quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat zou raar zijn op zo'n weg....ik neem aan dat Russische soldaten zo'n tank wel weten te besturen.
Kijk die bocht die 'ie maakt.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat zou raar zijn op zo'n weg....ik neem aan dat Russische soldaten zo'n tank wel weten te besturen.
Uiteraard; bekende werkwijze. De eigen lafheid, gemakzucht en totaal gebrek aan zelfrespect oppoetsen als iets 'universeels' en 'normaals'.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:13 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ja maar als je dit zegt krijg je gezwets op je af van “wat heb jij ooit gedaan dan?” Of “jij zal vast ook vluchten meteen zodra je kan hè”.
Tot dusver Poetin trollen.
Weet je meteen wie we moeten negeren.
Dit is van gisteren of eergisteren.quote:
Mooie lijst wel, met top landen zoals Venezuela, Syrie, Turkije, Belarus.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:13 schreef aloa het volgende:
Rusland kan toch op best wat begrip rekenen van Grote landen.
https://nos.nl/artikel/24(...)n-op-begrip-en-steun
Ben jij dyslectisch?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:12 schreef KINGIEE het volgende:
[..]
Want stoppen voor een rood licht is politieke correctheid?
Explain.
Voor India zal het puur economisch zijn en blijven daarom neutraal. Steunen zullen ze het niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:15 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Mooie lijst wel, met top landen zoals Venezuela, Syrie, Turkije, Belarus.![]()
Enkel India springt er echt tussenuit.
Ja, klopt. En zelfs zonder dat zou de EU die landen verdedigen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:09 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Maar ook als ze dat niet doen is er dus afgesproken dat de NAVO hulp biedt
Nou. Nou. Venezuela, Cuba, NicaraguaIran en Myanmar.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:13 schreef aloa het volgende:
Alle schurkenstaten op een rijtje.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:13 schreef aloa het volgende:
En Pakistan.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:15 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Mooie lijst wel, met top landen zoals Venezuela, Syrie, Turkije, Belarus.![]()
Enkel India springt er echt tussenuit.
Ja, ben het met je eens hoor. Maar jij zit (of zat) bij Defensie toch? Dan beschik je natuurlijk over de mindset die je moet hebben in dit soort situaties, maar het is denk ik een misvatting om te denken dat zoiets voor de meeste mensen is weggelegd. Ik hoop het tegenovergestelde hoor maar ik denk dat Nederlanders (die toch geld/skills hebben om zich vrijwel overal ter wereld te kunnen redden) vaker niet dan wel bereid zijn om te sterven voor de vrijheid van ons land.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dapper?
Eer! Liefde voor je land, je huis en haard. Dat is het waard te verdedigen.
Een van de redenen waarom men voor een brexit stemde was het probleem van vluchtelingen opvang.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:15 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Wel maatregelen tegen Rusland en Oekraïne steunen maar zo moeten niet hier komen.
Het land waar Osama zich een decenium verschuilde. Verrassend jaquote:
Misschien gokken ze erop dat het tijdelijk is. Uiteindelijk gaat West-Europa toch wel door de knieën als het financieel teveel pijn gaat doen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:14 schreef crystal_meth het volgende:
Benieuwd hoe Rusland zal reageren op uitsluiting van SWIFT. Medvedev zei in 2014 dat Rusland het als een oorlogsverklaring zou zien.
Allemaal Oekraine vlaggen en "fuck Russia" post in je feed komt hard aan bij die miljardair-kids.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[ twitter ]
Rijke spoiled influencers zien hun wereldwijde followers en fanbase kwaad worden en slinken natuurlijk. Nou toch mooi dat ze iets zeggen
En de realisatie dat je leven als je bukt voor de pestkop het nauwelijks meer waard is om te leven.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dapper?
Eer! Liefde voor je land, je huis en haard. Dat is het waard te verdedigen.
Hilarisch. Sarcasme next level.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:13 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Die Telegraaf-gast kan opkutten. Ollongren's Zweeds-Finse roots komen steeds meer bovendrijven. Ik denk steeds meer dat het geluk voor defensie is dat zij nu de minister is. Ze lijkt tot dusver een stuk meer daadkrachtig dan Ank Bijleveld en co.
ja het eerste wat ik dacht , wil je die wel als vriend hebben ... mensen rechten wat is dat ..... in die landenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Alle schurkenstaten op een rijtje.
Ieder NAVOland kan op eigen initiatief en buiten de NAVO om de beslissing nemen om de Oekraïeners te helpen. Nooit gedacht dat ik Boris van Engeland moet complimenteren met zijn beleid.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |