Weet niet wat hier seksueels aan isquote:
Deze is iets mooier.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet niet wat hier seksueels aan is![]()
[ afbeelding ]
Je hebt in ieder geval geen last van harenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze is iets mooier.
[ afbeelding ]
Zou er wel eentje willen.
Je had nu een laatste post moeten zetten. Had je deze maand gewonnenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:55 schreef Paul het volgende:
@:dotteke laat dan maaar, ik ga niet heeul de dag in dts
We hebben Remy nu.Die is echt zo lief.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval geen last van haren
Gemiste kans weer.Wint murp nu?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je had nu een laatste post moeten zetten. Had je deze maand gewonnen
quote:
MrsL.quote:
Heb er wel eens een foto van gezien, ik zelf vind ze niet zo mooi die kale dieren. Maar ik vind kale mensen ook niet mooiquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We hebben Remy nu.Die is echt zo lief.
Hij heeft een record aantal punten denk ikquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gemiste kans weer.Wint murp nu?
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:07 schreef Mrsloveable het volgende:
Heb net zelf ook gemaakt, vloeken hielp niet dus tja
Leuk voor Rob dit.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb er wel eens een foto van gezien, ik zelf vind ze niet zo mooi die kale dieren. Maar ik vind kale mensen ook niet mooi
@SwJ tochquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gemiste kans weer.Wint murp nu?
1 pot nat.quote:
Ik kan dit geen overwinning noemenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:26 schreef Rob het volgende:
[..]
Als de post verwijderd wordt bij heropening wint @:DJMO
Volgens mij was Rob niet kaalquote:
Nee, deze maand geen winnaar, volgende maand nieuwe kansen.quote:
Dus ik heb het aan jou te danken dat ik naar al die kale koppen moet kijkenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:43 schreef Rob het volgende:
[..]
dat was vorige eeuw wel eens voordat het populair werd.
Trendzetter
Pic's or it didn't happen..quote:
Ik ga het je laten zien.Maar dan in een knot.quote:
Dat is iets wat ik wel mooi vind.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:46 schreef Rob het volgende:
Wel in deze eeuw een paardenstaatje gehad
Fotooooooooooquote:
Ons contact is ook vrij oppervlakkig hoor. Beperkt zich tot tweewekelijks bezoek en zo nu en dan over voortgang op school en verjaardagen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 06:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat @:Rob je wel zou missen en @:papabear, je kids
En je hebt toch ook best redelijk wat FOK!Kers op WA waar je contact mee hebt?
Misschien dat je nu in een nieuwe plaatst contacten kan leggen met mensen
Dat is ook weer waar, je hebt een eigen leven naast elkaar opgebouwd.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:59 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ons contact is ook vrij oppervlakkig hoor. Beperkt zich tot tweewekelijks bezoek en zo nu en dan over voortgang op school en verjaardagen.
Daarnaast hebben we ook ons eigen leven natuurlijk, dat gaat ook gewoon door.
OT: goeie TT en ik ben ook vrijwel kaal @:Dotteke
Is alsnog hoogfrequent in vergelijking met het contact dat ik met mijn familie hebquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:59 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ons contact is ook vrij oppervlakkig hoor. Beperkt zich tot tweewekelijks bezoek en zo nu en dan over voortgang op school en verjaardagen.
Daarnaast hebben we ook ons eigen leven natuurlijk, dat gaat ook gewoon door.
OT: goeie TT en ik ben ook vrijwel kaal @:Dotteke
Kerst cadeautjesquote:
MrsLoquote:
Ja hoor, en daaro?quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet niet wat hier seksueels aan is![]()
[ afbeelding ]
Das geen kale 👻quote:
Maar wel een lievequote:
Omdat ik haar onlangs ontmoet heb.quote:
Oh is t jou kat?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Omdat ik haar onlangs ontmoet heb.
Nee dat niet, maar ik heb er wel eentje die er behoorlijk op lijkt.quote:
Ah okquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ik heb er wel eentje die er behoorlijk op lijkt.
Maar wat vind jij van dat linkding voor op de muur?
Ik twijfel er ook behoorlijk over jaquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ok
Wel geinig maar weet niet of elke kat/poes er aan gaat likken
Hoeveel kost het eigenlijk?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik twijfel er ook behoorlijk over ja
Ik weet niet hoeveel lik-uren het betreftquote:
Ligt er aan hoeveel er aan gelikt wordtquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel lik-uren het betreft
Nonstopquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ligt er aan hoeveel er aan gelikt wordt
Jou kat?quote:
Las het al 😉quote:
Die kat heet gollum. My preciousquote:
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die kat heet gollum. My precious![]()
Lord of the rings.
Ik ken je.quote:
Beter dan je denkt hoor.quote:
Als je een quote jat, doe het dan ook goed.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:59 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik beroep me op mijn zwijgrecht. Of -plicht in dit geval
Fuck you tooquote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als je een quote jat, doe het dan ook goed.
Het moet zijn : Ik doe een beroep op mijn zwijgrecht
Dat zeiden die lui op slangeneiland ook. Die zijn nu dood.quote:
Nope, die zeiden "Russian war ship, Fuck you!"quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat zeiden die lui op slangeneiland ook. Die zijn nu dood.
Iets van krijg de klere of go fuck yourself toch? Iig, ik vind het van lef en moed getuigen inderdaad.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:04 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nope, die zeiden "Russian war ship, Fuck you!"
Zoiets idd. Wetende dat ze die uitspraak met de dood moesten bekopen. Ga d'r maar aan staanquote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Iets van krijg de klere of go fuck yourself toch? Iig, ik vind het van lef en moed getuigen inderdaad.
Ik weet het serieus niet. Ik denk dat ik als ik in zo'n situatie terecht zou komen, hetzelfde zou doen, in de wetenschap dat m'n dood iig snel en redelijk pijnloos zal zijn. Liever zo'n dood dan een jarenlange slepende strijd tegen een dodelijke ziekte.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:11 schreef Papabear het volgende:
[..]
Zoiets idd. Wetende dat ze die uitspraak met de dood moesten bekopen. Ga d'r maar aan staan
Ja lekker. 't is jouw beurt. Ik ben net geweest.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:10 schreef Rob het volgende:
- N OG - E E N - B A K K I E - K O F F I E - D A N - M A A R - ? - ? - ?
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja lekker. 't is jouw beurt. Ik ben net geweest.
-edit- hoef ik tenminste het waterreservoir niet te vullen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:21 schreef Rob het volgende:
[..]Luv u 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
[..]nou nou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dreie strengen touw mekt gene kabel
[..]Godallejezus wat een reactie zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is mij Robberrrrr
quote:
Ik weet wie het zegtquote:
Is nooit alleenquote:
Ik ga even op de pot zitten bolken...quote:
Ik plof een beetje uit elkaarquote:
Dat zeg ik bijna elke ochtend in het kleinste kamertjequote:
Hey Google, zeg sorry dan!quote:Op zondag 27 februari 2022 22:38 schreef Papabear het volgende:
Hey Google!
Doe een scheet na!
Oké, dit is een scheet: Pfffffrrrrtttttt
Hey Google krijg de hikquote:Op zondag 27 februari 2022 22:42 schreef Papabear het volgende:
[..]
Hey Google!
Laat maar.
Oh oké, (dan gaan we verder)
Op de website van gezondheidenwetenschap.be zeggen ze meestal ontstaat dit bij het uitzetten van de maag. Dit kan gebeuren bij zwaar tafelen en bla bla blaquote:
quote:Op zondag 27 februari 2022 22:48 schreef Papabear het volgende:
[..]
Op de website van gezondheidenwetenschap.be zeggen ze meestal ontstaat dit bij het uitzetten van de maag. Dit kan gebeuren bij zwaar tafelen en bla bla bla
quote:Op zondag 27 februari 2022 21:48 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga morgen weer een dagje naar kantoor
[ afbeelding ]
Zit je er klaar voorquote:
Ik heb het niet gemis t eerlijk gezegd.quote:
Jij misschien niet, anderen wel.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het niet gemis t eerlijk gezegd.
Ik heb het ook over mijzelf en niet over anderenquote:
Kan je weer lekker nuttig bezig zijnquote:
quote:Op maandag 28 februari 2022 17:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan je weer lekker nuttig bezig zijn
ik denk dat ik nog wel wakker ben hihi anders afgesproken dat SWJ vannacht doetquote:Op maandag 28 februari 2022 17:33 schreef Mrsloveable het volgende:
Denk dat Murp of SwJ de boel wel open gooien
Ik niet..quote:
Die heeft @Nine gemaakt cool he.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik niet..
En wat voor UI heb jij nu weer dan
Ik hoorde dat er flink geld aan advertentieinkomsten misgelopen is doordat het zoveel rustiger was.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het niet gemis t eerlijk gezegd.
Hij is G-E-W-E-L-D-I-G!!quote:Op maandag 28 februari 2022 17:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Die heeft @:nine gemaakt cool he.
Ze zitten nu bijna allemaal in de sc van Viva, dus denk niet dat het veel rustiger is geworden.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er flink geld aan advertentieinkomsten misgelopen is doordat het zoveel rustiger was.
Jawel veel minder pagehits dan eerder.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zitten nu bijna allemaal in de sc van Viva, dus denk niet dat het veel rustiger is geworden.
Hier in de ONZ SC was bijna niemand allemaal verhuisd naar elders
ohja hee van wie hoorde je datquote:Op maandag 28 februari 2022 17:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er flink geld aan advertentieinkomsten misgelopen is doordat het zoveel rustiger was.
Ja datgaik jou aan je neus hangenquote:
ben tegenquote:Op maandag 28 februari 2022 17:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja datgaik jou aan je neus hangen
Je hebt niet eens gemeld of je pro-Rusland bent...
Goed.quote:
Kun je klokkijken? 48 minuten is geen drie kwartierquote:
Kun je klokkijken? 19 minuten is geen kwartierquote:
Kun je klokkijken? 53 minuten is geen drie kwartierquote:
Kun je klokkijken? 42 minuten is geen drie kwartierquote:
Eindelijk de juiste tijd , mijn lessen werpen vruchten afquote:
Kun je klokkijken? 34 minuten is geen half uurquote:
Nu welquote:Op maandag 28 februari 2022 23:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Kun je klokkijken? 34 minuten is geen half uur![]()
Jou hoef ik niet meer te leren klokkijken, jij hebt goed je best gedaan op de kleuterschoolquote:
Op het gevaar af om in herhaling te vallen:quote:
3.quote:
Beetje ordinaire TTquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:11 schreef scrupuleus het volgende:
Boys
Het is weer veilig
@:fok-it @:flippingcoin @:flippiee @:mortaxx @:chevycaprice @:sked @:Solotovski @:socios
???quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:11 schreef scrupuleus het volgende:
Boys
Het is weer veilig
@:fok-it @:flippingcoin @:flippiee @:mortaxx @:chevycaprice @:sked @:Solotovski @:socios
Heeft Noëlle het ook op die manier geregeldquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:22 schreef scrupuleus het volgende:
Dus sla je slag fokkie, achter de schermen gaat iedereen makkelijk liggen
Nee die was druk bezig om niet het overzicht te verliezenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heeft Noëlle het ook op die manier geregeld
Gelukkig kan ik weer in mijn blote lul lopen hier.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:11 schreef scrupuleus het volgende:
Boys
Het is weer veilig
Erg mooiquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik weer in mijn blote lul lopen hier.
Fijnquote:Op dinsdag 1 maart 2022 20:11 schreef scrupuleus het volgende:
Boys
Het is weer veilig
Heyquote:
Lekker ik doe mee ☕️quote:
Je interpreteert maar zoals het jou uitkomt hoorquote:Op vrijdag 8 april 2022 06:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Deze zin intepreteer ik maar zoals het mij uitkomt
Fijn!quote:Op vrijdag 8 april 2022 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je interpreteert maar zoals het jou uitkomt hoor
quote:
Rip?quote:Op vrijdag 8 april 2022 11:58 schreef 4-elements het volgende:
Dan maar hier hoi. Blijkt mijn favo topic plots niet meer te bestaan.
Hai Scrupquote:
Goed, ze hebben de ondingen er uit gehaald. Bleken er drie i.p.v. 1 te zijn.quote:
Sommige hebben vast andere giftige bezigheden.quote:Op zondag 10 april 2022 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hai Scrup![]()
Rustig hier, iedereen ONZ verlaten
IK heb feedback nog niet gelezen, maar denk dat ik het wel in kan vullen.quote:Op zondag 10 april 2022 08:28 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Sommige hebben vast andere giftige bezigheden.
En anderen zitten nog een beetje in de feedback, jammer dat er weinig zelfreflectie blijkt te zijn.
Maar nu ben jij de 👑 van dts en haags de koning.
quote:
O die kan je overal vinden hoor, in Viva en Men in BNW en soms ook in 40+quote:
En dmquote:Op zondag 10 april 2022 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
O die kan je overal vinden hoor, in Viva en Men in BNW en soms ook in 40+
En misschien als je lief vraagt ook wel WAquote:
Haha ik klier maar wat.quote:Op zondag 10 april 2022 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En misschien als je lief vraagt ook wel WA
Koud nog wel, ik wens je succesquote:Op zondag 10 april 2022 08:43 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Haha ik klier maar wat.
Tijd voor een koude douche
Even een korte update;quote:
Prima.quote:Op zondag 10 april 2022 19:26 schreef Mrsloveable het volgende:
Gewoon lekker/gezellig slow chatten zonder punten
Dat lijkt me ook niet nodig, er zijn genoeg SC topics...quote:Op zondag 10 april 2022 19:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Er mogen geen nieuwe slowchats geopend worden in ONZ.
Aan de andere kant moet je je er ook welkom voelen. Deze SC is toch dood, dus in weze is dit gewoon een kraakpand-actie door DTSquote:Op zondag 10 april 2022 19:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Prima.
[..]
Dat lijkt me ook niet nodig, er zijn genoeg SC topics...
Ik was er al een paar dagen. Maar we zitten met zijn alle in gcviv en men en sommige ook nog in 40+quote:Op zondag 10 april 2022 19:37 schreef gebrokenglas het volgende:
O, als er nu meer mensen komen dan komt er vanzelf weer beweging in. We gaan het zien.
Dan kom je naar viva in GC daar zitten alle mensen die de laatste tijd in DTS waren.quote:Op zondag 10 april 2022 19:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Aan de andere kant moet je je er ook welkom voelen. Deze SC is toch dood, dus in weze is dit gewoon een kraakpand-actie door DTS
Ja ik heb minstens 8 tabjes open - overal gebeurt wat.quote:Op zondag 10 april 2022 19:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was er al een paar dagen. Maar we zitten met zijn alle in gcviv en men en sommige ook nog in 40+
He ggquote:Op zondag 10 april 2022 19:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik heb minstens 8 tabjes open - overal gebeurt wat.
Ik snap het niet hoor. Soms praat ik met iemand in vivia en in men en in 40+ tegelijk. Waarom niet gewoon een SC?quote:Op zondag 10 april 2022 19:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik heb minstens 8 tabjes open - overal gebeurt wat.
Maar goed FOK! is maar een klein deel, ook nog YouTube, Netflix, Nieuws, etc.
Hoi Ply, wb.quote:Op zondag 10 april 2022 19:43 schreef PLY het volgende:
Goedenavond Allen, vakantie zit er weer op. Strak plan dit @:maanvis
GC en KLB sc zitten toch andere mensen dan hierquote:Op zondag 10 april 2022 19:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kom je naar viva in GC daar zitten alle mensen die de laatste tijd in DTS waren.
Of in men.
Tsja.quote:Op zondag 10 april 2022 19:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap het niet hoor. Soms praat ik met iemand in vivia en in men en in 40+ tegelijk. Waarom niet gewoon een SC?
Hey Ply 😘quote:Op zondag 10 april 2022 19:43 schreef PLY het volgende:
Dan ga jij gewoon lekker in één SC.quote:Op zondag 10 april 2022 19:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap het niet hoor. Soms praat ik met iemand in vivia en in men en in 40+ tegelijk. Waarom niet gewoon een SC?
Geeft niks, morgen ook weer paar uurtjes opstarten.quote:Op zondag 10 april 2022 19:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
PLY! Goeienavond. Helaas is het weekend alweer om.
In gc zijn twee sc een die in viva stond. Is naar daar verplaatst. Zitten allemaal users die in DTS zaten.quote:Op zondag 10 april 2022 19:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
GC en KLB sc zitten toch andere mensen dan hier.
Dat maak ik zelf wel uitquote:
Dat doe je zelf.quote:Op zondag 10 april 2022 19:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maak je niet druk mario, dit is toch ook leuk?quote:Op zondag 10 april 2022 19:46 schreef mario390 het volgende:
en om dat murp dat zegt bijvt gesloten?
is mod god van fok?
Plyquote:Op zondag 10 april 2022 19:43 schreef PLY het volgende:
Dat is al een tijdje geleden.quote:Op zondag 10 april 2022 19:45 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb ook nooit echt in SC's gepost behalve DTS en vroeger in bep sc's maar da's echt voor 2005 ofzo
Alles goed? Beter nu met je benen?quote:
Weet ik. Is ook geen verwijt aan iemand. 😉quote:
Ja, dat is echt niet normaal meer.quote:
Fijn te horen. Houden zo dan he. Al gestopt met roken?quote:Op zondag 10 april 2022 19:53 schreef PLY het volgende:
[..]
Ja, dat is echt niet normaal meer.
Lijk nu wel een snelwandelaar
Voor de rest zag alles er prima uit, was die ene plek. En ging rap hoor.
Zo is datquote:Op zondag 10 april 2022 19:54 schreef PLY het volgende:
[..]
Ja joh tuurlijk, was ook mijn eigen schuld. Maar genoeg daarover
Roken gaat goed, al 10 x mijn laatste pakje gekochtquote:Op zondag 10 april 2022 19:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn te horen. Houden zo dan he. Al gestopt met roken?
En hoe gaat het met jou?quote:Op zondag 10 april 2022 19:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn te horen. Houden zo dan he. Al gestopt met roken?
ja ik ben niet zo'n SC-ert, maar had DTS wel nodig als affleding tijdens de coronatijd om te voorkomen dat ik iets geks zou doenquote:
Gelukkig maarquote:Op zondag 10 april 2022 19:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet ik. Is ook geen verwijt aan iemand. 😉
Was idd een mooie uitlaatklep toen.quote:Op zondag 10 april 2022 20:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja ik ben niet zo'n SC-ert, maar had DTS wel nodig als affleding tijdens de coronatijd om te voorkomen dat ik iets geks zou doen
quote:Op zondag 10 april 2022 20:12 schreef mario390 het volgende:
ik heb op de
keyboard gesklagen dacht nu
festplatte is kapoet
Waarom sla je erop?quote:Op zondag 10 april 2022 20:12 schreef mario390 het volgende:
ik heb op de
festplatte is kapoet
Moet je ook niet,beter een boksbal aanschaffenquote:Op zondag 10 april 2022 20:12 schreef mario390 het volgende:
ik heb op de
festplatte is kapoet
heb je geen SSDquote:Op zondag 10 april 2022 20:12 schreef mario390 het volgende:
ik heb op de
festplatte is kapoet
Gaat prima zo te lezen. Neem aan dat je niet nog een keer deze pijn wil hebben 😝quote:Op zondag 10 april 2022 19:56 schreef PLY het volgende:
[..]
Roken gaat goed, al 10 x mijn laatste pakje gekocht
Heb nu een vaper, goedkoper ook.
Maar moet gewoon nokken
Ja gelukkig weer goed nu. Alleen ben vanmiddag jn een restaurant bij a getikt in een stuk vlees. Wat was dat een nare ervaring zeg.quote:
Nee, zeker niet. Na afloop 6 uur plat liggen moest je.quote:Op zondag 10 april 2022 20:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat prima zo te lezen. Neem aan dat je niet nog een keer deze pijn wil hebben 😝
Jeetje dot, das zeker naar.quote:Op zondag 10 april 2022 20:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gelukkig weer goed nu. Alleen ben vanmiddag jn een restaurant bij a getikt in een stuk vlees. Wat was dat een nare ervaring zeg.
wat is gewezen? van eten onmachtig?quote:Op zondag 10 april 2022 20:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gelukkig weer goed nu. Alleen ben vanmiddag jn een restaurant bij a getikt in een stuk vlees. Wat was dat een nare ervaring zeg.
quote:Op zondag 10 april 2022 20:17 schreef mario390 het volgende:
fles snaps gedronken
werd morgen beter
alles kuuuut![]()
Heb je nog reserve muizen?quote:Op zondag 10 april 2022 20:17 schreef mario390 het volgende:
fles snaps gedronken
werd morgen beter
alles kuuuut![]()
O jee ga je lekker naar bed nu. Voordeel ks dat je toch geen lunten meer ka. Halen 🤣quote:Op zondag 10 april 2022 20:17 schreef mario390 het volgende:
fles snaps gedronken
werd morgen beter
alles kuuuut![]()
Ja was heel naar. Heb nog een zere keelquote:Op zondag 10 april 2022 20:20 schreef PLY het volgende:
[..]
Jeetje dot, das zeker naar.
Gelukkig ben je er nog
Zelf eruit gekomen of met hulp?quote:Op zondag 10 april 2022 20:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was heel naar. Heb nog een zere keel
Bjjna gestikt in een stuk vlees wat in mijn keel/slokdarm zitten.quote:
Iemand wilde net helpen toen ik ging overgeven en toen kwam het eruitquote:
Eén keer gehad op mijn werk, zat kaas op brood met dat randje plastic er nog omheen.quote:Op zondag 10 april 2022 20:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bjjna gestikt in een stuk vlees wat in mijn keel/slokdarm zitten.
geen lunten?quote:Op zondag 10 april 2022 20:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee ga je lekker naar bed nu. Voordeel ks dat je toch geen lunten meer ka. Halen 🤣
maar eten komt toch altijd in darm hmmquote:Op zondag 10 april 2022 20:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bjjna gestikt in een stuk vlees wat in mijn keel/slokdarm zitten.
Ja als je het doorslikt wel. Maar bleef vastzittenquote:Op zondag 10 april 2022 20:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar eten komt toch altijd in darm hmm
Ja, als het in je oor zit ben je dronkenquote:Op zondag 10 april 2022 20:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar eten komt toch altijd in darm hmm
Thnxquote:Op zondag 10 april 2022 20:26 schreef PLY het volgende:
[..]
Eén keer gehad op mijn werk, zat kaas op brood met dat randje plastic er nog omheen.
Kon het gelukkig langzaam eruit trekken door dat plastic randje weer, wie weet als het gebroken was
Maar goed dot, gelukkig goed afgelopen voor je
Punten 🤣quote:
Zit in je keel voor de maag mario, andere darmen na de maagquote:Op zondag 10 april 2022 20:35 schreef mario390 het volgende:
ik snap niet hoe kann eten in
slokdarm vastzitten?
is slokdram niet dat wat
ik denk ?
heb ik ook gehad, in een periode dat ik nog drugs gebruikte, nu geen last meer van.quote:Op zondag 10 april 2022 20:35 schreef mario390 het volgende:
ik snap niet hoe kann eten in
slokdarm vastzitten?
is slokdram niet dat wat
ik denk ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |