quote:Jaimie Vaes heeft aangifte gedaan tegen haar ex Lil Kleine. Dat liet haar advocaat Kim Beumer donderdag weten in het programma Khalid & Sophie. Vaes deed hier voor het eerst haar verhaal over de vermeende mishandelingen door de rapper.
Beumer zei niet wat voor aangifte er precies is gedaan tegen Lil Kleine, de artiestennaam van Jorik Scholten. "Het strafrechtelijk onderzoek neemt nu zijn koers", aldus de advocaat. Daarnaast moeten veel "civiele zaken" worden afgehandeld, zoals het verbreken van de relatie tussen Vaes en Lil Kleine. "Ze hadden geen huwelijk of partnerschap, maar ze hebben wel een minderjarige zoon."
Vaes vertelde dat het relatief goed met haar ging. "De ene dag gaat het beter dan de andere, maar het gaat stukken beter dankzij vrienden en familie. Het was een rotte periode." Zij stelde dat de relatie tussen haar en Scholten in het begin heel leuk was. "Jorik is niet altijd niet leuk. We hadden veel mooie momenten samen. Je houdt van iemand en je bent verliefd. Die dynamiek verschuift vervolgens langzaam."
Over de incidenten op Ibiza en recentelijk in Amsterdam kon Vaes naar eigen zeggen niets zeggen, omdat het onderzoek nog loopt. Lil Kleine zou half februari het hoofd van Vaes tussen een autodeur hebben geklemd.
'Denk dat dit nodig was om uit deze situatie te komen'
Beelden van het incident lekten uit. Als die beelden niet zo expliciet naar buiten waren gekomen, had Vaes nog in dezelfde situatie gezeten, vertelt ze. "Dat was ongezond geweest. Voor mij, voor de situatie thuis. Ik denk dat dit nodig was, hoe heftig ook, om uit deze situatie te komen."
Na de beelden kreeg Vaes veel berichten van vrouwen die in soortgelijke situaties hadden gezeten. "Daardoor besefte ik: ik ben niet gek. Echt een heel grote groep vrouwen kampt met soortgelijke problemen."
De raadkamer van de rechtbank in Amsterdam besliste twee weken geleden dat Lil Kleines voorarrest onder voorwaarden wordt geschorst en dat hij dus de zaak in vrijheid mag afwachten.
Daar ga je alleen maar mee als je een ordinaire verslaafde, constant in de steigers staande aandachtvrager bentquote:Op donderdag 7 april 2022 22:47 schreef Mansjester het volgende:
Jaimie blijft natuurlijk een ordinair verslaafd verbouwd aandachtswijf. Sowieso ongebrijpelijk dat je met zo'n kneus als Lil Kleine gaat,of ie je mishandelt of niet
"Gehaaid" zou ze ook kunnen zijn. Enorm oppervlakkig is ze wel.quote:Op donderdag 7 april 2022 23:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vond Jaim erg sterk, helder en duidelijk in haar verhaal. Men doet wel erg graag alsof ze van het domste soort is gebaseerd op haar (aangepaste) uiterlijk en ex-relatie, maar je kon wel merken dat zij duidelijk wat Citopuntjes hoger heeft gescoord dan Jorik toentertijd.
Aldus iemand die enorm kneuterig naar andere mensen, of vrouwen in dit geval. kijkt. Totaal niet oppervlakkig, inderdaad.quote:Op donderdag 7 april 2022 23:37 schreef sly-nl het volgende:
[..]
"Gehaaid" zou ze ook kunnen zijn. Enorm oppervlakkig is ze wel.
Cito-score; don't know. Het gaat bij beiden meer om een gebrek aan emotionele ontwikkeling.
Zie het nu pas, je noemt haar "Jaim"Jeempie
Huh? Begrijp je niet. Cito-score was wat laag.quote:Op vrijdag 8 april 2022 00:23 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Aldus iemand die enorm kneuterig naar andere mensen, of vrouwen in dit geval. kijkt. Totaal niet oppervlakkig, inderdaad.
Och, nee toch. De horror. Ik zal Gordon niet meer Goor noemen, Gerard niet meer Geer, Samantha niet meer Sam en Yvonne niet meer Yv.quote:Op donderdag 7 april 2022 23:37 schreef sly-nl het volgende:
[..]
"Gehaaid" zou ze ook kunnen zijn. Enorm oppervlakkig is ze wel.
Cito-score; don't know. Het gaat bij beiden meer om een gebrek aan emotionele ontwikkeling.
Zie het nu pas, je noemt haar "Jaim"Jeempie
Ik vond het wel grappig, hoorquote:Op vrijdag 8 april 2022 00:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Och, nee toch. De horror. Ik zal Gordon niet meer Goor noemen, Gerard niet meer Geer, Samantha niet meer Sam en Yvonne niet meer Yv.
Sure. Je hoeft niet zo denigrerend naar me te doen. Ik ben niet dom. Maar goed, dat doe je er ook alleen maar om. Je weet natuurlijk zelf ook wel dat vrijwel niemand je hier verder écht serieus neemt. Je krijgt misschien wel een serieuze reactie maar de meesten lijken je desondanks niet serieus te nemen. Dat scheelt dan weer, sly’tje. Oeps, sly-nl.quote:
"Denigrerend"? Hoezo? Ik vind je niet dom.quote:Op vrijdag 8 april 2022 00:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Sure. Je hoeft niet zo denigrerend naar me te doen. Ik ben niet dom. Maar goed, dat doe je er ook alleen maar om. Je weet natuurlijk zelf ook wel dat vrijwel niemand je hier verder écht serieus neemt. Je krijgt misschien wel een serieuze reactie maar de meesten lijken je desondanks niet serieus te nemen. Dat scheelt dan weer, sly’tje. Oeps, sly-nl.
En nu ga ik slapen,.
Je noemt Jamie Vaes oppervlakkig, maar gezien je posts hier lijk jij vooral degene te zijn die nogal oppervlakkig is. Dat vond ik vrij ironisch.quote:Op vrijdag 8 april 2022 00:24 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Huh? Begrijp je niet. Cito-score was wat laag.
Wat bedoel je nu?
Ja, dat is wel een voorwaarde om mishandeld te kunnen worden. Je moet er wel bij zijn.quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2022 01:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een voorwaarde om mishandeld te kunnen worden. Je moet er wel bij zijn.
Beetje laf hè, om daar zo'n sterk oordeel over te hebben. Die kneus loopt niet met een bordje rond waar op staat: "Hoi, ik ben Jorik, ik ben het eerste jaar heel lief maar daarna gaan m'n handjes wapperen en als ik in een goeie bui ben ram ik een autodeur herhaaldelijk tegen je hoofd aan".quote:Op donderdag 7 april 2022 22:47 schreef Mansjester het volgende:
Jaimie blijft natuurlijk een ordinair verslaafd verbouwd aandachtswijf. Sowieso ongebrijpelijk dat je met zo'n kneus als Lil Kleine gaat,of ie je mishandelt of niet
En een fragment:quote:Op vrijdag 8 april 2022 01:30 schreef superniger het volgende:
Samenvatting van mediacourant.
https://www.mediacourant.(...)nager-en-shownieuws/
Denigrerend in de zin van: “wat lach je lief”.quote:Op vrijdag 8 april 2022 00:57 schreef sly-nl het volgende:
[..]
"Denigrerend"? Hoezo? Ik vind je niet dom.
Ik doe niets ergens om.
Je vult een hoop in. Heb je het nu weeeer over me gehad? Dat mag![]()
Ga nu maar slapen
Ja dat weet ik. Daarom bracht ik speciaal die nuance over mishandeling aan. Want ook als hij haar niet mishandelde blijft het een ontzettend vervelend aroogant en brutaal mannetje. Vind het veelzeggend dat Jaimie met zo'n vent gaatquote:Op vrijdag 8 april 2022 01:50 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Beetje laf hè, om daar zo'n sterk oordeel over te hebben. Die kneus loopt niet met een bordje rond waar op staat: "Hoi, ik ben Jorik, ik ben het eerste jaar heel lief maar daarna gaan m'n handjes wapperen en als ik in een goeie bui ben ram ik een autodeur herhaaldelijk tegen je hoofd aan".
Daar zit een dynamiek achter die heel erg verraderlijk is. Ze beschrijft zelf ook al in dat interview dat ze nog bij hem was gebleven als dit niet zo in de openbaarheid was gekomen. Het begint altijd leuk, je zit op een roze wolk en de pieken zijn ontzettend hoog. Daarna komt heel langzaamaan de ware aard naar boven, maar dat proces word je ingezogen, totdat je zo diep zit dat het onuitzichtloos wordt. Daar kiest niemand bewust voor. Als je daadwerkelijk geïnteresseerd bent in hoe zoiets tot stand kan komen biedt dit interview wel een prima inkijk.
Ik vind haar overigens in het interview met Khalid heel reflectief en sterk overkomen.
Nja, misschien is dat een een reden (of een van de) om zo'n interview te doen? Het voor jezelf moeilijker maken om terug te gaan? Je staat dan wel erg voor 'schut', zeg maar. Heel Nederland heeft je je verhaal zien doen dus dit kan een stok achter de deur zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2022 09:23 schreef SEMTEX het volgende:
Ben ook benieuwd of ze het volhoudt. Jorik zit nu ver weg in Thailand, maar wat als hij weer terug is en gaat smeken of ze terug komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |