Maar het is d’r dus niet,quote:Op donderdag 17 maart 2022 09:53 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja, nouja, het is wel haar beste kant. Want haar verbouwde botoxhoofd staat er niet op en haar voor haar inspirerende quotes of goede smaak hoeven we het ook niet te doen.
quote:Op donderdag 17 maart 2022 09:53 schreef bleiblei het volgende:
Ja, nouja, het is wel haar beste kant.
Haha watquote:Op woensdag 16 maart 2022 15:15 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Die heeft ze echt niet alle 24 meer in het kratje zitten
En haar een powervrouw noemen.quote:Op donderdag 17 maart 2022 18:20 schreef Kim-Holland het volgende:
Het ging haar dus om het krijgen van mega complimenten van de kontenkussers cq de mensen die fan zijn van die junk.![]()
Weetje, Jaimy zou beter af zijn dan met Lil.quote:Op donderdag 17 maart 2022 19:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Krijgen we nog een keer een gate merge als Jaimie en Hazes gaan daten? Haezes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar doet ze dat van, vraag ik me dan af....quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:03 schreef roos94 het volgende:
Jaim heeft dr billen laten vergroten
[ afbeelding ]
Het feit dat ze dit zo open en bloot benoemd met naam van kliniek erbij zal het prijsje vast verzachtenquote:Op donderdag 24 maart 2022 06:32 schreef soapie het volgende:
[..]
Waar doet ze dat van, vraag ik me dan af....
Dat zal zeker meespelen maar dan nog....quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:26 schreef roos94 het volgende:
[..]
Het feit dat ze dit zo open en bloot benoemd met naam van kliniek erbij zal het prijsje vast verzachten
Ze promoot van alles inclusief dr kind op instagram, daar haal je makkelijk een paar duizend per post mee. Die wereld is echt bizarquote:Op donderdag 24 maart 2022 08:28 schreef soapie het volgende:
[..]
Dat zal zeker meespelen maar dan nog....
Zo'n verminking. Ik zou er niet gek van opkijken als er onder influenzzzzerzzz bovengemiddeld veel body dismorphic disorder voorkomt.quote:Op donderdag 24 maart 2022 07:42 schreef Sway- het volgende:
Wat was er mis met haar billen dat ze dit nodig vond
Vroeger wilde men juist the before billen ipv zo’n dikke derriere.quote:Op donderdag 24 maart 2022 07:42 schreef Sway- het volgende:
Wat was er mis met haar billen dat ze dit nodig vond
Heel bizar die docu he, en wat een enge mensen werken daar tochquote:Op donderdag 24 maart 2022 09:46 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
En al die vrouwen doen het voor zichzelf, omdat ze het zelf mooi vinden. Niet voor een ander.
Tuurlijk, geloof er geen reet van.
Heb laatst dat programma gekeken van Ewout Genemans, dat meisjes van 19 alleen naar Turkije afreizen voor een zware operatie. Wist niet wat ik zag. Staat op Videoland volgens mij.
Waarschijnlijk komen de plastisch chirurgen over 15 jaar om in de silicone butt removal operaties.quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vroeger wilde men juist the before billen ipv zo’n dikke derriere.
Ik snap het ook niet. Doe mij maar een mooie atletische vrouw. Er mag best iets ter opvulling achter in die spijkerbroek, maar niet zo'n opgepompte reet.quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komen de plastisch chirurgen over 15 jaar om in de silicone butt removal operaties.
Wat een verdienmodel, eerst zorgen dat een dikke kont hip is en over 15 jaar moeten het weer allemaal buttless skinny bitches zijn, en dus moeten al die siliconen weer verwijderd worden.
Kan ze dat geld niet beter besteden aan een fatsoenlijk onderkomen e.d.?quote:Op woensdag 23 maart 2022 22:03 schreef roos94 het volgende:
Jaim heeft dr billen laten vergroten
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat de kliniek haar gaat huisvesten, dit is gewoon reclame maken en kost de kliniek minder dan een hoop andere vormen van reclame.quote:Op donderdag 24 maart 2022 09:57 schreef Nine. het volgende:
[..]
Kan ze dat geld niet beter besteden aan een fatsoenlijk onderkomen e.d.?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |