Maar het is d’r dus niet,quote:Op donderdag 17 maart 2022 09:53 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja, nouja, het is wel haar beste kant. Want haar verbouwde botoxhoofd staat er niet op en haar voor haar inspirerende quotes of goede smaak hoeven we het ook niet te doen.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 09:53 schreef bleiblei het volgende:
Ja, nouja, het is wel haar beste kant.
Haha watquote:Op woensdag 16 maart 2022 15:15 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Die heeft ze echt niet alle 24 meer in het kratje zitten
En haar een powervrouw noemen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:20 schreef Kim-Holland het volgende:
Het ging haar dus om het krijgen van mega complimenten van de kontenkussers cq de mensen die fan zijn van die junk.![]()
Weetje, Jaimy zou beter af zijn dan met Lil.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Krijgen we nog een keer een gate merge als Jaimie en Hazes gaan daten? Haezes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar doet ze dat van, vraag ik me dan af....quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:03 schreef roos94 het volgende:
Jaim heeft dr billen laten vergroten
[ afbeelding ]
Het feit dat ze dit zo open en bloot benoemd met naam van kliniek erbij zal het prijsje vast verzachtenquote:Op donderdag 24 maart 2022 06:32 schreef soapie het volgende:
[..]
Waar doet ze dat van, vraag ik me dan af....
Dat zal zeker meespelen maar dan nog....quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:26 schreef roos94 het volgende:
[..]
Het feit dat ze dit zo open en bloot benoemd met naam van kliniek erbij zal het prijsje vast verzachten
Ze promoot van alles inclusief dr kind op instagram, daar haal je makkelijk een paar duizend per post mee. Die wereld is echt bizarquote:Op donderdag 24 maart 2022 08:28 schreef soapie het volgende:
[..]
Dat zal zeker meespelen maar dan nog....
Zo'n verminking. Ik zou er niet gek van opkijken als er onder influenzzzzerzzz bovengemiddeld veel body dismorphic disorder voorkomt.quote:Op donderdag 24 maart 2022 07:42 schreef Sway- het volgende:
Wat was er mis met haar billen dat ze dit nodig vond
Vroeger wilde men juist the before billen ipv zo’n dikke derriere.quote:Op donderdag 24 maart 2022 07:42 schreef Sway- het volgende:
Wat was er mis met haar billen dat ze dit nodig vond
Heel bizar die docu he, en wat een enge mensen werken daar tochquote:Op donderdag 24 maart 2022 09:46 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
En al die vrouwen doen het voor zichzelf, omdat ze het zelf mooi vinden. Niet voor een ander.
Tuurlijk, geloof er geen reet van.
Heb laatst dat programma gekeken van Ewout Genemans, dat meisjes van 19 alleen naar Turkije afreizen voor een zware operatie. Wist niet wat ik zag. Staat op Videoland volgens mij.
Waarschijnlijk komen de plastisch chirurgen over 15 jaar om in de silicone butt removal operaties.quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vroeger wilde men juist the before billen ipv zo’n dikke derriere.
Ik snap het ook niet. Doe mij maar een mooie atletische vrouw. Er mag best iets ter opvulling achter in die spijkerbroek, maar niet zo'n opgepompte reet.quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komen de plastisch chirurgen over 15 jaar om in de silicone butt removal operaties.
Wat een verdienmodel, eerst zorgen dat een dikke kont hip is en over 15 jaar moeten het weer allemaal buttless skinny bitches zijn, en dus moeten al die siliconen weer verwijderd worden.
Kan ze dat geld niet beter besteden aan een fatsoenlijk onderkomen e.d.?quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:03 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat de kliniek haar gaat huisvesten, dit is gewoon reclame maken en kost de kliniek minder dan een hoop andere vormen van reclame.quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:57 schreef Nine. het volgende:
[..]
Kan ze dat geld niet beter besteden aan een fatsoenlijk onderkomen e.d.?
Wat fijn dat het mag van je.quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Doe mij maar een mooie atletische vrouw. Er mag best iets ter opvulling achter in die spijkerbroek, maar niet zo'n opgepompte reet.
Ze wordt waarschijnlijk betaald in fillers. Schijnt dat een bank daar niks mee kan.quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:57 schreef Nine. het volgende:
[..]
Kan ze dat geld niet beter besteden aan een fatsoenlijk onderkomen e.d.?
Ik ben de beroerdste niet. Ik neem je zoals je bent. Behalve als je een dikke reet hebt, dan mag een ander.quote:Op donderdag 24 maart 2022 10:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat fijn dat het mag van je.
Bedankt!
Precies dit,quote:Op donderdag 24 maart 2022 10:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat fijn dat het mag van je.
Bedankt!
Met deze theorie kun je elke topic in dit forum wel opdoekenquote:Op donderdag 24 maart 2022 10:37 schreef Noek het volgende:
Alsof ze jullie persoonlijk raakt met een wat vollere butt.
Ik zou serieus niet meer durven zitten. Bang dat de boel knapt of zich verplaatst.quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:03 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom? Wat maakt haar huidige situatie hierin uit? Of ze het nou nu doet, rond Sinterklaas of vlak voor de oudergesprekken op school; dat doet er toch niet toe? Als het goed is heeft ze geen contact met die mafkees, het is hem immers verboden, dus dan hoeft haar leven toch niet stil te staan? Of is het de bedoeling dat ze nu 24/7 in de stress zit, denkend aan Kleine?quote:Op donderdag 24 maart 2022 11:21 schreef Ronald het volgende:
Dat je in zo'n situatie, (al het gedoe rondom je ex/vader van je zoon) ineens denkt, goh laat ik mijn billen eens gaan verbouwen.
Dan heb je echt wel ergens een paar steekjes los zitten in de bovenkamer.
Ik zou eerst proberen het leven weer op de rit te krijgen, ze blijft verbonden aan pauper Kleine vanwege het kind en ze woont ook nog steeds in zijn huis (voor zover ik weet).quote:Op donderdag 24 maart 2022 11:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Waarom? Wat maakt haar huidige situatie hierin uit? Of ze het nou nu doet, rond Sinterklaas of vlak voor de oudergesprekken op school; dat doet er toch niet toe? Als het goed is heeft ze geen contact met die mafkees, het is hem immers verboden, dus dan hoeft haar leven toch niet stil te staan? Of is het de bedoeling dat ze nu 24/7 in de stress zit, denkend aan Kleine?
Wie zegt dat ze daar niet mee bezig is dan? Omdat ze wat fillers in d'r kont heeft laten zetten? Ze heeft zich helemaal niet laten opereren, het gaat om wat 'prikjes' met filler. Ik zie gewoon niet in waarom dit betekent dat ze niet probeert het leven op de rit te krijgen? Dan zou ze ook niet naar de kapper kunnen. Voor jezelf zorgen (wat dit is want ze voelt zich er hoogstwaarschijnlijk beter en fijner door) is ook onderdeel van eventueel herstel i.t.t. helemaal niet meer met je uiterlijk bezig zijn. Hoe gek of oppervlakkig dat ook kan klinken.quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:51 schreef Ronald het volgende:
[..]
Ik zou eerst proberen het leven weer op de rit te krijgen, ze blijft verbonden aan pauper Kleine vanwege het kind en ze woont ook nog steeds in zijn huis (voor zover ik weet).
Maar goed, ik vind dit soort idiote operaties sowieso al gestoord, dus ik ben niet helemaal onbevooroordeeld.
Kan gebeuren maat je kan niet elke keer 6 gooien.quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, jammer wel. Terwijl ik enorm val voor wat dommige, passief agressieve tokkiewijven.
Zonde.
Geen enkele notie dat jij de agressieve primaat loopt uit te hangen die even gaat vertellen hoe jij de kont van een vrouw wil zien want anders mag een ander.quote:Op donderdag 24 maart 2022 13:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, jammer wel. Terwijl ik enorm val voor wat dommige, passief agressieve tokkiewijven.
Zonde.
Are you not entertained?quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:58 schreef vencodark het volgende:
Damn, met een gestrekt been erin. Denk dat BehoorlijkKritisch hier intens van geniet.
quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Valse verwachtingen en zulks.
Het is een belevingswereld waarin ik me ook maar moeilijk kan verplaatsen. Mishandeling, liefdesverdriet, toezicht door kinderbescherming, geldproblemen, huisvestingsproblemen, negatieve pers - en je dan bezighouden met hoe je je billen wat groter kan laten lijken. 't Is een beetje alsof je nu in Kyiv op zoek gaat naar een kapsalon die nog open is.quote:Op donderdag 24 maart 2022 11:21 schreef Ronald het volgende:
Dat je in zo'n situatie, (al het gedoe rondom je ex/vader van je zoon) ineens denkt, goh laat ik mijn billen eens gaan verbouwen.
Dan heb je echt wel ergens een paar steekjes los zitten in de bovenkamer.
quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is een belevingswereld waarin ik me ook maar moeilijk kan verplaatsen. Mishandeling, liefdesverdriet, toezicht door kinderbescherming, geldproblemen, huisvestingsproblemen, negatieve pers - en je dan bezighouden met hoe je je billen wat groter kan laten lijken. 't Is een beetje alsof je nu in Kyiv op zoek gaat naar een kapsalon die nog open is.
Ik snap niet dat je gewoon naar Thailand mag gaan terwijl er een crimineel onderzoek naar je gaande is. Volgens mij een land wat niets doet met uitleveringen..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |