Grote kans dat hij zo'n type is wat haar stalkt en niet wil dat het uit is.quote:Op woensdag 16 april 2025 18:13 schreef roos94 het volgende:
Misschien zijn ze nog samen in zijn eigen realiteit.
Jawel. Maar je blijft toch ergens hoop houden dat zelfs dit soort figuren iets als zelf-reflectie en groei toepassen.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
‘Lijkt’? ‘Licht ontvlambaar’?
Heb je de afgelopen jaren geen nieuws meegekregen,?
Nog altijd doen alsof zijn vriendin achterlijk is en zijn eigen aandeel aan het downplayen.quote:
Ken je vrouwvriendelijke kwallen ?quote:Op woensdag 16 april 2025 12:55 schreef Grotetijd het volgende:
Wat is dat toch met tokkies die hun partner "vrouwtje" of "meissie" of "wijffie" noemen.
Verder hoop ik voor haar dat ze 't heeft uitgemaakt want het lijkt me een ontzettende vrouwonvriendelijke kwal die voor de buhne heel leuk en lief doet, maar eigenlijk gewoon heel egocentrisch/licht narcistisch en licht ontvlambaar is.
Goed punt.quote:
Is er niet. Ik had een "vriend" daar viel niet tegenop te praten. Dikke zwarte oogkleppen. Hij kwam zelfs voor het gerecht. Nog drong het niet tot hem door.quote:Op woensdag 16 april 2025 22:49 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Jawel. Maar je blijft toch ergens hoop houden dat zelfs dit soort figuren iets als zelf-reflectie en groei toepassen.
Dat lijkt niet gauw te gebeuren, amang heeft dagelijks optredensquote:Op donderdag 17 april 2025 12:50 schreef SEMTEX het volgende:
Eerst moet het geld en de enablers rondom weg zijn, dan komt er hopelijk ooit wat zelfinzicht.
100%quote:Op woensdag 16 april 2025 22:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Grote kans dat hij zo'n type is wat haar stalkt en niet wil dat het uit is.
Precies. Alles is natuurlijk allemaal HAAR schuld.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |