreef Noek het volgende:
Alsof ze jullie persoonlijk raakt met een wat vollere butt.
Ik zou serieus niet meer durven zitten. Bang dat de boel knapt of zich verplaatst.quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:03 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom? Wat maakt haar huidige situatie hierin uit? Of ze het nou nu doet, rond Sinterklaas of vlak voor de oudergesprekken op school; dat doet er toch niet toe? Als het goed is heeft ze geen contact met die mafkees, het is hem immers verboden, dus dan hoeft haar leven toch niet stil te staan? Of is het de bedoeling dat ze nu 24/7 in de stress zit, denkend aan Kleine?quote:Op donderdag 24 maart 2022 11:21 schreef Ronald het volgende:
Dat je in zo'n situatie, (al het gedoe rondom je ex/vader van je zoon) ineens denkt, goh laat ik mijn billen eens gaan verbouwen.
Dan heb je echt wel ergens een paar steekjes los zitten in de bovenkamer.
Ik zou eerst proberen het leven weer op de rit te krijgen, ze blijft verbonden aan pauper Kleine vanwege het kind en ze woont ook nog steeds in zijn huis (voor zover ik weet).quote:Op donderdag 24 maart 2022 11:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Waarom? Wat maakt haar huidige situatie hierin uit? Of ze het nou nu doet, rond Sinterklaas of vlak voor de oudergesprekken op school; dat doet er toch niet toe? Als het goed is heeft ze geen contact met die mafkees, het is hem immers verboden, dus dan hoeft haar leven toch niet stil te staan? Of is het de bedoeling dat ze nu 24/7 in de stress zit, denkend aan Kleine?
Wie zegt dat ze daar niet mee bezig is dan? Omdat ze wat fillers in d'r kont heeft laten zetten? Ze heeft zich helemaal niet laten opereren, het gaat om wat 'prikjes' met filler. Ik zie gewoon niet in waarom dit betekent dat ze niet probeert het leven op de rit te krijgen? Dan zou ze ook niet naar de kapper kunnen. Voor jezelf zorgen (wat dit is want ze voelt zich er hoogstwaarschijnlijk beter en fijner door) is ook onderdeel van eventueel herstel i.t.t. helemaal niet meer met je uiterlijk bezig zijn. Hoe gek of oppervlakkig dat ook kan klinken.quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:51 schreef Ronald het volgende:
[..]
Ik zou eerst proberen het leven weer op de rit te krijgen, ze blijft verbonden aan pauper Kleine vanwege het kind en ze woont ook nog steeds in zijn huis (voor zover ik weet).
Maar goed, ik vind dit soort idiote operaties sowieso al gestoord, dus ik ben niet helemaal onbevooroordeeld.
Kan gebeuren maat je kan niet elke keer 6 gooien.quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, jammer wel. Terwijl ik enorm val voor wat dommige, passief agressieve tokkiewijven.
Zonde.
Geen enkele notie dat jij de agressieve primaat loopt uit te hangen die even gaat vertellen hoe jij de kont van een vrouw wil zien want anders mag een ander.quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, jammer wel. Terwijl ik enorm val voor wat dommige, passief agressieve tokkiewijven.
Zonde.
Are you not entertained?quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:58 schreef vencodark het volgende:
Damn, met een gestrekt been erin. Denk dat BehoorlijkKritisch hier intens van geniet.
quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Valse verwachtingen en zulks.
Het is een belevingswereld waarin ik me ook maar moeilijk kan verplaatsen. Mishandeling, liefdesverdriet, toezicht door kinderbescherming, geldproblemen, huisvestingsproblemen, negatieve pers - en je dan bezighouden met hoe je je billen wat groter kan laten lijken. 't Is een beetje alsof je nu in Kyiv op zoek gaat naar een kapsalon die nog open is.quote:Op donderdag 24 maart 2022 11:21 schreef Ronald het volgende:
Dat je in zo'n situatie, (al het gedoe rondom je ex/vader van je zoon) ineens denkt, goh laat ik mijn billen eens gaan verbouwen.
