Nogmaals waar zeg ik dat geweld goedgekeurd is bij een ruzie? Nergens.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kunt binnen een relatie toch gewoon ruzie hebben? Dat maakt op geen enkele manier geweld goed.
Onzin. Ruzie is niets anders dan een toestand waarin mensen boos op elkaar zijn en vervelend tegen elkaar doen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:37 schreef Craptacular het volgende:
Dat is geen ruzie. Dat is pesten. Significant verschilletje.
Punt is dat het een argument cq opmerking is die er in een situatie als deze helemaal niet toe doet.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:40 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ik heb het over een ruzie, niet over mishandeling waar jij naartoe wilt. Graag context lezen van wat ik zeg. En niet de extremen die jij hier noemt.
Bij pesten is dat nogal eenzijdig is het niet? Dus dat valt niet onder ruzie.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:43 schreef Nine. het volgende:
[..]
Onzin. Ruzie is niets anders dan een toestand waarin mensen boos op elkaar zijn en vervelend tegen elkaar doen.
Niet per definitie. Je denkt wel heel erg zwart/wit he?quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:45 schreef Craptacular het volgende:
Bij pesten is dat nogal eenzijdig is het niet? Dus dat valt niet onder ruzie.
Dit.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:30 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ik vind dit een eerste klas dooddoener want vaak is dat juist helemaal niet zo.
Misschien heeft ze erom gevraagd,quote:Op donderdag 3 maart 2022 11:32 schreef MissButterflyy het volgende:
Er kan een bepaalde dynamiek in de relatie zijn waarin het uitmond op geweld, maar niemand verdiend een pak slaag.
Ik meende dat ik ergens had gelezen dat er inmiddels iets van een ondertoezichtstelling (of iets anders) was. Maar is enkel een roddel.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:55 schreef Craptacular het volgende:
Vraag mij af in hoeverre zijn mishandeling gevolgen kan hebben in de kind regeling. Jeudgzorg zal meekijken
Kan ook niet anders in het geval van huiselijk geweld.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik meende dat ik ergens had gelezen dat er inmiddels iets van een ondertoezichtstelling (of iets anders) was. Maar is enkel een roddel.
Bedoel je niet coke?quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:20 schreef britneycheers het volgende:
Heeft iemand de foto’s van Koen Kardashian kunnen benachtigen? Hij schijnt dus zwaar aan de crack te zitten. De laatste tijd gaat hij veel met Jamie weer om dus wie weet zij ook.
Het wordt hier niet gebracht als roddel, al is de bron niet heel sterk.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik meende dat ik ergens had gelezen dat er inmiddels iets van een ondertoezichtstelling (of iets anders) was. Maar is enkel een roddel.
https://www.ditjesendatje(...)t-vrijdag-op-straat/quote:Wat gebeurt er met Lío?
Maar nu Jorik haar uit huis zet, is het nog maar de vraag of ze dat gaat krijgen. Ook is het onduidelijk wat er met Lío gebeurt. Momenteel staat Jaimie onder toezicht bij de kinderbescherming. ,,De voogd beslist of hij in een soort crisisopvang komt of bij één van de ouders mag blijven”, legde Dennis Schouten uit in RoddelPraat.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 10:20 schreef britneycheers het volgende:
Heeft iemand de foto’s van Koen Kardashian kunnen benachtigen? Hij schijnt dus zwaar aan de crack te zitten. De laatste tijd gaat hij veel met Jamie weer om dus wie weet zij ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]Wat een dieptepunt. Mag je de foto’s niet plaatsen hier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you're easy to get, you are probably easy to forget.
Nee, maar erg spannend is het niet. Koen naakt voor een spiegel, zijn kont is voorzien van een vlek.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:26 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Wat een dieptepunt. Mag je de foto’s niet plaatsen hier?
Dit bericht inderdaad. Kon het zo snel niet terugvinden.quote:Op vrijdag 4 maart 2022 11:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het wordt hier niet gebracht als roddel, al is de bron niet heel sterk.
[..]
https://www.ditjesendatje(...)t-vrijdag-op-straat/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |