Ja ik heb minstens 8 tabjes open - overal gebeurt wat.quote:Op zondag 10 april 2022 19:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was er al een paar dagen. Maar we zitten met zijn alle in gcviv en men en sommige ook nog in 40+
He ggquote:Op zondag 10 april 2022 19:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik heb minstens 8 tabjes open - overal gebeurt wat.
Ik snap het niet hoor. Soms praat ik met iemand in vivia en in men en in 40+ tegelijk. Waarom niet gewoon een SC?quote:Op zondag 10 april 2022 19:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik heb minstens 8 tabjes open - overal gebeurt wat.
Maar goed FOK! is maar een klein deel, ook nog YouTube, Netflix, Nieuws, etc.
Hoi Ply, wb.quote:Op zondag 10 april 2022 19:43 schreef PLY het volgende:
Goedenavond Allen, vakantie zit er weer op. Strak plan dit @:maanvis
GC en KLB sc zitten toch andere mensen dan hierquote:Op zondag 10 april 2022 19:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kom je naar viva in GC daar zitten alle mensen die de laatste tijd in DTS waren.
Of in men.
Tsja.quote:Op zondag 10 april 2022 19:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap het niet hoor. Soms praat ik met iemand in vivia en in men en in 40+ tegelijk. Waarom niet gewoon een SC?
Hey Ply 😘quote:Op zondag 10 april 2022 19:43 schreef PLY het volgende:
Dan ga jij gewoon lekker in één SC.quote:Op zondag 10 april 2022 19:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap het niet hoor. Soms praat ik met iemand in vivia en in men en in 40+ tegelijk. Waarom niet gewoon een SC?
Geeft niks, morgen ook weer paar uurtjes opstarten.quote:Op zondag 10 april 2022 19:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
PLY! Goeienavond. Helaas is het weekend alweer om.
In gc zijn twee sc een die in viva stond. Is naar daar verplaatst. Zitten allemaal users die in DTS zaten.quote:Op zondag 10 april 2022 19:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
GC en KLB sc zitten toch andere mensen dan hier.
Dat maak ik zelf wel uitquote:
Dat doe je zelf.quote:Op zondag 10 april 2022 19:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maak je niet druk mario, dit is toch ook leuk?quote:Op zondag 10 april 2022 19:46 schreef mario390 het volgende:
en om dat murp dat zegt bijvt gesloten?
is mod god van fok?
Plyquote:Op zondag 10 april 2022 19:43 schreef PLY het volgende:
Dat is al een tijdje geleden.quote:Op zondag 10 april 2022 19:45 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb ook nooit echt in SC's gepost behalve DTS en vroeger in bep sc's maar da's echt voor 2005 ofzo
Alles goed? Beter nu met je benen?quote:
Weet ik. Is ook geen verwijt aan iemand. 😉quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |