Ja was heel naar. Heb nog een zere keelquote:Op zondag 10 april 2022 20:20 schreef PLY het volgende:
[..]
Jeetje dot, das zeker naar.
Gelukkig ben je er nog
Zelf eruit gekomen of met hulp?quote:Op zondag 10 april 2022 20:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was heel naar. Heb nog een zere keel
Bjjna gestikt in een stuk vlees wat in mijn keel/slokdarm zitten.quote:
Iemand wilde net helpen toen ik ging overgeven en toen kwam het eruitquote:
je bent er ook weerquote:
Eén keer gehad op mijn werk, zat kaas op brood met dat randje plastic er nog omheen.quote:Op zondag 10 april 2022 20:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bjjna gestikt in een stuk vlees wat in mijn keel/slokdarm zitten.
heb je ook zo geweldig genotenquote:
geen lunten?quote:Op zondag 10 april 2022 20:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee ga je lekker naar bed nu. Voordeel ks dat je toch geen lunten meer ka. Halen 🤣
maar eten komt toch altijd in darm hmmquote:Op zondag 10 april 2022 20:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bjjna gestikt in een stuk vlees wat in mijn keel/slokdarm zitten.
Ja als je het doorslikt wel. Maar bleef vastzittenquote:Op zondag 10 april 2022 20:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar eten komt toch altijd in darm hmm
Ja, als het in je oor zit ben je dronkenquote:Op zondag 10 april 2022 20:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar eten komt toch altijd in darm hmm
Thnxquote:Op zondag 10 april 2022 20:26 schreef PLY het volgende:
[..]
Eén keer gehad op mijn werk, zat kaas op brood met dat randje plastic er nog omheen.
Kon het gelukkig langzaam eruit trekken door dat plastic randje weer, wie weet als het gebroken was
Maar goed dot, gelukkig goed afgelopen voor je
Punten 🤣quote:
Zit in je keel voor de maag mario, andere darmen na de maagquote:Op zondag 10 april 2022 20:35 schreef mario390 het volgende:
ik snap niet hoe kann eten in
slokdarm vastzitten?
is slokdram niet dat wat
ik denk ?
heb ik ook gehad, in een periode dat ik nog drugs gebruikte, nu geen last meer van.quote:Op zondag 10 april 2022 20:35 schreef mario390 het volgende:
ik snap niet hoe kann eten in
slokdarm vastzitten?
is slokdram niet dat wat
ik denk ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |