Dus, is de econie van Europa ( niet de Benelux) vele malen groter dan van Rusland. Mocht het fout gaan krijgen we hulp van vele andere landen en staat er een gevechtseenheid waar Poetin allen maar van kan dromen.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:32 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
De economie van Rusland is niet groter dan die van de Benelux,
De economie van Tsjechie is groter dan dat van de Russia
Nog 1001 maatregelen te bedenken. Russische telefoonproviders blocken van mobiele telefonie in Europa vond ik wel een goede.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:30 schreef PzKpfw het volgende:
Welke non-militaire sancties hebben we als Westen nog achter de hand?
Inderdaad. Ik weet niet of ik erom moet lachen of huilen.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:37 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Geef het gewoon een andere naam en t is weer goed
Laffe tering FIFA.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:37 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
De tweet is inmiddels verwijderd.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:37 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Ik heb 1 dollar. Ik ga daarmee naar de bank en krijg 88 roebel.
Ik heb 88 roebel en ga naar de bank, ik krijg nu maar 0,73 dollar
Mwoah, komt ook niet uit de lucht vallen met al die censuurhappy figuren tegenwoordig. Zeker wanneer je de goegemeente tegen je hebt.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:37 schreef sp3c het volgende:
Ja je mag het zeggen, natuurlijk mag dat, zou ik nog voor gaan knokken ook
Maar wat je zegt is wel kutonzin
Gewoon Oekraïne noemen en schaapachtig lachenquote:Op zondag 27 februari 2022 20:37 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Jij bent niet het slachtoffer vandaag losquote:Op zondag 27 februari 2022 20:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja, precies dit dus.
Maar dat mag je niet zeggen want niet de populaire kijk op zaken.
Dat het filmpje geen einde heeft, baart mij eigenlijk wel een beetje zorgen over de welzijn van deze manquote:Op zondag 27 februari 2022 20:35 schreef Complotwappie het volgende:
[ twitter ]
I’m sorry but there’s no hopes of ever being able to occupy a country full of people who just pick up mines and move them while a lit Marlboro dangles from their lips. - Danny Gold
Voetbalquote:Op zondag 27 februari 2022 20:37 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Ja, hoe groot was de Sovjet-economie in WOII? En wie garandeert dat, mocht dit een mondiaal conflict worden, China niet de zijde van Rusland kiest?quote:Op zondag 27 februari 2022 20:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Bij een echte oorlog gaat het niet om het aantal tanks, maar om de grootte van je economie.
Poetin stuurt een middelvinger...quote:Op zondag 27 februari 2022 20:35 schreef theunderdog het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)/1497956520004362247
LOL!!
Dat wordt al jaren gedaan in de sport, ach.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:37 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
hopelijk neemt Putin de FIFA mee in zijn valquote:Op zondag 27 februari 2022 20:37 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
nee dan pakken ze de burgers en die moeten juist het nieuws kunnen horen vanuit het westen zo dat er twijfel gaat bestaan over putin handelenquote:Op zondag 27 februari 2022 20:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nog 1001 maatregelen te bedenken. Russische telefoonproviders blocken van mobiele telefonie in Europa vond ik wel een goede.
Great reset is domme populistenpraat.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:34 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens. Ik bedoel goede posts waarom wel/niet zijn prima welkom. Zolang het maar geen Baudet 'The great reset' posts zijn.
Een neutrale status van Oekraine is waarschijnlijk ook een oplossing. Maar dan zitten we nog met de krim, en de twee (volgens Rusland) onafhankelijke gebieden.
Poetin lijkt niet genoegen te nemen met alleen de neutrale status van Oekraine.
Darkweb oid.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waar wil jij die aandelen nu kopen dan?
Hoeveel dingen zijn daadwerkelijk verboden door censuur Happy figuren?quote:Op zondag 27 februari 2022 20:38 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Mwoah, komt ook niet uit de lucht vallen met al die censuurhappy figuren tegenwoordig. Zeker wanneer je de goegemeente tegen je hebt.
Nee, zelfde vorm (veel tegelijk) maar traditionele raketten.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:35 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Dit soort beelden zien er dan weer niet zo goed uit, dit is toch niet dat nieuwe wapen?
zeker niet met het aanblijven van een democratische gekozen regeringquote:Op zondag 27 februari 2022 20:34 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens. Ik bedoel goede posts waarom wel/niet zijn prima welkom. Zolang het maar geen Baudet 'The great reset' posts zijn.
Een neutrale status van Oekraine is waarschijnlijk ook een oplossing. Maar dan zitten we nog met de krim, en de twee (volgens Rusland) onafhankelijke gebieden.
Poetin lijkt niet genoegen te nemen met alleen de neutrale status van Oekraine.
Wat verwacht je anders van een club die gewoon een toernooi in Qatar organiseert?quote:Op zondag 27 februari 2022 20:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik weet niet of ik erom moet lachen of huilen.
Het is meer dat mensen die bepaalde meningen droegen in een hoek werden geduwd en, ja nee, laten we het er bij houden inderdaadquote:Op zondag 27 februari 2022 20:40 schreef sp3c het volgende:
Hoeveel dingen zijn daadwerkelijk verboden door censuur Happy figuren?
Gewoon echt helemaal niks
Maar die discussie ga ik verder laten voor wat het is hoor, dat doen we al het hele jaar door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |