abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220157346
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 19:48 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Vind het wel erg naar wat je hier nu schrijft.
Hoop dat het kereltje het nooit terug zal lezen.
Ik denk dat het weinig uitmaakt. Als hij wat terugleest over hoe zij vader en moeder tegen elkaar tekeer zijn gegaan bouwt hij wel wat weerstand op tegen de woorden van een anonieme internetgebruiker.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 20 februari 2026 @ 21:06:12 #27
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_220158727
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 19:45 schreef proud_mami het volgende:
Volgen Jaimie is Lio echt non-verbal, lijkt me wel heftig hoor.

Dat lijkt me ook wel, inderdaad. Maar wat andere users ook zeiden; ik snap het nut van een nanny ook niet volledig voor iemand die in principe de hele dag thuis kan zitten.

Wel denk ik dat een vaste nanny fijn is voor Lío aangezien zijn moeder dat niet altijd lijkt te (kunnen) geven. Ze zal vast wel enig voorspelbare routine hebben want sporten is waar ze constant mee bezig is. Dat vereist discipline en vaak een voorspelbaar (week)schema met dezelfde tijden etc etc.

Maar goed. Dat zijn tegelijkertijd ook momenten dat ze er niet ‘is’ maar mogelijk wel altijd binnen dezelfde tijdsperiodes wat voor haar zoon fijn kan zijn.

Overigens geloof ik nog steeds niet dat Kleine z’n zoon mist en geloof ik wel dat Jaimie veel van haar kind houdt. Dat ze prostituee is of was, denk ik niet.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_220159910
Nou ja, we weten het natuurlijk niet.
Geweldige, gezonde ouders hadden net zo goed een autistisch kind kunnen krijgen. Zover is onze medische kennis inmiddels toch wel.
Ik gok dat Jamie die nanny vooral heeft om de problematische zorg van Lío te kunnen delen.
Misschien meer een begeleider?
Als hij echt moeilijk op te voeden is, is het niet heel gek dat er een nanny is.
We weten niet hoe het was gegaan bij een kerngezonde jongen. Geldt ook voor het contact van Kleine met Lío.

En zo stabiel komt Jamie zelf niet over om 24 uur zorg aan Lío te verleden.

Nogmaals: psychologie van koude grond. :P
pi_220164161
Gisteren de twee laatste afleveringen gekeken op prime. Fascinerend bijna hoe weinig er eigenlijk gebeurt, steeds een beetje van hetzelfde. Ik had op een gegeven moment nauwelijks door dat aflevering 2 al begonnen was.

Lil kleine die echt overal aan het roken is, veel zuipen, rondrijden in z'n pauper auto en een beetje hangen in een studio met af en toe wat waardeloze rap teksten.

Hij zal nog wel aardig wat geld graaien met optredens in feesttenten en Albufeira enzo. Maar ik vraag me af hoe lang hij dat nog kan volhouden
٩๏̯͡๏)۶
  zondag 22 februari 2026 @ 14:39:34 #30
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_220175812
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 11:55 schreef Ronald het volgende:
Gisteren de twee laatste afleveringen gekeken op prime. Fascinerend bijna hoe weinig er eigenlijk gebeurt, steeds een beetje van hetzelfde. Ik had op een gegeven moment nauwelijks door dat aflevering 2 al begonnen was.

Lil kleine die echt overal aan het roken is, veel zuipen, rondrijden in z'n pauper auto en een beetje hangen in een studio met af en toe wat waardeloze rap teksten.

Hij zal nog wel aardig wat geld graaien met optredens in feesttenten en Albufeira enzo. Maar ik vraag me af hoe lang hij dat nog kan volhouden
En zo'n documentaire levert ook geld op, zie Ferry Doedens.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_220175907
quote:
2s.gif Op zondag 22 februari 2026 14:39 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
En zo'n documentaire levert ook geld op, zie Ferry Doedens.
Drugsverslaving uitbuiten om drugsverslaving te bekostigen. Mooi leven.
pi_220196226
quote:
2s.gif Op donderdag 19 februari 2026 13:19 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Ja, ik snap haar ook niet. Gaat helemaal in Dubai wonen en klaagt dan dat ze -buiten de nanny- geen hulp krijgt bij het opvoeden. Die snapt niet dat het als je gezamelijk een kind hebt, handig is dat je bij elkaar in de buurt blijft wonen.
Zij is juist in Dubai omdat ze zegt dat daar wel zorg is, terwijl Jorik in de docu zegt dat hij de Zorgboom in Nederland regelt voor Lio: https://www.kekmama.nl/artikel/nieuws/bner/jaimie-vaes-lio
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_220196234
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 18:31 schreef Deisyy het volgende:

[..]
En we weten niet hoeveel Jamie ermee te maken heeft dat Kleine geen contact heeft met zijn zoon.
In de tijden van die rechtszaken gebruikten zij en haar advocaat het als drukmiddel. Jorik heeft via de kinderbescherming afgedwongen dat hij zijn zoon weer mocht zien.
pi_220196238
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 februari 2026 18:46 schreef vencodark het volgende:
Een nichtje van mij is 5,5 en toont ook ‘alle’ signalen van autisme maar ze is verder niet getest ofzo.
Die praat ook niet uit zichzelf maar herhaald wel dingen die je haar voorzegt. Die moeder zit hele dagen van: “Say Hi auntie”….Kind: “Hi auntie”.

Dus het kán nog dat er geen spontaan echt gesprek met Lío valt te voeren maar er wel woorden zijn.
Helemaal geen spraak is wel even tandje ernstiger.

Lastig. -O-
https://www.parnassiagroe(...)is/selectief-mutisme
pi_220196250
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2026 11:55 schreef Ronald het volgende:

Heel lang, want rappers die al behoorlijk ver naar de achtergrond zijn die harken nog steeds veel geld. Er zijn er tientallen zo niet honderden.
  woensdag 25 februari 2026 @ 08:56:40 #36
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_220197066
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2026 23:26 schreef W00fer het volgende:

[..]
Zij is juist in Dubai omdat ze zegt dat daar wel zorg is, terwijl Jorik in de docu zegt dat hij de Zorgboom in Nederland regelt voor Lio: https://www.kekmama.nl/artikel/nieuws/bner/jaimie-vaes-lio
Ik kan me ook niet voorstellen dat er zoveel goede zorg is in Dubai, het is vooral een zandbak voor mensen zonder smaak.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_220197100
Volgens mij woont ze inmiddels in Bali.
  Spellchecker woensdag 25 februari 2026 @ 12:37:19 #38
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220198716
quote:
2s.gif Op woensdag 25 februari 2026 08:56 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat er zoveel goede zorg is in Dubai, het is vooral een zandbak voor mensen zonder smaak.
Maar ze heeft iig goeie zorg voor Lio EN een nanny :!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')