Dan heb je echt wel ergens een paar steekjes los zitten in de bovenkamer.
quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is een belevingswereld waarin ik me ook maar moeilijk kan verplaatsen. Mishandeling, liefdesverdriet, toezicht door kinderbescherming, geldproblemen, huisvestingsproblemen, negatieve pers - en je dan bezighouden met hoe je je billen wat groter kan laten lijken. 't Is een beetje alsof je nu in Kyiv op zoek gaat naar een kapsalon die nog open is.
Ik snap niet dat je gewoon naar Thailand mag gaan terwijl er een crimineel onderzoek naar je gaande is. Volgens mij een land wat niets doet met uitleveringen..quote:
Ook weer om te kotsen hoe hij wordt verdedigd door Brard en dat advocaatje.quote:Op vrijdag 1 april 2022 00:03 schreef superniger het volgende:
Dikke fittie net tussen Patty Brard en Bart van Ettekoven bij Shownieuws. Ging over lul Kleine.
https://www.mediacourant.(...)itiek-op-lil-kleine/quote:Patty Brard ontploft van woede in Shownieuws na kritiek op Lil Kleine
Patty Brard ontplofte gisterenavond van woede toen ze in Shownieuws geconfronteerd werd met pittige kritiek op Lil Kleine. “Jij moet even je mond dichthouden!”, krijste de tv-diva op leeftijd.
Dik een halfjaar geleden pleitte Patty Brard nog voor de ondergang van Lil Kleine, maar nu ze innig contact heeft met de vriendengroep van de rapper is ze 180 graden gedraaid. Het lijkt erop dat ze zich wel héél makkelijk laat overreden, net zoals ze bijvoorbeeld ook blind achter de ontspoorde maanzusjes Van Lexmond aanloopt.
Slecht toneelstuk
Lil Kleine heeft gisteren een tranentrekkende videoboodschap geplaatst waarin hij beweert zo hard aan zichzelf te werken en dat hij iedereen in Nederland zo mist. Het is natuurlijk evident dat dit soort uitingen een noodzakelijke stap zijn onderweg naar het oppakken van zijn lucratieve rapcarrière.
Weekend-baas Bart Ettekoven is dan ook sceptisch. “Jongens, dit is toch een heel slecht toneelstuk?”, zegt hij in Shownieuws.
Patty reageert daarop geprikkeld. “Ja maar jongens, je kan het dus echt absoluut nooit goed doen in de Nederlandse showbusiness op dit moment.”
Bart: “Hij niet meer, nee.”
‘HOU JE MOND!!!’
Patty reageert daar wóest op. “Jij moet even je mond dichthouden”, sneert ze. Ah, goede tip ook voor Patty zelf als dat nog lukt na al die fillers. “Je komt na twee weken met de mededeling dat je ergens aan werkt, dat je weet dat je er nog niet bent en dat je er goed uitziet, dat je goed in je vel zit, dat je elke dag sport (…) en dan is het wéér niet goed.”
Bart wijst op de lange geschiedenis van mishandelingen van Jaimie Vaes. “Ik zeg niet dat het niet goed is dat hij het doet, ik zeg alleen: eerst zien, dan geloven. Deze jongen is zó vaak de fout in gegaan, deze is zo intens verrot van binnen als je het aan mij vraagt.”
Natacha Harlequin, wier beroep het is om in de bres te springen voor gespuis, daarop: “Nou Bart, dit gaat wel weer héél ver.”
Patty woest: “Ja, dat vind ik ook echt.”
‘Wat weet jij nou?!’
Patty en Natacha zitten er zó diep in bij Lil Kleine dat ze helemaal overstuur waren. Natacha: “Wat weet jij nou eigenlijk van die strafzaak? Wat weet jij nou van die ins en outs? Wat weet je nou wat er in zijn hoofd omgaat?”
Bart: “Ik weet meer dan jij denkt, want ik heb verschillende mensen gesproken die op Ibiza getuige zijn geweest van de meest verschrikkelijke dingen die daar gebeurd zijn.”
Natacha: “Maar heb jij hém gesproken?”
Bart: “Ik heb echt genoeg mensen gesproken, dus mijn mening staat gewoon vast en dat verandert niet door zo’n filmpje van ‘ik ben fout geweest’…”
Natacha: “Maar dat hoeft toch ook helemaal niet? Hij hoeft jou niet te overtuigen. (…) Geloof je hem niet? Is dat het?”
Twee dingen
Patty: “Nee, hij hoeft jou zeker niet te overtuigen en mij ook niet, maar hij heeft behoefte aan het delen van dit filmpje omdat hij natuurlijk wel de grond onder de voeten weg zag zakken.”
Bart: “En dat is wat er aan de hand is Patty. Voor zo’n jongen draait het om twee dingen: geld en macht. Dat is hij allebei kwijt, want zijn geld droogt op en hij merkt ook dat hij geen aanzien meer geniet in Nederland. Hij durft bijna niet meer over straat waarschijnlijk.”
Patty: “Nou, ik denk dat dat wel meevalt hoor.”
Bart: “Hij denkt: als ik dit niet doe, dan is mijn carrière voorbij.”
‘WAT IS DIT VOOR ONZIN!!!’
Bart blijft erbij: hij is sceptisch. “Ik heb al te vaak mensen die uit een afkickkliniek of uit zo’n therapie zijn gekomen… Hoeveel voorbeelden hebben we nou gezien van mensen die terugkomen en zeggen: ‘Mijn hele leven is helemaal anders’?”
Patty gaat vervolgens weer hélemaal over de rooie. “WAT IS DIT NOU TOCH VOOR ONZIN! Jij wil dus zeggen dat je iemand geen tweede kans wil geven en bij voorbaat al veroordelen dat het niet kan dat je er goed uitkomt?”
Bart: “Patty, hij heeft zijn tweede en zijn derde kans al gehad.”
Natacha: “Nee, helemaal niet.”
Patty: “Hou toch op.”
Natacha: “Nee, helemaal niet, het is goed dat hij het doet.”
Vrienden van Jorik
Nee, Lil Kleine is gewoon toppie bezig. Dat heeft Patty ook precies zo gehoord van Joriks vrienden, met wie ze zo’n goed contact heeft. “Die relatie is voorbij, hè? Ik bedoel: ik heb ze vanavond gesproken, de vrienden van Jorik in Thailand, die ook een hotel hebben genomen in de buurt van waar hij zit, zodat hij weet dat hij niet alleen is en gesteund wordt door die vrienden.”
“Hij zit daar, het gaat goed met hem, hij sport elke dag, hij wil voor zijn kind ook echt bewijzen dat hij het ook op een andere manier kan. Ik vind dat als iemand het probeert, we ook eens kunnen zeggen: chapeau, klaar!”
Nou, Bram Moszkowicz zat thuis glunderend op de bank. Hij zal ontzettend trots zijn op Patty.
Huiselijk geweld
Maar loopt Patty hier niet ontzettend voorbij aan de gevoelens van Jaimie en andere slachtoffers van huiselijk geweld? John van den Heuvel in RTL Boulevard: “Ik denk dat heel veel slachtoffers van huiselijk geweld dit soort verhalen heel vaak hebben gehoord, van hartverscheurende excuses en vergiffenis vragen en dergelijke.”
“Dan zie je dat daders toch weer heel vaak terugvallen in oude fouten of oud gedrag. Daarom denk ik dat het eerst zien en dan geloven is. Het zijn mooie woorden en wellicht met goede intenties uitgesproken, maar het is nog veel te vroeg – voor mij althans – om een oordeel te geven over het waarheidsgehalte.”
Dat advocaatje is zo om te kotsen. Die is ook maar de diversiteitskaart aan tafel. Heeft er helemaal niks te zoeken als advocaat. Die denkt dat ze continue in de rechtszaal zitquote:Natacha zit er zó diep in bij Lil Kleine dat ze helemaal overstuur waren. Natacha: “Wat weet jij nou eigenlijk van die strafzaak? Wat weet jij nou van die ins en outs? Wat weet je nou wat er in zijn hoofd omgaat?”
Dat wijf werkt echt altijd op de zenuwen maakt niet uit welk onderwerp het betreft.quote:Op vrijdag 1 april 2022 10:10 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat advocaatje is zo om te kotsen. Die is ook maar de diversiteitskaart aan tafel. Heeft er helemaal niks te zoeken als advocaat. Die denkt dat ze continue in de rechtszaal zit
Klopt haar hele vraagstelling is ook op een zeer pedante manier. We hebben allemaal de beelden gezien waar pauperkabouter zijn ex tussen de deur klapt en dan gaat het ook helemaal niet wtf er in het dossier staat.quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:25 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dat wijf werkt echt altijd op de zenuwen maakt niet uit welk onderwerp het betreft.
Waarom kijken mensen nog naar dit verschrikkelijke programma.quote:Op vrijdag 1 april 2022 10:06 schreef superniger het volgende:
[..]
https://www.mediacourant.(...)itiek-op-lil-kleine/
En toch, om dat zo te delen met de hele wereld… zegt toch wel iets over haar zelfbeeld. Alsof ze zich behalve haar uiterlijk met weinig bezig houdt.quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze daar niet mee bezig is dan? Omdat ze wat fillers in d'r kont heeft laten zetten? Ze heeft zich helemaal niet laten opereren, het gaat om wat 'prikjes' met filler. Ik zie gewoon niet in waarom dit betekent dat ze niet probeert het leven op de rit te krijgen? Dan zou ze ook niet naar de kapper kunnen. Voor jezelf zorgen (wat dit is want ze voelt zich er hoogstwaarschijnlijk beter en fijner door) is ook onderdeel van eventueel herstel i.t.t. helemaal niet meer met je uiterlijk bezig zijn. Hoe gek of oppervlakkig dat ook kan klinken.
Naja als je ongeveer elke milimeter van je lichaam en hoofd veranderd dan zit er sowieso iets helemaal niet goed met dat zelfbeeldquote:Op dinsdag 5 april 2022 12:56 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
En toch, om dat zo te delen met de hele wereld… zegt toch wel iets over haar zelfbeeld. Alsof ze zich behalve haar uiterlijk met weinig bezig houdt.
Kind staat op insta vaak ook maar in een luier voor de tv.
Krijgt korting als ze het deelt.quote:Op dinsdag 5 april 2022 12:56 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
En toch, om dat zo te delen met de hele wereld… zegt toch wel iets over haar zelfbeeld. Alsof ze zich behalve haar uiterlijk met weinig bezig houdt.
Kind staat op insta vaak ook maar in een luier voor de tv.
Bij half8 durfde ze niet omdat Johnny ookquote:Op donderdag 7 april 2022 19:01 schreef superniger het volgende:
Jaimie Veas nu bij Khalid en Sophie.
Goed dat ze even noemt dat ze een totaal ander mens meemaakt dan hij in het filmpje laat zien. Iedereen ziet toch dat hij z’n hachje wil redden. Hopelijk maakt dit bezoek de kans dat ze samenkomen nog kleiner. Dat zal hij haar nooit vergeven.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:01 schreef superniger het volgende:
Jaimie Veas nu bij Khalid en Sophie.
Daar was ze zelf bij he.quote:Op donderdag 7 april 2022 19:46 schreef Noek het volgende:
Dit zijn alleen 2 incidenten die ongewild in de openbaarheid zijn gekomen. Wil niet weten hoeveel keren er nog meer waren.
quote:Jaimie Vaes heeft aangifte gedaan tegen haar ex Lil Kleine. Dat liet haar advocaat Kim Beumer donderdag weten in het programma Khalid & Sophie. Vaes deed hier voor het eerst haar verhaal over de vermeende mishandelingen door de rapper.
Beumer zei niet wat voor aangifte er precies is gedaan tegen Lil Kleine, de artiestennaam van Jorik Scholten. "Het strafrechtelijk onderzoek neemt nu zijn koers", aldus de advocaat. Daarnaast moeten veel "civiele zaken" worden afgehandeld, zoals het verbreken van de relatie tussen Vaes en Lil Kleine. "Ze hadden geen huwelijk of partnerschap, maar ze hebben wel een minderjarige zoon."
Vaes vertelde dat het relatief goed met haar ging. "De ene dag gaat het beter dan de andere, maar het gaat stukken beter dankzij vrienden en familie. Het was een rotte periode." Zij stelde dat de relatie tussen haar en Scholten in het begin heel leuk was. "Jorik is niet altijd niet leuk. We hadden veel mooie momenten samen. Je houdt van iemand en je bent verliefd. Die dynamiek verschuift vervolgens langzaam."
Over de incidenten op Ibiza en recentelijk in Amsterdam kon Vaes naar eigen zeggen niets zeggen, omdat het onderzoek nog loopt. Lil Kleine zou half februari het hoofd van Vaes tussen een autodeur hebben geklemd.
'Denk dat dit nodig was om uit deze situatie te komen'
Beelden van het incident lekten uit. Als die beelden niet zo expliciet naar buiten waren gekomen, had Vaes nog in dezelfde situatie gezeten, vertelt ze. "Dat was ongezond geweest. Voor mij, voor de situatie thuis. Ik denk dat dit nodig was, hoe heftig ook, om uit deze situatie te komen."
Na de beelden kreeg Vaes veel berichten van vrouwen die in soortgelijke situaties hadden gezeten. "Daardoor besefte ik: ik ben niet gek. Echt een heel grote groep vrouwen kampt met soortgelijke problemen."
De raadkamer van de rechtbank in Amsterdam besliste twee weken geleden dat Lil Kleines voorarrest onder voorwaarden wordt geschorst en dat hij dus de zaak in vrijheid mag afwachten.
Daar ga je alleen maar mee als je een ordinaire verslaafde, constant in de steigers staande aandachtvrager bentquote:Op donderdag 7 april 2022 22:47 schreef Mansjester het volgende:
Jaimie blijft natuurlijk een ordinair verslaafd verbouwd aandachtswijf. Sowieso ongebrijpelijk dat je met zo'n kneus als Lil Kleine gaat,of ie je mishandelt of niet
"Gehaaid" zou ze ook kunnen zijn. Enorm oppervlakkig is ze wel.quote:Op donderdag 7 april 2022 23:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vond Jaim erg sterk, helder en duidelijk in haar verhaal. Men doet wel erg graag alsof ze van het domste soort is gebaseerd op haar (aangepaste) uiterlijk en ex-relatie, maar je kon wel merken dat zij duidelijk wat Citopuntjes hoger heeft gescoord dan Jorik toentertijd.
Aldus iemand die enorm kneuterig naar andere mensen, of vrouwen in dit geval. kijkt. Totaal niet oppervlakkig, inderdaad.quote:Op donderdag 7 april 2022 23:37 schreef sly-nl het volgende:
[..]
"Gehaaid" zou ze ook kunnen zijn. Enorm oppervlakkig is ze wel.
Cito-score; don't know. Het gaat bij beiden meer om een gebrek aan emotionele ontwikkeling.
Zie het nu pas, je noemt haar "Jaim"Jeempie
Huh? Begrijp je niet. Cito-score was wat laag.quote:Op vrijdag 8 april 2022 00:23 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Aldus iemand die enorm kneuterig naar andere mensen, of vrouwen in dit geval. kijkt. Totaal niet oppervlakkig, inderdaad.
Och, nee toch. De horror. Ik zal Gordon niet meer Goor noemen, Gerard niet meer Geer, Samantha niet meer Sam en Yvonne niet meer Yv.quote:Op donderdag 7 april 2022 23:37 schreef sly-nl het volgende:
[..]
"Gehaaid" zou ze ook kunnen zijn. Enorm oppervlakkig is ze wel.
Cito-score; don't know. Het gaat bij beiden meer om een gebrek aan emotionele ontwikkeling.
Zie het nu pas, je noemt haar "Jaim"Jeempie
Ik vond het wel grappig, hoorquote:Op vrijdag 8 april 2022 00:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Och, nee toch. De horror. Ik zal Gordon niet meer Goor noemen, Gerard niet meer Geer, Samantha niet meer Sam en Yvonne niet meer Yv.
Sure. Je hoeft niet zo denigrerend naar me te doen. Ik ben niet dom. Maar goed, dat doe je er ook alleen maar om. Je weet natuurlijk zelf ook wel dat vrijwel niemand je hier verder écht serieus neemt. Je krijgt misschien wel een serieuze reactie maar de meesten lijken je desondanks niet serieus te nemen. Dat scheelt dan weer, sly’tje. Oeps, sly-nl.quote:
"Denigrerend"? Hoezo? Ik vind je niet dom.quote:Op vrijdag 8 april 2022 00:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Sure. Je hoeft niet zo denigrerend naar me te doen. Ik ben niet dom. Maar goed, dat doe je er ook alleen maar om. Je weet natuurlijk zelf ook wel dat vrijwel niemand je hier verder écht serieus neemt. Je krijgt misschien wel een serieuze reactie maar de meesten lijken je desondanks niet serieus te nemen. Dat scheelt dan weer, sly’tje. Oeps, sly-nl.
En nu ga ik slapen,.
Je noemt Jamie Vaes oppervlakkig, maar gezien je posts hier lijk jij vooral degene te zijn die nogal oppervlakkig is. Dat vond ik vrij ironisch.quote:Op vrijdag 8 april 2022 00:24 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Huh? Begrijp je niet. Cito-score was wat laag.
Wat bedoel je nu?
Ja, dat is wel een voorwaarde om mishandeld te kunnen worden. Je moet er wel bij zijn.quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2022 01:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een voorwaarde om mishandeld te kunnen worden. Je moet er wel bij zijn.
Beetje laf hè, om daar zo'n sterk oordeel over te hebben. Die kneus loopt niet met een bordje rond waar op staat: "Hoi, ik ben Jorik, ik ben het eerste jaar heel lief maar daarna gaan m'n handjes wapperen en als ik in een goeie bui ben ram ik een autodeur herhaaldelijk tegen je hoofd aan".quote:Op donderdag 7 april 2022 22:47 schreef Mansjester het volgende:
Jaimie blijft natuurlijk een ordinair verslaafd verbouwd aandachtswijf. Sowieso ongebrijpelijk dat je met zo'n kneus als Lil Kleine gaat,of ie je mishandelt of niet
En een fragment:quote:Op vrijdag 8 april 2022 01:30 schreef superniger het volgende:
Samenvatting van mediacourant.
https://www.mediacourant.(...)nager-en-shownieuws/
Denigrerend in de zin van: “wat lach je lief”.quote:Op vrijdag 8 april 2022 00:57 schreef sly-nl het volgende:
[..]
"Denigrerend"? Hoezo? Ik vind je niet dom.
Ik doe niets ergens om.
Je vult een hoop in. Heb je het nu weeeer over me gehad? Dat mag![]()
Ga nu maar slapen
Ja dat weet ik. Daarom bracht ik speciaal die nuance over mishandeling aan. Want ook als hij haar niet mishandelde blijft het een ontzettend vervelend aroogant en brutaal mannetje. Vind het veelzeggend dat Jaimie met zo'n vent gaatquote:Op vrijdag 8 april 2022 01:50 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Beetje laf hè, om daar zo'n sterk oordeel over te hebben. Die kneus loopt niet met een bordje rond waar op staat: "Hoi, ik ben Jorik, ik ben het eerste jaar heel lief maar daarna gaan m'n handjes wapperen en als ik in een goeie bui ben ram ik een autodeur herhaaldelijk tegen je hoofd aan".
Daar zit een dynamiek achter die heel erg verraderlijk is. Ze beschrijft zelf ook al in dat interview dat ze nog bij hem was gebleven als dit niet zo in de openbaarheid was gekomen. Het begint altijd leuk, je zit op een roze wolk en de pieken zijn ontzettend hoog. Daarna komt heel langzaamaan de ware aard naar boven, maar dat proces word je ingezogen, totdat je zo diep zit dat het onuitzichtloos wordt. Daar kiest niemand bewust voor. Als je daadwerkelijk geïnteresseerd bent in hoe zoiets tot stand kan komen biedt dit interview wel een prima inkijk.
Ik vind haar overigens in het interview met Khalid heel reflectief en sterk overkomen.
Nja, misschien is dat een een reden (of een van de) om zo'n interview te doen? Het voor jezelf moeilijker maken om terug te gaan? Je staat dan wel erg voor 'schut', zeg maar. Heel Nederland heeft je je verhaal zien doen dus dit kan een stok achter de deur zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:23 schreef SEMTEX het volgende:
Ben ook benieuwd of ze het volhoudt. Jorik zit nu ver weg in Thailand, maar wat als hij weer terug is en gaat smeken of ze terug komt.
Precies, daar leek ze ook op te doelen in het interview.quote:Op vrijdag 8 april 2022 13:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nja, misschien is dat een een reden (of een van de) om zo'n interview te doen? Het voor jezelf moeilijker maken om terug te gaan? Je staat dan wel erg voor 'schut', zeg maar. Heel Nederland heeft je je verhaal zien doen dus dit kan een stok achter de deur zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |