Laf, maar wel eerlijk. Beter eerlijk en laf dan liegen over je lafheidquote:
Ik vroeg me al af hoe ze aan brandstof zouden moeten komen. Ik weet niet hoe dat werkt. Maar als het op is wat moet je dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:24 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zie trouwens al 2 keer een filmpje voorbijkomen van in de steek gelaten Russische voertuigen. 1 keer een tank waar de bemanning uit stapte en 1tje van een 2K22 Tunguska. Iemand enig idee hoe dat zit?
Geloof ik niet. In elk geval niet als Rusland het zelf uit heeft gelokt.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:25 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zal 🇨🇳 samen met rusland vechten tegen het westen?
China heeft geen vloot die ook maar in de buurt kan komen van NAVO gebied zonder compleet uit het water geblazen te worden. China kan hooguit heel veel kanonvoer leveren maar dat zal dan wel door een heel continent moeten reizen tegelijkertijd dat Rusland overrompeld wordt en geen controle meer heeft over het eigen luchtruim. Militair gezien maken ook Rusland en China samen geen enkele kans in een conventionele oorlog. Pas als er land langere tijd bezet moet gaan worden zal de NAVO het lastig krijgen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:22 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Je vergeet China even voor het gemak
Ik geloof gewoon in een vreedzame aanpak en dat we moeten accepteren waar we mee te maken krijgen in het leven. Natuurlijk zou ik liever in de West-Europese democratie wonen dan in de Russische dictatuur, maar als een total war het enige alternatief is, of mezelf kapotvechten op het strijdveld, dan kies ik toch voor die dictatuur.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je bent niet gehecht aan deze manier van leven? Denk je dat het in Rusland beter is? Het lijkt me een heel stuk kutter om daar te wonen dan hier. Helemaal als eerst je land tot puin geschoten wordt en je daarna onder een dictatuur geplaatst wordt. 40-45 was nou niet bepaald een toonbeeld van rijkdom in Nederland om maar een voorbeeld te noemen.
Oh?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:22 schreef Tengano het volgende:
[..]
Om je te laten leiden door een andere bezetter en je niet te verzetten.
Ik denk dat er altijd een paar van die dingen paraat staan voor het geval dat.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:24 schreef Zwansen het volgende:
Iemand enig idee hoe snel en veel Rusland in theorie van die kernwapens zouden kunnen afvuren / gooien?
Of is die zooi al zo verouderd dat ze blij mogen zijn dat er nog eentje werkt?
Mutually assured destruction hangt eigenlijk al 40+ jaar boven ons hoofd, alleen vergeten we dat het grootste deel van de tijd graag.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:21 schreef Ali_boo het volgende:
Omg we moeten nu letterlijk vrezen voor ons leven voor een eventuele cyberattack![]()
[ twitter ]
De USSR stelde militair wat voor, ook zonder kernkoppen. Putin heeft alleen kernkoppen om indruk te maken.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:20 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Fuck ik had echt gedacht dat het zich zou beperken tot een beetje gerommel om Oekraïne maar dit lijkt uit te draaien op een nieuwe (of een vervolg op) Koude Oorlog.
Maakt het niet minder laf.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Laf, maar wel eerlijk. Beter eerlijk en laf dan liegen over je lafheid
Alsof de Syriërs geen echte oorlogsvluchtelingen waren. Of de Afghanen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voor het eerst in mijn leven heb ik geen problemen met vluchtelingen. Omdat ze blank zijn zou je denken. Neen dat is niet de reden. Omdat het ECHTE oorlogsvluchtelingen zijn
Op twitter stond dat het ging om door Russen verlaten legervoertuigen, waarbij ze blijkbaar hun militaire outfit hadden uitgetrokken, en als burgers waren weggevlucht. Het vermoeden was dat het ging om deserteurs en dat ze de bossen waren ingevlucht.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:24 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zie trouwens al 2 keer een filmpje voorbijkomen van in de steek gelaten Russische voertuigen. 1 keer een tank waar de bemanning uit stapte en 1tje van een 2K22 Tunguska. Iemand enig idee hoe dat zit?
Goed punt.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:25 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af hoe ze aan brandstof zouden moeten komen. Ik weet niet hoe dat werkt. Maar als het op is wat moet je dan?
Alleen als je werkelijk geen reet om je eigen land geeft, ja.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het klinkt wat lafjes, maar denk dat veel toetsenbordhelden in de realiteit niet heel veel anders doen dan wat hij gewoon eerlijk zegt.
Syrie was bv geen oorlog?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voor het eerst in mijn leven heb ik geen problemen met vluchtelingen. Omdat ze blank zijn zou je denken. Neen dat is niet de reden. Omdat het ECHTE oorlogsvluchtelingen zijn
Jammer dat ze in die landen geen regel hadden dat mannen van 18 en ouder gewoon de boel moeten gaan verdedigen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:26 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Alsof de Syriërs geen echte oorlogsvluchtelingen waren. Of de Afghanen.
Bosnië, Syrië, Afghanistan waren paradijzen denk je?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Verwacht het welquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:25 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zal 🇨🇳 samen met rusland vechten tegen het westen?
China wil DE supermacht worden van de wereld , de wereld is in choas , schulenlast kan nooit terugbetaald worden , Biden is een demente bejaarde . Dit is de uitgelezen kans om de Amerikanen van de troon te verstotenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:25 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Alsof China zich hier aan vuil wil maken. Die zijn de lachende derde in dit verhaal.
Maar de NAVO gaat niet langdurig bezetten mag ik hopen. "Gewoon" het leger van Rusland in de pan hakken, Poetin voor het gerecht brengeen (of tijdens de arrestatie per ongeluk doodschieten) en dan Rusland teruggeven aan de Russen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:25 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
China heeft geen vloot die ook maar in de buurt kan komen van NAVO gebied zonder compleet uit het water geblazen te worden. China kan hooguit heel veel kanonvoer leveren maar dat zal dan wel door een heel continent moeten reizen tegelijkertijd dat Rusland overrompeld wordt en geen controle meer heeft over het eigen luchtruim. Militair gezien maken ook Rusland en China samen geen enkele kans in een conventionele oorlog. Pas als er land langere tijd bezet moet gaan worden zal de NAVO het lastig krijgen.
Gast, heb je wel eens een kijkje genomen in Aleppo. Dat was niet echt.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jammer dat ze in die landen geen regel hadden dat mannen van 18 en ouder gewoon de boel moeten gaan verdedigen.
Als ik moet kiezen tussen een kernwapen op mijn woonplaats krijgen of onder een dictatuur leven weet ik het ook wel. Maar mijn voorkeur heeft het allerminst.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:25 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik geloof gewoon in een vreedzame aanpak en dat we moeten accepteren waar we mee te maken krijgen in het leven. Natuurlijk zou ik liever in de West-Europese democratie wonen dan in de Russische dictatuur, maar als een total war het enige alternatief is, of mezelf kapotvechten op het strijdveld, dan kies ik toch voor die dictatuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |