Dat staat nergens, kun jij wel lezen?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:21 schreef Ali_boo het volgende:
Omg we moeten nu letterlijk vrezen voor ons leven voor een eventuele cyberattack![]()
[ twitter ]
Regimes en de wereld veranderen nou eenmaal. In de geschiedenis zijn alle volkeren wel een keer onder de voet gelopen door een buurland of een grotere heerser. Dat is niet goed te praten en het is ook niet hoe ik de wereld idealiter zie, maar het gebeurt wel en is niet zo erg als mensen denken. Als wij hier straks Poetin als president hebben, dan is dat in mijn ogen gewoon minder erg dan wanneer we elkaar kapot nuken en de hele mensheid vernietigen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:20 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik hoop dat je geen kinderen hebt.
Nou, hopen dat maar dat de militaire top daar net zo verstandig omgaat met een Nerobefehl als Speer driekwart eeuw geleden.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:18 schreef Ali_boo het volgende:
Putin lijkt onvoorspelbaar aldus de Duitsers
[ twitter ]
Je bent niet gehecht aan deze manier van leven? Denk je dat het in Rusland beter is? Het lijkt me een heel stuk kutter om daar te wonen dan hier. Helemaal als eerst je land tot puin geschoten wordt en je daarna onder een dictatuur geplaatst wordt. 40-45 was nou niet bepaald een toonbeeld van rijkdom in Nederland om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:19 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Is niet laf, is gewoon verstandig. Waarom zou ik mijn enige leven dat ik heb geven in een uiterste (en waarschijnlijk wanhoops)poging om mijn manier van leven te behouden? Ik denk dat we het in Nederland goed hebben, maar ik ben ook niet aan deze manier van leven gehecht. Als we door een dictator gedwongen worden om anders te gaan leven, dan is dat maar zo.
Ik vind dit maar domme en gevaarlijke uitspraken. Toch een soort van uitlokking.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:18 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Dat je deze teksten uit je toetsenbord krijgt. Schaam jequote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:22 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Regimes en de wereld veranderen nou eenmaal. In de geschiedenis zijn alle volkeren wel een keer onder de voet gelopen door een buurland of een grotere heerser. Dat is niet goed te praten en het is ook niet hoe ik de wereld idealiter zie, maar het gebeurt wel en is niet zo erg als mensen denken. Als wij hier straks Poetin als president hebben, dan is dat in mijn ogen gewoon minder erg dan wanneer we elkaar kapot nuken en de hele mensheid vernietigen.
Deze vraag is retorisch.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:22 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Dat staat nergens, kun jij wel lezen?
Je vergeet China even voor het gemakquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:21 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
En Duitsers maken geen grapjes zoals we allemaal weten.
Maar dan krijgt Rusland zwaar klop natuurlijk. Ze hebben nu al hun handjes vol aan Oekrane laat staan als ze straks de eigen grenzen ook moeten verdedigen tegen een gigantische overmacht.
Ja, gaan ze niet doen, lijkt me. Zou zelfmoord betekenen. Oekrane, nog een hobbyproject ernaast en je eigen toko verdedigen... da's verre van haalbaar.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:21 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Maar dan krijgt Rusland zwaar klop natuurlijk. Ze hebben nu al hun handjes vol aan Oekrane laat staan als ze straks de eigen grenzen ook moeten verdedigen tegen een gigantische overmacht.
Rusland wordt straks van 2 kanten geneukt. Aan de ene kant de NAVO en de andere kant Xiquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:18 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Uitsluiting swift zou echt pijn doen. En ons ook.
Maar uiteindelijk komen China en Rusland dan wel met hun eigen betalingssysteem.
He he, ze beginnen eindelijk het licht te zien. Ik weet: ze is ook net nieuw en was vol progressieve ideen, maar ja het is wat het is nu. Rap de defensie opbouwen dus.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:18 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
quote:Local Ukrainian staff at the US embassy in Kyiv say they feel abandoned by the American government with no support or means of escape as the Russian military continues its invasion of Ukraine, Foreign Policy reports.
In a letter sent to US state department officials, the locally employed staff pleaded for help, including evacuation from fighting zones, relocation, US visas, and clear lines of communication with the state department in Washington, as fighting intensifies across Ukraine.
The letter reads:
We have worked side by side with you for two decades, and always had strong faith in the work US government was doing.
We need your help now. This is not a time to wait and research. This is time to act. Your actions can save our lives.
FP writes that the letter mirrors concerns from thousands of local employees who worked for the US government in Afghanistan and were later abandoned as Taliban forces gained control of the country late last year.
Before, we were told, that Ukraine is not Afghanistan.
We don’t want it to be, but if the difference is in size of bombs flying over our heads, it is not fair.
Er is nog geen alternatief dat even goed werkt als swift.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:20 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dat bestaat al, Nederland is er notabene lid van incl veel andere Europese (en andere westerse)landen.
Amerika was niet blij toen.
Yep, cyberattack by Russia on Nato memebers could trigger art 5quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:22 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Dat staat nergens, kun jij wel lezen?
Een beetje gerommel om Oekraine is wat al 8 jaar bezig is. Dit is vergaande escalatie.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:20 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Fuck ik had echt gedacht dat het zich zou beperken tot een beetje gerommel om Oekrane maar dit lijkt uit te draaien op een nieuwe (of een vervolg op) Koude Oorlog.
Het klinkt wat lafjes, maar denk dat veel toetsenbordhelden in de realiteit niet heel veel anders doen dan wat hij gewoon eerlijk zegt.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:22 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Dat je deze teksten uit je toetsenbord krijgt. Schaam je
Zal 🇨🇳 samen met rusland vechten tegen het westen?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:22 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Je vergeet China even voor het gemak
Alsof China zich hier aan vuil wil maken. Die zijn de lachende derde in dit verhaal.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:22 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ook al werkt er maar 1, dat is al aardig vervelend. En ik ga er toch van uit dat Poetin die de afgelopen weken ook even een APK'tje heeft gegeven.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:24 schreef Zwansen het volgende:
De enige reden dat ik bang ben is dat nucleaire arsenaal van Rusland. Dat is echt hun enige troef.
Iemand enig idee hoe snel en veel Rusland in theorie van die kernwapens zouden kunnen afvuren / gooien?
Of is die zooi al zo verouderd dat ze blij mogen zijn dat er nog eentje werkt?
Net alsof dat de enige alternatieven zijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:22 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Regimes en de wereld veranderen nou eenmaal. In de geschiedenis zijn alle volkeren wel een keer onder de voet gelopen door een buurland of een grotere heerser. Dat is niet goed te praten en het is ook niet hoe ik de wereld idealiter zie, maar het gebeurt wel en is niet zo erg als mensen denken. Als wij hier straks Poetin als president hebben, dan is dat in mijn ogen gewoon minder erg dan wanneer we elkaar kapot nuken en de hele mensheid vernietigen.
Laf, maar wel eerlijk. Beter eerlijk en laf dan liegen over je lafheidquote:
Ik vroeg me al af hoe ze aan brandstof zouden moeten komen. Ik weet niet hoe dat werkt. Maar als het op is wat moet je dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:24 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zie trouwens al 2 keer een filmpje voorbijkomen van in de steek gelaten Russische voertuigen. 1 keer een tank waar de bemanning uit stapte en 1tje van een 2K22 Tunguska. Iemand enig idee hoe dat zit?
Geloof ik niet. In elk geval niet als Rusland het zelf uit heeft gelokt.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:25 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zal 🇨🇳 samen met rusland vechten tegen het westen?
China heeft geen vloot die ook maar in de buurt kan komen van NAVO gebied zonder compleet uit het water geblazen te worden. China kan hooguit heel veel kanonvoer leveren maar dat zal dan wel door een heel continent moeten reizen tegelijkertijd dat Rusland overrompeld wordt en geen controle meer heeft over het eigen luchtruim. Militair gezien maken ook Rusland en China samen geen enkele kans in een conventionele oorlog. Pas als er land langere tijd bezet moet gaan worden zal de NAVO het lastig krijgen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:22 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik geloof gewoon in een vreedzame aanpak en dat we moeten accepteren waar we mee te maken krijgen in het leven. Natuurlijk zou ik liever in de West-Europese democratie wonen dan in de Russische dictatuur, maar als een total war het enige alternatief is, of mezelf kapotvechten op het strijdveld, dan kies ik toch voor die dictatuur.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je bent niet gehecht aan deze manier van leven? Denk je dat het in Rusland beter is? Het lijkt me een heel stuk kutter om daar te wonen dan hier. Helemaal als eerst je land tot puin geschoten wordt en je daarna onder een dictatuur geplaatst wordt. 40-45 was nou niet bepaald een toonbeeld van rijkdom in Nederland om maar een voorbeeld te noemen.
Oh?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:22 schreef Tengano het volgende:
[..]
Om je te laten leiden door een andere bezetter en je niet te verzetten.
Ik denk dat er altijd een paar van die dingen paraat staan voor het geval dat.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:24 schreef Zwansen het volgende:
Iemand enig idee hoe snel en veel Rusland in theorie van die kernwapens zouden kunnen afvuren / gooien?
Of is die zooi al zo verouderd dat ze blij mogen zijn dat er nog eentje werkt?
Mutually assured destruction hangt eigenlijk al 40+ jaar boven ons hoofd, alleen vergeten we dat het grootste deel van de tijd graag.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:21 schreef Ali_boo het volgende:
Omg we moeten nu letterlijk vrezen voor ons leven voor een eventuele cyberattack![]()
[ twitter ]
De USSR stelde militair wat voor, ook zonder kernkoppen. Putin heeft alleen kernkoppen om indruk te maken.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:20 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Fuck ik had echt gedacht dat het zich zou beperken tot een beetje gerommel om Oekrane maar dit lijkt uit te draaien op een nieuwe (of een vervolg op) Koude Oorlog.
Maakt het niet minder laf.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Laf, maar wel eerlijk. Beter eerlijk en laf dan liegen over je lafheid
Alsof de Syrirs geen echte oorlogsvluchtelingen waren. Of de Afghanen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voor het eerst in mijn leven heb ik geen problemen met vluchtelingen. Omdat ze blank zijn zou je denken. Neen dat is niet de reden. Omdat het ECHTE oorlogsvluchtelingen zijn
Op twitter stond dat het ging om door Russen verlaten legervoertuigen, waarbij ze blijkbaar hun militaire outfit hadden uitgetrokken, en als burgers waren weggevlucht. Het vermoeden was dat het ging om deserteurs en dat ze de bossen waren ingevlucht.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:24 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zie trouwens al 2 keer een filmpje voorbijkomen van in de steek gelaten Russische voertuigen. 1 keer een tank waar de bemanning uit stapte en 1tje van een 2K22 Tunguska. Iemand enig idee hoe dat zit?
Goed punt.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:25 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af hoe ze aan brandstof zouden moeten komen. Ik weet niet hoe dat werkt. Maar als het op is wat moet je dan?
Alleen als je werkelijk geen reet om je eigen land geeft, ja.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het klinkt wat lafjes, maar denk dat veel toetsenbordhelden in de realiteit niet heel veel anders doen dan wat hij gewoon eerlijk zegt.
Syrie was bv geen oorlog?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voor het eerst in mijn leven heb ik geen problemen met vluchtelingen. Omdat ze blank zijn zou je denken. Neen dat is niet de reden. Omdat het ECHTE oorlogsvluchtelingen zijn
Jammer dat ze in die landen geen regel hadden dat mannen van 18 en ouder gewoon de boel moeten gaan verdedigen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:26 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Alsof de Syrirs geen echte oorlogsvluchtelingen waren. Of de Afghanen.
Bosni, Syri, Afghanistan waren paradijzen denk je?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Verwacht het welquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:25 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zal 🇨🇳 samen met rusland vechten tegen het westen?
China wil DE supermacht worden van de wereld , de wereld is in choas , schulenlast kan nooit terugbetaald worden , Biden is een demente bejaarde . Dit is de uitgelezen kans om de Amerikanen van de troon te verstotenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:25 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Alsof China zich hier aan vuil wil maken. Die zijn de lachende derde in dit verhaal.
Maar de NAVO gaat niet langdurig bezetten mag ik hopen. "Gewoon" het leger van Rusland in de pan hakken, Poetin voor het gerecht brengeen (of tijdens de arrestatie per ongeluk doodschieten) en dan Rusland teruggeven aan de Russen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:25 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
China heeft geen vloot die ook maar in de buurt kan komen van NAVO gebied zonder compleet uit het water geblazen te worden. China kan hooguit heel veel kanonvoer leveren maar dat zal dan wel door een heel continent moeten reizen tegelijkertijd dat Rusland overrompeld wordt en geen controle meer heeft over het eigen luchtruim. Militair gezien maken ook Rusland en China samen geen enkele kans in een conventionele oorlog. Pas als er land langere tijd bezet moet gaan worden zal de NAVO het lastig krijgen.
Gast, heb je wel eens een kijkje genomen in Aleppo. Dat was niet echt.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jammer dat ze in die landen geen regel hadden dat mannen van 18 en ouder gewoon de boel moeten gaan verdedigen.
Als ik moet kiezen tussen een kernwapen op mijn woonplaats krijgen of onder een dictatuur leven weet ik het ook wel. Maar mijn voorkeur heeft het allerminst.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:25 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik geloof gewoon in een vreedzame aanpak en dat we moeten accepteren waar we mee te maken krijgen in het leven. Natuurlijk zou ik liever in de West-Europese democratie wonen dan in de Russische dictatuur, maar als een total war het enige alternatief is, of mezelf kapotvechten op het strijdveld, dan kies ik toch voor die dictatuur.
Met onderzeers die de Amerikanen al konden identificeren voordat ze het dok ook maar uit waren?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:26 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De USSR stelde militair wat voor, ook zonder kernkoppen. Putin heeft alleen kernkoppen om indruk te maken.
Elke cultuur is eindig en tijdelijk, dus als dat nu moet gebeuren, dan is dat okay, als dat over 100 jaar gebeurt dan ook okay.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Alleen als je werkelijk geen reet om je eigen land geeft, ja.
Wie de schoen past.
Nee, dat klopt niet, staat in een tweet. NATO gaat niks leveren, NATOlanden wel. Belangrijke nuance.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:28 schreef hhh38 het volgende:
Hier is vast al geplaatst dat de NAVO luchtafweergeschut gaat leveren aan Oekrane? Goed nieuws, maar onbegrijpelijk dat dat nog niet gebeurd was of dat Oekrane die niet eerder heeft gekocht.
Ja die kunnen vluchten naar Egypte ofzo. Oekraners vluchten nu ook niet naar Jordani ofzoquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:28 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Gast, heb je wel eens een kijkje genomen in Aleppo. Dat was niet echt.
[ afbeelding ]
Niemand heeft denk ik enig belang bij het bezetten van Rusland. Als het oorlog wordt dan zal het denk ik gaan zoals jij zegt. De krijgsmacht van de vijand tot de grond toe afbreken en weer veilig achter de eigen grens afwachten wat de bevolking voor nieuwe leider kiest of wat er op een andere manier komt boven drijven.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar de NAVO gaat niet langdurig bezetten mag ik hopen. "Gewoon" het leger van Rusland in de pan hakken, Poetin voor het gerecht brengeen (of tijdens de arrestatie per ongeluk doodschieten) en dan Rusland teruggeven aan de Russen.
De Amerikanen/Canadezen zijn ook niet heel lang in Europa gebleven na WOII toch?
In dat laatste geval zou je verwachten dat er een troepentransport vrachtwagen staat. Niet een tank.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:26 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Op twitter stond dat het ging om door Russen verlaten legervoertuigen, waarbij ze blijkbaar hun militaire outfit hadden uitgetrokken, en als burgers waren weggevlucht. Het vermoeden was dat het ging om deserteurs en dat ze de bossen waren ingevlucht.
Maar het zouden natuurlijk ook militairen kunnen zijn die, vermomd als burger, rotzooi kunnen gaan schoppen in de straten van nabijgelegen steden.
Syrirs en Afghanen, waarvan vooral de jonge mannen naar hier komen...quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:26 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Alsof de Syrirs geen echte oorlogsvluchtelingen waren. Of de Afghanen.
Eer is daarentegen voor altijd.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:29 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Elke cultuur is eindig en tijdelijk, dus als dat nu moet gebeuren, dan is dat okay, als dat over 100 jaar gebeurt dan ook okay.
In syrie stond dan ook op elke hoek ineens een ziekenhuisquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:28 schreef Poem_ het volgende:
[..]![]()
Tegen de Taliban valt weinig te doen. En in Syri ondersteunde Rusland de dictator d.m.v. luchtaanvallen op o.a. ziekenhuizen.
Ben het zomaar met Etto eens, de eind der tijde is nabij !quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh?
Dacht het niet... Handelingen 5,29.
Wanneer een overheid haar burgers onderdrukt, aanvalt en doodt is er weinig over van het Grootste Gebod, denk je niet?
Op zich wel 'n aardige ja. OEkrainiers vluchten nu naar MD, RO, PL en zo... niet naar Qatar of zo.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja die kunnen vluchten naar Egypte ofzo. Oekraners vluchten nu ook niet naar Jordani ofzo
Je weet dat een heel aantal verzetstrijders ontzettend gelovig waren? Titus Brandsma, Frits de Zwerver, Corrie ten Boom.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:22 schreef Tengano het volgende:
[..]
Om je te laten leiden door een andere bezetter en je niet te verzetten.
Tsja, dit overzicht is in het verleden al regelmatig voorbijgekomen:quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:17 schreef Raw85 het volgende:
Ja, ben het met je eens hoor. Maar jij zit (of zat) bij Defensie toch? Dan beschik je natuurlijk over de mindset die je moet hebben in dit soort situaties, maar het is denk ik een misvatting om te denken dat zoiets voor de meeste mensen is weggelegd. Ik hoop het tegenovergestelde hoor maar ik denk dat Nederlanders (die toch geld/skills hebben om zich vrijwel overal ter wereld te kunnen redden) vaker niet dan wel bereid zijn om te sterven voor de vrijheid van ons land.
Argentinie, Chili?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:29 schreef byah het volgende:
Wat zou de beste plek zijn om te wonen tijdens WW3, Nieuw Zeeland, of zijn er andere redelijk ontwikkelde plekken op het zuidelijk halfrond?
Je hebt er maar een paar nodigquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:29 schreef MissButterflyy het volgende:
Verdomme, Rusland heeft zelfs de meeste kernwapens.
https://www.rtlnieuws.nl(...)g-landen-kernkoppen
Ja precies. Wellicht dat er een leider/regime neergezet wordt die de boel mag opbouwen en Westers gezind is.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:29 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Niemand heeft denk ik enig belang bij het bezetten van Rusland. Als het oorlog wordt dan zal het denk ik gaan zoals jij zegt. De krijgsmacht van de vijand tot de grond toe afbreken en weer veilig achter de eigen grens afwachten wat de bevolking voor nieuwe leider kiest of wat er op een andere manier komt boven drijven.
Wat dan? Dat handjevol Stingers?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:28 schreef hhh38 het volgende:
Hier is vast al geplaatst dat de NAVO luchtafweergeschut gaat leveren aan Oekrane? Goed nieuws, maar onbegrijpelijk dat dat nog niet gebeurd was of dat Oekrane die niet eerder heeft gekocht.
Wat ik weet, is dat Amerika in de Vietnam oorlog dienstplichtige soldaten naar Vietnam stuurde, en dat bleek dat 3/4 van die soldaten niet gericht op de vijand durfde te schieten. Om verschillende redenen. Maar onder de streep is het gewoon een moeilijke horde voor een normaal persoon om een mens dood te schieten. Wel kwamen ze er achter dat het na de eerste allemaal een stuk makkelijker wordt om een ander mens te doden.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:17 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ja, ben het met je eens hoor. Maar jij zit (of zat) bij Defensie toch? Dan beschik je natuurlijk over de mindset die je moet hebben in dit soort situaties, maar het is denk ik een misvatting om te denken dat zoiets voor de meeste mensen is weggelegd. Ik hoop het tegenovergestelde hoor maar ik denk dat Nederlanders (die toch geld/skills hebben om zich vrijwel overal ter wereld te kunnen redden) vaker niet dan wel bereid zijn om te sterven voor de vrijheid van ons land.
De nationalisme-indexquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Tsja, dit overzicht is in het verleden al regelmatig voorbijgekomen:
[ afbeelding ]
De gemiddelde Nederlander klaagt liever over hoe kut het allemaal wel niet is en weigert daar verder ook maar iets aan te doen want "daar zijn anderen voor"...
Doen ze het wel naar behoren?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:29 schreef MissButterflyy het volgende:
YESquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De gemiddelde Nederlander klaagt liever over hoe kut het allemaal wel niet is en weigert daar verder ook maar iets aan te doen want "daar zijn anderen voor"...
Als Poetin een NAVO-lidstaat aanvalt, vallen Australi en Nieuw-Zeeland 100 procent zeker ook Rusland aan. Het veiligst ben je in een land als Argentini.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:29 schreef byah het volgende:
Wat zou de beste plek zijn om te wonen tijdens WW3, Nieuw Zeeland, of zijn er andere redelijk ontwikkelde plekken op het zuidelijk halfrond?
Het vuurtje moet even aangewakkerd worden maar als het eenmaal brand bij onze oosterburen zijn ze maar moeilijk te stoppen. Gelukkig staan we nu aan dezelfde kant.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als de NAVO Rusland zou binnenvallen dan zal Rusland nucleaire wapens inzetten.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:21 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Dominicaanse rep lijkt me wel wat , gelijk ook de type dames waar ik op val in de buurtquote:
Met 6000+ kun je meerdere malen alle belangrijke steden van al je tegenstanders nuken.quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
YES
Wij hebben heel veel Marokkanen hier die dit als thuisland zien
Om te zorgen dat je kan lanceren NA je zelf geraakt bent door atoombommen heb je er wel veel nodig. En dat is nodig om MAD in stand te houden. Altijd meer hebben dan de tegenstander in de eerste aanval uit kan schakelen.quote:
Japan maar 11%quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Afghanistan 76%quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, en? Wat is je punt?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:29 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Syrirs en Afghanen, waarvan vooral de jonge mannen naar hier komen...
Sterker nog, met die percentages hebben we geloof ik straks meer Marokkaanse militairen dan autochtone Nederlandsequote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
YES
Wij hebben heel veel Marokkanen hier die dit als thuisland zien
Die weten dat ze dan kamikaze mogen gaan en dan als levende wapens worden gebruikt ipv eervol.quote:
Hehheh jazeker. En alle ex-Oostblokstaten kun je ook wel op rekenen als het echt los gaat.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:32 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Het vuurtje moet even aangewakkerd worden maar als het eenmaal brand bij onze oosterburen zijn ze maar moeilijk te stoppen. Gelukkig staan we nu aan dezelfde kant.
Net als Duitsland natuurlijk verloren in de oorlog, daar zal de afkeer wel deels mee te maken hebben.quote:
Je moet wat nu het corona forum dood is hequote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:34 schreef Regilio_ het volgende:
Jezus je refresht eens heel even niet en we zijn alweer 7 pagina's verder![]()
Helemaal mooiquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:34 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Sterker nog, met die percentages hebben we geloof ik straks meer Marokkaanse militairen dan autochtone Nederlandse
Dat is nu juist het probleem, niemand die daar zin in heeft.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:35 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die Jappen zijn ook niet meer het volk van wat ze ooit geweest zijn...
Waarom zou de NAVO die moeite ook doen, de Russen hebben al vaak genoeg bewezen dat ze prima in staat zijn om zichzelf de vernietiging in te helpenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:32 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Als de NAVO Rusland zou binnenvallen dan zal Rusland nucleaire wapens inzetten.
Zoveel heb je er niet nodig, met een handjevol is het wel klaar voor de komende 30 jaar.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:29 schreef MissButterflyy het volgende:
BANZAIquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:34 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Die weten dat ze dan kamikaze mogen gaan en dan als levende wapens worden gebruikt ipv eervol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |