Feitelijk klopte de inhoud nog best, maar dat is meer omdat het nu eenmaal altijd zo is in een SCquote:
ja zo ziet het er ietwat raar uitquote:Op maandag 28 februari 2022 07:49 schreef Redefine het volgende:
Ik vermoed dat ik net een spatie te weinig heb overgelatenHopelijk kan een mod het herstellen.
kerelquote:Op maandag 28 februari 2022 07:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Feitelijk klopte de inhoud nog best, maar dat is meer omdat het nu eenmaal altijd zo is in een SC
Die hangt bij jou op een tegeltje op de wc.quote:Op maandag 28 februari 2022 08:00 schreef MMF93 het volgende:
Goedemorgen!
In deze sc ben je nooit verdwaald, maar zit je altijd op het juiste pad.
Lekker cliche de dag beginnen.
was wel een mooie TT geweestquote:Op maandag 28 februari 2022 08:00 schreef MMF93 het volgende:
Goedemorgen!
Uiteraard! Bij jou niet dan??quote:Op maandag 28 februari 2022 08:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die hangt bij jou op een tegeltje op de wc.
Tien keer natuurlijk.quote:
Daar is de maandagochtend uitermate geschikt voor.quote:Op maandag 28 februari 2022 08:06 schreef AgnesGru het volgende:
![]()
![]()
Nog even in de chill modus na een druk weekend.
En als je bloemenzaad op je levenspad strooit, loop je je leven lang door een prachtige tuin.quote:Op maandag 28 februari 2022 08:00 schreef MMF93 het volgende:
Goedemorgen!
quote:Op maandag 28 februari 2022 08:02 schreef Koen66 het volgende:
ik was gisteren op een 40+ meet, wat is er met @:arizona? heb ik gemist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op maandag 28 februari 2022 09:08 schreef Arizona het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ah, dat zal ik tzt even moeten ervaren dan. Ligt er bij mij meestal een beetje aan hoe een aflevering eindigt. Wat ik me nog herinner van seizoen 1 was niet elke aflevering een afgerond verhaal, dan ben ik eerder geneigd door te kijken.quote:Op zondag 27 februari 2022 10:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ah oke![]()
Ik vond het best heavy soms, ik kon het niet aan om te bingen.
Daar heeft Buddy Vedder ook vaak last van, maar die heeft zo'n extra friemeltje aan z'n oor. Heb jij dat ook soms?quote:Op maandag 28 februari 2022 09:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik merk dat ik heel vaak bij het opnemen van mijn telefoon vervolgens met mijn oor of zo op microfoon dempen druk.![]()
Cliche of niet, dit soort quotes kun je af en toe gewoon best gebruikenquote:Op maandag 28 februari 2022 08:54 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
En als je bloemenzaad op je levenspad strooit, loop je je leven lang door een prachtige tuin.
Nee, ik heb dat niet.quote:Op maandag 28 februari 2022 09:22 schreef Dave het volgende:
[..]
Daar heeft Buddy Vedder ook vaak last van, maar die heeft zo'n extra friemeltje aan z'n oor. Heb jij dat ook soms?
Oh bah vervelend is dat zeg. Zeg dan gewoon wat je ziet denk je dan, maar dat zullen ze met een reden wel niet doen. Gelukkig 'maar' 2 dagen afwachten.quote:Op maandag 28 februari 2022 09:09 schreef Arizona het volgende:
De echo zit erop, nu afwachten tot woensdag. Ik kon niet meekijken en ze wilden niets zeggen
In this world, nothing is certain except death, taxes en Dave die over het friemeltje van Buddy begint.quote:Op maandag 28 februari 2022 09:22 schreef Dave het volgende:
[..]
Daar heeft Buddy Vedder ook vaak last van, maar die heeft zo'n extra friemeltje aan z'n oor. Heb jij dat ook soms?
Ik hoop voor je dat woensdag ook alles goed komt. Heel veel sterkte met wachten de komende dagen.quote:Op maandag 28 februari 2022 09:10 schreef Arizona het volgende:
Alleen maar dat ik heel weinig buikvet had, zowel aan de buitenkant als tussen de organen
En dat was goed
Volgens mij is het zo dat alleen de arts dingen mag zeggen over de echo. Soms heb je een arts die de procedure uitvoert dan krijg je wel direct al een eerste uitleg.quote:Op maandag 28 februari 2022 09:26 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Oh bah vervelend is dat zeg. Zeg dan gewoon wat je ziet denk je dan, maar dat zullen ze met een reden wel niet doen. Gelukkig 'maar' 2 dagen afwachten.
Dank je wel!quote:Op maandag 28 februari 2022 09:39 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat woensdag ook alles goed komt. Heel veel sterkte met wachten de komende dagen.
[..]
Volgens mij is het zo dat alleen de arts dingen mag zeggen over de echo. Soms heb je een arts die de procedure uitvoert dan krijg je wel direct al een eerste uitleg.
Heel begrijpelijk. Ik zou dat ook hebben. Nu moet ik ook zeggen, ik had met mijn buikklachten een arts dus ik hoorde gelijk dat hij niets zag wat mis was op de echo en moest ik weer terug naar mijn eigen arts die de echo had aangevraagd. Maar dan ga je ook denken: maar wat is het dan? Bij mij bleek het trouwens een zenuw in mijn rug te zijn die alleen pijnklachten gaf in mijn zij en buik.quote:Op maandag 28 februari 2022 09:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dank je wel!
Dat zeiden deze meisjes ook, dat alleen de arts de uitslag mag bespreken.
Maar ik vind het zo frustrerend dat zij het nu wel al weten en ik niet
Sterkte met wachtenquote:Op maandag 28 februari 2022 09:09 schreef Arizona het volgende:
De echo zit erop, nu afwachten tot woensdag. Ik kon niet meekijken en ze wilden niets zeggen
carnavalsvakantie...quote:Op maandag 28 februari 2022 10:04 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind het heerlijk om iemand te moeten bellen voor een afspraak, die dan vervolgens gewoon niet opneemt.
Goedemorgen.
Ik haat bellen in het algemeen dus ik ben soms wel blij als ze niet opnemenquote:Op maandag 28 februari 2022 10:04 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind het heerlijk om iemand te moeten bellen voor een afspraak, die dan vervolgens gewoon niet opneemt.
Goedemorgen.
Is ook maar de vraag of zij wel iets hebben kunnen zien en of zij dus wel al iets weten, zeker als er niet direct iets raars te zien is.quote:Op maandag 28 februari 2022 09:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dank je wel!
Ik heb ook een hekel aan bellen, maar als ik dan eenmaal de stap gezet heb wil ik ook wel dat er opgenomen wordt en liefst een beetje snel ook. Als ze niet opnemen is er nl ineens de kans dat zij gaan terugbellen en dan ben je er niet op voorbereid en doen ze het ook nog eens altijd op onhandige momenten.quote:Op maandag 28 februari 2022 10:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik haat bellen in het algemeen dus ik ben soms wel blij als ze niet opnemenAls het iets is wat ook via de mail kan dan hang ik zelf ook altijd al heel vroeg op zodat ik in mijn mail kan zeggen "Ik heb je geprobeerd te bellen"
Bij het intypen van het telefoonnummer al afhaken en dan een mail sturen met "ik heb je geprobeerd te bellen"quote:Op maandag 28 februari 2022 10:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik haat bellen in het algemeen dus ik ben soms wel blij als ze niet opnemenAls het iets is wat ook via de mail kan dan hang ik zelf ook altijd al heel vroeg op zodat ik in mijn mail kan zeggen "Ik heb je geprobeerd te bellen"
Herkenbaar wel.quote:Op maandag 28 februari 2022 10:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb ook een hekel aan bellen, maar als ik dan eenmaal de stap gezet heb wil ik ook wel dat er opgenomen wordt en liefst een beetje snel ook. Als ze niet opnemen is er nl ineens de kans dat zij gaan terugbellen en dan ben je er niet op voorbereid en doen ze het ook nog eens altijd op onhandige momenten.
Ik heb zo'n hekel aan bellenquote:Op maandag 28 februari 2022 10:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ga ook altijd nerveus rondlopenquote:Op maandag 28 februari 2022 10:22 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan bellenIk mis gewoon de non-verbale extra informatie die je krijgt als je moet bellen. Plus dat ik altijd dingen vergeet te zeggen o.i.d. tijdens het bellen. Vreselijk.
Ik woon nog steeds niet in carnavalsgebied.quote:
Ik hou ook niet echt van bellen, maar mail is hier geen optie. Dat is helaas wel vaker het geval met deze doelgroep.quote:Op maandag 28 februari 2022 10:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad wel frustrerend. Dan wil je het liever achter de rug hebben.quote:Op maandag 28 februari 2022 10:42 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik woon nog steeds niet in carnavalsgebied.
[..]
Ik hou ook niet echt van bellen, maar mail is hier geen optie. Dat is helaas wel vaker het geval met deze doelgroep.
Heel herkenbaar en dan moet je maar weer wachtenquote:Op maandag 28 februari 2022 09:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dank je wel!
Woensdag kan ik de huisarts bellen, maar misschien was het dinsdagmiddag ook al bekend.quote:Op maandag 28 februari 2022 10:50 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Heel herkenbaar en dan moet je maar weer wachten![]()
Wanneer krijg je de uitslag? Misschien had je dat al gezegd, maar heb ik het gemist.
Ik denk het wel, dat ze rechts iets hebben gezien. Ze waren erg druk bezig om aan de rechterkant van mijn buik (met name dus bij de galblaas in de buurt, maar daar zit ook je lever en alvleesklier) zo mooi mogelijke foto's te maken. Mijn linkerkant werd globaal doorheen gescrolldquote:Op maandag 28 februari 2022 10:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is ook maar de vraag of zij wel iets hebben kunnen zien en of zij dus wel al iets weten, zeker als er niet direct iets raars te zien is.
Bij de paar echo's die ik heb gehad werd er ook maar een keer iets gezegd en dat was iets als 'Ja ík zie niet direct iets raars, maar eigenlijk mag ik dat niet zeggen want de internist moet het nog beoordelen en misschien dat die nog iets ziet waar ik geen weet van heb'.
Voorlopig zou ik er gewoon vanuit gaan dat ze niks hebben gezegd omdat er niks te zien was.
Als er gedacht wordt aan galstenen oid neem ik aan dat de klachten ook vooral aan die kant van je buik zitten?quote:Op maandag 28 februari 2022 10:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk het wel, dat ze rechts iets hebben gezien. Ze waren erg druk bezig om aan de rechterkant van mijn buik (met name dus bij de galblaas in de buurt, maar daar zit ook je lever en alvleesklier) zo mooi mogelijke foto's te maken. Mijn linkerkant werd globaal doorheen gescrolld
Dat wil niet zeggen dat het nu geen voorjaarsvakantie is.quote:Op maandag 28 februari 2022 10:42 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik woon nog steeds niet in carnavalsgebied.
Klopt, mijn klachten zijn vooral rechts, maar soms doet het in mijn hele buik pijn. Ik heb rechts vooral steken en soms krampen door mijn hele buik. En soms bijna nergens last van en soms is het best erg. Maar niet zoals je zou verwachten bij galstenen, dat ik over de grond rol van de pijn. Schijnbaar hoeft dat ook niet, tenminste dat zegt de huisarts.quote:Op maandag 28 februari 2022 10:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als er gedacht wordt aan galstenen oid neem ik aan dat de klachten ook vooral aan die kant van je buik zitten?![]()
Want in dat geval is het natuurlijk niet raar dat ze daar de focus op leggen. Ik zou me pas zorgen maken als je zegt pijn rechts te hebben en ze worden bij de echo ineens heel druk met links, want dan zou ik denken dat er iets onverwachts gezien is.
Een cliché is een cliché omdat hij goed genoeg is om vaak herhaald te wordenquote:Op maandag 28 februari 2022 08:00 schreef MMF93 het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb er ook een hekel aan, hoewel ik het vooral vervelend vind om het in het Spaans te moeten doen dus dan lijkt het opeens heel makkelijk als het in het Nederlands of Engels kan.quote:Op maandag 28 februari 2022 10:55 schreef Arizona het volgende:
En bellen vind ik ook verschrikkelijk. Ook dat ik de dokter moet bellen dus. Dan heb ik eindelijk de moed verzameld en dan hang je eerst nog een tijdje in de wachtof dat je dan belt en ze hebben het toch nog niet besproken.
Of je krijgt idd de helft niet mee van wat er verteld wordt omdat je te gestresst bent.
Praktisch iedereen die ik deze morgen heb gebeld was niet beschikbaar... En dan heb ik de Brabanders nog met rust gelaten.quote:Op maandag 28 februari 2022 10:04 schreef Cyan9 het volgende:
Goedemorgen.
Dat lijkt me zeker met medische dingen heel vervelend, dat het dan niet in je moedertaal kanquote:Op maandag 28 februari 2022 11:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb er ook een hekel aan, hoewel ik het vooral vervelend vind om het in het Spaans te moeten doen dus dan lijkt het opeens heel makkelijk als het in het Nederlands of Engels kan.
Klinkt heel erg als wat een kennis van mij ook had en die had ook galstenen, met uiteindelijk als gevolg een ontstoken galblaas. Hij heeft dat ding toen weg laten halen en sindsdien eigenlijk nergens meer last van.quote:Op maandag 28 februari 2022 11:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Klopt, mijn klachten zijn vooral rechts, maar soms doet het in mijn hele buik pijn. Ik heb rechts vooral steken en soms krampen door mijn hele buik. En soms bijna nergens last van en soms is het best erg. Maar niet zoals je zou verwachten bij galstenen, dat ik over de grond rol van de pijn. Schijnbaar hoeft dat ook niet, tenminste dat zegt de huisarts.
Mijn ergste klacht momenteel is angst en onzekerheid. Straks maar weer een heel eind wandelen, dat is echt het enige dat mijn hoofd nog iets rustiger maakt.
Iedereen ligt natuurlijk uit te slapen omdat ze er toch niet van uitgaan in deze periode 's ochtends door een Brabander gebeld te worden.quote:Op maandag 28 februari 2022 11:10 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Praktisch iedereen die ik deze morgen heb gebeld was niet beschikbaar... En dan heb ik de Brabanders nog met rust gelaten.
Volgens mij is het wel zo dat mocht er iets ernstigs zijn, dat ze dan zelf (al eerder) bellen.quote:Op maandag 28 februari 2022 10:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Woensdag kan ik de huisarts bellen, maar misschien was het dinsdagmiddag ook al bekend.
Volgens mij komt de uitslag ook in mijn ziekenhuisapp te staan, daar staan in ieder geval allemaal dossier-dingen in.
Ik hoop dat het bij mij ook zoiets is en niet wat ergersquote:Op maandag 28 februari 2022 11:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Klinkt heel erg als wat een kennis van mij ook had en die had ook galstenen, met uiteindelijk als gevolg een ontstoken galblaas. Hij heeft dat ding toen weg laten halen en sindsdien eigenlijk nergens meer last van.
Dat maakt het wel lastiger ja, absoluut.quote:Op maandag 28 februari 2022 11:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat lijkt me zeker met medische dingen heel vervelend, dat het dan niet in je moedertaal kan![]()
Of met andere "gevoelige" onderwerpen.
Ja! Dat wist ik ook niet, maar stond in de brief, dat ik daarin mijn gegevens moest controleren. Nou, er ging een wereld voor me open. Er staan nog bloeduitslagen van de zwangerschap inquote:Op maandag 28 februari 2022 11:15 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel zo dat mocht er iets ernstigs zijn, dat ze dan zelf (al eerder) bellen.
Oh, is er een ziekenhuisapp? Handig.
Een goede buikaorta is best iets om blij mee te zijn, dat is nl net iets waar ik me wel eens zorgen over maak en dat hoef jij nu niet meer.quote:Op maandag 28 februari 2022 11:16 schreef Arizona het volgende:
Oh, nog een stukje andere belangwekkende informatie, ik had een mooie buikaorta!
[..]
Ik hoop dat het bij mij ook zoiets is en niet wat ergers
En een mooie buikaorta hè, vergeet de mooie buikaorta nietquote:Op maandag 28 februari 2022 11:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat maakt het wel lastiger ja, absoluut.
Maar over jou: Als ze zeggen dat het goed is dat je weinig vet hebt dan zal het wel niet zo zijn dat ze allemaal andere nare dingen hebben gezien, zou je toch denken?
Bohh die buikaorta van jou Ariquote:Op maandag 28 februari 2022 11:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
En een mooie buikaorta hè, vergeet de mooie buikaorta niet![]()
Ik hoop het![]()
Geduld hebben is gewoon een van mijn allerzwakste punten.
Het blijft nog even spannend, maar je hebt vandaag wel weer een grote stap gemaakt waar je flink tegenop zag, en dat is goedquote:Op maandag 28 februari 2022 09:09 schreef Arizona het volgende:
quote:Op maandag 28 februari 2022 09:08 schreef Arizona het volgende:
[..]Awww Arizona wat heftig allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel veel sterkte de komende tijd
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
She's backquote:Op maandag 28 februari 2022 11:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Awww Arizona wat heftig allemaalHeel veel sterkte de komende tijd
Eyyyyquote:
Ik heb dezelfde vraagtekens hoor. Dit moet op een later moment, buiten de waan van de dag, bekeken worden.quote:Op maandag 28 februari 2022 11:21 schreef Strani het volgende:
Even over Oekraïne en lidmaatschap voor de EU: Ik begrijp de emotie van het moment en dat het daarom heel uitnodigend is om dit voor te stellen. Maar mijn oprechte vraag (dus niet een conclusie) is of het wel verstandig is op de langere termijn. We hebben nu al genoeg te stellen met landen als Polen en Hongarije. Wat wéten we daadwerkelijk over Oekraïne? Hoe ruimdenkend is men daar als het gaat om sociale rechten voor bijvoorbeeld homoseksuelen en vrouwen? Zijn toch vragen die bij mij opkomen. Als iemand hier meer van weet, dan hoor ik het graag!
45 miljoen blanke conservatieven met een GDP per capita vergelijkbaar met Swaziland erbij. Kortom, ik zie wel aanknopingspunten voor anti-EU partijen van extreem links tot extreem rechtsquote:Op maandag 28 februari 2022 11:21 schreef Strani het volgende:
Even over Oekraïne en lidmaatschap voor de EU: Ik begrijp de emotie van het moment en dat het daarom heel uitnodigend is om dit voor te stellen. Maar mijn oprechte vraag (dus niet een conclusie) is of het wel verstandig is op de langere termijn. We hebben nu al genoeg te stellen met landen als Polen en Hongarije. Wat wéten we daadwerkelijk over Oekraïne? Hoe ruimdenkend is men daar als het gaat om sociale rechten voor bijvoorbeeld homoseksuelen en vrouwen? Zijn toch vragen die bij mij opkomen. Als iemand hier meer van weet, dan hoor ik het graag!
Ik wist niet eens wat het wasquote:Op maandag 28 februari 2022 11:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Een goede buikaorta is best iets om blij mee te zijn, dat is nl net iets waar ik me wel eens zorgen over maak en dat hoef jij nu niet meer.
Ze noemen niet voor niets een belangrijk element van Domino D naar een lichaamsdeel hequote:Op maandag 28 februari 2022 11:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik wist niet eens wat het was. Maar het is wel een belangrijk ding lijkt het.
Maar mocht je er dus twijfels over hebben, met een echo kunnen ze het wel voor je nakijken
OH NEE, EEN GALSTEEN ZORGT VOOR EEN BLOKKADE!quote:Op maandag 28 februari 2022 11:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Ze noemen niet voor niets een belangrijk element van Domino D naar een lichaamsdeel he'DE BLINDE DARM LOOPT NOG' klinkt toch anders
Ze is weer de oude gelukkig!quote:Op maandag 28 februari 2022 11:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
EyyyyHoe is het met je woeffie? Ik ben aan het terugzoeken maar kan niet zo gauw vinden. Hoop dat alles goed is.
KAN DE KEELAMANDEL NOG GERED WORDEN?quote:Op maandag 28 februari 2022 11:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
OH NEE, EEN GALSTEEN ZORGT VOOR EEN BLOKKADE!
Is heel belangrijk ja.quote:Op maandag 28 februari 2022 11:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik wist niet eens wat het was. Maar het is wel een belangrijk ding lijkt het.
Maar mocht je er dus twijfels over hebben, met een echo kunnen ze het wel voor je nakijken
De endeldarm loopt nog.quote:Op maandag 28 februari 2022 11:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Ze noemen niet voor niets een belangrijk element van Domino D naar een lichaamsdeel he'DE BLINDE DARM LOOPT NOG' klinkt toch anders
Oef... eet ze wel vaker dingen die ze niet moet?quote:Op maandag 28 februari 2022 11:38 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ze is weer de oude gelukkig!
Vorige week had ze wel weer een zak rozijnen te pakken, wilde ik naar de dierenarts, had Sjorsjina de auto meeWij alvast rennen en onderweg de auto overgenomen. Ze hebben haar laten overgeven. Na een uur was het meeste er uit en is ze gelukkig weer opgeknapt. Stresssss
![]()
Hoe's 't met jou?
Ja hoor, die lust álles. Behalve sla en komkommerquote:Op maandag 28 februari 2022 11:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oef... eet ze wel vaker dingen die ze niet moet?
Lijkt mij engquote:Op maandag 28 februari 2022 11:42 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja hoor, die lust álles. Behalve sla en komkommer
Ik denk niet dat de voorjaarsvakantie heel veel uitmaakt bij 80 plussers.quote:Op maandag 28 februari 2022 11:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat het nu geen voorjaarsvakantie is.
Mooi complimentje! Die zal je niet snel weer horenquote:Op maandag 28 februari 2022 11:16 schreef Arizona het volgende:
Oh, nog een stukje andere belangwekkende informatie, ik had een mooie buikaorta!
Fijn dat dat soort gegevens door de patiënt te bekijken zijn. Mijn huisarts zegt bij bloedonderzoek alleen: "dit is te laag" of "Dit is veel te laag". Dat vind ik dan weer te vaag, dus wil ik alle uitslagen zelf in zien.quote:Op maandag 28 februari 2022 11:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja! Dat wist ik ook niet, maar stond in de brief, dat ik daarin mijn gegevens moest controleren. Nou, er ging een wereld voor me open. Er staan nog bloeduitslagen van de zwangerschap inen het bloedonderzoek dat ik heb gehad toen de huisarts dacht dat ik Pfeiffer had, maar waar ik nooit de uitslag van heb gekregen, heb ik nu na 16 jaar ook eindelijk ingezien
Ik erken Baudet niet als mens.quote:
Aan de andere kant heeft Oekraïne wel een paar hele grote schaliegasvelden waar ze zelf niet zo veel mee lijken te kunnen, omdat ze daar niet de middelen voor hebben dat op een goed manier te winnen.quote:Op maandag 28 februari 2022 11:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
45 miljoen blanke conservatieven met een GDP per capita vergelijkbaar met Swaziland erbij. Kortom, ik zie wel aanknopingspunten voor anti-EU partijen van extreem links tot extreem rechts![]()
Op minder sarcastische toon: samenwerken lijkt me prima, maar Oekraïne bij de EU is een heel grote stap als het gaat om het delen van onze rijkdom en onze waarden.
quote:
Ik denk dan altijd, stel die randdebiel niet zoveel vragen zodat hij meteen weer moet gaan zitten.quote:
Daar zullen ze wakker van liggen in Kievquote:
Schaliegas ligt bij de gemiddelde pro-EU partij toch heel gevoelig? Misschien dat dat verandert als de Russische gaskraan een tijdje helemaal dichtgaat, maar ik betwijfel dat in andere situaties. Dat zou immers de deur ook weer openzetten het hier in West-Europa uit de grond te halen.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Aan de andere kant heeft Oekraïne wel een paar hele grote schaliegasvelden waar ze zelf niet zo veel mee lijken te kunnen, omdat ze daar niet de middelen voor hebben dat op een goed manier te winnen.
Maar als ik de experts op dat gebied een beetje mag geloven dan zou het land wel eens een hele grote concurrent van Rusland kunnen worden op de Europese gasmarkt, bijvoorbeeld als ze een paar grote westerse bedrijven zouden kunnen strikken om daar op een efficiënte manier dat gas uit de grond te halen. Bedrijven als Shell en Exxon bijvoorbeeld die wel over de middelen beschikken om iets met die gasvelden te doen (bedrijven waar ze al mee onderhandelde over precies dit toen die (puur toevallig door Rusland gesteunde) rebellen ineens roet in het eten begonnen te gooien).
Alleen al de mogelijkheid om via Oekraïne minder afhankelijk te kunnen worden van Russisch gas zal voor meerdere landen al best zwaar mee kunnen wegen in een beslissing over eventuele toetreding tot de EU. Tegelijk zou het worden van misschien wel Europa's op een na grootste gasproducent de economie van Oekraïne best een flinke lift kunnen geven.
Ook nog even carriere maken en werken aan je toekomstquote:Op maandag 28 februari 2022 12:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo, even boodschappen doen voordat de bommen vallen.
Ja maar jullie blijven mij ook steeds betrekken bij het gesprek dus zoiets blijkt toch een stuk moeilijker als je zelf in de situatie zit.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik denk dan altijd, stel die randdebiel niet zoveel vragen zodat hij meteen weer moet gaan zitten.
Het is nogal een smerige klus om eraan te komen, en er is ook risico op bevingenquote:Op maandag 28 februari 2022 12:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Schaliegas ligt bij de gemiddelde pro-EU partij toch heel gevoelig? Misschien dat dat verandert als de Russische gaskraan een tijdje helemaal dichtgaat, maar ik betwijfel dat in andere situaties. Dat zou immers de deur ook weer openzetten het hier in West-Europa uit de grond te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |