Weet niet wat hier seksueels aan isquote:
Deze is iets mooier.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet niet wat hier seksueels aan is![]()
[ afbeelding ]
Je hebt in ieder geval geen last van harenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze is iets mooier.
[ afbeelding ]
Zou er wel eentje willen.
Je had nu een laatste post moeten zetten. Had je deze maand gewonnenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:55 schreef Paul het volgende:
@:dotteke laat dan maaar, ik ga niet heeul de dag in dts
We hebben Remy nu.Die is echt zo lief.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval geen last van haren
Gemiste kans weer.Wint murp nu?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je had nu een laatste post moeten zetten. Had je deze maand gewonnen
quote:
MrsL.quote:
Heb er wel eens een foto van gezien, ik zelf vind ze niet zo mooi die kale dieren. Maar ik vind kale mensen ook niet mooiquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We hebben Remy nu.Die is echt zo lief.
Hij heeft een record aantal punten denk ikquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gemiste kans weer.Wint murp nu?
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:07 schreef Mrsloveable het volgende:
Heb net zelf ook gemaakt, vloeken hielp niet dus tja
Leuk voor Rob dit.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb er wel eens een foto van gezien, ik zelf vind ze niet zo mooi die kale dieren. Maar ik vind kale mensen ook niet mooi
@SwJ tochquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gemiste kans weer.Wint murp nu?
1 pot nat.quote:
Ik kan dit geen overwinning noemenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:26 schreef Rob het volgende:
[..]
Als de post verwijderd wordt bij heropening wint @:DJMO
Volgens mij was Rob niet kaalquote:
Nee, deze maand geen winnaar, volgende maand nieuwe kansen.quote:
Dus ik heb het aan jou te danken dat ik naar al die kale koppen moet kijkenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:43 schreef Rob het volgende:
[..]
dat was vorige eeuw wel eens voordat het populair werd.
Trendzetter
Pic's or it didn't happen..quote:
Ik ga het je laten zien.Maar dan in een knot.quote:
Dat is iets wat ik wel mooi vind.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:46 schreef Rob het volgende:
Wel in deze eeuw een paardenstaatje gehad
Fotooooooooooquote:
Ons contact is ook vrij oppervlakkig hoor. Beperkt zich tot tweewekelijks bezoek en zo nu en dan over voortgang op school en verjaardagen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 06:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat @:Rob je wel zou missen en @:papabear, je kids
En je hebt toch ook best redelijk wat FOK!Kers op WA waar je contact mee hebt?
Misschien dat je nu in een nieuwe plaatst contacten kan leggen met mensen
Dat is ook weer waar, je hebt een eigen leven naast elkaar opgebouwd.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:59 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ons contact is ook vrij oppervlakkig hoor. Beperkt zich tot tweewekelijks bezoek en zo nu en dan over voortgang op school en verjaardagen.
Daarnaast hebben we ook ons eigen leven natuurlijk, dat gaat ook gewoon door.
OT: goeie TT en ik ben ook vrijwel kaal @:Dotteke
Is alsnog hoogfrequent in vergelijking met het contact dat ik met mijn familie hebquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:59 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ons contact is ook vrij oppervlakkig hoor. Beperkt zich tot tweewekelijks bezoek en zo nu en dan over voortgang op school en verjaardagen.
Daarnaast hebben we ook ons eigen leven natuurlijk, dat gaat ook gewoon door.
OT: goeie TT en ik ben ook vrijwel kaal @:Dotteke
Kerst cadeautjesquote:
MrsLoquote:
Ja hoor, en daaro?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |