Bram Moszkowicz mocht willen dat hij 1.80m was.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:36 schreef Nine. het volgende:
[..]
Brammetje is 1.80 ofzo, dus dat valt wel mee. Brammetje heeft trouwens wel zo'n beetje drie keer de omvang van lil kleine
quote:Op woensdag 2 maart 2022 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bram Moszkowicz mocht willen dat hij 1.80m was.
Zelfs al was hij 2 meter 36 cm. Het zou moreel een enorm klein en laag onderkruipsel blijvenquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wie gaat haar vertellen dat dit geen liefde is?quote:Op woensdag 2 maart 2022 21:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Jaimie Vaes reageert voor het eerst op zaak-Lil Kleine: ‘Enorm veel liefdesverdriet’
Jaimie Vaes (32) heeft voor het eerst gereageerd op de zaak rond haar verloofde Lil Kleine, die ervan wordt verdacht haar te hebben mishandeld en sinds gisteren opnieuw vastzit. Vaes heeft ‘enorm veel liefdesverdriet’, laat ze weten.
Liefdesverdriet
Eens.quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:04 schreef Craptacular het volgende:
Jamie zegt eigenlijk ik heb geen werk of financieel vangnet.
"fulltime moeder" ... dit is iedere moeder
En de kopers van huis krijgen kind er gratis bij?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:57 schreef roos94 het volgende:
Denk niet dat hij zijn kind op straat zet maar wel jaimie
Dit stuit mij echt tegen de borst.quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:04 schreef Craptacular het volgende:
Jamie zegt eigenlijk ik heb geen werk of financieel vangnet.
"fulltime moeder" ... dit is iedere moeder
True. Kijk wellicht heeft ze hem er ook "ingeluisd" door bewust hem uit te lokken voor het huis waar ze wist dat het gefilmd zou worden.quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:22 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dit stuit mij echt tegen de borst.
Je bent fulltime moeder maar je hebt een NANNY die heeel vaak op Lio past terwijl je lekker losgaat bij feestjes op Ibiza, en wat je ook graag etaleerde op instagram stories tot het moment van de mishandeling. Toen was het ineens alleen maar Lio stories. Hypocriet.
Vergeet niet dat op dat mishandeling filmpje heel duidelijk Jaimie een vingergebaar deed met "kom op dan".
Lil Kleine is 100% fout in deze, maar Jaimie is niet heilig.
Je hebt dat al een keer eerder genoemd, dat vingergebaar, nu met wat meer context.quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:22 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dit stuit mij echt tegen de borst.
Je bent fulltime moeder maar je hebt een NANNY die heeel vaak op Lio past terwijl je lekker losgaat bij feestjes op Ibiza, en wat je ook graag etaleerde op instagram stories tot het moment van de mishandeling. Toen was het ineens alleen maar Lio stories. Hypocriet.
Vergeet niet dat op dat mishandeling filmpje heel duidelijk Jaimie een vingergebaar deed met "kom op dan".
Lil Kleine is 100% fout in deze, maar Jaimie is niet heilig.
Volgens deze bron zelfs 1.82mquote:Op woensdag 2 maart 2022 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
| 1 2 | Lengte 182 cm Gewicht 84 kilo |
Lees ff door en zie wat ze eronder zegt ipv deze onzin insinuatie...quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je bedoelt toch hopelijk niet echt dat Lil Kleine minder schuldig zou zijn aan deze mishandeling omdat zij dat vingergebaar maakte? Of sterker nog, dat Jaimie in zekere zin heeft ‘gevraagd’ om deze mishandeling met dat vingergebaar?
Ik kom hem met enige regelmaat tegen en ik zie het niet.quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:56 schreef Nine. het volgende:
[..]
Volgens deze bron zelfs 1.82m
[ code verwijderd ]
https://taddlr.com/nl/celebrity/bram-moszkowicz/
Ik wil best van je aannemen dat ie kleiner is hoor, ik ga ook alleen maar af op de gegevens die online beschikbaar zijnquote:Op donderdag 3 maart 2022 10:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kom hem met enige regelmaat tegen en ik zie het niet.![]()
Ik ga er op letten.
Ja, dat heb ik ook gelezen. Hoe is die opmerking over dat vingergebaar dan volgens jou uit te leggen in die context ‘zij is ook niet heilig’?quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:03 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Lees ff door en zie wat ze eronder zegt ipv deze onzin insinuatie...
Als mensen ruzie hebben, hebben doorgaans beide schuld. Kijk dat Jorik haar vervolgens in elkaar mept is een totaal andere discussie.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook gelezen. Hoe is die opmerking over dat vingergebaar dan volgens jou uit te leggen in die context ‘zij is ook niet heilig’?
Als je beweert ‘Lil Kleine is 100% fout’ in deze;, dan is dat vingergebaar dus totaal irrelevant. Ik spreek roos94 juist aan op de insinuatie die zij doet, met haar ‘vergeet dat vingergebaar niet’.
Ik denk dat je bij het gewicht wel makkelijk een kilootje of 20 kan optellen.quote:Op donderdag 3 maart 2022 09:56 schreef Nine. het volgende:
[..]
Volgens deze bron zelfs 1.82m
[ code verwijderd ]
https://taddlr.com/nl/celebrity/bram-moszkowicz/
Ik vind dit een eerste klas dooddoener want vaak is dat juist helemaal niet zo.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:23 schreef Craptacular het volgende:
Als mensen ruzie hebben, hebben doorgaans beide schuld
Mensen gaan in hun eentje ruzie maken?quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:30 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ik vind dit een eerste klas dooddoener want vaak is dat juist helemaal niet zo.
Dus als jij iets tegen mij zegt en ik reageer daar buitenproportioneel op en sla je op je bek dan heb jij er ook schuld aan?quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:23 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Als mensen ruzie hebben, hebben doorgaans beide schuld. Kijk dat Jorik haar vervolgens in elkaar mept is een totaal andere discussie.
Ze zegt letterlijk ze is geen heilige. Alleen dat. Ze zegt niet ze heeft die pak slaag verdient. Of waar lees jij dat?
Iemand die gepest wordt bijvoorbeeld? Is dat haar/zijn schuld dan?quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:35 schreef Craptacular het volgende:
Mensen gaan in hun eentje ruzie maken?
Dat is geen ruzie. Dat is pesten. Significant verschilletje.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:36 schreef Nine. het volgende:
Iemand die gepest wordt bijvoorbeeld? Is dat haar/zijn schuld dan?
Je kunt binnen een relatie toch gewoon ruzie hebben? Dat maakt op geen enkele manier geweld goed.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:35 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Mensen gaan in hun eentje ruzie maken?
Ik heb het over een ruzie, niet over mishandeling waar jij naartoe wilt. Graag context lezen van wat ik zeg. En niet de extremen die jij hier noemt.quote:Op donderdag 3 maart 2022 10:36 schreef Leandra het volgende:
Het is zo'n schijtvervelend argument waarbij slachtoffers van (huiselijk) geweld altijd deels de schuld in de schoenen geschoven krijgen.
Juist bij huiselijk geweld is het vaak zo dat er sprake is van een gebrek aan woedebeheersing, en nee, als de ander dan toch iets zegt of doet dat degene die een lesje anger management nodig heeft niet bevalt dan wordt het geweld daarmee niet ook de schuld van het slachtoffer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |