Foto van het front op 24 februariquote:Slangeneiland: Russian Warship: Go Fuck Yourself
Alle dertien militairen op Oekraïens eiland in Zwarte Zee gedood
Alle dertien militairen die dienst hadden op het Oekraïense eiland Zmiinyi in de Zwarte Zee zijn door Russische troepen om het leven gebracht. De Oekraïense president Volodimir Zelenski zei dat in de nacht van donderdag op vrijdag in een een toespraak tot zijn volk.
Het onherbergzame rotseiland in het westen van de Zwarte Zee, dat ook wel Slangeneiland wordt genoemd, behoort tot Oekraïne. De dertien militairen zijn volgens Zelenski een "heldhaftige" dood gestorven en zij krijgen postuum een onderscheiding als "held van Oekraïne". Na waarschuwingen van het oorlogsschip dat de dertien zich moesten overgeven vertelden ze de commandant van het schip : Go Fuck Yourself
Die wapens zijn onderhand al verkocht op de zwarte markt.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:04 schreef DarkwingDuck het volgende:
[ twitter ]
Voordat de minister heeft geregeld dat de toegezegde wapens geleverd zijn is de oorlog al voorbij. Zou me niets verbazen als ze straks gewoon nieuw in doos in handen van de Russen vallen.
Dat zijn geen foto's van het front hoor.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:07 schreef Rianne84 het volgende:
Foto van het front op 24 februari
Foto van het front op 25 februari
Sjees, wat een geluk.quote:
Sowieso raar. Wikipedia:quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:05 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Rusland heeft gedreigd Zweden en Finland aan te vallen als ze overwegen om Nato-lid te worden.
Dat is een stap te ver.
quote:Finland treedt niet toe om conflicten met buurland Rusland te voorkomen. Zweden is ook een neutraal land en is derhalve geen lidstaat. Na de annexatie van de Krim door Rusland in 2014 kropen Finland en Zweden wel richting NAVO. Een nieuwe overeenkomst zorgt ervoor dat bij "rampen, onrust en bedreigingen voor de veiligheid" NAVO-troepen kunnen worden ingezet.
Niet heel raar. Zweden en Finland hebben beiden medegedeeld dat de kans op een lidmaatschap voor Nato door de inval van Rusland groter is geworden.quote:
Nou en? Dit is een oorlog in Europa.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:00 schreef StraatC het volgende:
O wat is Poetin "Barbaars" hoor...
Maar wat deden wij (westen) in Irak, Afghanistan, Libië, Syrië, Yemen, enz. enz. met
MILJOENEN BURGERSLACHTOFFERS
HYPOCRIETEN!!!
Maar ben jij dan wel of geen voorstander van oorlog? Nu lijkt het alsof je wél voor een Russische oorlog bent, maar niet voor een Westerse oorlog in Irak, Afghanistan, etc. Dat is toch net zo goed hypocriet?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:00 schreef StraatC het volgende: O wat is Poetin "Barbaars" hoor... Maar wat deden wij (westen) in Irak, Afghanistan, Libië, Syrië, Yemen, enz. enz. met MILJOENEN BURGERSLACHTOFFERS HYPOCRIETEN!!!
Maar ook als ze dat niet doen is er dus afgesproken dat de NAVO hulp biedtquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:08 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Niet heel raar. Zweden en Finland hebben beiden medegedeeld dat de kans op een lidmaatschap voor Nato door de inval van Rusland groter is geworden.
Ze moet nog de handleiding vertalen. Zodat ze in de Oekraïne ook weten dat ze zelf PANG moeten roepen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:04 schreef DarkwingDuck het volgende:
[ twitter ]
Voordat de minister heeft geregeld dat de toegezegde wapens geleverd zijn is de oorlog al voorbij. Zou me niets verbazen als ze straks gewoon nieuw in doos in handen van de Russen vallen.
Die anderen waren een oorlog van Europa. En de VS.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:08 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Nou en? Dit is een oorlog in Europa.
Gast... ga er nou niet op in. Check profiel; paar minuten geleden aangemaakt alleen maar om te trollen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:08 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Nou en? Dit is een oorlog in Europa.
En van Rusland.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:09 schreef RetepV het volgende:
[..]
Die anderen waren een oorlog van Europa. En de VS.
Krijg gelijk 'dikke BMW' in mijn hoofdquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:09 schreef myShizzle het volgende:
In Dublin; ambassadeursauto
[ twitter ]
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze moet nog de handleiding vertalen. Zodat ze in de Oekraïne ook weten dat ze zelf PANG moeten roepen.
Is al weg. Lagaanquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Gast... ga er nou niet op in. Check profiel; paar minuten geleden aangemaakt alleen maar om te trollen.
Zou me niets verbazen als het letterlijk een russische bot is.
Kan je wat meer toelichting geven? Ben nooit zo’n fan van het klikken op allerlei linkjes zonder enige toelichtingquote:
Kloptquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:10 schreef TLC het volgende:
Als je onder een steen had geleefd en net pas wakker was geworden en je zou de beelden van de media over het front op tv zien had je kunnen denken dat je naar een documentaire zat te kijken over de Tweede Wereldoorlog,
Zelden zoveel lafheid in 1 post gezien.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:30 schreef JohnDDD het volgende:
Ik ben wel verbaasd dat zoveel mensen zich hier zouden inzetten en de wapens zouden oppakken als de Russische tanks op de Dam zouden staan. Ik zie mezelf ook best nog wel iemand van het leven beroven in een extreme situatie. Maar dan ook echt de persoon in kwestie met wie ik een probleem heb. Niet alle andere Russen ofzo. Want dat zijn ook gewoon mensen zoals jij en ik.
Natuurlijk is het vooruitzicht om onder een dictatuur te moeten leven niet leuk, maar ik zou liever hebben dat we ons meteen overgeven, onder een dictatuur gaan leven en Russisch moeten leren dan dat we elkaar kapot nuken/bombarderen/schieten.
Het leven in Rusland of Wit-Rusland is echt zo erg nog niet hoor. Die mensen hebben daar een heel normaal leven. Ok, ze mogen niet protesteren en er is geen echte democratie, maar in het dagelijks leven zul je daar weinig van merken.
Noord-Koreaanse toestanden vind ik dan weer een ander uiterste. Dat is inderdaad geen leven. Als Kim hier met zijn tanks op de Dam zou staan, zou ik het misschien nog overwegen.
Snap dit dus ook niet. Zijn doel is ook altijd geweest om verdeeldheid te zaaien in Europa, maar in deze 48 uur is er juist meer eenheid ontstaan dan misschien wel in de afgelopen 10 jaar.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:10 schreef MissionPhailed het volgende:
De Russen mogen de Oekraïners nu dan wel militair een pak slaag geven (waarbij Oekraïne overigens ook wel wat meppen kan uitdelen), maar het prominentste gevolg is dat Rusland op de langere termijn vervalt tot een internationale paria. Gelederen tegen de Russen/Poetin sluiten zich.
Polderen werkt niet bij crises.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:04 schreef DarkwingDuck het volgende:
[ twitter ]
Inderdaadquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:11 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Kan je wat meer toelichting geven? Ben nooit zo’n fan van het klikken op allerlei linkjes zonder enige toelichting
Want stoppen voor een rood licht is politieke correctheid?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:08 schreef RetepV het volgende:
[..]
Sjees, wat een geluk.
Maar wtf doe je in een auto als je midden in een oorlogszone bent. En waarom de f* ga je ook nog stoppen voor een rood stoplicht???
Maar alla, zijn extreme politieke correctheid het heeft hem waarschijnlijk wel het leven gered. Als hij door was gereden was het misschien anders afgelopen.
Dat is weer die auto die wordt overreden. Voor de 96e keer. En lijkt er eigenlijk wel op dat die chauffeur dat voertuig gewoon niet onder controle heeft.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:11 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Kan je wat meer toelichting geven? Ben nooit zo’n fan van het klikken op allerlei linkjes zonder enige toelichting
Geen Rus, of buitenlandquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:12 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dank. Kun je nog iets zien qua IP-adres waar je vandaan komt?
Wel laf idd maar ik vrees dat een groot deel van de mensen nu eenmaal minder dapper is dan gehoopt.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zelden zoveel lafheid in 1 post gezien.
Ja maar als je dit zegt krijg je gezwets op je af van “wat heb jij ooit gedaan dan?” Of “jij zal vast ook vluchten meteen zodra je kan hè”.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die Telegraaf-gast kan opkutten. Ollongren's Zweeds-Finse roots komen steeds meer bovendrijven. Ik denk steeds meer dat het geluk voor defensie is dat zij nu de minister is. Ze lijkt tot dusver een stuk meer daadkrachtig dan Ank Bijleveld en co.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:04 schreef DarkwingDuck het volgende:
[ twitter ]
Dapper?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:12 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Wel laf idd maar ik vrees dat een groot deel van de mensen nu eenmaal minder dapper is dan gehoopt.
quote:Eerste Britse NAVO-militairen arriveren in Estland
In Estland zijn de eerste Britse militairen aangekomen ter versterking van het NAVO-bataljon dat daar is gestationeerd, op zo'n 150 kilometer van de grens met Rusland.
Een konvooi van zes tanks en andere militaire voertuigen reed vanuit het Duitse Sennelager via Polen, Litouwen en Letland naar de militaire basis van Tapa. Sinds 2017 is daar een NAVO-gevechtsgroep ondergebracht.
De Britten hebben toegezegd zo'n 850 extra militairen en uitrusting naar Estland te sturen, een verdubbeling van het aantal Britse militairen dat daar nu zit.
https://nos.nl/collectie/(...)schoten-in-melitopol
En vooral ook geen keus.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dapper?
Eer! Liefde voor je land, je huis en haard. Dat is het waard te verdedigen.
Dat zou raar zijn op zo'n weg....ik neem aan dat Russische soldaten zo'n tank wel weten te besturen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is weer die auto die wordt overreden. Voor de 96e keer. En lijkt er eigenlijk wel op dat die chauffeur dat voertuig gewoon niet onder controle heeft.
Wees maar niet bang dat dat langer zal duren dan een paar dagen nadat alles afgekoeld is in Oekraïne.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:11 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Snap dit dus ook niet. Zijn doel is ook altijd geweest om verdeeldheid te zaaien in Europa, maar in deze 48 uur is er juist meer eenheid ontstaan dan misschien wel in de afgelopen 10 jaar.
Ik weet niet of hem dat boeit verder. Dat had hij ook wel kunnen bedenken.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:11 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Snap dit dus ook niet. Zijn doel is ook altijd geweest om verdeeldheid te zaaien in Europa, maar in deze 48 uur is er juist meer eenheid ontstaan dan misschien wel in de afgelopen 10 jaar.
Zelfs als het Poetin lukt om de huidige regering van Oekraïne te vervangen met Russische puppets, het moeilijkste gedeelte is om die puppets jarenlang aan de macht te houden terwijl het halve land een guerrilla oorlog voert tegen het nieuwe puppetregime.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:10 schreef MissionPhailed het volgende:
De Russen mogen de Oekraïners nu dan wel militair een pak slaag geven (waarbij Oekraïne overigens ook wel wat meppen kan uitdelen), maar het prominentste gevolg is dat Rusland op de langere termijn vervalt tot een internationale paria. Gelederen tegen de Russen/Poetin sluiten zich.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat zou raar zijn op zo'n weg....ik neem aan dat Russische soldaten zo'n tank wel weten te besturen.
Kijk die bocht die 'ie maakt.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat zou raar zijn op zo'n weg....ik neem aan dat Russische soldaten zo'n tank wel weten te besturen.
Uiteraard; bekende werkwijze. De eigen lafheid, gemakzucht en totaal gebrek aan zelfrespect oppoetsen als iets 'universeels' en 'normaals'.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:13 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ja maar als je dit zegt krijg je gezwets op je af van “wat heb jij ooit gedaan dan?” Of “jij zal vast ook vluchten meteen zodra je kan hè”.
Tot dusver Poetin trollen.
Weet je meteen wie we moeten negeren.
Dit is van gisteren of eergisteren.quote:
Mooie lijst wel, met top landen zoals Venezuela, Syrie, Turkije, Belarus.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:13 schreef aloa het volgende:
Rusland kan toch op best wat begrip rekenen van Grote landen.
https://nos.nl/artikel/24(...)n-op-begrip-en-steun
Ben jij dyslectisch?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:12 schreef KINGIEE het volgende:
[..]
Want stoppen voor een rood licht is politieke correctheid?
Explain.
Voor India zal het puur economisch zijn en blijven daarom neutraal. Steunen zullen ze het niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:15 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Mooie lijst wel, met top landen zoals Venezuela, Syrie, Turkije, Belarus.![]()
Enkel India springt er echt tussenuit.
Ja, klopt. En zelfs zonder dat zou de EU die landen verdedigen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:09 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Maar ook als ze dat niet doen is er dus afgesproken dat de NAVO hulp biedt
Nou. Nou. Venezuela, Cuba, NicaraguaIran en Myanmar.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:13 schreef aloa het volgende:
Alle schurkenstaten op een rijtje.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:13 schreef aloa het volgende:
En Pakistan.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:15 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Mooie lijst wel, met top landen zoals Venezuela, Syrie, Turkije, Belarus.![]()
Enkel India springt er echt tussenuit.
Ja, ben het met je eens hoor. Maar jij zit (of zat) bij Defensie toch? Dan beschik je natuurlijk over de mindset die je moet hebben in dit soort situaties, maar het is denk ik een misvatting om te denken dat zoiets voor de meeste mensen is weggelegd. Ik hoop het tegenovergestelde hoor maar ik denk dat Nederlanders (die toch geld/skills hebben om zich vrijwel overal ter wereld te kunnen redden) vaker niet dan wel bereid zijn om te sterven voor de vrijheid van ons land.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dapper?
Een van de redenen waarom men voor een brexit stemde was het probleem van vluchtelingen opvang.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:15 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Wel maatregelen tegen Rusland en Oekraïne steunen maar zo moeten niet hier komen.
Het land waar Osama zich een decenium verschuilde. Verrassend jaquote:
Misschien gokken ze erop dat het tijdelijk is. Uiteindelijk gaat West-Europa toch wel door de knieën als het financieel teveel pijn gaat doen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:14 schreef crystal_meth het volgende:
Benieuwd hoe Rusland zal reageren op uitsluiting van SWIFT. Medvedev zei in 2014 dat Rusland het als een oorlogsverklaring zou zien.
Allemaal Oekraine vlaggen en "fuck Russia" post in je feed komt hard aan bij die miljardair-kids.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[ twitter ]
Rijke spoiled influencers zien hun wereldwijde followers en fanbase kwaad worden en slinken natuurlijk. Nou toch mooi dat ze iets zeggen
En de realisatie dat je leven als je bukt voor de pestkop het nauwelijks meer waard is om te leven.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dapper?
Hilarisch. Sarcasme next level.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:13 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Die Telegraaf-gast kan opkutten. Ollongren's Zweeds-Finse roots komen steeds meer bovendrijven. Ik denk steeds meer dat het geluk voor defensie is dat zij nu de minister is. Ze lijkt tot dusver een stuk meer daadkrachtig dan Ank Bijleveld en co.
ja het eerste wat ik dacht , wil je die wel als vriend hebben ... mensen rechten wat is dat ..... in die landenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Alle schurkenstaten op een rijtje.
Ieder NAVOland kan op eigen initiatief en buiten de NAVO om de beslissing nemen om de Oekraïeners te helpen. Nooit gedacht dat ik Boris van Engeland moet complimenteren met zijn beleid.quote:
Vooralsnog lijken alle gokken van het Kremlin verkeerd uit te pakken dus waarom zou deze daar een uitzondering op zijn?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:17 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Misschien gokken ze erop dat het tijdelijk is. Uiteindelijk gaat West-Europa toch wel door de knieën als het financieel teveel pijn gaat doen.
Uitsluiting swift zou echt pijn doen. En ons ook.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:14 schreef crystal_meth het volgende:
Benieuwd hoe Rusland zal reageren op uitsluiting van SWIFT. Medvedev zei in 2014 dat Rusland het als een oorlogsverklaring zou zien.
Het ironische is dat Rusland ooit juist met Poetin aan de leiding bijna op dat punt zat.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik begin een beetje te denken aan de verre toekomst.
Stel je voor dat Rusland en Poetin faalt. Poetin afgezet wordt en een heel nieuwe leiders zijn in Rusland.
Stel je voor dat dit Rusland pro EU is. zelfs de EU betreden .
Dan wordt de EU misschien wel heel Groot
Die doen altijd het tegenovergestelde van India.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:18 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Pakistan, had ik niet verwacht dat ze achter EU/VS zouden staan.
Zelensky for Presidentquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Stel je voor dat Rusland en Poetin faalt. Poetin afgezet wordt en een heel nieuwe leiders zijn in Rusland.
Wat had ze dan precies moeten doen?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:18 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Hilarisch. Sarcasme next level.
Vind je dat verrassend?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:17 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Het land waar Osama zich een decenium verschuilde. Verrasend ja
Als je met trillende handen de vijand probeert te dood te schieten, kun je net zo goed je geweer gebruiken om jezelf dood te schieten.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dapper?
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:17 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ja, ben het met je eens hoor. Maar jij zit (of zat) bij Defensie toch? Dan beschik je natuurlijk over de mindset die je moet hebben in dit soort situaties, maar het is denk ik een misvatting om te denken dat zoiets voor de meeste mensen is weggelegd. Ik hoop het tegenovergestelde hoor maar ik denk dat Nederlanders (die toch geld/skills hebben om zich vrijwel overal ter wereld te kunnen redden) vaker niet dan wel bereid zijn om te sterven voor de vrijheid van ons land.
Nee, dat is mijn maat @AchJa . Maar ik kom wel uit een militaire familie ja.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:17 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ja, ben het met je eens hoor. Maar jij zit (of zat) bij Defensie toch? Dan beschik je natuurlijk over de mindset die je moet hebben in dit soort situaties, maar het is denk ik een misvatting om te denken dat zoiets voor de meeste mensen is weggelegd. Ik hoop het tegenovergestelde hoor maar ik denk dat Nederlanders (die toch geld/skills hebben om zich vrijwel overal ter wereld te kunnen redden) vaker niet dan wel bereid zijn om te sterven voor de vrijheid van ons land.
Is niet laf, is gewoon verstandig. Waarom zou ik mijn enige leven dat ik heb geven in een uiterste (en waarschijnlijk wanhoops)poging om mijn manier van leven te behouden? Ik denk dat we het in Nederland goed hebben, maar ik ben ook niet aan deze manier van leven gehecht. Als we door een dictator gedwongen worden om anders te gaan leven, dan is dat maar zo.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Fuck ik had echt gedacht dat het zich zou beperken tot een beetje gerommel om Oekraïne maar dit lijkt uit te draaien op een nieuwe (of een vervolg op) Koude Oorlog.quote:
Dat bestaat al, Nederland is er notabene lid van incl veel andere Europese (en andere westerse)landen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:18 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Uitsluiting swift zou echt pijn doen. En ons ook.
Maar uiteindelijk komen China en Rusland dan wel met hun eigen betalingssysteem.
Ik hoop dat je geen kinderen hebt.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:19 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Is niet laf, is gewoon verstandig. Waarom zou ik mijn enige leven dat ik heb geven in een uiterste (en waarschijnlijk wanhoops)poging om mijn manier van leven te behouden? Ik denk dat we het in Nederland goed hebben, maar ik ben ook niet aan deze manier van leven gehecht. Als we door een dictator gedwongen worden om anders te gaan leven, dan is dat maar zo.
Nee, het is laf.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:19 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Is niet laf, is gewoon verstandig. Waarom zou ik mijn enige leven dat ik heb geven in een uiterste (en waarschijnlijk wanhoops)poging om mijn manier van leven te behouden? Ik denk dat we het in Nederland goed hebben, maar ik ben ook niet aan deze manier van leven gehecht. Als we door een dictator gedwongen worden om anders te gaan leven, dan is dat maar zo.
Welk systeem is dat dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:20 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dat bestaat al, Nederland is er notabene lid van incl veel andere Europese (en andere westerse)landen.
Amerika was niet blij toen.
Dachten NSB’ers ook inderdaad.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:19 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Newsflash: dat is er al.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:18 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Uitsluiting swift zou echt pijn doen. En ons ook.
Maar uiteindelijk komen China en Rusland dan wel met hun eigen betalingssysteem.
Welkom in de droom van de jaren negentig.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
En Duitsers maken geen grapjes zoals we allemaal weten.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:18 schreef Ali_boo het volgende:
Putin lijkt onvoorspelbaar aldus de Duitsers
[ twitter ]
Zou nog waar kunnen zijn ook.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:19 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die doen altijd het tegenovergestelde van India.
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:18 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Hilarisch. Sarcasme next level.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |