Vooralsnog lijken alle gokken van het Kremlin verkeerd uit te pakken dus waarom zou deze daar een uitzondering op zijn?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:17 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Misschien gokken ze erop dat het tijdelijk is. Uiteindelijk gaat West-Europa toch wel door de knieën als het financieel teveel pijn gaat doen.
Uitsluiting swift zou echt pijn doen. En ons ook.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:14 schreef crystal_meth het volgende:
Benieuwd hoe Rusland zal reageren op uitsluiting van SWIFT. Medvedev zei in 2014 dat Rusland het als een oorlogsverklaring zou zien.
Het ironische is dat Rusland ooit juist met Poetin aan de leiding bijna op dat punt zat.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik begin een beetje te denken aan de verre toekomst.
Stel je voor dat Rusland en Poetin faalt. Poetin afgezet wordt en een heel nieuwe leiders zijn in Rusland.
Stel je voor dat dit Rusland pro EU is. zelfs de EU betreden .
Dan wordt de EU misschien wel heel Groot
Die doen altijd het tegenovergestelde van India.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:18 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Pakistan, had ik niet verwacht dat ze achter EU/VS zouden staan.
Zelensky for Presidentquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Stel je voor dat Rusland en Poetin faalt. Poetin afgezet wordt en een heel nieuwe leiders zijn in Rusland.
Wat had ze dan precies moeten doen?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:18 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Hilarisch. Sarcasme next level.
Vind je dat verrassend?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:17 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Het land waar Osama zich een decenium verschuilde. Verrasend ja
Als je met trillende handen de vijand probeert te dood te schieten, kun je net zo goed je geweer gebruiken om jezelf dood te schieten.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dapper?
Eer! Liefde voor je land, je huis en haard. Dat is het waard te verdedigen.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:17 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ja, ben het met je eens hoor. Maar jij zit (of zat) bij Defensie toch? Dan beschik je natuurlijk over de mindset die je moet hebben in dit soort situaties, maar het is denk ik een misvatting om te denken dat zoiets voor de meeste mensen is weggelegd. Ik hoop het tegenovergestelde hoor maar ik denk dat Nederlanders (die toch geld/skills hebben om zich vrijwel overal ter wereld te kunnen redden) vaker niet dan wel bereid zijn om te sterven voor de vrijheid van ons land.
Nee, dat is mijn maat @AchJa . Maar ik kom wel uit een militaire familie ja.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:17 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ja, ben het met je eens hoor. Maar jij zit (of zat) bij Defensie toch? Dan beschik je natuurlijk over de mindset die je moet hebben in dit soort situaties, maar het is denk ik een misvatting om te denken dat zoiets voor de meeste mensen is weggelegd. Ik hoop het tegenovergestelde hoor maar ik denk dat Nederlanders (die toch geld/skills hebben om zich vrijwel overal ter wereld te kunnen redden) vaker niet dan wel bereid zijn om te sterven voor de vrijheid van ons land.
Is niet laf, is gewoon verstandig. Waarom zou ik mijn enige leven dat ik heb geven in een uiterste (en waarschijnlijk wanhoops)poging om mijn manier van leven te behouden? Ik denk dat we het in Nederland goed hebben, maar ik ben ook niet aan deze manier van leven gehecht. Als we door een dictator gedwongen worden om anders te gaan leven, dan is dat maar zo.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zelden zoveel lafheid in 1 post gezien.
Fuck ik had echt gedacht dat het zich zou beperken tot een beetje gerommel om Oekraïne maar dit lijkt uit te draaien op een nieuwe (of een vervolg op) Koude Oorlog.quote:
Dat bestaat al, Nederland is er notabene lid van incl veel andere Europese (en andere westerse)landen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:18 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Uitsluiting swift zou echt pijn doen. En ons ook.
Maar uiteindelijk komen China en Rusland dan wel met hun eigen betalingssysteem.
Ik hoop dat je geen kinderen hebt.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:19 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Is niet laf, is gewoon verstandig. Waarom zou ik mijn enige leven dat ik heb geven in een uiterste (en waarschijnlijk wanhoops)poging om mijn manier van leven te behouden? Ik denk dat we het in Nederland goed hebben, maar ik ben ook niet aan deze manier van leven gehecht. Als we door een dictator gedwongen worden om anders te gaan leven, dan is dat maar zo.
Nee, het is laf.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:19 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Is niet laf, is gewoon verstandig. Waarom zou ik mijn enige leven dat ik heb geven in een uiterste (en waarschijnlijk wanhoops)poging om mijn manier van leven te behouden? Ik denk dat we het in Nederland goed hebben, maar ik ben ook niet aan deze manier van leven gehecht. Als we door een dictator gedwongen worden om anders te gaan leven, dan is dat maar zo.
Welk systeem is dat dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:20 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dat bestaat al, Nederland is er notabene lid van incl veel andere Europese (en andere westerse)landen.
Amerika was niet blij toen.
Dachten NSB’ers ook inderdaad.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:19 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Newsflash: dat is er al.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:18 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Uitsluiting swift zou echt pijn doen. En ons ook.
Maar uiteindelijk komen China en Rusland dan wel met hun eigen betalingssysteem.
Welkom in de droom van de jaren negentig.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
En Duitsers maken geen grapjes zoals we allemaal weten.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:18 schreef Ali_boo het volgende:
Putin lijkt onvoorspelbaar aldus de Duitsers
[ twitter ]
Zou nog waar kunnen zijn ook.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:19 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die doen altijd het tegenovergestelde van India.
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:18 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Hilarisch. Sarcasme next level.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |