Dat je met zulke armpjes sowieso iemand durft te mishandelen.quote:
Ze nemen het gelukkig hoog op, blijkens deze nieuwe zet.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:07 schreef Ama het volgende:
Ik heb hoop dat hij een celstraf gaat krijgen.
daarom deed hij het ook met een autodeur! en de vorige keer met wijnflessen.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:01 schreef Noek het volgende:
Heerlijk nieuws! We konden wel wat goed nieuws gebruiken.
[..]
Dat je met zulke armpjes sowieso iemand durft te mishandelen.
quote:Op maandag 28 februari 2022 18:35 schreef superniger het volgende:
Lekker squatten en kuchen in je blote kont.
En dan nog wel dankjewel roepenquote:Op maandag 28 februari 2022 18:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
Filmpjes van zijn gang naar de rechtbank en weer eruit![]()
https://www.shownieuws.nl(...)egen-zijn-vrijlating
En maar zwijgen![]()
![]()
We weten iig wat hij niet gaat vertellenquote:Op maandag 28 februari 2022 18:58 schreef AgnesGru het volgende:
Wat zou Bram vanavond te melden hebben bij Shownieuws?
En hopelijk ook wat psychische hulp. Alleen met een celstraf komt hij niet tot inkeer.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:07 schreef Ama het volgende:
Ik heb hoop dat hij een celstraf gaat krijgen.
Waarom sluiten ze hem niet gelijk op??quote:Op maandag 28 februari 2022 18:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
Filmpjes van zijn gang naar de rechtbank en weer eruit![]()
https://www.shownieuws.nl(...)egen-zijn-vrijlating
En maar zwijgen![]()
![]()
Loetje?quote:Op maandag 28 februari 2022 19:17 schreef mascara-klodder het volgende:
Wow wat een fijn nieuws om te lezen terwijl je net aan het uitbuiken bent van je biefstukjewetende dat die sukkel aan het janken is over zijn eten daar in het HvB
Miemiemie
quote:
Zooo lekker hoorquote:Op maandag 28 februari 2022 20:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]Nee gewoon zelf gekookt
Biefstuk met zelfgemaakte kruidenboter dus veel verse bieslook en peterselie erdoorheen
Gepofte aardappel sour cream
Salade van baby-spinazie, kerstomaatjes, walnoten en gedroogde stukjes abrikoos met crema di balsamico als dressing
Ik schat zo in dat dit niet op het menu stond vanavond bij die klapjosti
Nu heb ik hongerquote:Op maandag 28 februari 2022 20:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]Nee gewoon zelf gekookt
Biefstuk met zelfgemaakte kruidenboter dus veel verse bieslook en peterselie erdoorheen
Gepofte aardappel sour cream
Salade van baby-spinazie, kerstomaatjes, walnoten en gedroogde stukjes abrikoos met crema di balsamico als dressing
Ik schat zo in dat dit niet op het menu stond vanavond bij die klapjosti
Gelijk de tv an als een geile hund. thnkszquote:Op maandag 28 februari 2022 23:57 schreef superniger het volgende:
TOPSHOW bij Shownieuws.
Fittie tussen Bram Moskovic en Bart van Ettekoven.
Die zag ik al aankomenquote:Op maandag 28 februari 2022 23:57 schreef superniger het volgende:
TOPSHOW bij Shownieuws.
Sow, die was wel boos, ons Brammetje. Die moet zich ook niet bemoeien met de zaakjes van zijn vrouwtje. Lil' Brammetje. Volgens mij is die ook maar twee turven hoog.quote:Op maandag 28 februari 2022 23:57 schreef superniger het volgende:
TOPSHOW bij Shownieuws.
Nienke welquote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik kom er pas net achter dat Nienke de vriendin van Bram is![]()
De gevallen advocaat die nu aan de desk zit bij zo'n paupershow zodat ie zijn hoofd boven water kan houden![]()
![]()
Die man kan je toch niet meer serieus nemen.
Focus daarop.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik zit hier wel aan mijn lunch ja![]()
Brammetje is 1.80 ofzo, dus dat valt wel mee. Brammetje heeft trouwens wel zo'n beetje drie keer de omvang van lil kleinequote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:25 schreef praadje het volgende:
Sow, die was wel boos, ons Brammetje. Die moet zich ook niet bemoeien met de zaakjes van zijn vrouwtje. Lil' Brammetje. Volgens mij is die ook maar twee turven hoog.
Nee, dat denk ik ook niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:08 schreef BE het volgende:
Nou ja... dat had ze natuurlijk van mijlenver aan kunnen zien komen en ze is ook wel heel dom en naïef als ze daar sws geen maatregelen voor getroffen heeft... Zeker niet sinds dat akkefietje op Ibiza.
En daarnaast, zij komt heus niet op straat te staan, daar maak ik me niet heel erg druk om hoor...
In Amsterdamned heb je voor 3 ton momenteel een bezemkast, met gedeelde badkamerquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:14 schreef BE het volgende:
Je zou denken dat er bij hem vast nog wel ergens een flatje van 3 ton af kan.
Hoe dan he... vroegah gingen dat soort alleenstaandemoederhutjes voor 100,000 euro.![]()
En voor 1,5 ton een horloge die van je afgepakt wordtquote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:24 schreef Leandra het volgende:
In Amsterdamned heb je voor 3 ton momenteel een bezemkast, met gedeelde badkamer
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En voor 1,5 ton een horloge die van je afgepakt wordt![]()
Ja leuk, maar kind kan niet zonder zijn moeder he..quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:57 schreef roos94 het volgende:
Denk niet dat hij zijn kind op straat zet maar wel jaimie
Ze mag het altijd proberen natuurlijk, als ze zelf ook een advocaat heeft zal die wel wat tegen dat "bevel" inbrengen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 16:37 schreef soapie het volgende:
[..]
Uhhh, sinds wanneer gaat dat op bevel van een advocaat??
Oh, hij lijkt mij altijd zo'n smurfje.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:36 schreef Nine. het volgende:
[..]
Brammetje is 1.80 ofzo, dus dat valt wel mee. Brammetje heeft trouwens wel zo'n beetje drie keer de omvang van lil kleine
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 17:08 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh, hij lijkt mij altijd zo'n smurfje.
Eerdere roddels gingen toch dat ze al een huisje had bekeken voordat die beelden uitlekten? Misschien had of heeft ze wel een plan. Of in elk geval haar zinnen op iets gezet.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:08 schreef BE het volgende:
Nou ja... dat had ze natuurlijk van mijlenver aan kunnen zien komen en ze is ook wel heel dom en naïef als ze daar sws geen maatregelen voor getroffen heeft... Zeker niet sinds dat akkefietje op Ibiza.
En daarnaast, zij komt heus niet op straat te staan, daar maak ik me niet heel erg druk om hoor...
Ze heeft nergens recht op. Denk dat ze wat te optimistisch was om dit zo te kunnen regelen hoor.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 18:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Eerdere roddels gingen toch dat ze al een huisje had bekeken voordat die beelden uitlekten? Misschien had of heeft ze wel een plan. Of in elk geval haar zinnen op iets gezet.
Dit soort minder slimme mensen heeft hij om zich heen. Die houdt hij ook bewust om zich heen. Ze zijn loyaal en nog belangrijker: niet zo slim. Die gebruikt hij dan wel weer slim.quote:Op woensdag 2 maart 2022 09:30 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met z'n éénmans-feesboek-zaakje
quote:Jaimie Vaes wordt huis uitgezet: ‘Vrijdag op straat’
Jaimie Vaes woont momenteel met zoontje Lìo in de woning waar ze samenwoonde met Lil’ Kleine. Maar omdat het huis op zijn naam staat, moet Jaimie het huis aanstaande vrijdag verlaten, waardoor ze geen woonplek meer heeft.
Sinds de mishandeling is Lil’ Kleine niet meer in zijn woning geweest en woont Jaimie daar alleen met Lío. Maar helaas voor Jaimie mag ze daar niet blijven wonen, want het huis staat op de naam van Jorik.
‘Huis verkopen’
,,Jaimie moet hoogstwaarschijnlijk het huis aanstaande vrijdag verlaten, dat is een bevel van de advocaat van Jorik. Het huis staat op zijn naam en hij wil het graag verkopen”, meldt showbizzkanaal FawryNotSawry in Instagram Stories.
En dat zou betekenen dat Jaimie, die geen eigen woonplek heeft, vanaf vrijdag op straat staat. En dat terwijl ze een zo hoog mogelijke regeling wilde afdwingen. ,,Ze wil een zo hoog mogelijke regeling voor zoon Lío en voor zichzelf, met een afkoopsom en een huis”, zei een insider onlangs in Privé.
Wat gebeurt er met Lío?
Maar nu Jorik haar uit huis zet, is het nog maar de vraag of ze dat gaat krijgen. Ook is het onduidelijk wat er met Lío gebeurt. Momenteel staat Jaimie onder toezicht bij de kinderbescherming. ,,De voogd beslist of hij in een soort crisisopvang komt of bij één van de ouders mag blijven”, legde Dennis Schouten uit in RoddelPraat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |