Oke poepzor.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:01 schreef StraatC het volgende:
Poetin HELD!!!
Ik word een Russische spion.
Alle beetjes helpen toch, of mogen vrouwen niet meehelpen?quote:
Japan heft ook sancties gedaan tegen Ruslandquote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Al een tijdje terug gepost maar ben benieuwd of de Japanners iets gezegd hebben.
Tot nu toe helemaal niets van hen gehoord? Zuid-Korea gaat sancties doen, China kennen we nu wel, maar Japan... krekels.
Ja. Politiek ook veel verdeeldheid. Zelfs binnen de EU, NAVO en zo...quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Waren wel giga protesten doen tegen de Irak oorlog. Ook in Nederlandse steden.
Ze bestaan echt.quote:
Volgens mij wel. Hij is een acteur met een rechtenstudie. Hij heeft Poroshenko flink verslagen in de verkiezingen, ik neem aan omdat iedereen hem sympathiek vond overkomen in zijn films en tv-series.quote:
Alsof ze daar zitten te wachten op toetsenbordhelden.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:01 schreef StraatC het volgende:
Poetin HELD!!!
Ze waren een van de eersten?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Al een tijdje terug gepost maar ben benieuwd of de Japanners iets gezegd hebben.
Tot nu toe helemaal niets van hen gehoord? Zuid-Korea gaat sancties doen, China kennen we nu wel, maar Japan... krekels.
Misschien kun je z'n reet dan ook wel likken als een net een grote boodschap gedaan heeft, bespaart ook weer wat toiletpapier hequote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:01 schreef StraatC het volgende:
Poetin HELD!!!
Poetin is ook in Syrië, Libië, etc. actiefquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:00 schreef StraatC het volgende:
O wat is Poetin "Barbaars" hoor...
Maar wat deden wij (westen) in Irak, Afghanistan, Libië, Syrië, Yemen, enz. enz. met
MILJOENEN BURGERSLACHTOFFERS
HYPOCRIETEN!!!
Racistisch?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:02 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ze waren een van de eersten?
https://japantoday.com/ca(...)er-attack-on-ukraine
Lekker racistisch weer.
Vandaar misschien ook dat Poetin schijnt te accepteren dat Zelensky president blijft...quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:01 schreef RetepV het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Hij is een acteur met een rechtenstudie. Hij heeft Poroshenko flink verslagen in de verkiezingen, ik neem aan omdat iedereen hem sympathiek vond overkomen in zijn films en tv-series.
Één van zijn beloftes was om het conflict met Rusland over Oost-Oekraïne op te lossen. Dat is dus niet bepaald gelukt. De nationalisten in de regering waren te machtig, en Zelensky kwam nergens. Zelensky is geen politieke tijger, en heeft onderschat hoeveel macht de nationalisten hebben. Die zouden onder hem nooit verdwijnen, en waarschijnlijk alleen maar sterker worden.
In ieder geval lijkt het de gedachte van Poetin dat na 4 jaar Zelensky, de nationalisten alle macht in handen zullen hebben, en dat een oorlog tegen die tijd nog veel meer slachtoffers en ellende zal opleveren voor iedereen.
Rusland heeft ook nog de FSB, hé. Die weten vast wel heel goed wat er in Oekraïne gaande was. En misschien waren de tekenen erg slecht. Wie weet wat de FSB en Poetin allemaal weten, wat wij en Zelensky niet weten. Ik kan alleen speculeren.
Dan heb ik het gemist.Ook ik moet af en toe rust nemen van het hele gebeurenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik heb die ambitie niet, maar zolang je cv enkel bestaat uit mans doen op internet je nog niet wordt aangenomen om de toiletten te reinigen.quote:
Is een specialiteit van Poetin, hij heeft tig ziekenhuizen in Syrië met de grond gelijk gemaakt.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:55 schreef Momo het volgende:
Ziekenhuizen zijn ook een doelwit schijnbaar...
Wat heb je tegen Oekraïnequote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:01 schreef StraatC het volgende:
Poetin HELD!!!
Ik heb die mensen niks aangedaan. Jij wel?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:00 schreef StraatC het volgende:
Maar wat deden wij (westen) in Irak, Afghanistan, Libië, Syrië, Yemen, enz. enz. met
HYPOCRIETEN!!!
Hoe ziek ben je dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:03 schreef Rambolin het volgende:
[..]
Is een specialiteit van Poetin, hij heeft tig ziekenhuizen in Syrië met de grond gelijk gemaakt.
Ah, daar is onze islamitische huiskloon weer met z'n vijfduizendste account.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:00 schreef StraatC het volgende:
HYPOCRIETEN!!!
Ik gok wat extra druk uit DC.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:04 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Het duurde even maar uiteindelijk draaien ze toch wel om. Alleen vraag ik me nog steeds af waarom. Wat is er vandaag anders dan gisteravond?
Yup. Jammer dan.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Waren wel giga protesten doen tegen de Irak oorlog. Ook in Nederlandse steden.
Rusland heeft gedreigd Zweden en Finland aan te vallen als ze overwegen om Nato-lid te worden.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:04 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Het duurde even maar uiteindelijk draaien ze toch wel om. Alleen vraag ik me nog steeds af waarom. Wat is er vandaag anders dan gisteravond?
Niet op reageren. Check profiel. Net geregistreerd en alleen een paar trol posts hier.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:04 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ik heb die mensen niks aangedaan. Jij wel?
Of kom je alleen maar met die oude jij-bakken?
Ah toch weer de aloude Italiaanse oorlogtactiek, lekker tussen beide zijden wisselenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:04 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Polen heeft vandaag al tientallen vrachtwagens vol afgeleverd.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:01 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Misschien niet letterlijk uit naam van nato, maar reken maar dat dit in de achterkamertjes van de nato geregeld word.
Oohja we waren er zelf bij.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:00 schreef StraatC het volgende:
HYPOCRIETEN!!!
Moet jij wetenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:01 schreef StraatC het volgende:
Poetin HELD!!!
Is hij net zo'n halve zool als die epicbeardman een tijdje terug? Of is het dezelfdequote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:02 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Beter om dit soort trollen gewoon te negeren.
Technisch gezien heb je gelijk, maar alle nato informatie word ook gedeeld met Japan en zijn alles behalve in naam lid.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Uhm, sinds wanneer is Japan lid van de NAVO? En dat andere schip was geen Roemeens schip, maar een Moldavisch schip.
Dat vraag ik mij ook steeds af bij zulke filmpjes.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:53 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Weten we zeker dat dit niet juist Oekraïnse slachtoffer zijn?
Sowieso raar. Wikipedia:quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:05 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Rusland heeft gedreigd Zweden en Finland aan te vallen als ze overwegen om Nato-lid te worden.
Dat is een stap te ver.
quote:Finland treedt niet toe om conflicten met buurland Rusland te voorkomen. Zweden is ook een neutraal land en is derhalve geen lidstaat. Na de annexatie van de Krim door Rusland in 2014 kropen Finland en Zweden wel richting NAVO. Een nieuwe overeenkomst zorgt ervoor dat bij "rampen, onrust en bedreigingen voor de veiligheid" NAVO-troepen kunnen worden ingezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |