abonnement Unibet Coolblue
pi_203877940
Ik ben niet TS
----
Ik zie hier zo gauw geen Baudet topic. Misschien zie ik het over het hoofd en dan kan dit topic dicht. In het andere geval ben ik benieuwd naar jullie bevindingen.

Zoals bekend heect Baudet zich inmiddels fanatiek ingelaten met complotdenkers en doet hij hier zelf ook vrolijk aan mee. Verder staat hij bekend om zijn antisemitische uitspraken, waarvan hier een mooi draadje:
twitter


En gisteren kwamen daar zijn homofobe aids uitspraken bij: https://www.ad.nl/show/hu(...)et-zwijgen~a132ca68/
pi_203877950
quote:
14s.gif Op maandag 28 februari 2022 13:54 schreef fathank het volgende:

[..]
We kunnen inderdaad beter aan het Russische infuus blijven hangen totdat die kerncentrales zijn gebouwd _O_
Ja dat is ook zo iets.

Tot mijn vebazing wordt er nu gepleit voor afkoppeling gas (en op zich een goed idee als je zelfvoorzienend bent) maar dat betekent dat je snel zal moeten overschakelen naar een andere vorm van energie en dat brengt gigantische kosten met zich mee.
En voor de eerste 100 jaar is er nog genoeg gas en olie dus wie denken ze nu te bedotten en mee te krijgen? Shell? :N
pi_203879254
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 13:58 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Ja dat is ook zo iets.

Tot mijn vebazing wordt er nu gepleit voor afkoppeling gas (en op zich een goed idee als je zelfvoorzienend bent) maar dat betekent dat je snel zal moeten overschakelen naar een andere vorm van energie en dat brengt gigantische kosten met zich mee.
En voor de eerste 100 jaar is er nog genoeg gas en olie dus wie denken ze nu te bedotten en mee te krijgen? Shell? :N
Voor 100 jaar olie is er niet. En verder, waarom zou je nou per sι gas willen gebruiken als de zon, wind en water gratis energie geven?
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_203879402
Zowel de OP als de TT suggereren dat dit topic over Thierry Baudet gaat, maar klaarblijkelijk is dat niet het geval?
pi_203880439
Haha Sjerrie. _O-
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_203880541
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 15:35 schreef Hanca het volgende:

[..]
Voor 100 jaar olie is er niet. En verder, waarom zou je nou per sι gas willen gebruiken als de zon, wind en water gratis energie geven?
Dacht je dat? Er zitten enorme velden onder de noordpoolkap.

Er gaat niets met zon, wind en water gebeuren zolang dit beschikbaar is.
pi_203881109
Altijd dat eeuwigeslachtoffergedrag van die kneus ook. :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator maandag 28 februari 2022 @ 18:05:05 #8
54278 crew  Tijger_m
42
pi_203881127
Ontopic blijven aub.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_203881650
quote:
Een ‘man in de war’ die ‘Kremlinpropaganda’ spuit, zo oordelen Tweede Kamerleden over de woorden van Thierry Baudet in het debat over Oekraοne. De Forum voor Democratie-leider zelf zegt dat de rest in een ‘Disney-wereld’ leeft.
https://www.ad.nl/politiek/baudet-wekt-woede-met-kremlinpropaganda-dit-is-een-man-in-de-war~a44e6b0c/

Baudet is niet in de war. Die man denkt gewoon lullig. Hij wordt aangetrokken door extreme gedachtes en figuren, complottheorietjes, en dat verweven met zich afzetten tegen de heersende politiek en moraal.
Plus.... de man is een narcist en ontbeert nodige porties zelfkritiek of een open oor voor mensen die hem kunnen corrigeren.
pi_203882764
https://nos.nl/collectie/(...)r-politieke-partijen

Dat wordt met samengeknepen billetjes zitten.
pi_203883105
twitter
pi_203883139
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2022 19:48 schreef NightDancert het volgende:
https://nos.nl/collectie/(...)r-politieke-partijen

Dat wordt met samengeknepen billetjes zitten.
Jammer dat ze niet kijken naar alle financieringen en belangen.
pi_203883428
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 20:01 schreef Halcon het volgende:

[..]
Jammer dat ze niet kijken naar alle financieringen en belangen.
Ze zouden inderdaad naar alle geldstromen mogen kijken, te beginnen bij alle geldstromen vanuit het buitenland.
pi_203883453
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2022 20:12 schreef NightDancert het volgende:

[..]
Ze zouden inderdaad naar alle geldstromen mogen kijken, te beginnen bij alle geldstromen vanuit het buitenland.
Ik zou gewoon kijken naar alle geldstromen. Als je alleen kijkt naar het buitenland, is het op zich makkelijk te omzeilen. Je richt 'n stichting of iets op in Nederland en fund die vanuit het buitenland.
pi_203886935
Zou op zich geen probleem moeten zijn, de meeste partijen zijn daar toch al open over. Zodoende weten we bijvoorbeeld van die grote donaties aan D66.

PVV en FvD willen dat tot nu toe echter niet openbaar maken. Misschien zijn er nog wel meer partijen waarvoor dat geldt, BBB bijvoorbeeld.
  Moderator dinsdag 1 maart 2022 @ 00:20:27 #16
54278 crew  Tijger_m
42
pi_203887309
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 23:31 schreef Sodemieters het volgende:
Zou op zich geen probleem moeten zijn, de meeste partijen zijn daar toch al open over. Zodoende weten we bijvoorbeeld van die grote donaties aan D66.

PVV en FvD willen dat tot nu toe echter niet openbaar maken. Misschien zijn er nog wel meer partijen waarvoor dat geldt, BBB bijvoorbeeld.
Ik heb het al eerder gezegd, alle buitenlandse donaties aan Nederlandse politieke partijen moeten naar mijn mening verboden worden maar laten we eerst maar eens beginnen in kaart te brengen welke partijen zulke financiering ontvangen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_203887453
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 00:20 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ik heb het al eerder gezegd, alle buitenlandse donaties aan Nederlandse politieke partijen moeten naar mijn mening verboden worden maar laten we eerst maar eens beginnen in kaart te brengen welke partijen zulke financiering ontvangen.
Ik weet ten eerste niet of je dat echt kunt verbieden - zie de eerdere reactie van Halcon. Ten tweede is de vraag of het nodig is. Misschien is transparantie al wel voldoende. Als we straks weten dat Thierry bijvoorbeeld 3 mln uit Rusland kreeg en Geert een miljoen uit Israλl, dan zet dat hun politiek al meteen in een ander daglicht. Ik vraag me af hoeveel mensen op FvD zouden blijven stemmen als duidelijk zou blijken dat ze voor de Russen werken.
pi_203887468
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 00:20 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ik heb het al eerder gezegd, alle buitenlandse donaties aan Nederlandse politieke partijen moeten naar mijn mening verboden worden maar laten we eerst maar eens beginnen in kaart te brengen welke partijen zulke financiering ontvangen.
Bedoel je ook donaties van particulieren die niet de Nederlandse nationaliteit hebben en/of niet in Nederland wonen ?
  Moderator dinsdag 1 maart 2022 @ 00:42:30 #19
54278 crew  Tijger_m
42
pi_203887501
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 00:36 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ik weet ten eerste niet of je dat echt kunt verbieden - zie de eerdere reactie van Halcon. Ten tweede is de vraag of het nodig is. Misschien is transparantie al wel voldoende. Als we straks weten dat Thierry bijvoorbeeld 3 mln uit Rusland kreeg en Geert een miljoen uit Israλl, dan zet dat hun politiek al meteen in een ander daglicht. Ik vraag me af hoeveel mensen op FvD zouden blijven stemmen als duidelijk zou blijken dat ze voor de Russen werken.
Dat is toch ruimschoots bekend? Wilders heeft jarenlang grote bedragen uit Israel ontvangen, dat stopte toen hij tegen ritueel slachten stemde wat voor Joden ook nogal een ding was. Daarna kreeg hij grote sommen geld van fundamentalistische rechtse christenen uit de VS. Dat lijkt geen enkele invloed te hebben op zijn kiezers.

Baudet heb ik alleen melding gezien van bijdrages die mogelijk uit Rusland kwamen ten tijde van het Oekraine referendum.

Maar zelfs al gaat het via een Nederlandse BV of stichting dan is het nog steeds te traceren zonder al te veel moeite waar het vandaan kwam en als partijen in dat soort constructies gaan zitten dan weet je dat er iets heel erg fout zit.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator dinsdag 1 maart 2022 @ 00:43:40 #20
54278 crew  Tijger_m
42
pi_203887510
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 00:37 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Bedoel je ook donaties van particulieren die niet de Nederlandse nationaliteit hebben en/of niet in Nederland wonen ?
Ja. Nederlandse politiek behoort m.i. niet door buitenlanders gefinancieerd te worden. Een Nederlander die in het buitenland woont vind ik daar niet onder vallen, overigens.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_203887553
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 00:42 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dat is toch ruimschoots bekend? Wilders heeft jarenlang grote bedragen uit Israel ontvangen, dat stopte toen hij tegen ritueel slachten stemde wat voor Joden ook nogal een ding was. Daarna kreeg hij grote sommen geld van fundamentalistische rechtse christenen uit de VS. Dat lijkt geen enkele invloed te hebben op zijn kiezers.

Baudet heb ik alleen melding gezien van bijdrages die mogelijk uit Rusland kwamen ten tijde van het Oekraine referendum.

Maar zelfs al gaat het via een Nederlandse BV of stichting dan is het nog steeds te traceren zonder al te veel moeite waar het vandaan kwam en als partijen in dat soort constructies gaan zitten dan weet je dat er iets heel erg fout zit.
Hoe is dat bekend dan? Beide partijen willen immers geen openheid van zaken geven. Ik vind het ook echt iets anders wanneer een partij het zelf moet erkennen dan wanneer bijv. een journalist iets beweert (ha, fake media! partijkartel! nepnieuws!).

En natuurlijk zegt het iets wanneer partijen zich van dergelijke constructies zouden bedienen, maar dat was het punt niet. Het punt was of je kunt voorkomen dat buitenlands geld terecht komt bij Nederlandse politieke partijen en ik denk niet dat dat zo is. Je kunt daar altijd wel een weg omheen vinden.
  Moderator dinsdag 1 maart 2022 @ 00:52:59 #22
54278 crew  Tijger_m
42
pi_203887577
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 00:49 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Hoe is dat bekend dan? Beide partijen willen immers geen openheid van zaken geven. Ik vind het ook echt iets anders wanneer een partij het zelf moet erkennen dan wanneer bijv. een journalist iets beweert (ha, fake media! partijkartel! nepnieuws!).

En natuurlijk zegt het iets wanneer partijen zich van dergelijke constructies zouden bedienen, maar dat was het punt niet. Het punt was of je kunt voorkomen dat buitenlands geld terecht komt bij Nederlandse politieke partijen en ik denk niet dat dat zo is. Je kunt daar altijd wel een weg omheen vinden.
Nou, hier bijvoorbeeld van Follow the Money over Wilders:

https://joop.bnnvara.nl/n(...)nlandse-financiering

Maar wat mij betreft zou partijfinanciering voor alle partijen volledig transparant moeten zijn, ik ben overigens, zoals ik al aangaf, niet echt bang dat er constructies komen, de Nederlandse overheid is over het algemeen aardig in staat om geldstromen te volgen. Laten we wel zijn, anno 2022 is geld overmaken een proces wat altijd een digitaal spoor heeft.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_203887606
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 00:52 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Nou, hier bijvoorbeeld van Follow the Money over Wilders:

https://joop.bnnvara.nl/n(...)nlandse-financiering

Maar wat mij betreft zou partijfinanciering voor alle partijen volledig transparant moeten zijn, ik ben overigens, zoals ik al aangaf, niet echt bang dat er constructies komen, de Nederlandse overheid is over het algemeen aardig in staat om geldstromen te volgen. Laten we wel zijn, anno 2022 is geld overmaken een proces wat altijd een digitaal spoor heeft.
Ja, precies wat ik bedoel. Ik denk niet dat fans van Wilders of Baudet erg geοmponeerd zullen zijn door Joop of FTM.

Wat betreft het verbieden snap je mijn punt kennelijk niet. Ja, je kunt waarschijnlijk wel nagaan waar het geld vandaan kwam (al kun je het natuurlijk ook laten lopen van Rusland naar Cyprus, naar de Cayman Islands, naar Jersey, naar Den Haag - zie dat maar eens te achterhalen). Maar dat je dat kunt achterhalen wil nog niet zeggen dat je het kunt verbieden. Want wat wil je dan verbieden? Dat politieke partijen geld ontvangen van (rechts)personen die ook wel eens geld uit het buitenland ontvangen? Nou prima, dan gaat het van Jersey eerst naar Appelscha en dan pas naar Den Haag.
  Moderator dinsdag 1 maart 2022 @ 01:16:06 #25
54278 crew  Tijger_m
42
pi_203887677
quote:
Alle partijen moeten volledig transparant zijn over hun financiering naar mijn mening.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_203887687
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 01:16 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Alle partijen moeten volledig transparant zijn over hun financiering naar mijn mening.
En wat mag dan wel en wat niet? Kremlin niet? Maar gewoon een onbekende Rus? Of een NL bv? Maar bv een buitenlandse speculant ? Of een club die in de klimaat business zit?
  Moderator dinsdag 1 maart 2022 @ 01:21:14 #27
54278 crew  Tijger_m
42
pi_203887691
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 01:19 schreef Halcon het volgende:

[..]
En wat mag dan wel en wat niet? Kremlin niet? Maar gewoon een onbekende Rus? Of een NL bv? Maar bv een buitenlandse speculant ? Of een club die in de klimaat business zit?
Geen buitenlandse financiering. Niet van Soros, niet van Rusland, niet van Amerikaanse fundamentalisten. Lijkt mij toch niet zo vreselijk moeilijk maar als dat een brug te ver is dan iig volledige transparantie waar de inkomsten van Nederlandse politieke partijen vandaan komen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_203887696
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 01:21 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Geen buitenlandse financiering. Niet van Soros, niet van Rusland, niet van Amerikaanse fundamentalisten. Lijkt mij toch niet zo vreselijk moeilijk maar als dat een brug te ver is dan iig volledige transparantie waar de inkomsten van Nederlandse politieke partijen vandaan komen.
Maar ga je dan stichtingen napluizen?

Stel bv ik richt een denktank op in NL, pak geld aan uit China of zo en stort dat dan door naar een partij…

Om maar even een voorbeeld te noemen.
  Moderator dinsdag 1 maart 2022 @ 01:26:33 #29
54278 crew  Tijger_m
42
pi_203887701
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 01:24 schreef Halcon het volgende:

[..]
Maar ga je dan stichtingen napluizen?

Stel bv ik richt een denktank op in NL, pak geld aan uit China of zo en stort dat dan door naar een partij…

Om maar even een voorbeeld te noemen.
Waarom niet? En zo ver gezocht is het niet, volgens mij, in de VS is het normaal dat PAC's en andere geldschieters aangeven waar hun geld vandaan komt.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_203887707
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 01:26 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Waarom niet? En zo ver gezocht is het niet, volgens mij, in de VS is het normaal dat PAC's en andere geldschieters aangeven waar hun geld vandaan komt.
Klopt, maar je moet dan ook weten hoe een stichting of desnoods privι persoon aan zijn geld komt. Anders is er simpel omheen te werken.
  Moderator dinsdag 1 maart 2022 @ 01:29:38 #31
54278 crew  Tijger_m
42
pi_203887712
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 01:28 schreef Halcon het volgende:

[..]
Klopt, maar je moet dan ook weten hoe een stichting of desnoods privι persoon aan zijn geld komt. Anders is er simpel omheen te werken.
Dat is niet echt moeilijk te achterhalen in Nederland, volgens mij, door de overheid.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_203887725
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 01:29 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dat is niet echt moeilijk te achterhalen in Nederland, volgens mij, door de overheid.
Fiscus heeft het. Maar of die dat dan zo kunnen en mogen koppelen.

En hoeveel schijven ga je terug? Enfin, je snapt wat ik bedoel.

Eens verder dat er openheid moet komen.
pi_203887764
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 01:29 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dat is niet echt moeilijk te achterhalen in Nederland, volgens mij, door de overheid.
Nogmaals: je kunt waarschijnlijk achteraf wel achterhalen dat iets stinkt, maar de vraag is hoe je dat vooraf zou kunnen verbieden. Want dan moet je dus waterdicht omschrijven wat er precies verboden is. Volgens mij kun je daar altijd wel een constructie om heen verzinnen. Feitelijk geef je partijen dan zelfs een extra argument in handen: ze kunnen dan immers (terecht) claimen dat ze zich keurig aan de wet gehouden hebben.

Transparantie is wel essentieel, wat mij betreft. Je krijgt nu de rare situatie dat de ene partij er heel open over is en zodoende ook commentaar krijgt als er grote donaties gedaan worden (denk aan D66 en PvdD). Terwijl de situatie bij andere partijen wellicht veel ernstiger is, maar zij daar geen commentaar op krijgen, aangezien ze geen openheid geven.
pi_203888165
Wat mij betreft zou er gewoon helemaal geen financiering behalve een vergoeding door de overheid en de kosten van lidmaatschappen (paar tientjes in het jaar) hoeven zijn. Je zou nog met iets van gouden leden kunnen werken die dan bijvoorbeeld naar 1000 euro per jaar kunnen. Maar verder gewoon subsidie, geen afhankelijkheid van sponsors.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  Moderator dinsdag 1 maart 2022 @ 11:55:39 #35
54278 crew  Tijger_m
42
pi_203890679
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 07:48 schreef Hanca het volgende:
Wat mij betreft zou er gewoon helemaal geen financiering behalve een vergoeding door de overheid en de kosten van lidmaatschappen (paar tientjes in het jaar) hoeven zijn. Je zou nog met iets van gouden leden kunnen werken die dan bijvoorbeeld naar 1000 euro per jaar kunnen. Maar verder gewoon subsidie, geen afhankelijkheid van sponsors.
Maximum aan donaties kan inderdaad ook maar laten we eerst beginnen met de financiering transparant te maken en achterhouden van relevante gegevens strafbaar maken.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_203892636
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 07:48 schreef Hanca het volgende:
Wat mij betreft zou er gewoon helemaal geen financiering behalve een vergoeding door de overheid en de kosten van lidmaatschappen (paar tientjes in het jaar) hoeven zijn. Je zou nog met iets van gouden leden kunnen werken die dan bijvoorbeeld naar 1000 euro per jaar kunnen. Maar verder gewoon subsidie, geen afhankelijkheid van sponsors.
Zou je daarmee dan ook willen verbieden dat politici van de SP een flink deel van hun inkomsten in de partijkas laten vloeien? Dat zijn immers ook donaties van vele duizenden euro's per jaar.
pi_203892678
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 14:11 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Zou je daarmee dan ook willen verbieden dat politici van de SP een flink deel van hun inkomsten in de partijkas laten vloeien? Dat zijn immers ook donaties van vele duizenden euro's per jaar.
Ja, daar komt het dan ook op neer. Erg fan van die regeling ben ik toch nooit geweest (we geven politici om een reden een redelijke vergoeding), maar dat is natuurlijk niet het doel.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  Moderator dinsdag 1 maart 2022 @ 14:20:54 #38
54278 crew  Tijger_m
42
pi_203892788
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 14:11 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Zou je daarmee dan ook willen verbieden dat politici van de SP een flink deel van hun inkomsten in de partijkas laten vloeien? Dat zijn immers ook donaties van vele duizenden euro's per jaar.
Of je dat wil is een tweede maar het kan wel een bijwerking zijn, inderdaad.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_203892860
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 14:11 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Zou je daarmee dan ook willen verbieden dat politici van de SP een flink deel van hun inkomsten in de partijkas laten vloeien? Dat zijn immers ook donaties van vele duizenden euro's per jaar.
Dat zijn wel verkozen mensen die doneren aan hun eigen partij. Dat vind ik dan nog wel iets anders eigenlijk.
pi_203893811
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 01:16 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Alle partijen moeten volledig transparant zijn over hun financiering naar mijn mening.
Haha, waar hebben grote firma's accountants voor in dienst.. Dat zijn experts in het ontduiken van de regels.
Wat dacht je waarom veel politici ook commissariaten er op na houden? Het werkt twee kanten op.
De ene hand wast de andere. Een simpele vereniging heeft nog wel ergens een potje, wat dacht je van politieke partijen? Ook nog eens juist die partijen die goed liggen bij extreem rechts in de Verenigde Staten.
Niet zo naοef graag.
pi_203893849
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 01:29 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dat is niet echt moeilijk te achterhalen in Nederland, volgens mij, door de overheid.
Dat is een illusie.
Criminelen zetten hun geld ook niet zo maar op de bank :)
Daar zijn andere methodes voor..
Geld wit wassen is niet uit te roeien.
Daarom zijn bitcoins ook zo aantrekkelijk.
  Moderator dinsdag 1 maart 2022 @ 15:26:24 #42
54278 crew  Tijger_m
42
pi_203893872
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 15:25 schreef RyanRVS het volgende:

[..]
Dat is een illusie.
Criminelen zetten hun geld ook niet zo maar op de bank :)
Daar zijn andere methodes voor..
Geld wit wassen is niet uit te roeien.
Daarom zijn bitcoins ook zo aantrekkelijk.
Oh, ok, nou, vertel hoe doe je dat bij een politieke partij als je geen banken gebruikt, ik wacht wel even.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_203893995
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 15:26 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Oh, ok, nou, vertel hoe doe je dat bij een politieke partij als je geen banken gebruikt, ik wacht wel even.
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 15:26 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Oh, ok, nou, vertel hoe doe je dat bij een politieke partij als je geen banken gebruikt, ik wacht wel even.
Gut.. Een ouwe sok, een aktetas met geld. Of simpelweg een geheugenmedium met bitcoins.
Verder kan je ook aan allerlei vastgoed en zo denken.
En andere waardevolle prullaria zoals goud bij voorbeeld.
Mogelijkheden te over.
Een beetje creatief boekhouden is geen kunst.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 15:40:36 #44
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203894016
Heel groot politiek talent en schrijft hele goede boeken. :)
  Moderator dinsdag 1 maart 2022 @ 15:40:53 #45
54278 crew  Tijger_m
42
pi_203894020
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 15:38 schreef RyanRVS het volgende:

[..]
[..]
Gut.. Een ouwe sok, een aktetas met geld. Of simpelweg een geheugenmedium met bitcoins.
Verder kan je ook aan allerlei vastgoed en zo denken.
En andere waardevolle prullaria zoals goud bij voorbeeld.
Mogelijkheden te over.
Een beetje creatief boekhouden is geen kunst.
Oh, en hoe gaat een politieke partij dat dan exact verantwoorden in hun boekhouding die ze moeten openen onder dergelijke wetgeving?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_203894024
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 15:40 schreef Ixnay het volgende:
Heel groot politiek talent en schrijft hele goede boeken. :)
Das war einmal.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_203896505
Ik denk dat Forum van Autocratie een betere partijnaam was geweest. Thierry houdt alleen van democratie als een democratische meerderheid het met hem eens is.
  Moderator dinsdag 1 maart 2022 @ 18:54:34 #48
54278 crew  Tijger_m
42
pi_203896612
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 18:47 schreef Jojoke het volgende:
Ik denk dat Forum van Autocratie een betere partijnaam was geweest. Thierry houdt alleen van democratie als een democratische meerderheid het met hem eens is.
Hij wil dan ook een eigen land en ik denk dat hij daarom zo enthousiast is over Poetin, mischien geeft Poetin hem dan een stuk Oekraine om Forumland in richten.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 22:48:39 #49
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_203900994
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 18:54 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Hij wil dan ook een eigen land en ik denk dat hij daarom zo enthousiast is over Poetin, mischien geeft Poetin hem dan een stuk Oekraine om Forumland in richten.
Misschien is Slangeneiland wel wat.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_203901207
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 18:47 schreef Jojoke het volgende:
Ik denk dat Forum van Autocratie een betere partijnaam was geweest. Thierry houdt alleen van democratie als een democratische meerderheid het met hem eens is.
Dat laatste is dan net zo als D66 met het referendum. Dat willen ze alleen als mensen het gewenste antwoord aankruisen.
pi_203901290
twitter


https://www.nieuwnieuws.nl/5155352/forum-voor-democratie-doet-aangifte-tegen-oud-mivd-chef-pieter-cobelens/

Cobelens kan zich prima verdedigen in de rechtszaal
* Ik zei niet dat de poetin-uitspraken van Baudet verraad is
* ik zei niet dat hij voor deze uitspraken nu de doodstraf moet krijgen
* ik zei niet dat hij de doodstraf moet krijgen als Nederland nu in oorlog was met Rusland

Baudet is zoals vaker een jeweetwel...
Misschien een tribunaaltje voor hem, na de oorlog ?

En Pepijn deed weer uitspraken vanuit een eng wereldbeeld
twitter

Zullen we voor jou ook maar een tribunaaltje doen na de oorlog, Pepijn?

[ Bericht 8% gewijzigd door Bluesdude op 01-03-2022 23:26:34 ]
  dinsdag 1 maart 2022 @ 23:29:24 #52
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_203901443
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 23:13 schreef Bluesdude het volgende:
[ twitter ]

https://www.nieuwnieuws.nl/5155352/forum-voor-democratie-doet-aangifte-tegen-oud-mivd-chef-pieter-cobelens/

Cobelens kan zich prima verdedigen in de rechtszaal
* Ik zei niet dat de poetin-uitspraken van Baudet verraad is
* ik zei niet dat hij voor deze uitspraken nu de doodstraf moet krijgen
* ik zei niet dat hij de doodstraf moet krijgen als Nederland nu in oorlog was met Rusland

Baudet is zoals vaker een jeweetwel...
Misschien een tribunaaltje voor hem, na de oorlog ?

En Pepijn deed weer uitspraken vanuit een eng wereldbeeld
[ twitter ]
Zullen we voor jou ook maar een tribunaaltje doen na de oorlog, Pepijn?

Een ex-geheimedienstman die de vrijheid van meningsuiting wil opschorten, laten we dat maar niet doen. Desalniettemin is Van Houwelingen net als zijn dommere tweelingbroertje Van Meijeren natuurlijk een complete debiel die blijkbaar niet zo goed snapt dat zijn Comrad Vlad juist Oekraine richting EU drijft en een vliegwiel vormt voor Europese integratie.
We have always been at war with Eastasia.
pi_203901482
quote:
Wat een stel mafkezen bij elkaar zeg, het hangt van niet-onderbouwde superlatieven aan elkaar om maar lekker choquerend te zijn. Beide kanten.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_203901548
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 23:29 schreef -XOR- het volgende:
Een ex-geheimedienstman die de vrijheid van meningsuiting wil opschorten, laten we dat maar niet doen.
Mee eens.
Tenzij poetinisten teveel liegen en nepnieuws verspreiden. Maar wat is teveel?
FvD verliest wel 2 zetels door de poetinliefde van Baudet.
Dat is een argument om die gasten de vrije meningsuiting te geven en te stimuleren daarin.
' give a man enough rope to hang himself'
pi_203904411
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 23:40 schreef Bluesdude het volgende:
de poetinliefde van Baudet
Ik zie toch meer iemand die analytisch kijkt naar de spanning / oorlog in Ukraine. Dat je probeert door de ogen van de agressor te kijken, en ook die kant wilt / kunt begrijpen (begrijpen is dus niet mee eens zijn!) wil niet zeggen dat je de oorlog vergoelijkt. Kennelijk is dat onderscheid heel moeilijk te maken voor iedereen die meteen "landverrader" roept.
  Moderator woensdag 2 maart 2022 @ 10:41:25 #56
54278 crew  Tijger_m
42
pi_203904447
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:38 schreef zoost het volgende:

[..]
Ik zie toch meer iemand die analytisch kijkt naar de spanning / oorlog in Ukraine. Dat je probeert door de ogen van de agressor te kijken, en ook die kant wilt / kunt begrijpen (begrijpen is dus niet mee eens zijn!) wil niet zeggen dat je de oorlog vergoelijkt. Kennelijk is dat onderscheid heel moeilijk te maken voor iedereen die meteen "landverrader" roept.
Blijkbaar is door de ogen kijken van de agressor synoniem bij deze mensen met de taal van de agressor spreken.

Ik kan Poetin uitstekend begrijpen zonder Russische desinformatie uit te spreken, bijvoorbeeld, iets waar je de FvD niet snel op zal betrappen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_203904471
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:41 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Blijkbaar is door de ogen kijken van de agressor synoniem bij deze mensen met de taal van de agressor spreken.

Ik kan Poetin uitstekend begrijpen zonder Russische desinformatie uit te spreken, bijvoorbeeld, iets waar je de FvD niet snel op zal betrappen.
Ik volg het niet op de voet, maar ben wel benieuwd naar een concrete uitspraak van Baudet (niet uit context) die jij classificeert als Russische desinformatie. Ik ben best bereidt om mijn mening te wijzigen als dat inderdaad zo is.
pi_203904510
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:38 schreef zoost het volgende:

[..]
Ik zie toch meer iemand die analytisch kijkt naar de spanning / oorlog in Ukraine.
Er is iets ernstigs mis met met de analyses van Baudet, idem voor wie dat niet zien

quote:
Kennelijk is dat onderscheid heel moeilijk te maken voor iedereen die meteen "landverrader" roept.
Ik roep niet meteen landverrader over Baudet. Klootzak is een beter scheldwoord. (voor de afwisseling: wappie, racistische antisemiet, extreemrechts, verwaande jerk, poetinlikker, le penfan, jpcoenverheerlijker, kolonialismedromer, complotdenker)
Baudet heeft dat landverraadverwijt uitgelokt door 80% van zijn collega-kamerleden ooit te omschrijven als landverraders. (in een uitzending van weltschmerzcafι, dacht ik)

[ Bericht 1% gewijzigd door Bluesdude op 02-03-2022 13:46:11 ]
pi_203905096
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 10:43 schreef zoost het volgende:

[..]
Ik volg het niet op de voet, maar ben wel benieuwd naar een concrete uitspraak van Baudet (niet uit context) die jij classificeert als Russische desinformatie. Ik ben best bereidt om mijn mening te wijzigen als dat inderdaad zo is.
In dit plenaire verslag zitten best wat uitspraken die rechtstreeks uit de Russische propagandamachine lijken te komen: https://www.tweedekamer.n(...)/detail/2021-2022/56
Het ontkennen van het feit dat Oekraοne een soeverein land moet zijn, bijvoorbeeld.

Of deze zin:
quote:
Nou, wat vind ik er zelf van? Ik vind het verschrikkelijk dat het is gebeurd. Het was te voorkomen geweest, het was makkelijk te voorkomen geweest. Het is de schuld van het Westen.
En hij noemt de Russische inval een 'humanitaire interventie' op aanvraag van burgers in Loehansk.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_203905896
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2022 11:32 schreef Hanca het volgende:

[..]
In dit plenaire verslag zitten best wat uitspraken die rechtstreeks uit de Russische propagandamachine lijken te komen: https://www.tweedekamer.n(...)/detail/2021-2022/56
Het ontkennen van het feit dat Oekraοne een soeverein land moet zijn, bijvoorbeeld.
"Die Minsk-akkoorden verklaarden onder andere dat Oekraοne gefederaliseerd moest worden. Er moest dus geen eenheidsstaat van worden gemaakt met ιιn taal en ιιn rechtsgebied enzovoorts, maar al die verschillende gebieden moesten hun soevereiniteit, zelfbeschikking en taalrechten krijgen, en andere rechten, zoals een eigen belastingsysteem en eigen televisiestations. Dat is nooit gebeurd, integendeel. "

Dit is de enige hit die ik krijg op het woord "soeverein" uitgesproken door Baudet. Dus Baudet stelt niet wat volgens hem zou moeten, maar wat er kennelijk ooit afgesproken is.

quote:
Of deze zin:
[..]
En hij noemt de Russische inval een 'humanitaire interventie' op aanvraag van burgers in Loehansk.
Dit kan ik niet nagaan of dat inderdaad zo is, en namens wie die burgers spraken. Er zal vast wel een groepje burgers / vazallen zijn die hierom gevraagd heeft. Volgens mij ging het meer om het voorbeeld, om aan te geven dat het woord 'humanitaire interventie' door het westen snel als legitimatie wordt gezien om in te grijpen, maar niet als een ander land dat doet.

In ieder geval vind ik het te weinig om van landverraad te spreken of te stellen dat hij namens Poetin spreekt.

Anyhow, Ik vind de RU agressie verschrikkelijk, en veroordeel dat volledig, voor de goede orde. Alleen het is goed om te kijken hoe het zover heeft kunnen komen. Ook naar de rol van de EU/NATO.
pi_203906296
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 12:42 schreef zoost het volgende:

[..]

In ieder geval vind ik het te weinig om van landverraad te spreken of te stellen dat hij namens Poetin spreekt.

Ik vind hem ook geen landverrader (Oekraοne is niet ons land) en ik denk ook niet dat hij namens Poetin spreekt (Poetin kent Baudet niet eens), maar ik denk wel dat Baudet weer eens met open ogen in propaganda is getrapt, in dit geval Russische propaganda.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_203906521
Ik vind Thierry Baudet niet meer leuk. Hij kan alleen maar altijd vooral heel erg tegen zijn met alles. Lijkt wel alsof die bij alles in de tweede kamer altijd als enige tegen de rest wil zijn, omdat ie op de rest neerkijkt. Eerst met corona (waar die m.i. gelijk in had), en nu ook weer met Rusland.

FvD kan zichzelf beter 'de Tegenpartij' gaan noemen. Dan heeft het nog iets van humor.
Eens kijken
  Moderator woensdag 2 maart 2022 @ 13:38:14 #63
54278 crew  Tijger_m
42
pi_203906547
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 13:19 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ik vind hem ook geen landverrader (Oekraοne is niet ons land) en ik denk ook niet dat hij namens Poetin spreekt (Poetin kent Baudet niet eens), maar ik denk wel dat Baudet weer eens met open ogen in propaganda is getrapt, in dit geval Russische propaganda.
Bij het Oekraine referendum heeft Baudet geld uit Rusland aangenomen. Ik weet niet exact wat hem dat maakt maar ik ben wel benieuwd naar het onderzoek over geldstromen vanuit Rusland.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_203906557
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 13:38 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Bij het Oekraine referendum heeft Baudet geld uit Rusland aangenomen. Ik weet niet exact wat hem dat maakt maar ik ben wel benieuwd naar het onderzoek over geldstromen vanuit Rusland.
Het maakt hem iemand die toen financieel aan de grond zat, de hoofdreden dat hij de politiek in is gegaan.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  Moderator woensdag 2 maart 2022 @ 13:40:25 #65
54278 crew  Tijger_m
42
pi_203906573
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 13:39 schreef Hanca het volgende:

[..]
Het maakt hem iemand die toen financieel aan de grond zat, de hoofdreden dat hij de politiek in is gegaan.
Hmm. Ook zonder geld kan je integriteit hebben.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_203906623
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 13:40 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Hmm. Ook zonder geld kan je integriteit hebben.
Klopt, maar dat Baudet dat niet heeft weten we inmiddels toch wel. Ik geloof er niet in dat Rusland zich actief met een minipartijtje in een minilandje bezig houdt. En zelfs al zou Baudet de grootste worden, dan is een regering vormen nog onmogelijk. En als dat ondanks alles wel lukt, is hij gelijk een soort Orban, niet de vervanger van Rutte die nu wel veel invloed heeft. Dat lijkt me dus wel een erg long shot voor Rusland om op in te zetten.

Het lijkt me gewoon dat Baudet, zoals we ook uit de corona-crisis weten, geabonneerd is op de verkeerde youtube-kanalen en die na praat.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_203907177
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 13:44 schreef Hanca het volgende:

[..]
Klopt, maar dat Baudet dat niet heeft weten we inmiddels toch wel. Ik geloof er niet in dat Rusland zich actief met een minipartijtje in een minilandje bezig houdt. En zelfs al zou Baudet de grootste worden, dan is een regering vormen nog onmogelijk. En als dat ondanks alles wel lukt, is hij gelijk een soort Orban, niet de vervanger van Rutte die nu wel veel invloed heeft. Dat lijkt me dus wel een erg long shot voor Rusland om op in te zetten.

Het lijkt me gewoon dat Baudet, zoals we ook uit de corona-crisis weten, geabonneerd is op de verkeerde youtube-kanalen en die na praat.
Doel van Rusland is om het westen te destabiliseren. En dat lukt ze verdomd goed via de banden die ze hebben met LePen, Trump, AFD,FPO, etc. En ja daar hoort Baudet helaas ook bij.
pi_203921276
Allemaal onzin. Baudet is gewoon een fascist, maar die heeft gewoon een dikke stok om de hypocrisie van het westen, en dus ook de Nederlandse regering mee te slaan. Ik vind Baudet dus een voorbeeld van opportunistisch misbruik van de situatie.
Heel de wereld lijkt verbolgen over de Russische inval in Ukraοne, maar waar was de wereld toen de VS al zeker 70 jaar lang het ene na het andere land in de oorlog stortte?

Beste mensen, Nederland is verrechtst, er is al jarenlang geen links meer.
Ik ben links, altijd geweest, maar voor mij is het vechten tegen de bierkaai.
De internationale propaganda van het globalisme is sterk.

Begin toch eens na te denken!
We worden door de kapitalisten gigantisch belazerd.
Oorlog wordt dankbaar aangegrepen door de kapitalisten om de energieprijzen op te drijven.
Daar gaat het hun ook om!
pi_203921885
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 13:07 schreef RyanRVS het volgende:
Oorlog wordt dankbaar aangegrepen door de kapitalisten om de energieprijzen op te drijven.
Daar gaat het hun ook om!
Ja, het gaat Poetin er om om de gasprijzen hier omhoog te laten gaan? Daarom valt hij Oekraοne binnen?

Ga eens nadenken voor je wat typt...
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_203932064
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 14:30 schreef arie_bc het volgende:

[..]
Doel van Rusland is om het westen te destabiliseren. En dat lukt ze verdomd goed via de banden die ze hebben met LePen, Trump, AFD,FPO, etc. En ja daar hoort Baudet helaas ook bij.
En dan is het nog dat Rusland de Republikeinse partij met een spreekwoordelijke joystick bedient.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 14:17:48 #71
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_203937166
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 13:07 schreef RyanRVS het volgende:
Begin toch eens na te denken!
We worden door de kapitalisten gigantisch belazerd.
Oorlog wordt dankbaar aangegrepen door de kapitalisten om de energieprijzen op te drijven.
Daar gaat het hun ook om!
Probeer te omdenken. Het kan een flinke zet geven naar 'alles van het gas af'.
En dat is toch een links stokpaardje?

[ Bericht 0% gewijzigd door Elpis op 04-03-2022 16:52:58 (verduidelijkt) ]
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_203938574
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 13:44 schreef Hanca het volgende:

[..]
Klopt, maar dat Baudet dat niet heeft weten we inmiddels toch wel. Ik geloof er niet in dat Rusland zich actief met een minipartijtje in een minilandje bezig houdt. En zelfs al zou Baudet de grootste worden, dan is een regering vormen nog onmogelijk. En als dat ondanks alles wel lukt, is hij gelijk een soort Orban, niet de vervanger van Rutte die nu wel veel invloed heeft. Dat lijkt me dus wel een erg long shot voor Rusland om op in te zetten.

Het lijkt me gewoon dat Baudet, zoals we ook uit de corona-crisis weten, geabonneerd is op de verkeerde youtube-kanalen en die na praat.
In 2019 was FvD sowieso geen minipartijtje natuurlijk.

En als ik Poetin was zou ik blij zijn met elke rimpeling in de saamhorigheid van de EU en misbruik maken van de aanwezige democratie van de tegenstander, zoals ook bij de U.S.A is gebeurd:

- Dus elke populistische partij die pleit voor het uittreden van de EU en schopt tegen de euro en alles wat Europees is, is mooi meegenomen. Helemaal als ze een land naar een stembus krijgen voor een referendum over het Oekraοne verdrag net nadat er een passagiersvliegtuig uit de lucht is geknald.
- Populisten als Wilders en Baudet uitnodigen, en ze laten praten met andere grote filosofen uit eigen land, zoals Aleksandr Doegin.
- Onenigheid tussen de oude landen van achter het Ijzeren Gordijn en het vrije westen, zoals het geλmmer met de de democratie van de Polen en de Hongaren.
- Vluchtelingenstromen vanuit Syriλ laten doorgaan om populistisch rechts nog meer voedingsbodem te geven in de EU.

Dit deed die allemaal uitstekend, alleen nu lijkt hij dan een kapitale blunder te maken...
De samenhorigheid binnen de EU lijkt groter dan ooit.
pi_203943986
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 13:59 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ja, het gaat Poetin er om om de gasprijzen hier omhoog te laten gaan? Daarom valt hij Oekraοne binnen?

Ga eens nadenken voor je wat typt...
Tja, ik ga het niet allemaal uitleggen.. Maar je gaat te kort door de bocht.
Het westen is 8 jaar lang bezig geweest om Rusland te sarren. Doel, onder andere de Europese energiemarkt in handen te krijgen. De VS is al jaren bezig om de Euro de nek om te draaien, en daar past destabilisatie van Europa goed bij. Rusland heeft een streep in het zand getrokken, en daar is het westen nu van geschrokken.. Zogenaamd, want het is allemaal theater. De VS valt al jarenlang naar eigen goeddunken willekeurig staten aan, en daar hoor je in het westen nauwelijks iets over. Ja, dominantie van de media en propaganda zijn we hier al te goed gewend.
pi_203944202
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 16:06 schreef DeBarbarijseVOCrover het volgende:

[..]
In 2019 was FvD sowieso geen minipartijtje natuurlijk.

En als ik Poetin was zou ik blij zijn met elke rimpeling in de saamhorigheid van de EU en misbruik maken van de aanwezige democratie van de tegenstander, zoals ook bij de U.S.A is gebeurd:

- Dus elke populistische partij die pleit voor het uittreden van de EU en schopt tegen de euro en alles wat Europees is, is mooi meegenomen. Helemaal als ze een land naar een stembus krijgen voor een referendum over het Oekraοne verdrag net nadat er een passagiersvliegtuig uit de lucht is geknald.
- Populisten als Wilders en Baudet uitnodigen, en ze laten praten met andere grote filosofen uit eigen land, zoals Aleksandr Doegin.
- Onenigheid tussen de oude landen van achter het Ijzeren Gordijn en het vrije westen, zoals het geλmmer met de de democratie van de Polen en de Hongaren.
- Vluchtelingenstromen vanuit Syriλ laten doorgaan om populistisch rechts nog meer voedingsbodem te geven in de EU.

Dit deed die allemaal uitstekend, alleen nu lijkt hij dan een kapitale blunder te maken...
De samenhorigheid binnen de EU lijkt groter dan ooit.
Er zitten een paar kronkels in je verhaal.
Wilders pro Russisch? Met zoals Baudet maakt hij dankbaar gebruik van de hypocrisie van de EU bazen.
Maar verder wordt Wilders al jaren door ultra conservatieven in de VS financieel gesteund.
Dat zegt zeker ook niks.

Verder is het algemeen bekend, dat onder Russisch bewind in Oost Europa ultra rechts, de fascisten of zo je wilt de Nazi's geen kans kregen, welnu.. Tegenwoordig steekt dat daar weer vrolijk de kop op. Polen Hongarije, en ook de Oekraοne. En de EU bobo's knijpen een oogje toe.
Want het doel heiligt de middelen. Ze jagen immers op een nog lucratiever baantje dan dat ze al hebben.
En daarvoor hebben ze de steun van de VS nodig. Want zo gaat dat.
pi_203944361
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 21:19 schreef RyanRVS het volgende:

[..]
Tja, ik ga het niet allemaal uitleggen.. Maar je gaat te kort door de bocht.
Het westen is 8 jaar lang bezig geweest om Rusland te sarren. Doel, onder andere de Europese energiemarkt in handen te krijgen. De VS is al jaren bezig om de Euro de nek om te draaien, en daar past destabilisatie van Europa goed bij. Rusland heeft een streep in het zand getrokken, en daar is het westen nu van geschrokken.. Zogenaamd, want het is allemaal theater. De VS valt al jarenlang naar eigen goeddunken willekeurig staten aan, en daar hoor je in het westen nauwelijks iets over. Ja, dominantie van de media en propaganda zijn we hier al te goed gewend.
Jij neemt gewoon een hele ruime bocht, passend bij BNW.

En nee, de VS wil juist een EU die voor zichzelf op kan komen, dat zij zich er niet meer mee hoeven te bemoeien, zodat de VS zich op Aziλ en hun grootste tegenstander kan richten. De VS wil alles behalve een destabilisatie van de EU, sterker: ze weten dat ze de EU heel hard nodig hebben om een evenwicht tegen China te vinden.

Het westen is ook niet echt bezig geweest Rusland te sarren. Okι, ze hadden wat minder openlijk aan de mouw van een aantal ex-Sovjet staten kunnen trekken. Maar dat die Sovjetstaten bij het westen wilden horen komt toch echt door Rusland. Want ze weten: onder de invloedsfeer van Rusland ben je onvrij, bestaat democratie en vrijheid niet. Als Nederland leek op Rusland, was jij na een tekst als bovenstaande wellicht opgepakt. En daar hebben de landen die sinds begin jaren 90 van hun vrijheid hebben mogen proeven geen zin in. Daarom willen die bij de NAVO, de EU. Alles om niet meer het risico te lopen onder Rusland te vallen.

En Rusland is de laatste jaren juist aan het sarren. In Oekraοne, maar ook in Georgiλ bijvoorbeeld. Of in de openlijke en militaire steun aan Assad, de massamoordenaar.


En de "Europese energiemarkt" is een doodlopend spoor. Duitsland is in 2035 gasvrij, ik denk dat de meeste Europese landen zullen volgen in dat jaar over spoedig daarna. En dat weet Rusland ook, dat we steeds onafhankelijker worden van hun.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  Moderator vrijdag 4 maart 2022 @ 21:40:42 #76
54278 crew  Tijger_m
42
pi_203944525
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 21:28 schreef RyanRVS het volgende:

[..]
Er zitten een paar kronkels in je verhaal.
Wilders pro Russisch? Met zoals Baudet maakt hij dankbaar gebruik van de hypocrisie van de EU bazen.
Maar verder wordt Wilders al jaren door ultra conservatieven in de VS financieel gesteund.
Dat zegt zeker ook niks.

Verder is het algemeen bekend, dat onder Russisch bewind in Oost Europa ultra rechts, de fascisten of zo je wilt de Nazi's geen kans kregen, welnu.. Tegenwoordig steekt dat daar weer vrolijk de kop op. Polen Hongarije, en ook de Oekraοne. En de EU bobo's knijpen een oogje toe.
Want het doel heiligt de middelen. Ze jagen immers op een nog lucratiever baantje dan dat ze al hebben.
En daarvoor hebben ze de steun van de VS nodig. Want zo gaat dat.
Geert Wilders is pro Poetin en noemde hem een bondgenoot van hemzelf iig en Poetin is zo conservatief als de pest en ook zeer populair bij conservatieven in de VS.

Er was geen Russisch bewind in Oost Europa, de Sovjet Unie was geen Rusland en was marxistisch-leninistisch, super links dus (in naam iig).
Poetin heeft zelf direkte contacten met extreem-rechtse groepen in Rusland waaronder zijn favo biker gang en de Wagner groep, zoek maar even op.

Het is 2022, he? Times have changed.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_203945591
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 21:40 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Geert Wilders is pro Poetin en noemde hem een bondgenoot van hemzelf iig en Poetin is zo conservatief als de pest en ook zeer populair bij conservatieven in de VS.


Het is 2022, he? Times have changed.
En wat is het huidige PVV/Wilders standpunt over Poetin?
  Moderator vrijdag 4 maart 2022 @ 22:25:16 #78
54278 crew  Tijger_m
42
pi_203945825
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 22:17 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
En wat is het huidige PVV/Wilders standpunt over Poetin?
Niet veel aan veranderd, volgens mij, Wilders keurt de invasie af "maar het is de schuld van de NAVO" en hij keurt iedere militaire hulp aan Oekraine en de sancties tegen Rusland af.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_203946048
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 22:25 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Niet veel aan veranderd, volgens mij, Wilders keurt de invasie af "maar het is de schuld van de NAVO" en hij keurt iedere militaire hulp aan Oekraine en de sancties tegen Rusland af.
Hij keurt de invasie van Oekraοne duidelijk af. Iets wat een pro-Poetin persoon en bondgenoot van Poetin niet snel zou doen denk ik. Verder wenst hij neutraliteit om de Nederlandse economie en daarmee de koopkracht van de Nederlanders niet negatief te beοnvloeden.

Kan het zijn dat het inmiddels maart 2022 is en dat tijden en meningen veranderd zijn?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2022 22:34:41 ]
  Moderator vrijdag 4 maart 2022 @ 22:36:49 #80
54278 crew  Tijger_m
42
pi_203946125
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 22:33 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Hij keurt de invasie van Oekraοne duidelijk af. Iets wat een pro-Poetin persoon en bondgenoot van Poetin niet snel zou doen denk ik. Verder wenst hij neutraliteit om de Nederlandse economie en daarmee de koopkracht van de Nederlanders niet negatief te beοnvloeden.

Kan het zijn dat het inmiddels maart 2022 is en dat tijden en meningen veranderd zijn?
Dat mag je vinden. Ik zie het anders en zijn laatste tweet uit Budapest spreekt weer boekdelen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_203946214
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 22:36 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dat mag je vinden. Ik zie het anders en zijn laatste tweet uit Budapest spreekt weer boekdelen.
twitter


Zijn laatste tweet (hierboven) zegt helemaal niets over zijn verstandhouding met Poetin of over zijn veroordelen of goedkeuren van de invasie.
  Moderator vrijdag 4 maart 2022 @ 22:41:53 #82
54278 crew  Tijger_m
42
pi_203946249
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 22:40 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
[ twitter ]

Zijn laatste tweet (hierboven) zegt helemaal niets over zijn verstandhouding met Poetin of over zijn veroordelen of goedkeuren van de invasie.
Kunnen we weer ontopic? Je hebt je zegje gedaan, ik heb geantwoord, nu weer door, ok?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_203946288
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 22:41 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Kunnen we weer ontopic? Je hebt je zegje gedaan, ik heb geantwoord, nu weer door, ok?
Ik ben niet degene die Wilders aanhaalt en vervolgens wat wild om zich heen slaat. Maar ik vind het best hoor.
  Moderator vrijdag 4 maart 2022 @ 22:45:35 #84
54278 crew  Tijger_m
42
pi_203946353
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 22:43 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Ik ben niet degene die Wilders aanhaalt en vervolgens wat wild om zich heen slaat. Maar ik vind het best hoor.
Gaan we weer op de man spelen? ik noemde Wilders helemaal niet als eerste, ga even terug lezen anders.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_203946481
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 22:45 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Gaan we weer op de man spelen? ik noemde Wilders helemaal niet als eerste, ga even terug lezen anders.
Ik zeg ook nergens dat je hem als eerste aanhaalt. Ik kom weer eens langs in dit topic en ik zie dat men het over Wilders heeft en ik reageer op de laatste reactie die toevallig van jou was. Vervolgens krijg ik sterk de indruk dat je er niet lekker uitkomt met je uitspraken over Wilders en roep je om terug naar het topic onderwerp te gaan. ‘Je hebt je zegje gedaan’ is net zo goed op de man spelen als ‘wat wild om je heen slaan’.
pi_203946602
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 21:28 schreef RyanRVS het volgende:

[..]
Er zitten een paar kronkels in je verhaal.
Wilders pro Russisch?.
Ik stel dat Wilders, als oppositie leider van de PVV op bezoek geweest is in Rusland en het Kremlin.

https://www.google.com/am(...)et-in-discussie.html
  vrijdag 4 maart 2022 @ 23:09:24 #87
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_203946860
Als je na het neerhalen van MH17 naar Rusland gaat, een interview geeft aan RT en terugkomt met een vriendschapsspeldje op je borst ben je simpelweg niet helemaal goed bij je paasei. Dan snap je er echt geen klote van.

En over Baudet kunnen we het al helemaal kort houden want de invloed van Rusland op dat clubje fantasten is door Zembla gedetailleerd in beeld gebracht.
Dit, dus.
pi_203947760
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 22:57 schreef DeBarbarijseVOCrover het volgende:

[..]
Ik stel dat Wilders, als oppositie leider van de PVV op bezoek geweest is in Rusland en het Kremlin.

https://www.google.com/am(...)et-in-discussie.html
Ach ja, daar kunnen we Rutte en prins pils er ook wel op aanspreken toch?

Dus, 'op bezoek gaan bij Poetin' zegt geen ene ruk.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_203947830
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 00:27 schreef Montagui het volgende:

[..]
Ach ja, daar kunnen we Rutte en prins pils er ook wel op aanspreken toch?

Dus, 'op bezoek gaan bij Poetin' zegt geen ene ruk.
Ik spreek Wilders nergens op aan. In mijn uiteenzetting geef ik alleen aan wat Poetin wil bewerkstelligen in de EU, en hoe hij dat wil bereiken. Een verdeeld Europa is voor hem een gewillig Europa en gedienstig Europa.

Ik constateer daarin alleen dat Poetin, en de mensen uit zijn inner-circle, de moeite nemen om Wilders en Baudet te ontvangen met alle egards. Laten we wel wezen, zij zijn toch geen minister-president, of koning van een land.
pi_203947847
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 00:43 schreef DeBarbarijseVOCrover het volgende:

[..]
Ik spreek Wilders nergens op aan. In mijn uiteenzetting geef ik alleen aan wat Poetin wil bewerkstelligen in de EU, en hoe hij dat wil bereiken. Een verdeeld Europa is voor hem een gewillig Europa en gedienstig Europa.

Ik constateer daarin alleen dat Poetin, en de mensen uit zijn inner-circle, de moeite nemen om Wilders en Baudet te ontvangen met alle egards. Laten we wel wezen, zij zijn toch geen minister-president, of koning van een land.
Alsof jij weet wat Poetin wil.....
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_203947881
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 00:47 schreef Montagui het volgende:

[..]
Alsof jij weet wat Poetin wil.....
Nou, dat probeerde ik dus uiteen te zetten een paar posts hierboven... Met argumentatie.
Heel veel gas afzetten in Europa. En een goede onderhandelingspositie tegen een zwakke EU. Dat is zeg maar de basis waaruit ik vertrek.
pi_203957689
Thierry, de bandit-leerling
twitter
pi_203979820
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 21:34 schreef Hanca het volgende:

[..]
Jij neemt gewoon een hele ruime bocht, passend bij BNW.

En nee, de VS wil juist een EU die voor zichzelf op kan komen,
Ach, hou toch op man, je liegt dat je barst. Het kan de Amerikanen geen zak schelen hoe Europa er voor staat. Het zit ze in ieder geval dwars als Europa een stevige eenheid zou worden, met een sterke Euro. Daarom doen ze er alles aan om Europa te destabiliseren. Het gesar tegen Rusland past daar prima bij.
pi_203979842
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 21:40 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Geert Wilders is pro Poetin en noemde hem een bondgenoot van hemzelf iig en Poetin is zo conservatief als de pest en ook zeer populair bij conservatieven in de VS.

Er was geen Russisch bewind in Oost Europa, de Sovjet Unie was geen Rusland en was marxistisch-leninistisch, super links dus (in naam iig).
Poetin heeft zelf direkte contacten met extreem-rechtse groepen in Rusland waaronder zijn favo biker gang en de Wagner groep, zoek maar even op.

Het is 2022, he? Times have changed.
Kletskoek
Je moet niet alle propaganda klakkeloos overnemen.
pi_203979868
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 09:51 schreef RyanRVS het volgende:

[..]
Kletskoek
Je moet niet alle propaganda klakkeloos overnemen.
Wat is er precies propaganda in die post een wat niet?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_203979923
quote:
2s.gif Op maandag 7 maart 2022 09:53 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Wat is er precies propaganda in die post een wat niet?
Het is toch belachelijk om te stellen dat extreem conservatieve Amerikanen pro Rusland zijn.
Dan spoor je echt niet.

Wat wel kan, is dat men doet wat indertijd de DDR ook deed. In het geniep in West Duitsland neo nazi's steunen, om de zaak aan het schijten te krijgen. Maar dat is meer een false flag operatie.
  maandag 7 maart 2022 @ 10:09:52 #97
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_203980079
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 09:48 schreef RyanRVS het volgende:

[..]
Ach, hou toch op man, je liegt dat je barst. Het kan de Amerikanen geen zak schelen hoe Europa er voor staat. Het zit ze in ieder geval dwars als Europa een stevige eenheid zou worden, met een sterke Euro. Daarom doen ze er alles aan om Europa te destabiliseren. Het gesar tegen Rusland past daar prima bij.
Waarom zitten ze dan nog in de NAVO? Zonder Amerika is de NAVO weinig waard.
Dit, dus.
  Moderator maandag 7 maart 2022 @ 10:47:12 #98
54278 crew  Tijger_m
42
pi_203980535
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 09:51 schreef RyanRVS het volgende:

[..]
Kletskoek
Je moet niet alle propaganda klakkeloos overnemen.
OK, wat is er inaccuraat aan mijn post, als dit soort claims doet bewijs ze dan ook.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator maandag 7 maart 2022 @ 10:52:07 #99
54278 crew  Tijger_m
42
pi_203980578
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 09:56 schreef RyanRVS het volgende:

[..]
Het is toch belachelijk om te stellen dat extreem conservatieve Amerikanen pro Rusland zijn.
Dan spoor je echt niet.

Wat wel kan, is dat men doet wat indertijd de DDR ook deed. In het geniep in West Duitsland neo nazi's steunen, om de zaak aan het schijten te krijgen. Maar dat is meer een false flag operatie.
Je bent niet goed geinformeerd, dat kan

Trump prijst Poetin voor het sturen van een vredesmacht naar Oekraine:

https://www.adn.com/natio(...)n-as-crisis-unfolds/

Amerikaanse rechts-extremisten die Poetin als de redder van het blanke ras zien.

https://www.theguardian.c(...)tionalists-far-right

Je kan nog een hele berg voorbeelden vinden als je even wil zoeken.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_203991240
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 10:52 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Je bent niet goed geinformeerd, dat kan

Trump prijst Poetin voor het sturen van een vredesmacht naar Oekraine:

https://www.adn.com/natio(...)n-as-crisis-unfolds/

Amerikaanse rechts-extremisten die Poetin als de redder van het blanke ras zien.

https://www.theguardian.c(...)tionalists-far-right

Je kan nog een hele berg voorbeelden vinden als je even wil zoeken.
Ach, je citeert een hoop onzin Trump is compleet gestoord, en de Guardian zijn een stel Britse stokers.
Zogenaamd links, ammehoela.
Bij Joop.nl lussen ze daar ook wel pap van.
Dat zegt wel iets. Sensatie sensatie..
  Moderator dinsdag 8 maart 2022 @ 00:27:44 #101
54278 crew  Tijger_m
42
pi_203992010
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2022 22:42 schreef RyanRVS het volgende:

[..]
Ach, je citeert een hoop onzin Trump is compleet gestoord, en de Guardian zijn een stel Britse stokers.
Zogenaamd links, ammehoela.
Bij Joop.nl lussen ze daar ook wel pap van.
Dat zegt wel iets. Sensatie sensatie..
Inhoudelijk dus geen weerwoord, begrijp ik. Als het alleen maar stoken is dan kan je dat toch beargumenteren? Dat is hoe het werkt hier in POL.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_203992653
Kamerleden hebben er steeds meer problemen mee dat Baudet en FvD bij de kamercommissies aanwezig zijn waar vertrouwelijke informatie wordt gedeeld over Oekraοne: https://www.ad.nl/politie(...)e-oekraine~a9d141d6/

Lastige situatie, ze er uit zetten kan denk ik niet zonder bewijs dat ze iets verkeerd doen. Maar als je dat bewijs hebt, ben je wellicht al te laat en lopen er soldaten of anderen onnodige risico's.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_203994192
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 07:36 schreef Hanca het volgende:
Kamerleden hebben er steeds meer problemen mee dat Baudet en FvD bij de kamercommissies aanwezig zijn waar vertrouwelijke informatie wordt gedeeld over Oekraοne: https://www.ad.nl/politie(...)e-oekraine~a9d141d6/

Lastige situatie, ze er uit zetten kan denk ik niet zonder bewijs dat ze iets verkeerd doen. Maar als je dat bewijs hebt, ben je wellicht al te laat en lopen er soldaten of anderen onnodige risico's.
Zo te zien zijn D66 en VVD tegen om een partij uit te sluiten op basis van "meegaan in de retoriek".
pi_203994215
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 10:31 schreef Halcon het volgende:

[..]
Zo te zien zijn D66 en VVD tegen om een partij uit te sluiten op basis van "meegaan in de retoriek".
Ja, terecht natuurlijk. Ik vind dat Klaver daar ook te ver gaat. Maar dat het een lastige situatie is, is wel duidelijk.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_203997549
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 10:33 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ja, terecht natuurlijk. Ik vind dat Klaver daar ook te ver gaat. Maar dat het een lastige situatie is, is wel duidelijk.
Nee hoor, het is gewoon retoriek. Ordinaire roddel en achterklap die de NPO dan vervolgens eindeloos kan herhalen. Dan is het immers het nieuwsfeit omdat kartelpolitici het hebben gezecht, en dat het nergens op gebaseerd is doet er dan niet meer toe.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_203997599
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 15:30 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Nee hoor, het is gewoon retoriek. Ordinaire roddel en achterklap die de NPO dan vervolgens eindeloos kan herhalen. Dan is het immers het nieuwsfeit omdat kartelpolitici het hebben gezecht, en dat het nergens op gebaseerd is doet er dan niet meer toe.
Het is een feit dat Baudet een hele rare bijdrage had in het debat vol met Russische propaganda, dat heb ik in dit topic al uiteen gezet.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_203997782
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 15:32 schreef Hanca het volgende:

[..]
Het is een feit dat Baudet een hele rare bijdrage had in het debat vol met Russische propaganda, dat heb ik in dit topic al uiteen gezet.
Als je geen hulpeloos slachtoffer van de EU propaganda bent die uitsluitend sentimenteel en kinderlijk kan reageren op kwesties van veiligheid en geopolitiek dan was dat een van de zinniger bijdragen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_203997852
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 15:44 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Als je geen hulpeloos slachtoffer van de EU propaganda bent die uitsluitend sentimenteel en kinderlijk kan reageren op kwesties van veiligheid en geopolitiek dan was dat een van de zinniger bijdragen.
Voor de groep die waarheid niet interessant vindt en in de echokamer vast zit waar Baudet ook vast zit, zal dat vast inderdaad. Gevaar is dat in die echokamer Poetin een held is, daar gaat het nu om.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_203998700
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 15:44 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Als je geen hulpeloos slachtoffer van de EU propaganda bent die uitsluitend sentimenteel en kinderlijk kan reageren op kwesties van veiligheid en geopolitiek dan was dat een van de zinniger bijdragen.
quote:
For almost three-quarters of a century, the countries of Western Europe have
abandoned national sovereignty as an ideal. Nation states are being disman-
tled – by supranationalism from above, by multiculturalism from below. Both
supranationalism and multiculturalism undermine the territorial jurisdiction
and the shared national culture of the nation state. Moreover, they partake of
the same vision of the future. !eir vision is one of a world beyond borders
and beyond the distinction between ‘us’ and ‘them’ that these borders entail.
Whether perceived to be causing wars, to be impractical, unnecessary or merely
small-sided, borders, demarcating the end of one jurisdiction and the beginning
of another, the end of one way of life and the beginning of another, are actively
being annulled.
quote:
Nor is there any doubt that too strong an a9rmation of national identity can
have a dark side. !e First and Second World Wars provide terrible examples
of this. !ough the political leaders at the time did not attempt to create nation
states but rather multinational empires, nationalism proved an extraordinary
way to channel and increase bellicose collective identity.

But we should not judge a virtue by its excesses – as recklessness is not the
essence of courage.3 Moreover, the fading of national identity would not abolish
the human need for a collective identity.
quote:
!The main thesis of this book is that representative government and the rule
of law require nation states. By dismantling national sovereignty, the countries
of Western Europe are thus undermining those institutions. Supranationalism
and multiculturalism are incompatible with representative government and the
rule of law because they efface the sense of overarching loyalty and ultimate
centralized sovereignty that are necessary preconditions for them. Without
borders, there can be no ‘we’ – and ‘without a “we”, it won’t work’.
Beter luisteren we met zijn allen naar de intellectueel die met deze teksten zijn miserabele doctorandus titel opvijzelt naar een glorieuze doctorstitel.

Weg met de EU en de vrede die we hier sinds de Tweede Wereldoorlog kennen. We should not judge a virtue by its excesses! Natiestaten moeten we hebben!
pi_203998895
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 07:36 schreef Hanca het volgende:
Kamerleden hebben er steeds meer problemen mee dat Baudet en FvD bij de kamercommissies aanwezig zijn waar vertrouwelijke informatie wordt gedeeld over Oekraοne: https://www.ad.nl/politie(...)e-oekraine~a9d141d6/

Lastige situatie, ze er uit zetten kan denk ik niet zonder bewijs dat ze iets verkeerd doen. Maar als je dat bewijs hebt, ben je wellicht al te laat en lopen er soldaten of anderen onnodige risico's.
Ik las dit vanmiddag inderdaad. Een zorgwekkende situatie, want Baudet is stapelgek en staatsgevaarlijk.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_203999241
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 15:48 schreef Hanca het volgende:

[..]
Voor de groep die waarheid niet interessant vindt en in de echokamer vast zit waar Baudet ook vast zit, zal dat vast inderdaad. Gevaar is dat in die echokamer Poetin een held is, daar gaat het nu om.
Nee, die echokamer bestaat helemaal niet wat je geweten zou hebben als je had geluisterd, maar je bent al doof van je eigen echo's.

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 16:52 schreef DeBarbarijseVOCrover het volgende:

Beter luisteren we met zijn allen naar de intellectueel die met deze teksten zijn miserabele doctorandus titel opvijzelt naar een glorieuze doctorstitel.
Het is een stuk intelligenter dan al dat vliegvolk dat meent dat grenzen kunnen verdwijnen omdat ze er met heel veel klimaatschade overheen kunnen. Dat is in de categorie ik ben in hele mooie huizen te gast geweest, laten we alle voordeuren eruit slopen.

quote:
Weg met de EU en de vrede die we hier sinds de Tweede Wereldoorlog kennen.
De EU bestaat pas een jaar of 20 en WOII is al 77 jaar voorbij. Wanneer de EG ook alweer precies de EU werd is wat onduidelijk want de imperialistische geschiedvervalsers zitten overal in. Sowieso is het een nogal belachelijk idee dat Italie onze pensioenpotten moet leegroven om te voorkomen dat Frankrijk en Duitsland elkaar weer in de haren vliegen, maar de vrede in Europa die de EU nu in de waagschaal stelt vanwege haar imperialistische ambities komt door democratie en de Pax Americana, die laatste in de vorm van de NAVO.

quote:
We should not judge a virtue by its excesses! Natiestaten moeten we hebben!
De imperialisten hebben natuurlijk een bloedhekel aan natiestaten en stoken het tribalisme op om die te ondermijnen. Hetzelfde imperialisme wat tot het kolonialisme, WOI en WOII en het neokolonialisme heeft geleid, met alle gevolgen van dien.

Maar ik heb nog nooit iemand gelezen die uitlegt hoe je zonder natiestaat een democratische rechtsstaat kunt vormgeven, niet qua democratie en niet qua rechtsstaat. Ik zie zelfs niet hoe je zonder natiestaat uberhaupt vorm zou kunnen geven aan het sociaal contract. Maar imperialisten hebben dan ook schijt aan zowel democratie als rechtsstaat, als sociaal contract. Het nadenkend deel van de mensen heeft dat niet, daar hebben we immers bijna alles wat goed is aan te danken, maar ook daarvan zijn de mensen weerloos tegen eindeloze propaganda waar Goebbels voor met zjin hakken zou klakken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 8 maart 2022 @ 17:50:30 #112
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203999430
De laatste onzin dat FVD betaald wordt door Rusland is net als alle eerdere pogingen framing om de populariteit van Baudet te remmen.

Echter, de cijfers liegen er niet om.

Het nieuwe boek "Het Coronabedrog" verkoopt als een tierelier". En terecht, wat een fantastisch goed boek is dit zeg. Thierry veegt de vloer met alle leugenaars en bedriegers.

Het boek is in dezelfde week uitgekomen als het nieuwe boek van Kaag.

En dan moet je je voorstellen dat:

1.
Heel veel winkels het boek van Baudet niet verkopen. Volgens bol.com is dat vanwege mogelijk geweld, discriminatie of misleidende informatie. Zonder duidelijkheid te geven wat er precies gewelddadig/discriminerend/misleidend is. Uiteraard vind je dat ook niet terug in dat boek. Het is heel objectief geschreven.

2.
Kaag is overal in de o zo neutrale en onafhankelijke media uitgenodigd om over haar boek te vertellen aan te prijzen. Baudet is nergens welkom bij die neutrale zenders.

3.
Dat boek van Kaag was al een tientje goedkoper en is nu al afgeprijsd omdat niemand die onzin wil lezen.

Grappig detail: Het boek van Kaag heet "wij zijn met velen". Nou dat is te zien. :')

Verder is zijn partij met afstand de grootste ledenpartij. Cijfers! _O_
  dinsdag 8 maart 2022 @ 17:55:13 #113
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_203999496
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 17:50 schreef Ixnay het volgende:
De laatste onzin dat FVD betaald wordt door Rusland is net als alle eerdere pogingen framing om de populariteit van Baudet te remmen.
De partij van Baudet is momenteel al erg klein en nu hij zich openlijk achter Putin schaart zakt ie in de peilingen alleen nog maar verder. Weer twee tot drie zetels minder. Hij is niet populair. Het was weinig en er blijft nog minder van over.
Dit, dus.
pi_203999501
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 17:36 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
De EU bestaat pas een jaar of 20 en WOII is al 77 jaar voorbij. Wanneer de EG ook alweer precies de EU werd is wat onduidelijk want de imperialistische geschiedvervalsers zitten overal in.
quote:
For almost three-quarters of a century, the countries of Western Europe have
abandoned national sovereignty as an ideal.
En jij wilt nu met een leger aan 50+ers in een greppel gaan liggen in de Ardennen, omdat Italiλ onze pensioenpotten leegrooft?
Benieuwd hoeveel mensen je daarin mee gaat krijgen met een referendumpje...
pi_204000048
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 17:50 schreef Ixnay het volgende:

Verder is zijn partij met afstand de grootste ledenpartij. Cijfers! _O_
Je weet dat de accountant elk jaar geweigerd wordt om die cijfers te mogen controleren, terwijl dat wettelijk verplicht is?
Zie hier:
https://www.accountant.nl(...)niet-te-achterhalen/
https://www.nrc.nl/nieuws(...)e-in-geding-a4015375
https://www.ad.nl/politie(...)ransparant~a351fd0b/
https://dvhn.nl/binnenlan(...)kening-26290790.html
https://www.telegraaf.nl/(...)-leden-niet-aantonen

Bronnen genoeg... maar geen enkele bron die de ledenaantallen kan bevestigen, zou FvD iets te verbergen hebben?


En dat een boek 'verkoopt als een tierelier' is in Nederland bij politieke boeken al zo bij 1000-2000 verkopen. Dat zegt niets over populariteit van een partijleider.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  Beste debater 2022 dinsdag 8 maart 2022 @ 19:07:41 #116
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204000522
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 15:44 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Als je geen hulpeloos slachtoffer van de EU propaganda bent die uitsluitend sentimenteel en kinderlijk kan reageren op kwesties van veiligheid en geopolitiek dan was dat een van de zinniger bijdragen.
Sentimenteel en kinderlijk...

"De hele wereld is kartel! Elite! Wee ons uitverkorenen die de Waarheid deelachtig zijn en moeten strijden tegen de Duisternis! De Overheid ligt op de loer! Woke komt uw kinderen halen! Vaccin is moord!".

FvD in een notendop; die hele partij is gebaseerd op emo-gejank. Of lees anders de epistels van Ixnay; alsof je een tienermeisje met haar dagboek bezig ziet.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 dinsdag 8 maart 2022 @ 19:10:47 #117
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204000568
Onhandige uitspraak bemerk ik nu; ongetwijfeld behoort Etto van B. nu tot veredelde Martijn aanhanger. Zijn ze in die hoek ook totaal niet sentimenteel en kinderlijk mee: Jan en alleman wegzetten als pedo. (Of bloeddrinker).

Je blijft kostelijk in je rol, Welt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_204003175
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 17:55 schreef DeBarbarijseVOCrover het volgende:

[..]
[..]
En jij wilt nu met een leger aan 50+ers in een greppel gaan liggen in de Ardennen, omdat Italiλ onze pensioenpotten leegrooft?
Benieuwd hoeveel mensen je daarin mee gaat krijgen met een referendumpje...
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 19:07 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Sentimenteel en kinderlijk...

"De hele wereld is kartel! Elite! Wee ons uitverkorenen die de Waarheid deelachtig zijn en moeten strijden tegen de Duisternis! De Overheid ligt op de loer! Woke komt uw kinderen halen! Vaccin is moord!".

FvD in een notendop; die hele partij is gebaseerd op emo-gejank. Of lees anders de epistels van Ixnay; alsof je een tienermeisje met haar dagboek bezig ziet.
Ik hoef mezelf dan weer niet wijs te maken dat ik het bij het rechte eind had terwijl de QR-code er inderdaad kwam, de vaccins inderdaad niet betekende dat de maatregelen werden opgeheven, de ziekenhuisopnames met covid inderdaad zijn geteld als door covid, ivermectine inderdaad onterecht verboden blijkt, iets met Rusland inderdaad een excuus is om ongrondwettige censuur in te voeren, de noodwet en de QR-code inderdaad blijvertjes zijn etc.

Je hebt je laten bedonderen en nu bedonder je jezelf door het niet onder ogen te willen zien.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Beste debater 2022 dinsdag 8 maart 2022 @ 21:27:29 #119
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204003398
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 21:14 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
[..]
Ik hoef mezelf dan weer niet wijs te maken dat ik het bij het rechte eind had terwijl de QR-code er inderdaad kwam, de vaccins inderdaad niet betekende dat de maatregelen werden opgeheven, de ziekenhuisopnames met covid inderdaad zijn geteld als door covid, ivermectine inderdaad onterecht verboden blijkt, iets met Rusland inderdaad een excuus is om ongrondwettige censuur in te voeren, de noodwet en de QR-code inderdaad blijvertjes zijn etc.

Je hebt je laten bedonderen en nu bedonder je jezelf door het niet onder ogen te willen zien.
Nee nee, de vraag is: is dit allemaal een vooropgezet PLAN geweest?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_204003483
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 18:37 schreef Hanca het volgende:
Je weet dat de accountant elk jaar geweigerd wordt om die cijfers te mogen controleren, terwijl dat wettelijk verplicht is?
Dat is nooit zo geweest (en is ook niet wat in je bronnen staat). Over 2019 werd een oordeelonthouding afgegeven, dat is iets totaal anders dan "de accountant weigeren om de cijfers te controleren". Over 2020 is gewoon netjes een goedkeuring verkregen.

Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_204003856
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 21:32 schreef nostra het volgende:

[..]
Dat is nooit zo geweest (en is ook niet wat in je bronnen staat). Over 2019 werd een oordeelonthouding afgegeven, dat is iets totaal anders dan "de accountant weigeren om de cijfers te controleren". Over 2020 is gewoon netjes een goedkeuring verkregen.

[ afbeelding ]
Ik was accountant, oordeelonthouding is meestal gewoon 'klopt niks van'.


En deze verklaring komt niet van een accountantsbureau. Die zouden nooit schrijven dat het juist is, maar "uit niets van wat we hebben gekregen is gebleken dat het onjuist is". Een accountant zegt nooit dat iets klopt. Omdat een accountant geen rechercheur is, ze moeten dus uit gaan van aangeleverde spullen. Ik weet niet wie deze zin er in geprutst heeft, maar een accountant is het niet.

Een accountantsverklaring is trouwens altijd een los vel op eigen papier van de accountant. Zijn ook altijd standaardformulieren, een typfout zul je daar niet in zien.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_204003997
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 21:52 schreef Hanca het volgende:
Ik was accountant, oordeelonthouding is meestal gewoon 'klopt niks van'.
Met alle respect, maar dan heb je weinig van accountantscontrole begrepen. AA, zeker? Ik ben zelf ook accountant.

quote:
Die zouden nooit schrijven dat het juist is, maar "uit niets van wat we hebben gekregen is gebleken dat het onjuist is".
Nee Hanca, jij hebt het over een beoordelingsverklaring. Dat is wat anders dan een controleverklaring. En die is op iets als ledenaantallen (net zoals bijvoorbeeld bij subsidieverklaringen) altijd in de "juist"-terminologie gesteld, simpelweg omdat dat de enige controlerichting is die bij iets als ledenaantallen relevant is. (De tegenhanger is volledigheid en dat zal de subsidieverstrekker worst zijn).

quote:
En deze verklaring komt niet van een accountantsbureau.
Van Noort Gassler is een vrij gerenommeerd accountantskantoor, in ieder geval ιιn die je zeker als accountant zou moeten kennen. Zie https://noortgassler.nl/

quote:
Een accountantsverklaring is trouwens altijd een los vel op eigen papier van de accountant.
Dat klopt. Dat staat dat ding dan ook.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_204004096
quote:
9s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 21:59 schreef nostra het volgende:

[..]
Met alle respect, maar dan heb je weinig van accountantscontrole begrepen. AA, zeker? Ik ben zelf ook accountant.
[..]
Nee, RA. Eentje die ook ooit heeft meegewerkt met een controle bij een politieke partij. En daar stond dus zeker niet op dat het ledenaantal klopte. Dat doet een RA gewoon niet, dat kun je namelijk nooit 100% zeker weten. Je zegt ook daar dat niet is gebleken dat het niet klopt.

Als jij dat wel doet, ben je een amateur.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  dinsdag 8 maart 2022 @ 22:27:55 #124
480574 Smegma.
Ettert lekker onder je toompje
pi_204004590
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 07:36 schreef Hanca het volgende:
Kamerleden hebben er steeds meer problemen mee dat Baudet en FvD bij de kamercommissies aanwezig zijn waar vertrouwelijke informatie wordt gedeeld over Oekraοne: https://www.ad.nl/politie(...)e-oekraine~a9d141d6/

Lastige situatie, ze er uit zetten kan denk ik niet zonder bewijs dat ze iets verkeerd doen. Maar als je dat bewijs hebt, ben je wellicht al te laat en lopen er soldaten of anderen onnodige risico's.
Er is een motie aangenomen, mede gesteund door FvD, om de (financiλle) banden van politieke partijen met Rusland te onderzoeken. In het debat gaf Baudet aan dat hij ook de financiλle banden van alle partijen met de VS, Israλl, Turkije, China en Saoedi-Arabiλ wilde laten onderzoeken, want hij/FvD zou niets te verbergen hebben. Dat moet blijken. Uiteraard was de rest van de kamer tegen deze uitbreiding, want dan komen ze zelf ook onder de loep te liggen.

Ik begrijp nu dat de Tweede Kamer, voordat het onderzoek is afgerond, FvD al wil uitsluiten. Dit lijkt mij een zeer verkeerd besef van volgorderlijkheid van dezelfde kamer. Wat een treurig niveau.
pi_204004640
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 22:03 schreef Hanca het volgende:
Nee, RA. Eentje die ook ooit heeft meegewerkt met een controle bij een politieke partij. En daar stond dus zeker niet op dat het ledenaantal klopte.
Times, they are a changing.

quote:
Dat doet een RA gewoon niet, dat kun je namelijk nooit 100% zeker weten. Je zegt ook daar dat niet is gebleken dat het niet klopt.

Als jij dat wel doet, ben je een amateur.
Een amateur, nog wel. En dat al twintig jaar lang. :+

Het is gewoon het wettelijk vereiste op grond van de Wet Financiering Politieke Partijen:



De tekst in de verklaring is een modeltekst, zoals bijvoorbeeld Crop ook gebruikt bij hϊn verklaring bij het ledenaantal van de SP:



Ik snap je punt ook niet zo goed. Denk je nu werkelijk dat Forum gefalsificeerde verklaringen gaat verstrekken?
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  dinsdag 8 maart 2022 @ 22:47:44 #126
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_204004971
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 17:55 schreef Buitendam het volgende:

[..]
De partij van Baudet is momenteel al erg klein en nu hij zich openlijk achter Putin schaart zakt ie in de peilingen alleen nog maar verder. Weer twee tot drie zetels minder. Hij is niet populair. Het was weinig en er blijft nog minder van over.
Grootste ledenpartij.

Verkoopt meeste boeken.

En dat wegzakken in peilingen dat is iets dat je wenst en over fantaseert. Maar in realiteit gebeurt het niet. Net zoals dat je overal hoort van:
"Putin verliest de controle"
"Putin heeft het onderschat"
Etc.

Dat is iets dat mensen graag willen horen en daarom wordt het verteld overal. En omdat het overal verteld wordt gaan mensen het geloven. Maar dat wil nog niet zeggen dat het de waarheid is. De waarheid is dat Putin aan het winnen is.
  dinsdag 8 maart 2022 @ 22:54:51 #127
44745 Ixnay
On The Hombre
  dinsdag 8 maart 2022 @ 23:07:28 #128
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_204005284
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 22:47 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Grootste ledenpartij.

Verkoopt meeste boeken.
Precies, de “partij” FVD is niets meer dan een verdienmodel. Netjes je contributie blijven storten en boekjes kopen, zorgen Baudet en z’n muppets voor kekke YouTubefilmpjes uit de Kamer.
Dit, dus.
  Beste debater 2022 dinsdag 8 maart 2022 @ 23:27:27 #129
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204005579
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 22:54 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Je noemt 1 bron. Alleen weet jij dat niet.
KARTEL!!!!
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator woensdag 9 maart 2022 @ 00:42:52 #130
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204006369
Kan het wat minder met op de man spelen aub?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  woensdag 9 maart 2022 @ 09:38:55 #131
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_204007801
Baudet lijkt meer een soort TV-dominee geworden. Een schare fanatieke fans waarmee hij zijn zakken lekker kan vullen.
pi_204010170
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 00:27 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Inhoudelijk dus geen weerwoord, begrijp ik. Als het alleen maar stoken is dan kan je dat toch beargumenteren? Dat is hoe het werkt hier in POL.
Haha..
Moet ik jouw aan je neus hangen, wat in de hele wereld bekend is?
De Britten zijn immers meester in de desinformatie, de BBC, The Guardian, ook in de Britse politiek barst het van de leugens, en halve waarheden. Met Boris Johnson voorop.
inhoudelijk reageren op onzin, is niet te doen.
pi_204010505
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 15:48 schreef Hanca het volgende:

[..]
Voor de groep die waarheid niet interessant vindt en in de echokamer vast zit waar Baudet ook vast zit, zal dat vast inderdaad. Gevaar is dat in die echokamer Poetin een held is, daar gaat het nu om.
Waar klets je nu over?

Kijk, ik moet Baudet ook niet, maar die gast heeft feilloos door waar hij de andere politieke partijen mee tegen de oren kan slaan. En dat is de onbegrensde hypocrisie van het westen.
Amerika is al jarenlang de grote slachter van de wereld, maar dat geeft helemaal niks zo lang het maar kleurlingen of moslims zijn. Dan zwijgt de internationale media. Nu is het bij ons op de stoep, en nu hebben we een hoop gesnotter en krokodillentranen.

Die liefde voor Rusland, dat maken de media er van. Het gaat immers om het in stand houden van de internationale rechtsorde. En die is door Amerika al jarenlang met voeten getreden.
Rusland heeft in die tijd niet veel anders gedaan dan het bestrijden van geweld in de eigen voortuin.
Of ben je die terroristische aanslagen ook maar even voor het gemak vergeten?

Zo was er bij voorbeeld de oorlog in Afghanistan, waarbij Rusland om assistentie is gevraagd. Het waren daar ook al de Amerikanen die jaloers waren op het succes van de linkse regering aldaar.
En daarom huurlingen en wapens naar Afghanistan stuurden, om de zaak daar aan het schijten te krijgen..
Na al die jaren zijn de Amerikanen afgedropen.. Tja, kon je ook op wachten..
pi_204013277
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 00:43 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ja. Nederlandse politiek behoort m.i. niet door buitenlanders gefinancieerd te worden. Een Nederlander die in het buitenland woont vind ik daar niet onder vallen, overigens.
Natuurlijk wel!

Vooral Nederlanders die in de VS terecht zijn gekomen, zijn daar Roomser als de Paus.
Kijk eens naar die gekke Pete Hoekstra.
Ambassadeur die kan liegen of het gedrukt staat.

O ja, ik ga voor "Eenmaal Nederlander, altijd Nederlander."

De staat denkt daar anders over.
  Moderator woensdag 9 maart 2022 @ 18:02:29 #135
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204013305
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 18:01 schreef RyanRVS het volgende:

[..]
Natuurlijk wel!

Vooral Nederlanders die in de VS terecht zijn gekomen, zijn daar Roomser als de Paus.
Kijk eens naar die gekke Pete Hoekstra.
Ambassadeur die kan liegen of het gedrukt staat.
Hoekstra is geen Nederlander. Nederlandse afkomst maar geen staatsburger meer.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_204013338
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 18:02 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Hoekstra is geen Nederlander. Nederlandse afkomst maar geen staatsburger meer.
Dst maakt geen flikker uit.
Het typeert Nederlanders in de VS.
Ik heb gewoon de meest opvallende Donald Duck in de schijnwerpers geplaatst. :s)
pi_204016853
quote:
0s.gif Op maandag 28 februari 2022 18:05 schreef Tijger_m het volgende:
[modbreak]Ontopic blijven aub.[/modbreak]
Gut, zo juist stond er nog wat anders.
En dat tegen een moderator.
Dat is echt lachen.

Er stond net nog, dat je niet op de man moest spelen.
pi_204017917
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2022 21:12 schreef RyanRVS het volgende:

[..]
Gut, zo juist stond er nog wat anders.
En dat tegen een moderator.
Dat is echt lachen.

Er stond net nog, dat je niet op de man moest spelen.
Dat staat er nog steeds gewoon hoor, je zit alleen in oude posts te wroeten.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_204019454
quote:
81s.gif Op woensdag 9 maart 2022 22:08 schreef nostra het volgende:

[..]
Dat staat er nog steeds gewoon hoor, je zit alleen in oude posts te wroeten.
Nee hoor, het is weer teruggezet :)
  Moderator donderdag 10 maart 2022 @ 00:40:14 #140
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204019565
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 00:08 schreef RyanRVS het volgende:

[..]
Nee hoor, het is weer teruggezet :)
Er is niets teruggezet of gewijzigd, alleen posts verwijderd en die komen niet meer terug. Als je verder opmerkingen hebt dan kan dat in POL FB.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_204020185
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 21:14 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
[..]
Ik hoef mezelf dan weer niet wijs te maken dat ik het bij het rechte eind had terwijl de QR-code er inderdaad kwam, de vaccins inderdaad niet betekende dat de maatregelen werden opgeheven, de ziekenhuisopnames met covid inderdaad zijn geteld als door covid, ivermectine inderdaad onterecht verboden blijkt, iets met Rusland inderdaad een excuus is om ongrondwettige censuur in te voeren, de noodwet en de QR-code inderdaad blijvertjes zijn etc.

Je hebt je laten bedonderen en nu bedonder je jezelf door het niet onder ogen te willen zien.
Dit was echt even flink lachen zo vroeg op de ochtend _O-

Begin je dag met een lach, en mijn dag was goed begonnen vandaag.
  donderdag 10 maart 2022 @ 08:29:24 #142
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_204020515
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 07:42 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Dit was echt even flink lachen zo vroeg op de ochtend _O-

Begin je dag met een lach, en mijn dag was goed begonnen vandaag.
Vergeet niet dat dit soort “komieken” ook stemrecht heeft. Zegt ‘LPF’ je nog iets?
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_204020625
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 08:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Vergeet niet dat dit soort “komieken” ook stemrecht heeft. Zegt ‘LPF’ je nog iets?
Zeker. De groei van FvD is daar ook vanaf afhankelijk, immers iedereen die een beetje kan nadenken, zou daar nooit op de FvD stemmen.

En ja, ik ben het met je eens, een hele enge gedachte.

De hele FvD zie ik als aan gevaarlijke stroming in de politiek.
  donderdag 10 maart 2022 @ 08:45:16 #144
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_204020668
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 21:14 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
[..]
Ik hoef mezelf dan weer niet wijs te maken dat ik het bij het rechte eind had terwijl de QR-code er inderdaad kwam, de vaccins inderdaad niet betekende dat de maatregelen werden opgeheven, de ziekenhuisopnames met covid inderdaad zijn geteld als door covid, ivermectine inderdaad onterecht verboden blijkt, iets met Rusland inderdaad een excuus is om ongrondwettige censuur in te voeren, de noodwet en de QR-code inderdaad blijvertjes zijn etc.

Je hebt je laten bedonderen en nu bedonder je jezelf door het niet onder ogen te willen zien.
  donderdag 10 maart 2022 @ 15:02:48 #145
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_204025186
quote:
Het College van onderzoek integriteit beveelt de Tweede Kamer om Thierry Baudet te berispen omdat hij zijn rollen als bestuurslid van Forum voor Democratie BV en directeur van THPB Media BV niet als nevenfuncties heeft laten registreren. Dat is in strijd met de gedragscode voor Kamerleden.

Tevens beveelt het college de Tweede Kamer aan om beide nevenfuncties alsnog te laten registreren in het nevenactiviteitenregister van de Tweede Kamer.

Kamerleden zijn verplicht nevenactiviteiten en inkomsten daaruit op te geven in het openbare register, om zo belangenverstrengeling te voorkomen en transparantie te garanderen.

In november vorig jaar dienden twee burgers een klacht in bij het College van onderzoek integriteit, dat moet toezien op de naleving van de gedragscode.

"De partij is voor Baudet een verdienmodel", zei een van hen eerder tegen NU.nl. "Hij verwijt anderen dat ze niet transparant zijn, terwijl hij zelf alle regels negeert. Dat is toch raar? Het gaat mij niet om Forum voor Democratie, ik zou ook in actie komen als bij andere partijen zulke rare dingen gebeuren."

Baudet kreeg 85.000 euro overgemaakt
Uit onderzoek van NU.nl bleek vorig jaar dat Baudet over het hele jaar 2020 zeker 85.000 euro kreeg overgemaakt op de rekening van de bv waarvan hij de enige aandeelhouder is. Dat geld verdiende hij voornamelijk met de verkoop van zijn boeken.

Baudet weigerde om mee te werken aan het onderzoek.
https://www.nu.nl/politie(...)ties-niet-opgaf.html
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_204025201
Nice. Nu maar hopen op iets meer dan een flinke foei, nooit meer doen.
pi_204026129
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 07:42 schreef Rolfieo het volgende:

[..]
Dit was echt even flink lachen zo vroeg op de ochtend _O-

Begin je dag met een lach, en mijn dag was goed begonnen vandaag.
Er valt meer te lachen. Baudet raadpleegt 4chan om te bepalen welke koers hij moet nemen

twitter
pi_204027270
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 16:42 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Er valt meer te lachen. Baudet raadpleegt 4chan om te bepalen welke koers hij moet nemen

[ twitter ]
8)7
Ahh.. een nieuwe complottheorie... China heeft via 4chan hem pro-lockdown gemaakt begin 2020.
pi_204027390
Gaat het in dat boekje eigenlijk nog over die zeewind die corona wel even weg zou blazen?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_204030145
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 00:40 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Er is niets teruggezet of gewijzigd, alleen posts verwijderd en die komen niet meer terug. Als je verder opmerkingen hebt dan kan dat in POL FB.
-commentaar op de moderatie kun je hier kwijt:
trein2000 in POL / [POL-Feedback] POL FB - Ook zonder popcorn toegang! -

[ Bericht 16% gewijzigd door capricia op 10-03-2022 20:52:03 ]
pi_204030201
quote:
Dat is helemaal niet raar.
Zo zitten dat soort lieden nu eenmaal in elkaar.
Het zou zo maar een echte Hollander kunnen zijn.
De VVD is niet anders. >:)
  Moderator donderdag 10 maart 2022 @ 20:52:36 #152
236264 crew  capricia
pi_204030221
Kijken we naar Zembla?
Definitely not CIA
  donderdag 10 maart 2022 @ 21:04:17 #153
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_204030476
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2022 20:52 schreef capricia het volgende:
Kijken we naar Zembla?
Ja, bizar.
pi_204030629
Ik ga nu kijken
  donderdag 10 maart 2022 @ 21:39:00 #155
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_204031230
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2022 20:51 schreef RyanRVS het volgende:

[..]
Dat is helemaal niet raar.
Zo zitten dat soort lieden nu eenmaal in elkaar.
Het zou zo maar een echte Hollander kunnen zijn.
De VVD is niet anders. >:)
De VVD blaat tenminste niet constant over ‘kartels’ en ‘transparantie’.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_204033149
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2022 20:52 schreef capricia het volgende:
Kijken we naar Zembla?
Ja eigenlijk hebben ze weinig nieuws te melden toch. Dat Baudet een landverrader is en in de zak van Putin zit hadden ze met die vorige aflevering ook al wel duidelijk laten zien. In die zin is het wel grappig hoe Baudet altijd weet te projecteren wat hij zelf doet. Bijvoorbeeld met zijn boreaalspeech, natuurlijk is hij bang dat anderen niet te vertrouwen zijn als hij zelf vaker liegt dan Pinokkio.

Daarbij hiervoor heb je ook geen TV programma nodig toch, enkel even luisteren en je hoort zo dat hij maar wat kletst. Wel grappig dat hij in zijn boekje schrijft dat hij politieke ideeen van 4chan haalt. Dat is inderdaad wel een beetje het niveau van de grootste intellectueel van Nederland.

Hopelijk komt Weltschmerz zo snel even vertellen hoe dit een verschrikkelijke onder de gordel propaganda aanval van de NPO is. Dat Rusland helemaal geweldig is en wij het allemaal niet begrijpen.
pi_204040527
twitter


factfreeTerry, zegt hij nou 300 prikken op 25 seconden ?
pi_204040855
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 18:15 schreef Bluesdude het volgende:
[ twitter ]

factfreeTerry, zegt hij nou 300 prikken op 25 seconden ?
Nouja zoals immer is hij ook hier weer over zichzelf aan het praten. Tjerrie is nooit geinteresseert in feiten. Zoals wanneer zijn diebare vriendinnen door de mocromaffia overvallen worden.

Maarja als iets op 4chan debunked is verklaard moet dat wel zo zijn he. Het woord ontkracht zal hij daar inderdaad niet tegenkomen. Sowieso 4chan, dat hij dat zon 15 jaar geleden leuk vond snap ik, ik en mijn vrienden vonden dat toen ook wel leuk maar om daar dan in te blijven hangen :')
  vrijdag 11 maart 2022 @ 20:26:44 #159
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_204042061
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 18:15 schreef Bluesdude het volgende:
[ twitter ]

factfreeTerry, zegt hij nou 300 prikken op 25 seconden ?
Wel apart dat d'n Thier denkt dat een gerespecteerd wetenschapsjournalist als Keulemans the Lancet niet zou lezen, dat zegt ook wel wat over zijn persoonlijkheid.
We have always been at war with Eastasia.
pi_204042885
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 20:26 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Wel apart dat d'n Thier denkt dat een gerespecteerd wetenschapsjournalist als Keulemans the Lancet niet zou lezen, dat zegt ook wel wat over zijn persoonlijkheid.
Het gaat over onderstaand artikel van Keulemans
twitter

Lancet wordt niet genoemd, dus kon Baudet dat niet weten.
Maar B. was vooral boos op de kritiek op zijn kluppie, denk ik.
En dat kluppie wil graag denken dat vaccinaties erg ziekmakend zijn en covid19 niet.
Baudet maakt er een politiekcomplot van.
Plus in dit geval stelt hij zich arrogant op (whatsnew) en pretendeert het allemaal beter te weten en Keulemans weet helemaal niks.
pi_204049683
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2022 20:26 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Wel apart dat d'n Thier denkt dat een gerespecteerd wetenschapsjournalist als Keulemans the Lancet niet zou lezen, dat zegt ook wel wat over zijn persoonlijkheid.
Keulemans is gerespecteerd als journalist door mensen die ook Hugo de Jonge respecteren. Het is zo'n factchecker die heel veel facts niet checkt en bij degenen die hij wel checkt dubbele standaarden hanteert afhankelijk van de boodschap.

Dat hebben we met covid aldoor gezien, 'de wetenschap' die op zich de wetenschappelijke methode correct toepast en zich op wetenschappelijke standaarden beroept, maar zeer selectief en juist om niet te weten.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_204049941
Keulemans heeft zich ook als verschrikkelijke betweter ontpopt natuurlijk, dus dat matcht wel.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  zaterdag 12 maart 2022 @ 16:19:59 #163
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_204050809
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 14:33 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Keulemans is gerespecteerd als journalist door mensen die ook Hugo de Jonge respecteren. Het is zo'n factchecker die heel veel facts niet checkt en bij degenen die hij wel checkt dubbele standaarden hanteert afhankelijk van de boodschap.

Dat hebben we met covid aldoor gezien, 'de wetenschap' die op zich de wetenschappelijke methode correct toepast en zich op wetenschappelijke standaarden beroept, maar zeer selectief en juist om niet te weten.
Keulemans is best een bijgoochem en een cultureel antropoloog bovendien, maar wel is hij al jaren een van 's lands belangrijkste wetenschapsjournalisten, die leest The Lancet echt wel, zeker in coronatijd. Het past wel een beetje in het patroon van Baudets megalomanie om zichzelf neer te zetten als briljant en alwetend en te doen alsof de rest van de wereld bestaat uit louter nitwits.

Edit: Ah, Baudet zegt niet dat Keulemans the Lancet niet leest, maar dat hij gemist zou hebben dat dat artikel al 'debunked' zou zijn, maar volgens Baudet is dus bewezen dat er wel causaliteit bestaat tussen vaccinaties en overlijden, anders dan zeer zeldzame gevallen van door vaccinatie getriggerde myocarditis of allergische reactie. Dan mag hij zelf wel met dat onderzoek op de proppen komen.

[ Bericht 1% gewijzigd door -XOR- op 12-03-2022 16:30:48 ]
We have always been at war with Eastasia.
pi_204050920
Het wordt nog gekker. De uitgeverijen zitten nu ook in het kartelcomplot. Daarom geeft Baudet in eigen beheer zijn boek uit. Dit soort gedachten kunnen ook alleen worden bedacht door mensen die het verschil niet weten tussen een uitgever en een drukker.
O ja, er komt nu ook een docu van Thierry’s hamster: Gideon op zoek naar dE wAaRhEiD. Zal wel weer een onthulling worden...
pi_204051179
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 16:19 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Keulemans is best een bijgoochem en een cultureel antropoloog bovendien, maar wel is hij al jaren een van 's lands belangrijkste wetenschapsjournalisten, die leest The Lancet echt wel, zeker in coronatijd. Het past wel een beetje in het patroon van Baudets megalomanie om zichzelf neer te zetten als briljant en alwetend en te doen alsof de rest van de wereld bestaat uit louter nitwits.
Het punt is dat je met de wetenschappelijke methode en de wijze waarop wetenschap bedreven wordt door bijvoorbeeld peer review en randomized clinical trials alle kanten op kan als je het willen weten wat wetenschap kenmerkt loslaat. Dan hou je een heleboel mitsen en maren over en als je die selectief inzet zet je daarmee een scheef beeld neer.

Het begint er inmiddels toch wel verdomd op te lijken dat er ernstige bijwerkingen van vaccins verzwegen zijn en er komt steeds meer nieuws naar boven waaruit blijkt dat het gebruik van ivermectine actief en onterecht onderdrukt is. Dat is mede mogelijk gemaakt door figuren als Maarten Keulemans.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_204070220
twitter

pi_204070379
Maar hoe kan je klagen over de inhoud van een boek als dat boek nog niet uitgebracht is? Vreemde actie van Bol.com.
pi_204070546
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2022 22:04 schreef Bluesdude het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_204071348
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 16:32 schreef Magister_Artium het volgende:
O ja, er komt nu ook een docu van Thierry’s hamster: Gideon op zoek naar dE wAaRhEiD. Zal wel weer een onthulling worden...
Marmot.

De complotmarmot.
pi_204071370
Baudet en z'n Nexit na de Brexit en dit.



Heel fris allemaal.

De obsessie van Thierry Baudet en de Nexit begint iets onwezenlijks te krijgen
  Moderator zondag 13 maart 2022 @ 23:50:23 #171
236264 crew  capricia
pi_204071376
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2022 23:48 schreef Beathoven het volgende:
Baudet en z'n Nexit na de Brexit en dit.

[ afbeelding ]

Heel fris allemaal.
Het is allemaal dezelfde ideologie.
Definitely not CIA
  Moderator maandag 14 maart 2022 @ 00:10:45 #172
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204071456
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2022 23:44 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Marmot.

De complotmarmot.
Of is het de kartelmarmot? Zou zomaar kunnen ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_204071559
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 00:10 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Of is het de kartelmarmot? Zou zomaar kunnen ;)
Nee, want dat rijmt niet.

Kartelkwartel zou ik wel goedkeuren.
pi_204071780
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 22:47 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Grootste ledenpartij.

Verkoopt meeste boeken.

Grootste ledenpartij zegt geen drol, dat was de SP ook ooit.

Hoeveel boeken moet je verkopen om een kamerzetel te krijgen?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_204071785
Ik snap niet dat andere partijen όberhaupt nog de moeite willen nemen om Baudet uit te sluiten. Die kerel wil toch helemaal nooit met z'n partij in een kabinet gaan zitten joh. Hij wil enkel ophef creλren want dat is zijn verdienmodel. Baudet is er helemaal niet voor zijn kiezers, maar enkel voor zichzelf en de centjes van zijn uitgeverij, sponsorem, merchandise, FvD kampen etc... Die hele politieke ophef is zijn marketingtool en al z'n kiezers trappen er blind in.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_204072777
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 06:33 schreef Nielsch het volgende:
Ik snap niet dat andere partijen όberhaupt nog de moeite willen nemen om Baudet uit te sluiten. Die kerel wil toch helemaal nooit met z'n partij in een kabinet gaan zitten joh. Hij wil enkel ophef creλren want dat is zijn verdienmodel. Baudet is er helemaal niet voor zijn kiezers, maar enkel voor zichzelf en de centjes van zijn uitgeverij, sponsorem, merchandise, FvD kampen etc... Die hele politieke ophef is zijn marketingtool en al z'n kiezers trappen er blind in.
Het lijkt me ook uitgesloten dat de PVV in de voorzienbare toekomst aan een kabinet deelneemt, maar ze zaten volgens mij wel in colleges (B&W en GS). Zoiets zou wellicht met FvD ook kunnen gebeuren?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2022 09:26:02 ]
pi_204073117
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 09:24 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Het lijkt me ook uitgesloten dat de PVV in de voorzienbare toekomst aan een kabinet deelneemt, maar ze zaten volgens mij wel in colleges (B&W en GS). Zoiets zou wellicht met FvD ook kunnen gebeuren?
Waar zaten ze in het college dan?
pi_204073132
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 09:57 schreef Halcon het volgende:

[..]
Waar zaten ze in het college dan?
Den Helder.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  maandag 14 maart 2022 @ 10:07:56 #179
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204073240
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2022 22:47 schreef Ixnay het volgende:

Verkoopt meeste boeken.

Als ik de top-10 zo bekijk dan heeft hij nou niet echt heel veel concurrentie: https://www.debestseller60.nl/

Het zou ook wel beschamend zijn als hij het niet wist te winnen van De Zoete Zusjes moppenboek, dat op het moment van spreken op plaats 2 te vinden is.

Wat dit lijstje, en de aanwezigheid van Baudet's broddelwerkje erin, nou precies zegt mag je zelf verzinnen.
Huilen dan.
pi_204073452
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 09:57 schreef Halcon het volgende:

[..]
Waar zaten ze in het college dan?
Goed punt. Den Helder inderdaad, maar geen GS. Ik was in de war wat betreft Brabant, maar daar was het juist FvD dat even mee mocht doen.
pi_204073479
quote:
10s.gif Op maandag 14 maart 2022 10:07 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Als ik de top-10 zo bekijk dan heeft hij nou niet echt heel veel concurrentie: https://www.debestseller60.nl/

Het zou ook wel beschamend zijn als hij het niet wist te winnen van De Zoete Zusjes moppenboek, dat op het moment van spreken op plaats 2 te vinden is.

Wat dit lijstje, en de aanwezigheid van Baudet's broddelwerkje erin, nou precies zegt mag je zelf verzinnen.
Het schijnt niet zo moeilijk te zijn, wanneer je alle pre-orders in ιιn week samenvoegt. De vraag is vooral op welke plek het volgende week te vinden is.
pi_204074254
Heb helemaal niets met dat boekje, maar het wordt die vent ook wel gemakkelijk gemaakt om te scoren ook zeg.

- "Wat een vodje, alsof iemand dat gaat kopen! Moet je opletten! bol.com weigert het gewoon haraharhar"
- "Hij heeft zelf alle boeken opgekocht!"
- "Het bestsellerbedrog! Lijst is gemanipuleerd!"
- "Wie wint er niet van het moppenboek?!!11"
- "Hij staat wel bovenaan, maar dat hele lijstje stelt niets voor!"

De Joops hebben het er maar druk mee.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_204074553
Vind het helemaal niet gek dat het boek van Baudet goed verkoopt. Ons land telt een half miljoen wapperts/FvD-stemmers. Als 3 of 4 procent daarvan in dezelfde week dat boek koopt, ben je koploper in de verkoopranglijsten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_204074909
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 12:06 schreef KoosVogels het volgende:
Vind het helemaal niet gek dat het boek van Baudet goed verkoopt. Ons land telt een half miljoen wapperts/FvD-stemmers. Als 3 of 4 procent daarvan in dezelfde week dat boek koopt, ben je koploper in de verkoopranglijsten.
En dan is er ook nog een deel verkocht uit nieuwsgierigheid: ik gok dat elke politieke redactie van elke krant en elke politieke duider er minstens 1 heeft.

Nederland heeft jaarlijks nog geen 10 boeken die de 100.000 per jaar verkopen haalt, er zijn zelfs jaren dat het er 0 zijn. Een bestseller ben je in Nederland bij 25.000 verkopen. Volgens mij is 'Een vlucht regenwulpen' het enige Nederlandse boek dat ooit de miljoen verkopen heeft gehaald en dat kwam nog doordat het ooit een geschenk was in de bibliotheek.

Met pakweg 5.000 verkopen ben je denk ik bijna elke week het best verkochte boek. Nu zeker, de nummer 2 zal zeker dat aantal niet halen in een week. 4.000 fans en 1.000 werkgerelateerd/nieuwsgierig/fans van politiek, dan ben je er dus al. Waarschijnlijk is veel minder ook wel voldoende.

[ Bericht 3% gewijzigd door Hanca op 14-03-2022 12:38:57 ]
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  maandag 14 maart 2022 @ 12:36:48 #185
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_204074991
Ach het is wel handig. Als ik dat boek ergens in de kast zie staan weet ik dat ik het onderwerp politiek beter kan vermijden.
  maandag 14 maart 2022 @ 12:44:25 #186
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204075070
quote:
10s.gif Op maandag 14 maart 2022 11:44 schreef nostra het volgende:
Heb helemaal niets met dat boekje, maar het wordt die vent ook wel gemakkelijk gemaakt om te scoren ook zeg.

- "Wat een vodje, alsof iemand dat gaat kopen! Moet je opletten! bol.com weigert het gewoon haraharhar"
- "Hij heeft zelf alle boeken opgekocht!"
- "Het bestsellerbedrog! Lijst is gemanipuleerd!"
- "Wie wint er niet van het moppenboek?!!11"
- "Hij staat wel bovenaan, maar dat hele lijstje stelt niets voor!"

De Joops hebben het er maar druk mee.
Het valt mij inderdaad ook op dat er weer zo'n grote ophef over is. Juist al die exorbitante media-aandacht die die kerel en zijn partij telkens krijgen zorgen mede voor dit soort successen. Daarnaast zal het onderwerp ook een grote rol spelen, we zijn net uit een pandemie die twee jaar heeft geduurd en ik denk dat de daadwerkelijke groep mensen die sceptisch is geweest over het uitgezette beleid veel groter is dan enkel FVD-stemmers. Zoals @Hanca dus ook aangeeft zal ook een nieuwsgierigheid gewoon een grote rol spelen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 14 maart 2022 @ 13:16:58 #187
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_204075439
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 10:33 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Het schijnt niet zo moeilijk te zijn, wanneer je alle pre-orders in ιιn week samenvoegt. De vraag is vooral op welke plek het volgende week te vinden is.
Volgende week staat het opnieuw op nummer 1.
  maandag 14 maart 2022 @ 13:19:38 #188
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_204075459
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 06:28 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Grootste ledenpartij zegt geen drol, dat was de SP ook ooit.

Hoeveel boeken moet je verkopen om een kamerzetel te krijgen?
Dat zegt wel iets.

SP was trouwens ook een hele sterke partij tegen de elite.

Dat ze nu minder steun krijgen komt doordat ze geen bezwaar meer lijken te hebben tegen de elite van GL en PvdA.
  maandag 14 maart 2022 @ 13:31:07 #189
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_204075576
De FvD is niet tegen elite. Hij wil enkel elite vervangen door zichzelf en zijn vrienden die dan de elite moeten worden.
pi_204075747
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2022 13:16 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Volgende week staat het opnieuw op nummer 1.
Bron?
pi_204075943
quote:
14s.gif Op maandag 14 maart 2022 12:44 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het valt mij inderdaad ook op dat er weer zo'n grote ophef over is. Juist al die exorbitante media-aandacht die die kerel en zijn partij telkens krijgen zorgen mede voor dit soort successen. Daarnaast zal het onderwerp ook een grote rol spelen, we zijn net uit een pandemie die twee jaar heeft geduurd en ik denk dat de daadwerkelijke groep mensen die sceptisch is geweest over het uitgezette beleid veel groter is dan enkel FVD-stemmers. Zoals @:Hanca dus ook aangeeft zal ook een nieuwsgierigheid gewoon een grote rol spelen.
Welke media-aandacht?

Er is een beetje Twitter-tumult, maar in de media vind je amper stukken over dat boek van Baudet. Alleen Hart van Nederland en Linda hebben er aandacht aan besteed (bron).
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator maandag 14 maart 2022 @ 14:11:12 #192
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204076058
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 13:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Welke media-aandacht?

Er is een beetje Twitter-tumult, maar in de media vind je amper stukken over dat boek van Baudet. Alleen Hart van Nederland en Linda hebben er aandacht aan besteed (bron).
Ah, dat is je fout, Koos, jij denkt dat men het heeft over de "MSM" ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 14 maart 2022 @ 14:23:12 #193
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_204076182
quote:
5s.gif Op maandag 14 maart 2022 13:44 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Bron?
Die stuur ik je volgende week.
  maandag 14 maart 2022 @ 14:32:35 #194
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_204076279
Benieuwd of we over een paar jaar wat horen over de dumpplaats van die met Russisch geld opgekochte boeken. :7
pi_204078181
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2022 09:57 schreef Halcon het volgende:

[..]
Waar zaten ze in het college dan?
Gedeputeerde staten van Noord-Brabant en Limburg.
pi_204174089
De lijsttrekker van Urk heeft zijn keutel ingetrokken, maakt braaf zijn hbo af en staat de noordelijke media nog even te woord met zaken die ons weinig verbazen: https://www.sikkom.nl/lij(...)tij-nog-veel-minder/
  dinsdag 22 maart 2022 @ 00:07:56 #198
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204175626
Even het draadje lezen jongens. Hilarisch :') :

twitter
Huilen dan.
pi_204176003
@Weltschmerz de Baudet vs Schwab NFT is nu maar 0,035 en dat is een koopje want het begon op 0,4 ETH dus... heb jij er al een?

[ Bericht 7% gewijzigd door Nielsch op 22-03-2022 07:11:21 ]
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_204192484
Thierry moet toch wat beter z’n best doen inzake de kwaliteit van zijn trollaccounts. ;)

twitter


twitter
pi_204201935
De NFT's van Sjerrie zijn alweer uit de handel genomen vanwege enorme FLOP!

Clownshow :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_204276474
Hiddema heeft lidmaatschap opgezegd.
pi_204276492
Baudet is knetter. Rijp voor een gesloten inrichting.
  Moderator woensdag 30 maart 2022 @ 19:37:40 #204
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204276544
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 19:34 schreef -Sigaartje het volgende:
Hiddema heeft lidmaatschap opgezegd.
Niet alleen Hiddema. Frentrop is ook opgestapt.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_204276578
twitter
pi_204276765
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 19:39 schreef potjecreme het volgende:
[ twitter ]
Toch wel genieten hoor. 11 van de 12 senatoren zijn afgehaakt. Wat bezielt de 12e om wel te blijven.

Zou die het uithouden tot de volgende provinciale Statenverkiezing?
pi_204277185
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 19:37 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Niet alleen Hiddema. Frentrop is ook opgestapt.
Volgens mij niet de eerste keer dat Hiddema opzegt. Lijkt bijna een reclame stunt. Even verontwaardigd doen, en na 5 maanden weer terug om te laten denken dat het wel een normale partij is.
  Moderator woensdag 30 maart 2022 @ 20:10:35 #208
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204277222
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 19:47 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Toch wel genieten hoor. 11 van de 12 senatoren zijn afgehaakt. Wat bezielt de 12e om wel te blijven.

Zou die het uithouden tot de volgende provinciale Statenverkiezing?
#12 is dhr Dessing, broer van Floortje Dessing (ken ik niet maar doet iets met TV?)

https://www.parlement.com/id/vkx0dbzuflxq/j_johan_dessing
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  woensdag 30 maart 2022 @ 23:14:39 #209
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_204279193
twitter
Vσσr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Moderator woensdag 30 maart 2022 @ 23:15:59 #210
236264 crew  capricia
pi_204279209
quote:
11s.gif Op woensdag 30 maart 2022 23:14 schreef Perrin het volgende:
[ twitter ]
Geniaal hθ. :D
Definitely not CIA
  woensdag 30 maart 2022 @ 23:16:25 #211
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_204279215
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2022 23:15 schreef capricia het volgende:

[..]
Geniaal hθ. :D
Ja De Speld is bij vlagen briljant :P
Vσσr het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Moderator woensdag 30 maart 2022 @ 23:37:31 #212
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204279391
quote:
11s.gif Op woensdag 30 maart 2022 23:14 schreef Perrin het volgende:
[ twitter ]
_O- :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_204280083
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 20:10 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
#12 is dhr Dessing, broer van Floortje Dessing (ken ik niet maar doet iets met TV?)

https://www.parlement.com/id/vkx0dbzuflxq/j_johan_dessing
Bekend van reisprogramma's, die onder andere de gevolgen van klimaatverandering laten zien. Floortje Dessing is de grootste ambassadrice van Justdiggit: https://justdiggit.org/nl/over-ons/ambassadeurs/

Dat is vast ongemakkelijk op familiefeestjes...
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_204281315
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 20:10 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
#12 is dhr Dessing, broer van Floortje Dessing (ken ik niet maar doet iets met TV?)

https://www.parlement.com/id/vkx0dbzuflxq/j_johan_dessing
Dat vind ik toch wel heel vermakelijk. Floortje als extreem progressieve linkse hippie tegenover een extreemrechtse FVD-er. Grappig. :)

2 jaar geleden kon het nog maar nu is het wel echt gκnant.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_204281385
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 06:55 schreef Hanca het volgende:

[..]
Bekend van reisprogramma's, die onder andere de gevolgen van klimaatverandering laten zien. Floortje Dessing is de grootste ambassadrice van Justdiggit: https://justdiggit.org/nl/over-ons/ambassadeurs/

Dat is vast ongemakkelijk op familiefeestjes...
Ze heeft er voor Corona weleens uitspraken over gedaan maar nu kan het natuurlijk echt niet meer. Is nu echt een totale club debielen geworden.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  vrijdag 1 april 2022 @ 18:10:38 #216
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_204296732
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_204296893
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 10:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Dat vind ik toch wel heel vermakelijk. Floortje als extreem progressieve linkse hippie tegenover een extreemrechtse FVD-er. Grappig. :)

2 jaar geleden kon het nog maar nu is het wel echt gκnant.
De broer van Jan Paternotte is ook een stuk verstandiger dan Jan.
pi_204297027
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 06:55 schreef Hanca het volgende:
Bekend van reisprogramma's, die onder andere de gevolgen van klimaatverandering laten zien. Floortje Dessing is de grootste ambassadrice van Justdiggit: https://justdiggit.org/nl/over-ons/ambassadeurs/

Dat is vast ongemakkelijk op familiefeestjes...
Lekker op kosten van de NPO een keer of tien per jaar naar noord-west Tasmaniλ vliegen om aan de kijkbuiskinderen te laten zien dat de habitat daar echt ernstig wordt verstoord door al dat excessieve gedrag van de westerlingen. _O_
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_204297944
quote:
81s.gif Op vrijdag 1 april 2022 18:34 schreef nostra het volgende:

[..]
Lekker op kosten van de NPO een keer of tien per jaar naar noord-west Tasmaniλ vliegen om aan de kijkbuiskinderen te laten zien dat de habitat daar echt ernstig wordt verstoord door al dat excessieve gedrag van de westerlingen. _O_
Dat zegt ze alleen zelf ook vaak, dat ze absoluut geen goed voorbeeld is door haar vlieggedrag. Dus niet echt een originele opmerking. Maar je kunt natuurlijk best voor een beter klimaat zijn en toch een baan hebben waarbij je veel moet vliegen.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_204298200
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 19:20 schreef Hanca het volgende:
Dat zegt ze alleen zelf ook vaak, dat ze absoluut geen goed voorbeeld is door haar vlieggedrag.
Ja hθ hθ, dat wordt ook wat lastig te ontkennen, dus gooit ze het over de boeg van 'ik heb het zelf al gezegd, niet origineel als je erover begint!'.

Het is ook niet zozeer dat gedrag dat stuitend is, als wel het prangende exceptionalisme waarmee ze het goedpraat: ("ik doe het, zodat anderen over hun gedrag kunnen nadenken", "als ik niet naar de Noordpool zou zijn gevolgen, dan zou niemand weten hoe het er daar uitziet", "ik doe het niet om gewoon een mooie berg te zien, ik doe het met een missie", om te besluiten met "ik ben naar Maatsuykereiland gevlogen, want daar staat een vuurtoren. Ik heb een fascinatie voor vuurtorens, daar moest ik heen.")

Ga toch heen, je vindt verre reizen gewoon ontzettend vet. Good for you. Gooi er alleen geen moraliserende pindasaus overheen, zodat het nog te vreten is.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  woensdag 6 april 2022 @ 08:33:12 #221
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_204345853
Houdt Baudet ondanks zijn debiele twittertijdlijn trouwens nog steeds vol niet pro-Poetin te zijn?
We have always been at war with Eastasia.
pi_204345909
quote:
9s.gif Op vrijdag 1 april 2022 19:36 schreef nostra het volgende:

[..]
Ja hθ hθ, dat wordt ook wat lastig te ontkennen, dus gooit ze het over de boeg van 'ik heb het zelf al gezegd, niet origineel als je erover begint!'.

Het is ook niet zozeer dat gedrag dat stuitend is, als wel het prangende exceptionalisme waarmee ze het goedpraat: ("ik doe het, zodat anderen over hun gedrag kunnen nadenken", "als ik niet naar de Noordpool zou zijn gevolgen, dan zou niemand weten hoe het er daar uitziet", "ik doe het niet om gewoon een mooie berg te zien, ik doe het met een missie", om te besluiten met "ik ben naar Maatsuykereiland gevlogen, want daar staat een vuurtoren. Ik heb een fascinatie voor vuurtorens, daar moest ik heen.")

Ga toch heen, je vindt verre reizen gewoon ontzettend vet. Good for you. Gooi er alleen geen moraliserende pindasaus overheen, zodat het nog te vreten is.
Sluit me hier wel bij aan ja, geen fan van Floortje. Lekker woke en mindful met eskimo's lullen over de toekomst van de aarde.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_204346447
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 08:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Sluit me hier wel bij aan ja, geen fan van Floortje. Lekker woke en mindful met eskimo's lullen over de toekomst van de aarde.
Of jij dat lekker vind is, is jouw mening.
Lullen over de toekomst van de aarde is een gezonde bezigheid. Dat doet de mensheid al vele jaren.
FOK! is er mee groot geworden.
  Moderator woensdag 6 april 2022 @ 16:52:05 #224
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204350150
Het houdt niet op:

quote:
De wreedheden in Boetsja zijn „eerder het resultaat van zuivering door Oekraοense troepen dan door Russische troepen”. Niet de Russische president Vladimir Poetin is hier aan het woord, maar Marcel de Graaff, Europarlementariλr namens Forum voor Democratie. Zijn – door satellietbeelden weerlegde – suggestie wekte maandag consternatie in het Europees Parlement. De Graaff, die op zijn Twitter-account de Oekraοense president Volodymyr Zelensky voor „nazi” uitmaakt, was een van de dertien Europarlementariλrs die na de invasie in Oekraοne tegen een anti-Russische resolutie stemden.

https://www.nrc.nl/nieuws(...)lijk-alleen-a4108178
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_204350355
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 16:52 schreef Tijger_m het volgende:
Het houdt niet op:
[..]

Hoe verwerpelijk ook, als dat zijn visie op de waarheid is staat het he vrij om dat te uiten.
Ik hoop dat er snel VN onderzoek komt naar de gruweldaden en dat er een heldere conclusie in staat. Als dan blijkt dat de Graaff onzin heeft lopen te verkondigen dan kan hij daarop aangesproken worden. En hopelijk ook afgestraft bij de volgende verkiezingen. Hij kan nu ook al bevraagd worden op basis van welke feiten hij dit zo denkt nu. Doet de journalist dat? (ik kan het artikel niet lezen ivm geen abbo)
pi_204351643
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 08:33 schreef -XOR- het volgende:
Houdt Baudet ondanks zijn debiele twittertijdlijn trouwens nog steeds vol niet pro-Poetin te zijn?
Ondanks dat alle media dat citaatvrij beweren? Hoe durft ie?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Moderator woensdag 6 april 2022 @ 19:20:42 #227
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204351711
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 19:14 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Ondanks dat alle media dat citaatvrij beweren? Hoe durft ie?
Nee, hoor, de citaten staan er bij:

quote:
„Poetin toont zich steeds duidelijker de leider van conservatief Europa”, twitterde Baudet toen Russische troepen al langs de grens stonden. „Prachtige vent.”
Staan er nog meer in het artikel.

https://www.nrc.nl/nieuws(...)sche-fictie-a4098390
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  woensdag 6 april 2022 @ 19:35:06 #228
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_204351900
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 19:14 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Ondanks dat alle media dat citaatvrij beweren? Hoe durft ie?
Zijn hele twitterlijn staat nu vol met retweets van Russische propaganda, alles om de Oekraiense integriteit in twijfel te trekken. Wat hij doet is de vervelendste manier van met meel in de mond praten: alles zeggen dat de schijn wekt het met de Russische inval eens te zijn maar wanneer je het hem op de man af vraagt beweert hij er met een neutrale blik naar te kijken. Dan heb ik nog meer respect voor mensen die er gewoon voor uitkomen pro-Rusland te zijn, daar kun je in ieder geval nog een eerlijke en open discussie mee voeren.

Maar goed, ik zag dat hij ook de Aliens en UFO's heeft ontdekt, dus zal hij binnenkort wel met von Daniken op de proppen komen. Deze man is de weg volledig kwijt.
We have always been at war with Eastasia.
pi_204352225
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 19:35 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Zijn hele twitterlijn staat nu vol met retweets van Russische propaganda, alles om de Oekraiense integriteit in twijfel te trekken. Wat hij doet is de vervelendste manier van met meel in de mond praten: alles zeggen dat de schijn wekt het met de Russische inval eens te zijn maar wanneer je het hem op de man af vraagt beweert hij er met een neutrale blik naar te kijken. Dan heb ik nog meer respect voor mensen die er gewoon voor uitkomen pro-Rusland te zijn, daar kun je in ieder geval nog een eerlijke en open discussie mee voeren.
Dat komt omdat een normale analyse van de situatie zoals bijvoorbeeld Dick Berlijn jaren geleden nog deed en die als gegeven accepteert dat de meeste leiders van landen meedogenloze hufters zijn en er zoiets bestaat als geopolitiek, invloedssferen en bufferstaten niet meer mag, en vervangen moeten worden door emotioneel gedweep met een, pretentie van de universaliteit van Europese normen waar de EU of enige lidstaat zelf niet eens voldoet.

Iedereen buitelt maar over elkaar heen in de zoveelste deugparade, waarin het anti-intellectualisme van de laatste jaren ook dit conflict vervlakt tot een simplistisch verhaal van goed en kwaad, waarbij de agressieve NATO, de VS, de EU en de corrupte Oekraine ineens al het goede in de wereld belichamen. En dat leidt alleen maar tot volkomen hysterische oorlogshitserij waarbij de PSP-ers van vroeger ineens verlangen naar wapengekletter, militaristisch machtsvertoon en een nat broekje krijgen van de rauwe ongeschoren mannelijkheid van vechtjas Zelensky. Het is een Disney gevoelswereld tegenover een cynische machtspolitieke denkwereld die onverenigbaar zijn, maar de eerste volwassen journalisten onwaardig is.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Moderator woensdag 6 april 2022 @ 19:56:56 #230
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204352324
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 19:51 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Dat komt omdat een normale analyse van de situatie zoals bijvoorbeeld Dick Berlijn jaren geleden nog deed en die als gegeven accepteert dat de meeste leiders van landen meedogenloze hufters zijn en er zoiets bestaat als geopolitiek, invloedssferen en bufferstaten niet meer mag, en vervangen moeten worden door emotioneel gedweep met een, pretentie van de universaliteit van Europese normen waar de EU of enige lidstaat zelf niet eens voldoet.

Iedereen buitelt maar over elkaar heen in de zoveelste deugparade, waarin het anti-intellectualisme van de laatste jaren ook dit conflict vervlakt tot een simplistisch verhaal van goed en kwaad, waarbij de agressieve NATO, de VS, de EU en de corrupte Oekraine ineens al het goede in de wereld belichamen. En dat leidt alleen maar tot volkomen hysterische oorlogshitserij waarbij de PSP-ers van vroeger ineens verlangen naar wapengekletter, militaristisch machtsvertoon en een nat broekje krijgen van de rauwe ongeschoren mannelijkheid van vechtjas Zelensky. Het is een Disney gevoelswereld tegenover een cynische machtspolitieke denkwereld die onverenigbaar zijn, maar de eerste volwassen journalisten onwaardig is.
Deze Dick Berlijn?

twitter


Maar goed, we hebben nu de tweets van Baudet al gehad die dus wel citaten waren die er volgens jou niet waren en nu probeer je het weer over een andere boeg te gooien met allerlei zielige opmerkingen en kenschetsingen.

Er is nu ook een mooie hashtag met citaten van Baudet:

https://twitter.com/hashtag/Baudetiseenlandverrader
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  woensdag 6 april 2022 @ 20:13:25 #231
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_204352618
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 19:51 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Dat komt omdat een normale analyse van de situatie zoals bijvoorbeeld Dick Berlijn jaren geleden nog deed en die als gegeven accepteert dat de meeste leiders van landen meedogenloze hufters zijn en er zoiets bestaat als geopolitiek, invloedssferen en bufferstaten niet meer mag, en vervangen moeten worden door emotioneel gedweep met een, pretentie van de universaliteit van Europese normen waar de EU of enige lidstaat zelf niet eens voldoet.

Iedereen buitelt maar over elkaar heen in de zoveelste deugparade, waarin het anti-intellectualisme van de laatste jaren ook dit conflict vervlakt tot een simplistisch verhaal van goed en kwaad, waarbij de agressieve NATO, de VS, de EU en de corrupte Oekraine ineens al het goede in de wereld belichamen. En dat leidt alleen maar tot volkomen hysterische oorlogshitserij waarbij de PSP-ers van vroeger ineens verlangen naar wapengekletter, militaristisch machtsvertoon en een nat broekje krijgen van de rauwe ongeschoren mannelijkheid van vechtjas Zelensky. Het is een Disney gevoelswereld tegenover een cynische machtspolitieke denkwereld die onverenigbaar zijn, maar de eerste volwassen journalisten onwaardig is.
Het is prima mogelijk om er een strategisch-realistisch discours op na te houden, zoals bijvoorbeeld Rob de Wijk doet. Baudet blijft echter maar berichten op zijn twittertijdlijn plaatsen over hoeveel leed die arme Russische soldaten wordt aangedaan door die gemene Azov-nazi's. Dat heeft niets met strategisch denken of met een Thucydideaans wereldbeeld van doen, maar is gewoon Russische propaganda nabrabbelen.
We have always been at war with Eastasia.
pi_204353346
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 19:14 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Ondanks dat alle media dat citaatvrij beweren? Hoe durft ie?
Heb je op sommige punten best hoog zitten maar een totaaldebiel als Baudet verdedigen, dat snap ik nou echt niet.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_204353854
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 19:56 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Deze Dick Berlijn?

[ twitter ]
Deze Dick Berlijn, uit de tijd dat mensen nog hun mening mochten formuleren.

twitter


quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 20:13 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Het is prima mogelijk om er een strategisch-realistisch discours op na te houden, zoals bijvoorbeeld Rob de Wijk doet. Baudet blijft echter maar berichten op zijn twittertijdlijn plaatsen over hoeveel leed die arme Russische soldaten wordt aangedaan door die gemene Azov-nazi's. Dat heeft niets met strategisch denken of met een Thucydideaans wereldbeeld van doen, maar is gewoon Russische propaganda nabrabbelen.
Dat is dus het simplistische goed en kwaad denken waarbij je alle Oekrainse propaganda maar voor waar aanneemt en elk ander licht leugenachtige Russische propaganda is.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Moderator woensdag 6 april 2022 @ 22:42:36 #234
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204354616
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 21:49 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Deze Dick Berlijn, uit de tijd dat mensen nog hun mening mochten formuleren.

[ twitter ]
[..]
Dat is dus het simplistische goed en kwaad denken waarbij je alle Oekrainse propaganda maar voor waar aanneemt en elk ander licht leugenachtige Russische propaganda is.
Blijkbaar is Berlijn wel in staat om de huidige situatie op zijn waarde in te schatten en is Baudet daar niet toe in staat. En dan druk ik mij heel eufemistisch uit.

Als je zo hoog opgeeft van Berlijn dan ben je het ongetwijfeld toch ook eens met de tweet die ik postte of ben je alleen maar selectief aan het shoppen in uitspraken die je bevallen?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_204355335
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 19:56 schreef Tijger_m het volgende:
Maar goed, we hebben nu de tweets van Baudet al gehad die dus wel citaten waren die er volgens jou niet waren en nu probeer je het weer over een andere boeg te gooien met allerlei zielige opmerkingen en kenschetsingen.
Doe geen moeite. Hij is al veel vaker betrapt op leugens, verzinsels en halve waarheden. Het heeft echter geen enkele zin om daarover in discussie te gaan.

Als je iemand als Weltschmerz op een leugen betrapt, kunnen er drie dingen gebeuren: 1. jouw bewijs voor de leugen wordt simpelweg 'weerlegd' met een nieuwe leugen, 2. er wordt ontkend dat de leugenachtige uitspraak όberhaupt ooit gedaan is, 3. jouw weerlegging van de leugen wordt gewoon genegeerd.

In geen van die drie gevallen schiet je er iets mee op om daar een verdere discussie over aan te gaan. En je ziet in dit topic dat hij zich van alle drie tactieken bedient.
  donderdag 7 april 2022 @ 08:43:12 #236
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_204356038
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 21:49 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Deze Dick Berlijn, uit de tijd dat mensen nog hun mening mochten formuleren.

[ twitter ]
[..]
Dat is dus het simplistische goed en kwaad denken waarbij je alle Oekrainse propaganda maar voor waar aanneemt en elk ander licht leugenachtige Russische propaganda is.
Ik ben echt niet zo naief niet te geloven dat Oekraiense hooliganmilitia's die bestaan uit figuren die in het dagelijks leven al tuig van de richel zijn, wanneer ze zich echt gerechtvaardigd voelen, zich als beesten gedragen.

Baudet doet echter alsof de inval gerechtvaardigd is, wat natuurlijk volslagen onzin is, en alsof de in puin geschoten Oekraiense steden door Oekrainers zelf zouden zijn gedaan en alle leed in scene zou zijn gezet. Tegelijkertijd bagatelliseert hij de Russische wandaden. Hij is verre van objectief en zou gewoon een grote jongen moeten zijn en voor zijn werkelijke mening moeten uitkomen.
We have always been at war with Eastasia.
pi_204357509
Mijn vermoeden is dat Freek Jansen zeer gevoelig materiaal van Simone Kersseboom heeft en haar hiermee chanteert om bij het clubje achterlijke volidioten in de Tweede Kamer te blijven.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 7 april 2022 @ 14:21:49 #238
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_204359300
quote:
6s.gif Op donderdag 7 april 2022 11:28 schreef Nielsch het volgende:
Simone Kersseboom
Waarom specifiek Freek? Wat is hun relatie?
pi_204360574
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 08:43 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Ik ben echt niet zo naief niet te geloven dat Oekraiense hooliganmilitia's die bestaan uit figuren die in het dagelijks leven al tuig van de richel zijn, wanneer ze zich echt gerechtvaardigd voelen, zich als beesten gedragen.

Baudet doet echter alsof de inval gerechtvaardigd is, wat natuurlijk volslagen onzin is,
Nee, dat doet hij niet. Hij vind juist dat het volslagen onzin is om dit in termen van rechtvaardigheid, en dan ook nog vanuit een valse morele verhevenheid, te benaderen, maar dat je het vanuit realisme moet benaderen en niet alsof de wereld eerlijk is of gemaakt kan worden.

Dat is niks baanbrekends, op die manier hebben we hier al 70 jaar vrede, en juist de breuk daarmee heeft deze oorlog veroorzaakt.

quote:
en alsof de in puin geschoten Oekraiense steden door Oekrainers zelf zouden zijn gedaan en alle leed in scene zou zijn gezet. Tegelijkertijd bagatelliseert hij de Russische wandaden. Hij is verre van objectief en zou gewoon een grote jongen moeten zijn en voor zijn werkelijke mening moeten uitkomen.
In een eenzijdig politiek en medialandschap maakt elke belichting van een andere zijde de beschouwing objectiever.

quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 22:42 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Blijkbaar is Berlijn wel in staat om de huidige situatie op zijn waarde in te schatten en is Baudet daar niet toe in staat. En dan druk ik mij heel eufemistisch uit.

Als je zo hoog opgeeft van Berlijn dan ben je het ongetwijfeld toch ook eens met de tweet die ik postte of ben je alleen maar selectief aan het shoppen in uitspraken die je bevallen?
Ik geef helemaal niet hoog op van Berlijn, ik stel alleen vast dat Berlijn 180 graden gedraaid is zonder dat er feiten anders zijn komen te liggen. Ik stel ook vast Baudet niet gedraaid is en zijn voorspelling is uitgekomen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_204362227
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 14:21 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Waarom specifiek Freek? Wat is hun relatie?
Omdat hij de grootste psychopaat is van de hele bende.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_204364845
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 16:27 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Nee, dat doet hij niet. Hij vind juist dat het volslagen onzin is om dit in termen van rechtvaardigheid, en dan ook nog vanuit een valse morele verhevenheid, te benaderen, maar dat je het vanuit realisme moet benaderen en niet alsof de wereld eerlijk is of gemaakt kan worden.

Dat is niks baanbrekends, op die manier hebben we hier al 70 jaar vrede, en juist de breuk daarmee heeft deze oorlog veroorzaakt.
[..]
In een eenzijdig politiek en medialandschap maakt elke belichting van een andere zijde de beschouwing objectiever.
[..]
Ik geef helemaal niet hoog op van Berlijn, ik stel alleen vast dat Berlijn 180 graden gedraaid is zonder dat er feiten anders zijn komen te liggen. Ik stel ook vast Baudet niet gedraaid is en zijn voorspelling is uitgekomen.
Levendige fantasie heb je wel. Punten maak je niet.
Baudet staat natuurlijk et verste af van realisme wat betreft politici in Nederland. Vanaf die insteek benadert hij dan ook niks. Vanuit valse morele verhevenheid doet hij dat inderdaad wel.
Dat mensen die het niet eens zijn met wat Rusland doet het benaderen alsof de wereld eerlijk moet zijn is een stroman die nergens op slaat.

Dat een positie die anders en totaal debiel is automatisch beter is dan een andere positie slaat uiteraard helemaal nergens op. Hoe verzin je zoiets doms.
Bijvoorbeeld als mijn positie is dat mensenrechten kansloos zijn en dat het volk in dienst moet staan van de politiek is dat volgens jou dus een automatisch betere positie dan andersom :')

Berlijn verandert zijn mening met de feiten, Baudet uiteraard niet met Rusland als broodheer. Baudets voorspellingen komen nooit uit en ook dit keer zat hij er finaal naast.

Toch leuk altijd die totale kolder van jou.
pi_204365909
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 20:55 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Levendige fantasie heb je wel. Punten maak je niet.
Baudet staat natuurlijk et verste af van realisme wat betreft politici in Nederland. Vanaf die insteek benadert hij dan ook niks. Vanuit valse morele verhevenheid doet hij dat inderdaad wel.
Dat mensen die het niet eens zijn met wat Rusland doet het benaderen alsof de wereld eerlijk moet zijn is een stroman die nergens op slaat.
Dan heb je gewoon niet opgelet. Niet goed gelezen, niet geluisterd.

quote:
Dat een positie die anders en totaal debiel is automatisch beter is dan een andere positie slaat uiteraard helemaal nergens op. Hoe verzin je zoiets doms.
Bijvoorbeeld als mijn positie is dat mensenrechten kansloos zijn en dat het volk in dienst moet staan van de politiek is dat volgens jou dus een automatisch betere positie dan andersom :')
Nee, maar als iedereen loopt te blaten dat Saddam Hoessein de nieuwe hitler is die met zijn WMD's de eigen bevolking gaat vergifgassen dan draagt iemand die zegt dat die dictatuur misschien beter voor de mensen is dan oorlog en dat die WMD's weleens propaganda zouden kunnen zijn meer bij aan de objectiviteit dan de zoveelste hysterische meeloper die een nog sterkere metafoor om Saddam te beschimpen verzint.

quote:
Berlijn verandert zijn mening met de feiten, Baudet uiteraard niet met Rusland als broodheer. Baudets voorspellingen komen nooit uit en ook dit keer zat hij er finaal naast.

Toch leuk altijd die totale kolder van jou.
Nee, dat economische en politieke agressie van het Westen richting Oekraine tot militarie agressie door Rusland zou leiden is een voorspelling die weldegelijk is uitgekomen. Er zijn geen nieuwe feiten die Berlijn van mening hebben doen veranderen, wel een ander, hysterischer, klimaat.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_204366400
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 21:43 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Dan heb je gewoon niet opgelet. Niet goed gelezen, niet geluisterd.
Ach je hebt gewoon niet goed geschreven. Het kan ook dat ik niet goed gelezen heb, ik neem wat je post niet te serieus.

quote:
Nee, maar als iedereen loopt te blaten dat Saddam Hoessein de nieuwe hitler is die met zijn WMD's de eigen bevolking gaat vergifgassen dan draagt iemand die zegt dat die dictatuur misschien beter voor de mensen is dan oorlog en dat die WMD's weleens propaganda zouden kunnen zijn meer bij aan de objectiviteit dan de zoveelste hysterische meeloper die een nog sterkere metafoor om Saddam te beschimpen verzint.
Ik geloof niet dat iemand toen beweerde dat Hoessein de nieuwe Hitler was. Nogal een hyperbool dit. Daarbij gaat de vergelijking nogal mank. Ja Irak was beter af zonder invasie (waarschijnlijk). Datzelfde geldt uiteraard voor Oekraine. Of is de FvD lijn net zoals de Russische dat deze interventie positief is voor de Oekrainse bevolking?

Kun jij misschien uitleggen hoe de Russische invasie positief is voor de Oekrainse bevolking. Ik zie eerlijk gezegd niet hoe die stelling objectiever is dan de stelling dat dit slecht is voor de Oekrainse bevolking.
De Oekrainse bevolking lijkt het zelf wel te weten gezien ze massaal richting Westen vluchten en niet met zijn allen juichend de Rus binnenhalen of liever naar Moskou vluchten.

quote:
Nee, dat economische en politieke agressie van het Westen richting Oekraine tot militarie agressie door Rusland zou leiden is een voorspelling die weldegelijk is uitgekomen. Er zijn geen nieuwe feiten die Berlijn van mening hebben doen veranderen, wel een ander, hysterischer, klimaat.
De feiten zijn inderdaad veranderd. Zoals we hebben kunnen zien is Rusland de agressor, anders stellen is een beetje zoals de vrouw van een vrouwenmepper beschuldigen van uitlokken. Je moet wel flinke mentale gymnastiek doen om te zeggen dat Amerika door te zeggen dat Rusland troepen concentreert om Oekraine daarmee de oorlog uitlokt. In plaats van dat het land dat agressief troepen posteert en gebruikt als aanstichter te zien. Blijkbaar kan Berlijn zich wel aanpassen aan veranderende feiten. Dat Baudet dat niet kan en wil wisten we al.
pi_204442798
twitter
pi_204442881
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2022 10:54 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Is dat zo?
De filmpjes die ik op YouTube zie (niet op FvD kanaal, daar kijk ik niet op) van FvD komen altijd uit debatten die daadwerkelijk hebben plaatsgevonden en waar ook personen van andere partijen bij aanwezig zijn.
Kan je een voorbeeld geven van zo'n propagandafilmpje van FvD?
Dit kan evengoed een fotosessie zijn voor promotiemateriaal.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2022 11:01:34 ]
pi_204444126
[twitter
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 19:56 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Deze Dick Berlijn?

[ twitter ]

Maar goed, we hebben nu de tweets van Baudet al gehad die dus wel citaten waren die er volgens jou niet waren en nu probeer je het weer over een andere boeg te gooien met allerlei zielige opmerkingen en kenschetsingen.

Er is nu ook een mooie hashtag met citaten van Baudet:

https://twitter.com/hashtag/Baudetiseenlandverrader
Ik zit even onder die hashtag te kijken.

En dit is ook wel een duidelijkere hoor...

twitter
pi_204444227
Goedkoop gas willen blijven gebruiken is tegenwoordig dus al landverraad. Een misdrijf waar je vroeger de doodstraf voor kon krijgen. Het democratische gehalte in Nederland wordt met de week lager.
  vrijdag 15 april 2022 @ 16:05:27 #248
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_204445775
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 13:02 schreef DarkwingDuck het volgende:
Goedkoop gas willen blijven gebruiken is tegenwoordig dus al landverraad. Een misdrijf waar je vroeger de doodstraf voor kon krijgen. Het democratische gehalte in Nederland wordt met de week lager.
Als de reden dan ook echt goedkoop Russisch gas zou zijn...
Als je kijkt naar dat jarenlange geflirt met Poetin door de FvD, vindt je het ook niet heel onwaarschijnlijk dat het Baudet puur om de energie gaat?

Zelfde met de PVV. Jarenlang Poetin, Orban & co bewonderen, en nu we in een conflict met ze geraakt zijn is hun advies, "We kunnen Poetin beter met rust laten". :')
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_204445802
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 16:05 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Als de reden dan ook echt goedkoop Russisch gas zou zijn...
Als je kijkt naar dat jarenlange geflirt met Poetin door de FvD, vindt je het ook niet heel onwaarschijnlijk dat het Baudet puur om de energie gaat?

Zelfde met de PVV. Jarenlang Poetin, Orban & co bewonderen, en nu we in een conflict met ze geraakt zijn is hun advies, "We kunnen Poetin beter met rust laten". :')
Het zal vast ok meer gaan dan enkel goedkoop gas, er spelen vele andere financiλle belangen. Bijvoorbeeld voor de landbouwsector.
Maar als je dat allemaal onder landverraad wil scharen, maak je borst dan maar nat op wat gaat komen aan afrekeningen binnen onze samenleving. De kaders worden al zorgvuldig gecreλerd om in de nabije toekomst lynchpartijen te kweken.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2022 16:08:40 ]
  vrijdag 15 april 2022 @ 16:21:54 #250
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_204445936
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2022 16:07 schreef DarkwingDuck het volgende:
De kaders worden al zorgvuldig gecreλerd om in de nabije toekomst lynchpartijen te kweken.
Dat valt wel mee volgens mij.

Ik kan me ook nog een politicus herinneren die herhaaldelijk met tribunalen begon te dreigen.
Weet even niet meer in welke partij hij zit......
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_204446201
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2022 16:07 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Het zal vast ok meer gaan dan enkel goedkoop gas, er spelen vele andere financiλle belangen. Bijvoorbeeld voor de landbouwsector.
Maar als je dat allemaal onder landverraad wil scharen, maak je borst dan maar nat op wat gaat komen aan afrekeningen binnen onze samenleving. De kaders worden al zorgvuldig gecreλerd om in de nabije toekomst lynchpartijen te kweken.
Dat gehuil horen we nou al 20 jaar bij elk beetje tegengas dat een populist krijgt. :') ________!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_204446306
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 april 2022 16:21 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dat valt wel mee volgens mij.

Ik kan me ook nog een politicus herinneren die herhaaldelijk met tribunalen begon te dreigen.
Weet even niet meer in welke partij hij zit......
Dat Baudet of het FvD achterlijke uitspraken doen is natuurlijk geen vrijbrief om naar datzelfde lage niveau af te drijven.
pi_204446332
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 april 2022 16:48 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Dat gehuil horen we nou al 20 jaar bij elk beetje tegengas dat een populist krijgt. :') ________!
Het gejank was anders eveneens niet om aan te horen toen Kaag een keer voor heks werd versleten. Ook maar gewoon vinden dan?

Iemand herhaaldelijk wegzetten als volksverrader is wachten op een ongeluk. Jij bent in je nopjes bij het sfeertje wat gecreλerd wordt zo te lezen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2022 17:03:58 ]
  vrijdag 15 april 2022 @ 22:27:50 #254
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_204449506
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 13:02 schreef DarkwingDuck het volgende:
Goedkoop gas willen blijven gebruiken is tegenwoordig dus al landverraad. Een misdrijf waar je vroeger de doodstraf voor kon krijgen. Het democratische gehalte in Nederland wordt met de week lager.
We krijgen nu nog gas uit Rusland en ik vind het niet echt goedkoop.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_204449517
Thierry is echt een Baudet
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_204449523
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 22:27 schreef monkyyy het volgende:

[..]
We krijgen nu nog gas uit Rusland en ik vind het niet echt goedkoop.
Het gaat nog veel duurder worden. Helaas.
pi_204450147
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2022 17:01 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Het gejank was anders eveneens niet om aan te horen toen Kaag een keer voor heks werd versleten. Ook maar gewoon vinden dan?

Iemand herhaaldelijk wegzetten als volksverrader is wachten op een ongeluk. Jij bent in je nopjes bij het sfeertje wat gecreλerd wordt zo te lezen.
Waarom bagataliseer je het als er een sfeertje rond Kaag wordt gecreerd en doe je er zelfs aan mee. Maar als het om Baudet gaat is vrijheid van meningsuiting blijkbaar niet mogelijk zonder een sfeertje te creeren.

Ik dacht sowieso dat de FvD positie was, actie> reactie dus als er een ongeluk voor Baudet aankomt heeft hij zelf met zijn gedrag de zaadjes daarvoor gezaaid. Ik bedoel we hebben het hier over de partijleider van een fascistisch partijtje die zelf met tribunalen schermt voor politieke tegenstanders. Maar als we die partijleider bekritiseren moeten we blijkbaar fluwelen handschoenen aan want mocht er iets met hem gebeuren lag dat aan hoe we ons over hem uitspraken. Andersom geldt dat uiteraard Baudet en de zijnen zich geen zorgen hoeven te maken over de gevolgen van hun uitspraken, mocht een individu opgezweept door hun woorden bijvoorbeeld met een fakkel voor het huis van iemand opduiken is dat volledig op conto van degene met de fakkel. Fijn wel voor de FvD die discrepantie.

Als je het mij vraagt is het in elk geval terecht om Baudet als landverrader en fascist neer te zetten. Ik denk dat dat ook belangrijk is zie Poppers paradox. Als we in een vrij land willen leven is er geen plaats voor wat en hoe Baudet aan haat zaait.
pi_204451095
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 00:00 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Waarom bagataliseer je het als er een sfeertje rond Kaag wordt gecreerd en doe je er zelfs aan mee.

Om jou te compenseren.
Kan me niet heugen dat ik Kaag meer dan 1 of 2 keer toen het speelde een heks heb genoemd, maar dat kan ik voortaan consequent wel gaan doen idd.
Dank voor de tip. Als er klachten komen verwijs ik ze wel naar deze reactie van jou.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2022 08:13:47 ]
  zaterdag 16 april 2022 @ 12:31:23 #259
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204452812
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2022 08:06 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Om jou te compenseren.
Kan me niet heugen dat ik Kaag meer dan 1 of 2 keer toen het speelde een heks heb genoemd, maar dat kan ik voortaan consequent wel gaan doen idd.
Dank voor de tip. Als er klachten komen verwijs ik ze wel naar deze reactie van jou.
Hoe kinderachtig..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 16 april 2022 @ 14:29:37 #260
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_204453612
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 14:27 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
[..]
Klopt. Fijn dat de spiegel methode werkt.
Baudet constant uitmaken voor landverrader is net zoals Kaag constant uitmaken voor heks dus kinderachtig en gedrag van kleuters. Laten we beide gewoon achterwege laten.
Ik heb het vermoeden dat je eerder geld vanuit Rusland richting Baudet/FVD zult vinden dan een vliegende bezem bij Kaag. Dat eerste snijdt nog iets van hout, dus zo raar en kinderachtig is dat niet.
Dit, dus.
pi_204453634
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 14:29 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Ik heb het vermoeden dat je eerder geld vanuit Rusland richting Baudet/FVD zult vinden dan een vliegende bezem bij Kaag. Dat eerste snijdt nog iets van hout, dus zo raar en kinderachtig is dat niet.
Dat laatste is een kwestie van perspectief.

Maar over Russische financiering gesproken, er was toch een motie aangenomen om dat te onderzoeken. Is het onderzoek al gestart? Weet iemand daar meer over?
  zaterdag 16 april 2022 @ 14:38:45 #262
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_204453660
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 14:34 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Dat laatste is een kwestie van perspectief.

Maar over Russische financiering gesproken, er was toch een motie aangenomen om dat te onderzoeken. Is het onderzoek al gestart? Weet iemand daar meer over?
Mwa perspectief? Zembla kwam bij namen uit die 1 op 1 overeenkomen met de campagnefinanciering van 1,6 miljoen voor Le Pen in Frankrijk vanuit Rusland. Het is dat Baudet z’n financiering niet openbaar maakt, dus dat hard maken lukt niet. Dat is dan ook het enige argument wat de FvD’ers blijven herhalen.
Dit, dus.
pi_204453668
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2022 14:38 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Mwa perspectief? Zembla kwam bij namen uit die 1 op 1 overeenkomen met de campagnefinanciering van 1,6 miljoen voor Le Pen in Frankrijk vanuit Rusland. Het is dat Baudet z’n financiering niet openbaar maakt, dus dat hard maken lukt niet. Dat is dan ook het enige argument wat de FvD’ers blijven herhalen.
Russisch geld aannemen wil natuurlijk niet gelijk landverraad impliceren.

Maar hoe zit dat met het onderzoek van de Tweede Kamer? FvD heeft medewerking toegezegd.
  zaterdag 16 april 2022 @ 14:45:39 #264
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_204453717
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 14:40 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Russisch geld aannemen wil natuurlijk niet gelijk landverraad impliceren.

Maar hoe zit dat met het onderzoek van de Tweede Kamer? FvD heeft medewerking toegezegd.
Geen idee. De motie is aangenomen dus zal wel een keer worden uitgevoerd.
Dit, dus.
pi_204453756
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 14:45 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Geen idee. De motie is aangenomen dus zal wel een keer worden uitgevoerd.
Ik hoop snel. Ben wel benieuwd naar de geldstromen.
  zaterdag 16 april 2022 @ 14:51:19 #266
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_204453765
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 14:50 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Ik hoop snel. Ben wel benieuwd naar de geldstromen.
Die zijn, met uitzondering van FVD en PVV, gewoon in te zien bij de partijen.
Dit, dus.
pi_204453786
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 14:51 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Die zijn, met uitzondering van FVD en PVV, gewoon in te zien bij de partijen.
Wat ze zelf opgeven ja. Ik heb liever een onafhankelijke partij die lekker loopt te neuzen. Tijdens het debat over partijfinanciering bleek dat er nog genoeg manieren zijn om de boel te flessen.
  zaterdag 16 april 2022 @ 14:57:18 #268
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_204453808
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2022 14:53 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Wat ze zelf opgeven ja. Ik heb liever een onafhankelijke partij die lekker loopt te neuzen. Tijdens het debat over partijfinanciering bleek dat er nog genoeg manieren zijn om de boel te flessen.
Die gaat de envelopjes met Russische roebels ook niet vinden. Vooraf aangekondigd en volgens traceerbaar systeem is kunnen ze nog wel handelen, maar de onderzoeksjournalisten die onaangekondigd in alle rust naar geldstromen zoeken is iets waar ze bij FVD rode vlekken van in de nek krijgen. Heeft hem sowieso bijna z’n partij gekost.
Dit, dus.
  woensdag 27 april 2022 @ 16:09:34 #269
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204555662
twitter


Thierry Baudet gelooft dat films echt zijn _O- _O- _O-

Benieuwd wat ie concludeert na het zien van Inception. Of Harry Potter.
  Moderator woensdag 27 april 2022 @ 18:08:09 #270
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204556789
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 16:09 schreef EinarBoe het volgende:
[ twitter ]

Thierry Baudet gelooft dat films echt zijn _O- _O- _O-

Benieuwd wat ie concludeert na het zien van Inception. Of Harry Potter.
Het was een documentaire, he? Wist je dat niet?

Wappies gonna wappie, hij glijd steeds verder af in de fabeltjesfuik
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_204558029
Het bigbrotherstreven is inderdaad meer gerealiseerd de laatste 25 jaar... digitalisering, databases, dna, cameras overal.

pi_204558735
pi_204559090
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 20:11 schreef Bluesdude het volgende:
Het bigbrotherstreven is inderdaad meer gerealiseerd de laatste 25 jaar... digitalisering, databases, dna, cameras overal.

[ afbeelding ]
De mogelijkheid van onafhankelijk denken is niet vernietigd.
pi_204611733
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 21:44 schreef ALovelyDay het volgende:

[..]
De mogelijkheid van onafhankelijk denken is niet vernietigd.
Maar oh wee als je er iets mee doet.
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tςch blijft bestaan.
pi_204611782
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 20:11 schreef Bluesdude het volgende:
Het bigbrotherstreven is inderdaad meer gerealiseerd de laatste 25 jaar... digitalisering, databases, dna, cameras overal.

[ afbeelding ]
Ja leuk maar dat is niet de essentie van 1984.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_204611799
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 22:02 schreef Akkerdjie het volgende:

[..]
Maar oh wee als je er iets mee doet.
Ja wat dan? Mensen als Baudet, Lange Frans, Joost Niemoller en Robert Jensen laten toch gewoon zien dat er in Nederland ruimte is voor een afwijkend geluid. Zit niet zo te janken man.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_204611858
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 22:08 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Ja wat dan? Mensen als Baudet, Lange Frans, Joost Niemoller en Robert Jensen laten toch gewoon zien dat er in Nederland ruimte is voor een afwijkend geluid. Zit niet zo te janken man.
De ironie.
Zolang mensen gecanceld worden door echte jankerds op verschillende platforms om willekeurige dingen is er niet echt sprake van het vrij kunnen uiten van gedachtes naar mijn mening.
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tςch blijft bestaan.
pi_204612187
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 22:13 schreef Akkerdjie het volgende:

[..]
De ironie.
Zolang mensen gecanceld worden door echte jankerds op verschillende platforms om willekeurige dingen is er niet echt sprake van het vrij kunnen uiten van gedachtes naar mijn mening.
Nahhhh mensen kunnen zelf een platform oprichten, weblog, facebookpagina, instagram, twitter etc.
Men kan heel veel stupide postingen doen.
Je bent zelf een jankerd.
pi_204612203
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 22:13 schreef Akkerdjie het volgende:

[..]
De ironie.
Zolang mensen gecanceld worden door echte jankerds op verschillende platforms om willekeurige dingen is er niet echt sprake van het vrij kunnen uiten van gedachtes naar mijn mening.
Iemand in de ban doen is gewoon een uitwerking van een vrije samenleving. Het is niet alsof die mensen worden opgepakt of verdwijnen door hun gedachtes.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_204612246
En voor de jankerds..... ga met je verhaal naar omroep Ongehoord Nederland.
Wellicht wordt je daar wel gehoord en krijg je ruimte.
Misschien ook niet... want ook zij moeten het aanbod selecteren en censureren
  Moderator dinsdag 3 mei 2022 @ 00:15:58 #281
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204612509
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 22:13 schreef Akkerdjie het volgende:

[..]
De ironie.
Zolang mensen gecanceld worden door echte jankerds op verschillende platforms om willekeurige dingen is er niet echt sprake van het vrij kunnen uiten van gedachtes naar mijn mening.
Begin je eigen platform. Niemand is verplicht om jouw mening te verspreiden of zelfs maar toe te staan op hun platform. Het hele internet ligt voor je open.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 3 mei 2022 @ 00:22:44 #282
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_204612533
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 22:13 schreef Akkerdjie het volgende:

[..]
De ironie.
Zolang mensen gecanceld worden door echte jankerds op verschillende platforms om willekeurige dingen is er niet echt sprake van het vrij kunnen uiten van gedachtes naar mijn mening.
Je zou in eerste instantie kunnen lezen wat de overeenkomsten zijn die je aangaat op het moment dat je vuiligheid probeert te ventileren via je kanaal. Doe dat in mijn woonkamer en ik gooi je er ook uit. En die kanalen doen dat, zeer terecht, ook digitaal.
Dit, dus.
  dinsdag 3 mei 2022 @ 02:33:05 #283
263706 Barbusse
Geneuzel
pi_204612812
Mensen vergeten wel eens dat vrijheid van meningsuiting een verantwoordelijkheid is, meer dan slechts een recht. Er zitten consequenties aan vast.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_206201883
En vandaag kregen we te horen dat Baudet (ezel in het Frans) zijn zoon Lancelot genoemd heeft. :') :o :D
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 19:24:58 #285
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_206202589
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 18:20 schreef GwanGwaa het volgende:
En vandaag kregen we te horen dat Baudet (ezel in het Frans) zijn zoon Lancelot genoemd heeft. :') :o :D
Als je zou denken dat er al een dieptepunt was aan kutyuppennamen.
pi_206202593
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 18:20 schreef GwanGwaa het volgende:
En vandaag kregen we te horen dat Baudet (ezel in het Frans) zijn zoon Lancelot genoemd heeft. :') :o :D
It's not that common nowadays but in the Middle Ages people called their children Lance a lot.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2022 19:25:19 ]
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 19:51:14 #287
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_206203104
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 18:20 schreef GwanGwaa het volgende:
En vandaag kregen we te horen dat Baudet (ezel in het Frans) zijn zoon Lancelot genoemd heeft. :') :o :D
Heb je ook meegekregen wααr hij dat bekend heeft gemaakt? In het programma van Steve Bannon namelijk... :|W
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_206203173
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 19:51 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]
Heb je ook meegekregen wααr hij dat bekend heeft gemaakt? In het programma van Steve Bannon namelijk... :|W
:') :r
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206203784
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 18:20 schreef GwanGwaa het volgende:
En vandaag kregen we te horen dat Baudet (ezel in het Frans) zijn zoon Lancelot genoemd heeft. :') :o :D
Als dat geen cultuurmarxist wordt weet ik het ook niet meer
  dinsdag 4 oktober 2022 @ 23:53:56 #290
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_206207763
twitter


Genocide en honderdduizenden doden = hoopvol.
Benieuwd hoe de webcare deze woorden gaat verdraaien.
  Moderator woensdag 5 oktober 2022 @ 00:23:53 #291
54278 crew  Tijger_m
42
pi_206207933
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 19:51 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]
Heb je ook meegekregen wααr hij dat bekend heeft gemaakt? In het programma van Steve Bannon namelijk... :|W
Kamervragen van de FvD in 2e Kamer Steve Bannon? De "Amerikaanse oppositie leider" Steve Bannon?

God, alsof de FvD zich niet belachelijker meer kon maken...
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator woensdag 5 oktober 2022 @ 00:24:30 #292
54278 crew  Tijger_m
42
pi_206207937
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 23:53 schreef EinarBoe het volgende:
[ twitter ]

Genocide en honderdduizenden doden = hoopvol.
Benieuwd hoe de webcare deze woorden gaat verdraaien.
Eh..het is toch Oekraine wat een front geopend heeft tegen de Russische globalisten? ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_206208077
twitter
pi_206208142
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 00:23 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Kamervragen van de FvD in 2e Kamer Steve Bannon? De "Amerikaanse oppositie leider" Steve Bannon?

God, alsof de FvD zich niet belachelijker meer kon maken...
Antwoorden op vragen over de arrestatie van Steve Bannon
Minister Hoekstra (BZ) geeft antwoord op vragen over de arrestatie van Steve Bannon. De vragen zijn gesteld door het lid Baudet.
https://www.rijksoverheid(...)tie-van-steve-bannon
  woensdag 5 oktober 2022 @ 02:05:14 #295
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_206208171
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 01:41 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Antwoorden op vragen over de arrestatie van Steve Bannon
Minister Hoekstra (BZ) geeft antwoord op vragen over de arrestatie van Steve Bannon. De vragen zijn gesteld door het lid Baudet.
https://www.rijksoverheid(...)tie-van-steve-bannon
Man, man, man... wat een tijdverspilling.
Echt, Baudet heeft kennelijk niets beters te doen dan dit soort vragen stellen en wat ambtenaren van BuZa van hun werk te laten halen om deze nonsens te beantwoorden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_206209665
Leuk toch. Hommeles in de verwante kringen van bot ongenuanceerd rechts en de overtreffende trap daarvan genaamd Thierry B.
twitter


quote:
Hij vormt de 5e colonne van vijanden van westen en democratie
Ja maar..... wel onder de vlag van democratievernieuwing, herstel van hollands glorie en het behoud van de westerse cultuur
pi_206210246
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 10:13 schreef Bluesdude het volgende:
Leuk toch. Hommeles in de verwante kringen van bot ongenuanceerd rechts en de overtreffende trap daarvan genaamd Thierry B.
[ twitter ]
[..]
Ja maar..... wel onder de vlag van democratievernieuwing, herstel van hollands glorie en het behoud van de westerse cultuur
Als zelfs Ellian hem al afvalt....
De webcare zal ditr ook wel weer komen rechtbreien.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206214540
Op 28 januari wordt Thierry Baudet 40 jaar. Ik zit erover te denken om hem Stratego cadeau te doen.

Dan kan hij ook thuis met Davide altijd de spion zoeken.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_206220713
twitter
  donderdag 6 oktober 2022 @ 17:46:07 #300
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_206226389
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2022 23:53 schreef EinarBoe het volgende:
[ twitter ]

Genocide en honderdduizenden doden = hoopvol.
Benieuwd hoe de webcare deze woorden gaat verdraaien.
Damn. Al die informatie die Baudet hier publiekelijk maakt. Waarom heeft de CIA nog niet met hem af gerekend?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_206227067
Voor Baudet is de oorlog in Oekraine hoopgevender dan de geboorte van zijn kind? Arme Lancelot. Zijn ma zal ook wel aardig van het padje zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')