Ja hoor, en daaro?quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet niet wat hier seksueels aan is![]()
[ afbeelding ]
Das geen kale 👻quote:
Maar wel een lievequote:
Omdat ik haar onlangs ontmoet heb.quote:
Oh is t jou kat?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Omdat ik haar onlangs ontmoet heb.
Nee dat niet, maar ik heb er wel eentje die er behoorlijk op lijkt.quote:
Ah okquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ik heb er wel eentje die er behoorlijk op lijkt.
Maar wat vind jij van dat linkding voor op de muur?
Ik twijfel er ook behoorlijk over jaquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ok
Wel geinig maar weet niet of elke kat/poes er aan gaat likken
Hoeveel kost het eigenlijk?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik twijfel er ook behoorlijk over ja
Ik weet niet hoeveel lik-uren het betreftquote:
Ligt er aan hoeveel er aan gelikt wordtquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel lik-uren het betreft
Nonstopquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ligt er aan hoeveel er aan gelikt wordt
Jou kat?quote:
Las het al 😉quote:
Die kat heet gollum. My preciousquote:
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die kat heet gollum. My precious![]()
Lord of the rings.
Ik ken je.quote:
Beter dan je denkt hoor.quote:
Als je een quote jat, doe het dan ook goed.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:59 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik beroep me op mijn zwijgrecht. Of -plicht in dit geval
Fuck you tooquote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als je een quote jat, doe het dan ook goed.
Het moet zijn : Ik doe een beroep op mijn zwijgrecht
Dat zeiden die lui op slangeneiland ook. Die zijn nu dood.quote:
Nope, die zeiden "Russian war ship, Fuck you!"quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat zeiden die lui op slangeneiland ook. Die zijn nu dood.
Iets van krijg de klere of go fuck yourself toch? Iig, ik vind het van lef en moed getuigen inderdaad.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:04 schreef Papabear het volgende:
[..]
Nope, die zeiden "Russian war ship, Fuck you!"
Zoiets idd. Wetende dat ze die uitspraak met de dood moesten bekopen. Ga d'r maar aan staanquote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Iets van krijg de klere of go fuck yourself toch? Iig, ik vind het van lef en moed getuigen inderdaad.
Ik weet het serieus niet. Ik denk dat ik als ik in zo'n situatie terecht zou komen, hetzelfde zou doen, in de wetenschap dat m'n dood iig snel en redelijk pijnloos zal zijn. Liever zo'n dood dan een jarenlange slepende strijd tegen een dodelijke ziekte.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:11 schreef Papabear het volgende:
[..]
Zoiets idd. Wetende dat ze die uitspraak met de dood moesten bekopen. Ga d'r maar aan staan
Ja lekker. 't is jouw beurt. Ik ben net geweest.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:10 schreef Rob het volgende:
- N OG - E E N - B A K K I E - K O F F I E - D A N - M A A R - ? - ? - ?
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja lekker. 't is jouw beurt. Ik ben net geweest.
-edit- hoef ik tenminste het waterreservoir niet te vullen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:21 schreef Rob het volgende:
[..]Luv u 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
[..]nou nou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dreie strengen touw mekt gene kabel
[..]Godallejezus wat een reactie zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is mij Robberrrrr
quote:
Ik weet wie het zegtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |