abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 maart 2026 @ 22:47:23 #51
149527 ChipsZak.
That's hot.
pi_220234462
Ongelooflijk toch?

Zal wel komen door het zielige verhaaltje dat hij zijn zoon mist, al langere tijd niet ziet, hoe welkom hij is, en beteuterd Kleine zelf is.

Tja, dat blijkt toch altijd weer te werken, ook al heb je de moeder van datzelfde kind mishandeld en zit je nog steeds aan de verdovende middelen.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_220234763
quote:
17s.gif Op zondag 1 maart 2026 22:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Ongelooflijk toch?

Zal wel komen door het zielige verhaaltje dat hij zijn zoon mist, al langere tijd niet ziet, hoe welkom hij is, en beteuterd Kleine zelf is.

Tja, dat blijkt toch altijd weer te werken, ook al heb je de moeder van datzelfde kind mishandeld en zit je nog steeds aan de verdovende middelen.
Hoe zieliger iemand doet.. toen mijn ex me mishandeld had werd hij met open armen terug ontvangen in zijn oude omgeving. Hij was een arme jongen want had toch wel uitgepraat kunnen worden zeker? Dat hij een veroordeling kreeg en mij achterliet in een nieuwe omgeving met trauma's en basicly geen contact (was in corona tijd) werd ff door de vingers gezien. Ik heb nooit meer iemand van zogenaamd gezamenlijke vrienden of zijn familie gehoord, niet eens de vraag hoe het ging. Na 5 jaar nog steeds niet. Hij leeft zijn oude leven weer met al zijn vrienden en het is die leuke, gezellige gozer. Zijn vrienden weten dondersgoed dat hij het niet alleen bij mij deed.

Mensen kunnen echt heel wonderlijk reageren in zulke situaties en totaal voorbijgaan aan iemands echte aard.
  maandag 2 maart 2026 @ 02:11:06 #53
174940 W00fer
Maar echt
pi_220235171
quote:
Ongelooflijk toch?

Aluhoedje:

Je weet niet of streams gekocht zijn:

https://www.likes-kopen.nl/nederlandse-spotify-streams-kopen/

Er zijn zat artiesten die hun eigen cd's lieten opkopen om daarna het scoren te doen inbrengen als marketing.
Zo is Roxy Dekker ook verdacht omhoog geschoten qua streams en werd daarna een industry plant genoemd.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_220235492
quote:
Ongelooflijk toch?

Het is een tijdje geleden. Zijn ex heeft niet de gun factor. Een rechter heeft zich uitgesproken.
  maandag 2 maart 2026 @ 08:01:03 #55
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220235644
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 23:47 schreef funkyfabulous het volgende:

[..]
Hoe zieliger iemand doet.. toen mijn ex me mishandeld had werd hij met open armen terug ontvangen in zijn oude omgeving. Hij was een arme jongen want had toch wel uitgepraat kunnen worden zeker? Dat hij een veroordeling kreeg en mij achterliet in een nieuwe omgeving met trauma's en basicly geen contact (was in corona tijd) werd ff door de vingers gezien. Ik heb nooit meer iemand van zogenaamd gezamenlijke vrienden of zijn familie gehoord, niet eens de vraag hoe het ging. Na 5 jaar nog steeds niet. Hij leeft zijn oude leven weer met al zijn vrienden en het is die leuke, gezellige gozer. Zijn vrienden weten dondersgoed dat hij het niet alleen bij mij deed.

Mensen kunnen echt heel wonderlijk reageren in zulke situaties en totaal voorbijgaan aan iemands echte aard.
Meestal vertellen ze dat jouw verhaal een leugen is, valse aangiftes enz.
Of dat ze hebben teruggeslagen nadat ze eerst zelf lang zijn mishandelt enz.
Mama’s blijven meestal altijd door het vuur gaan voor zulke zonen, al zouden ze vast komen te zitten voor moord wordt nog geloofd in zijn onschuld.
Wie dit leest is een lezer van dit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')