verkopen voor 88 en aankopen voor 120?quote:
Duiding is niet nodig. Poetin vertelde zelf dat hij de USSR weer ging opbouwen. Wat heb je nog meer nodig?quote:Op zondag 27 februari 2022 20:30 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Duiding verklaren als goedpraten is nu juist kernmerkend voor de vlucht naar simplificatie.
Je mag het zeggen en wij mogen er tegenin gaan. Je hoeft je niet meteen een slachtofferrol aan te meten.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja, precies dit dus.
Maar dat mag je niet zeggen want niet de populaire kijk op zaken.
quote:Op zondag 27 februari 2022 20:34 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
verkopen voor 88 en aankopen voor 120?
Daar klopt iets niet volgens mij.. dan zou je als Rus gewoon een dollar moeten kopen en weer verkopen, houdt ie 32 roebel over...
De bank verkoopt ze voor 88 volgens die tweet, en koopt ze aan voor 120.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan verlies je juist 32 roebel
Koop bitcoin. Alles wat jij koopt kunnen de Russen niet kopen.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:27 schreef superniger het volgende:
Is het verstandig om nu Russische aandelen te kopen?
En na de oorlog weer verkopen?
Je koopt iets voor 120 en verkoopt het voor 88, hoe maak je dan winst?quote:Op zondag 27 februari 2022 20:34 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Daar klopt iets niet volgens mij.. dan zou je als Rus gewoon een dollar moeten kopen en weer verkopen, houdt ie 32 roebel over...
Waar wil jij die aandelen nu kopen dan?quote:Op zondag 27 februari 2022 20:27 schreef superniger het volgende:
Is het verstandig om nu Russische aandelen te kopen?
En na de oorlog weer verkopen?
quote:Op zondag 27 februari 2022 20:35 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Dit soort beelden zien er dan weer niet zo goed uit, dit is toch niet dat nieuwe wapen?
Jij verkoopt en koopt ze van de bank. Zo moet je het lezenquote:Op zondag 27 februari 2022 20:36 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
De bank verkoopt ze voor 88 volgens die tweet, en koopt ze aan voor 120.
Al het andere wat hij gezegd heeft. Waar het een reactie op is, onder andere.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:34 schreef Ulx het volgende:
Duiding is niet nodig. Poetin vertelde zelf dat hij de USSR weer ging opbouwen. Wat heb je nog meer nodig?
Dat is iets van deze tijd geloof ik, zodra iemand tegengas geeft krijg je 'mag ik het niet zeggen??'quote:Op zondag 27 februari 2022 20:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je mag het zeggen en wij mogen er tegenin gaan. Je hoeft je niet meteen een slachtofferrol aan te meten.
De bank verkoopt voor 88 volgens de tweet.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:36 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Je koopt iets voor 120 en verkoopt het voor 88, hoe maak je dan winst?
Hij blijft bezig, inmiddels al 30 mijnen verwijderd. Wat een held!quote:Op zondag 27 februari 2022 20:35 schreef Complotwappie het volgende:
[ twitter ]
I’m sorry but there’s no hopes of ever being able to occupy a country full of people who just pick up mines and move them while a lit Marlboro dangles from their lips. - Danny Gold
Ik heb 1 dollar. Ik ga daarmee naar de bank en krijg 88 roebel (verkoop)quote:Op zondag 27 februari 2022 20:34 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Kan verschillende dingen betekenen. Of dit zijn de laatste mensen in zijn kabinet die hij nog vertrouwt en zijn standpunt kunnen en willen overbrengen, of hij neemt het niet serieus en stuurt clowns.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:35 schreef theunderdog het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)/1497956520004362247
LOL!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |