Ja, dat is echt niet normaal meer.quote:
Fijn te horen. Houden zo dan he. Al gestopt met roken?quote:Op zondag 10 april 2022 19:53 schreef PLY het volgende:
[..]
Ja, dat is echt niet normaal meer.
Lijk nu wel een snelwandelaar
Voor de rest zag alles er prima uit, was die ene plek. En ging rap hoor.
Zo is datquote:Op zondag 10 april 2022 19:54 schreef PLY het volgende:
[..]
Ja joh tuurlijk, was ook mijn eigen schuld. Maar genoeg daarover
Roken gaat goed, al 10 x mijn laatste pakje gekochtquote:Op zondag 10 april 2022 19:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn te horen. Houden zo dan he. Al gestopt met roken?
En hoe gaat het met jou?quote:Op zondag 10 april 2022 19:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn te horen. Houden zo dan he. Al gestopt met roken?
ja ik ben niet zo'n SC-ert, maar had DTS wel nodig als affleding tijdens de coronatijd om te voorkomen dat ik iets geks zou doenquote:
Gelukkig maarquote:Op zondag 10 april 2022 19:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet ik. Is ook geen verwijt aan iemand. 😉
Was idd een mooie uitlaatklep toen.quote:Op zondag 10 april 2022 20:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja ik ben niet zo'n SC-ert, maar had DTS wel nodig als affleding tijdens de coronatijd om te voorkomen dat ik iets geks zou doen
quote:Op zondag 10 april 2022 20:12 schreef mario390 het volgende:
ik heb op de
keyboard gesklagen dacht nu
festplatte is kapoet
Waarom sla je erop?quote:Op zondag 10 april 2022 20:12 schreef mario390 het volgende:
ik heb op de
festplatte is kapoet
Moet je ook niet,beter een boksbal aanschaffenquote:Op zondag 10 april 2022 20:12 schreef mario390 het volgende:
ik heb op de
festplatte is kapoet
heb je geen SSDquote:Op zondag 10 april 2022 20:12 schreef mario390 het volgende:
ik heb op de
festplatte is kapoet
Gaat prima zo te lezen. Neem aan dat je niet nog een keer deze pijn wil hebben 😝quote:Op zondag 10 april 2022 19:56 schreef PLY het volgende:
[..]
Roken gaat goed, al 10 x mijn laatste pakje gekocht
Heb nu een vaper, goedkoper ook.
Maar moet gewoon nokken
Ja gelukkig weer goed nu. Alleen ben vanmiddag jn een restaurant bij a getikt in een stuk vlees. Wat was dat een nare ervaring zeg.quote:
Nee, zeker niet. Na afloop 6 uur plat liggen moest je.quote:Op zondag 10 april 2022 20:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat prima zo te lezen. Neem aan dat je niet nog een keer deze pijn wil hebben 😝
Jeetje dot, das zeker naar.quote:Op zondag 10 april 2022 20:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gelukkig weer goed nu. Alleen ben vanmiddag jn een restaurant bij a getikt in een stuk vlees. Wat was dat een nare ervaring zeg.
wat is gewezen? van eten onmachtig?quote:Op zondag 10 april 2022 20:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gelukkig weer goed nu. Alleen ben vanmiddag jn een restaurant bij a getikt in een stuk vlees. Wat was dat een nare ervaring zeg.
quote:Op zondag 10 april 2022 20:17 schreef mario390 het volgende:
fles snaps gedronken
werd morgen beter
alles kuuuut![]()
Heb je nog reserve muizen?quote:Op zondag 10 april 2022 20:17 schreef mario390 het volgende:
fles snaps gedronken
werd morgen beter
alles kuuuut![]()
O jee ga je lekker naar bed nu. Voordeel ks dat je toch geen lunten meer ka. Halen 🤣quote:Op zondag 10 april 2022 20:17 schreef mario390 het volgende:
fles snaps gedronken
werd morgen beter
alles kuuuut![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |