abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 7 april 2022 @ 20:38:50 #276
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204364402
quote:
Jaimie Vaes heeft aangifte gedaan tegen haar ex Lil Kleine. Dat liet haar advocaat Kim Beumer donderdag weten in het programma Khalid & Sophie. Vaes deed hier voor het eerst haar verhaal over de vermeende mishandelingen door de rapper.

Beumer zei niet wat voor aangifte er precies is gedaan tegen Lil Kleine, de artiestennaam van Jorik Scholten. "Het strafrechtelijk onderzoek neemt nu zijn koers", aldus de advocaat. Daarnaast moeten veel "civiele zaken" worden afgehandeld, zoals het verbreken van de relatie tussen Vaes en Lil Kleine. "Ze hadden geen huwelijk of partnerschap, maar ze hebben wel een minderjarige zoon."

Vaes vertelde dat het relatief goed met haar ging. "De ene dag gaat het beter dan de andere, maar het gaat stukken beter dankzij vrienden en familie. Het was een rotte periode." Zij stelde dat de relatie tussen haar en Scholten in het begin heel leuk was. "Jorik is niet altijd niet leuk. We hadden veel mooie momenten samen. Je houdt van iemand en je bent verliefd. Die dynamiek verschuift vervolgens langzaam."

Over de incidenten op Ibiza en recentelijk in Amsterdam kon Vaes naar eigen zeggen niets zeggen, omdat het onderzoek nog loopt. Lil Kleine zou half februari het hoofd van Vaes tussen een autodeur hebben geklemd.

'Denk dat dit nodig was om uit deze situatie te komen'

Beelden van het incident lekten uit. Als die beelden niet zo expliciet naar buiten waren gekomen, had Vaes nog in dezelfde situatie gezeten, vertelt ze. "Dat was ongezond geweest. Voor mij, voor de situatie thuis. Ik denk dat dit nodig was, hoe heftig ook, om uit deze situatie te komen."

Na de beelden kreeg Vaes veel berichten van vrouwen die in soortgelijke situaties hadden gezeten. "Daardoor besefte ik: ik ben niet gek. Echt een heel grote groep vrouwen kampt met soortgelijke problemen."

De raadkamer van de rechtbank in Amsterdam besliste twee weken geleden dat Lil Kleines voorarrest onder voorwaarden wordt geschorst en dat hij dus de zaak in vrijheid mag afwachten.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_204367123
Jaimie blijft natuurlijk een ordinair verslaafd verbouwd aandachtswijf. Sowieso ongebrijpelijk dat je met zo'n kneus als Lil Kleine gaat,of ie je mishandelt of niet
  donderdag 7 april 2022 @ 23:02:09 #278
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_204367341
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 22:47 schreef Mansjester het volgende:
Jaimie blijft natuurlijk een ordinair verslaafd verbouwd aandachtswijf. Sowieso ongebrijpelijk dat je met zo'n kneus als Lil Kleine gaat,of ie je mishandelt of niet
Daar ga je alleen maar mee als je een ordinaire verslaafde, constant in de steigers staande aandachtvrager bent ^O^

Dan nog is het ongebrijpelijk ;)
love & heet
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 7 april 2022 @ 23:08:59 #279
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204367407
Ik vond Jaim erg sterk, helder en duidelijk in haar verhaal. Men doet wel erg graag alsof ze van het domste soort is gebaseerd op haar (aangepaste) uiterlijk en ex-relatie, maar je kon wel merken dat zij duidelijk wat Citopuntjes hoger heeft gescoord dan Jorik toentertijd.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  donderdag 7 april 2022 @ 23:37:16 #280
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_204367724
quote:
17s.gif Op donderdag 7 april 2022 23:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vond Jaim erg sterk, helder en duidelijk in haar verhaal. Men doet wel erg graag alsof ze van het domste soort is gebaseerd op haar (aangepaste) uiterlijk en ex-relatie, maar je kon wel merken dat zij duidelijk wat Citopuntjes hoger heeft gescoord dan Jorik toentertijd.
"Gehaaid" zou ze ook kunnen zijn. Enorm oppervlakkig is ze wel.

Cito-score; don't know. Het gaat bij beiden meer om een gebrek aan emotionele ontwikkeling.

Zie het nu pas, je noemt haar "Jaim" ;) Jeempie
love & heet
  vrijdag 8 april 2022 @ 00:23:02 #281
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204368075
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 23:37 schreef sly-nl het volgende:

[..]

Cito-score; don't know. Het gaat bij beiden meer om een gebrek aan emotionele ontwikkeling.

Aldus iemand die enorm kneuterig naar andere mensen, of vrouwen in dit geval. kijkt. Totaal niet oppervlakkig, inderdaad.

:')
  vrijdag 8 april 2022 @ 00:24:56 #282
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_204368078
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 00:23 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Aldus iemand die enorm kneuterig naar andere mensen, of vrouwen in dit geval. kijkt. Totaal niet oppervlakkig, inderdaad.

:')
Huh? Begrijp je niet. Cito-score was wat laag.
Wat bedoel je nu?
love & heet
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 8 april 2022 @ 00:45:21 #283
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204368109
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 23:37 schreef sly-nl het volgende:

[..]

Och, nee toch. De horror. Ik zal Gordon niet meer Goor noemen, Gerard niet meer Geer, Samantha niet meer Sam en Yvonne niet meer Yv.
  vrijdag 8 april 2022 @ 00:46:46 #284
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_204368112
quote:
17s.gif Op vrijdag 8 april 2022 00:45 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Och, nee toch. De horror. Ik zal Gordon niet meer Goor noemen, Gerard niet meer Geer, Samantha niet meer Sam en Yvonne niet meer Yv.
Ik vond het wel grappig, hoor ;)

Jij mag Jeempie van mij een schat vinden met hersens en een mooie bips. Iedereen mag dat, gratuite ^O^
love & heet
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 8 april 2022 @ 00:51:55 #285
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204368118
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 april 2022 00:46 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Ik vond het wel grappig, hoor ;)
Sure. Je hoeft niet zo denigrerend naar me te doen. Ik ben niet dom. Maar goed, dat doe je er ook alleen maar om. Je weet natuurlijk zelf ook wel dat vrijwel niemand je hier verder écht serieus neemt. Je krijgt misschien wel een serieuze reactie maar de meesten lijken je desondanks niet serieus te nemen. Dat scheelt dan weer, sly’tje. Oeps, sly-nl.

En nu ga ik slapen, :+.
  vrijdag 8 april 2022 @ 00:57:43 #286
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_204368128
quote:
17s.gif Op vrijdag 8 april 2022 00:51 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Sure. Je hoeft niet zo denigrerend naar me te doen. Ik ben niet dom. Maar goed, dat doe je er ook alleen maar om. Je weet natuurlijk zelf ook wel dat vrijwel niemand je hier verder écht serieus neemt. Je krijgt misschien wel een serieuze reactie maar de meesten lijken je desondanks niet serieus te nemen. Dat scheelt dan weer, sly’tje. Oeps, sly-nl.

En nu ga ik slapen, :+.
"Denigrerend"? Hoezo? Ik vind je niet dom.

Ik doe niets ergens om.
Je vult een hoop in. Heb je het nu weeeer over me gehad? Dat mag ^O^

Ga nu maar slapen :D
love & heet
  vrijdag 8 april 2022 @ 01:16:00 #287
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204368154
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 april 2022 00:24 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Huh? Begrijp je niet. Cito-score was wat laag.
Wat bedoel je nu?
Je noemt Jamie Vaes oppervlakkig, maar gezien je posts hier lijk jij vooral degene te zijn die nogal oppervlakkig is. Dat vond ik vrij ironisch.
pi_204368174
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_204368178
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 20:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Daar was ze zelf bij he.
Ja, dat is wel een voorwaarde om mishandeld te kunnen worden. Je moet er wel bij zijn.
Go hard or go home
  vrijdag 8 april 2022 @ 01:34:58 #290
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204368181
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2022 01:33 schreef Noek het volgende:

[..]
Ja, dat is wel een voorwaarde om mishandeld te kunnen worden. Je moet er wel bij zijn.
:D
  vrijdag 8 april 2022 @ 01:50:21 #291
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204368190
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 22:47 schreef Mansjester het volgende:
Beetje laf hè, om daar zo'n sterk oordeel over te hebben. Die kneus loopt niet met een bordje rond waar op staat: "Hoi, ik ben Jorik, ik ben het eerste jaar heel lief maar daarna gaan m'n handjes wapperen en als ik in een goeie bui ben ram ik een autodeur herhaaldelijk tegen je hoofd aan".

Daar zit een dynamiek achter die heel erg verraderlijk is. Ze beschrijft zelf ook al in dat interview dat ze nog bij hem was gebleven als dit niet zo in de openbaarheid was gekomen. Het begint altijd leuk, je zit op een roze wolk en de pieken zijn ontzettend hoog. Daarna komt heel langzaamaan de ware aard naar boven, maar dat proces word je ingezogen, totdat je zo diep zit dat het onuitzichtloos wordt. Daar kiest niemand bewust voor. Als je daadwerkelijk geïnteresseerd bent in hoe zoiets tot stand kan komen biedt dit interview wel een prima inkijk.

Ik vind haar overigens in het interview met Khalid heel reflectief en sterk overkomen. _O_
  vrijdag 8 april 2022 @ 07:07:56 #292
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_204368422
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2022 01:30 schreef superniger het volgende:
Samenvatting van mediacourant.

https://www.mediacourant.(...)nager-en-shownieuws/
En een fragment:
twitter

[ Bericht 28% gewijzigd door SEMTEX op 08-04-2022 08:04:13 ]
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 8 april 2022 @ 08:14:07 #293
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204368667
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 april 2022 00:57 schreef sly-nl het volgende:

[..]
"Denigrerend"? Hoezo? Ik vind je niet dom.

Ik doe niets ergens om.
Je vult een hoop in. Heb je het nu weeeer over me gehad? Dat mag ^O^

Ga nu maar slapen :D
Denigrerend in de zin van: “wat lach je lief”.

Maar eh, “weeeeer”? Wanneer heb ik het nog meer over je gehad dan? Blijkbaar heb ik het tot in den treuren over je gehad, gezien die langgerekte “weer” maar ik kan me niks herinneren.

Hoe dan ook: Jaimie kwam sterker, slimmer en emotioneel ontwikkelder over dan ik Jorik ooit op tv heb gezien. Dat zij mishandeld werd doet daar niets aan af want dat zegt vrij weinig over iemand zijn emotionele ontwikkeling. Cosmetische ingrepen of sexy selfies overigens ook niet.
pi_204368705
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 april 2022 07:07 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
En een fragment: [ twitter ]
Potver, wat lijkt me zoiets moeilijk. Vooral bij psychisch geweld en manipulatie.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 8 april 2022 @ 08:23:25 #295
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204368711
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat zo’n rechtszaak dient. En die relatie lijkt me inderdaad definitief voorbij. Jorik zal wel een aardige woede-aanval hebben gekregen daar in Thailand. Denk niet dat hij op de hoogte was dat zij dit zou doen, al weet je het nooit met al die mensen om hen heen. Hij zal haar achter de schermen nu ook verbaal niet kunnen afslachten of bedreigen hierover want hij zit met dat contactverbod.
  vrijdag 8 april 2022 @ 08:58:20 #296
279824 Mansjester
City>United
pi_204368986
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 april 2022 01:50 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Beetje laf hè, om daar zo'n sterk oordeel over te hebben. Die kneus loopt niet met een bordje rond waar op staat: "Hoi, ik ben Jorik, ik ben het eerste jaar heel lief maar daarna gaan m'n handjes wapperen en als ik in een goeie bui ben ram ik een autodeur herhaaldelijk tegen je hoofd aan".

Daar zit een dynamiek achter die heel erg verraderlijk is. Ze beschrijft zelf ook al in dat interview dat ze nog bij hem was gebleven als dit niet zo in de openbaarheid was gekomen. Het begint altijd leuk, je zit op een roze wolk en de pieken zijn ontzettend hoog. Daarna komt heel langzaamaan de ware aard naar boven, maar dat proces word je ingezogen, totdat je zo diep zit dat het onuitzichtloos wordt. Daar kiest niemand bewust voor. Als je daadwerkelijk geïnteresseerd bent in hoe zoiets tot stand kan komen biedt dit interview wel een prima inkijk.

Ik vind haar overigens in het interview met Khalid heel reflectief en sterk overkomen. _O_
Ja dat weet ik. Daarom bracht ik speciaal die nuance over mishandeling aan. Want ook als hij haar niet mishandelde blijft het een ontzettend vervelend aroogant en brutaal mannetje. Vind het veelzeggend dat Jaimie met zo'n vent gaat

Plus nog met types als Koen Kardashian en Estelle Cruijff :')
  vrijdag 8 april 2022 @ 09:21:44 #297
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_204369220
Eindelijk even het interview gekeken. Man man man, Jamie, je bent zó veel capabeler dan wat je jezelf nu gunt in het leven. De hele manier waarop ze praat, redeneert, knap, echt, ga wat doen met je overduidelijk aanwezige hersens. Zonde van die meid.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  vrijdag 8 april 2022 @ 09:23:09 #298
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_204369238
Ben ook benieuwd of ze het volhoudt. Jorik zit nu ver weg in Thailand, maar wat als hij weer terug is en gaat smeken of ze terug komt.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  vrijdag 8 april 2022 @ 12:23:34 #299
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_204370867
Vond Jamie lief en intelligent overkomen. En dapper dat ze daar zit om erover te praten. Ga er maar aanstaan, al die beelden voor je neus krijgen.
Denk dat zij echt heel erg eigenwaardeproblemen heeft als ze bij zo iemand als Jorik uitkwam terwijl ze duidelijk beter is dan dat.
Koel en donker bewaren
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 8 april 2022 @ 13:04:18 #300
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204371333
quote:
15s.gif Op vrijdag 8 april 2022 09:23 schreef SEMTEX het volgende:
Ben ook benieuwd of ze het volhoudt. Jorik zit nu ver weg in Thailand, maar wat als hij weer terug is en gaat smeken of ze terug komt.
Nja, misschien is dat een een reden (of een van de) om zo'n interview te doen? Het voor jezelf moeilijker maken om terug te gaan? Je staat dan wel erg voor 'schut', zeg maar. Heel Nederland heeft je je verhaal zien doen dus dit kan een stok achter de deur zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')